Ga naar inhoud

Rechterborst prothese verwijderd


Pascalle45

Aanbevolen berichten

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Guppie,

ja dat dacht ik dus ook gisteren, maar helaas.

Dank je wel, ben ook wel sterk, maar ben het ook wel spuugzat allemaal.

En mss mag hij er as donderdag uit... maar daar ga ik niet meer op rekenen, dan kan het ook niet tegenvallen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is echt heel erg vervelend! Zoals er al gezegd is, het gaat echt goed komen! Het duurt alleen zo lang :( Maar beter nog even spoelen dat je wond echt helemaal genezen is, dan dat je over een paar maanden weer terug bij af bent hé meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is echt heel erg vervelend! Zoals er al gezegd is, het gaat echt goed komen! Het duurt alleen zo lang :( Maar beter nog even spoelen dat je wond echt helemaal genezen is, dan dat je over een paar maanden weer terug bij af bent hé meid.

Dat is waar ME81.... dan ben ik nog verder naar huis!

Dus beter nu ff doorbijten, en dan, in september, fit zijn voor de heroperatie.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond weer naar Dr.Maas.

Maar ik ben er niet gerust op.

Kleur nog steeds groenig, en het ruikt :-(

Het spoelen doet ook steeds meer pijn, de hechting trekt, ik voel het de hele dag.

Die knobbel zit me ook niet lekker..... Ik wil van hem horen waarom de infectie nog steeds niet weg is.

Ik heb voor morgen maar een snipperdag genomen, ik wil even bij mijn eigen huisarts langs.

Om 09.20 uur heb ik met haar een afspraak, ik wil weten wat zij van de infectie en knobbel vind.

Dan ga ik morgen ook naar de mammo poli, even een echo laten maken vd knobbel ( mammo zelf lukt niet met die wond)

Dus...... Ff in een dippie nu

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och meissie toch....!!

Heel goed van je dat je precies wil weten wat het is, beter dat je er meteen iets aan laat doen, als het nodig mocht zijn! Pffff wanneer houdt het nou op he... :(

Je zou toch verwachten dat het nu gewoon bergop moet gaan! Maar ik begrijp dat je er niet gerust op bent....

Heel veel succes straks! En laat je niet afschepen met een lulverhaal! ;)

:35:

xxxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de drain is er eindelijk uit en die pijnlijke hechting ook :1: eindelijk!

Dr.Maas denkt dat de geur komt doordat het niet meer goed kon drogen bij de drain ( het stuk wat tegen de opening zat)

En dat de drain de rotzooi niet meer goed weg kon krijgen.

Dus nu is het gat helemaal open, en moet ik 2 keer per dag spoelen.

Dat ging trouwens nu veel beter gelukkig, ik moet, om het gat open te laten, een klein stukje gaas erin duwen met een wattenstaafje :wacko:

Dit heb ik net gedaan, deed niet extreem pijn, maar was wel gevoelig.

Dit moet zo blijven totdat er bijna geen water meer naar binnen kan, dan is het tijd om de opening dicht te laten groeien, eindelijk!

Die knobbel heeft hij ook gevoelt, hij kan niet zeggen wat het nou precies is, litteken weefsel, of een melkbaantje wat verhard is, hij weet het niet precies.

Morgen ga ik dus even naar de huisarts en laat haar voelen, als zij zegt, je hoeft niet bang te zijn voor iets ernstigs, dan ga ik niet naar de mammo poli

Dus morgen even verder mijn ongerustheid weg halen.

Voor nu ben ik ietsje gerustgestelder. en erg blij dat de drain nu weg is!!

:43:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoe, ik ben aan het lezen gegaan maar wat heftig allemaal zeg!

Het zit nu al zo lang niet mee. :(

Gelukkig ben je eindelijk van die rot drain af. :D

Ik hoop dat de huisarts je meteen gerust kan stellen. Kan dat ook snel uit je hoofd.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de drain is er eindelijk uit en die pijnlijke hechting ook :1: eindelijk!

Dr.Maas denkt dat de geur komt doordat het niet meer goed kon drogen bij de drain ( het stuk wat tegen de opening zat)

En dat de drain de rotzooi niet meer goed weg kon krijgen.

Dus nu is het gat helemaal open, en moet ik 2 keer per dag spoelen.

Dat ging trouwens nu veel beter gelukkig, ik moet, om het gat open te laten, een klein stukje gaas erin duwen met een wattenstaafje :wacko:

Dit heb ik net gedaan, deed niet extreem pijn, maar was wel gevoelig.

Dit moet zo blijven totdat er bijna geen water meer naar binnen kan, dan is het tijd om de opening dicht te laten groeien, eindelijk!

Die knobbel heeft hij ook gevoelt, hij kan niet zeggen wat het nou precies is, litteken weefsel, of een melkbaantje wat verhard is, hij weet het niet precies.

Morgen ga ik dus even naar de huisarts en laat haar voelen, als zij zegt, je hoeft niet bang te zijn voor iets ernstigs, dan ga ik niet naar de mammo poli

Dus morgen even verder mijn ongerustheid weg halen.

Voor nu ben ik ietsje gerustgestelder. en erg blij dat de drain nu weg is!!

:43:

xx

Super zeg!

Komt vast helemaal goed allemaal...

Hopelijk is het wondvocht straks ook niet meer groen..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,

vanochtend weer met douchen het gat gespoeld met spuitje, ging nu dus veel beter en makkelijker.

Kleur van de wondvocht is rood, creme-ig wat nijgt naar beetje groen, dus al veel beter dan eerst.

Daarna weer gaasje erin gestopt....... blijft een raar gevoel.

Bij de huisarts geweest, die voelde ook de knobbel, en heeft me naar mammo poli doorverwezen, ook moest ik bloed prikken.

Bij de mammo poli geweest ( kan allemaal zonder afspraak) die hebben geen mammografie gedaan, maar wel een echo.

Daar was duidelijk een cyste te zien, die ging hij maar meteen aanprikken.... auwwww...... en wat kwam eruit??............... OUD BLOED..... yessss.

Wel 12 CC heeft hij er uitgetrokken, de knobbel is nu dus weg........ eindelijk kan ik vooruit kijken...., :43:

Uitslag van mijn bloed volgt maandag en maandagavond heb ik om 20.00 uur weer afspraak bij Dr.Maas

Ben heel erg gerust gesteld nu.....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.