Ga naar inhoud

Rechterborst prothese verwijderd


Pascalle45

Aanbevolen berichten

Oh jeetje.. groen.....

En dan met een spuitje.. zelf doen... Ik weet niet of ik dat zelf zou kunnen. Tuurlijk is het super als je het zelf kunt, maar ga jezelf niet voorbij lopen he.. Als je het zelf niet kunt/wilt, laat het dan voor je doen.

Zoals snoepje zegt, misschien toch de thuiszorg overwegen? Of je man?

Ik weet dat je liever niet afhankelijk bent van anderen, maar het is wel voor een goed doel he....

Die bult... moet je die niet masseren? Is dat hard? OF zacht?

Heeft hij niet gezegd dat daar nog iets in zit wat eruit moet? Als dat namelijk wel zo is, kan ik me voorstellen dat je dat eruit zou kunnen masseren via de drain...

Sorry als ik te vaak suggesties geef he...

xxxx

Ik ben alleen maar blij met je suggesties BB!

Ik hoop dat het mezelf lukt, mijn man moet vandaag werken (vroege dienst)

En als het niet lukt wacht ik tot vanmiddag. :1:

Die bult is erg hard en en daar zit idd ook die ontsteking, maar moet met AB steeds minder worden.

Dat heeft erg veel tijd nodig, zit ook niet bij de borst, dus kan dat er ook niet uit masseren ( wat trouwens wel pijnlijk is hoor)

Dat gaat dus op een gegeven moment zelf verdwijnen ( hopelijk )

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste Reactie

Erg vervelend allemaal. Probeer het zelf zo niet inderdaad je man laten.

Hoop dat de ab helpt en de bult minder gaat worden of beter geZegd verdwijnt.

Belast aub jezelf niet. Zorg voor hulp thuis goed uitrusten en veel slapen.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy

pfff heftig zeg

dat schoon spuiten zou nix voor mij zijn

maar ja als het moet moet het en idd wat de andere dames ook zeggen als niet gaat iemand anders vragen/laten doen

neem je rust dat is ook belangrijk

hopelijk herstel je snel !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gedaan, een spiegeltje erbij zodat ik ook zie waar ik die spuit in stop.

Was eng, maar deed geen pijn, nu lek ik als een zeef :1: maar dat is alleen maar goed.

Ik doe echt niets extra thuis, mag niet van mijn man, die is er maar druk mee de schat.

thx ladies voor de support!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gedaan, een spiegeltje erbij zodat ik ook zie waar ik die spuit in stop.

Was eng, maar deed geen pijn, nu lek ik als een zeef :1: maar dat is alleen maar goed.

Ik doe echt niets extra thuis, mag niet van mijn man, die is er maar druk mee de schat.

thx ladies voor de support!

xx

Super goed van je!!!! respect!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Pascalle,

Ik heb even de tijd genomen om je hele topic te lezen! Phoe, wat heb jij veel meegemaakt en nu nog steeds. Je kunt niet echt zeggen dat het jaar 2013 goed is begonnen voor jou. Maar wat ben jij sterk. Ik hoop dat je nu snel geneest, zodat je lekker even met je mannetje kunt genieten van een wel verdiende vakantie. Je gezondheid gaat voor alles. Heel veel sterkte! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pascalle,

Wat een verhaal....

Als je dit leest, vergaat mijn pijn maar in t niets!

Ik vind je een super sterke vrouw, hoe je je er door slaat, niet te geloven!

Dus je verdient de perfecte boobs, nog even geduld en dan kun je er mee pronken :)

Ik hoop dat alles verder goed verloopt, dikke kus X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, ik lees nu pas bij van vandaag..

Wat knap dat het je lukt hoor!! Ik heb daar echt respect voor!! En dan ook nog zonder dat er verder iemand in de buurt is... :35:

En over die bult, oke. als ie nog hard is, heeft masseren sowieso geen nut idd, al zou je er goed bijkomen. Laat hem eerst maar wat zachter worden en als je ziet dat het wegtrekt, zou je altijd een handje (vingertje om te masseren) kunnen helpen, als dat nodig mocht zijn.

Heb je trouwens alleen een spuitje of heb je er ook zo een slangetje op, waar je mee naar binnen moet?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, ik lees nu pas bij van vandaag..

Wat knap dat het je lukt hoor!! Ik heb daar echt respect voor!! En dan ook nog zonder dat er verder iemand in de buurt is... :35:

En over die bult, oke. als ie nog hard is, heeft masseren sowieso geen nut idd, al zou je er goed bijkomen. Laat hem eerst maar wat zachter worden en als je ziet dat het wegtrekt, zou je altijd een handje (vingertje om te masseren) kunnen helpen, als dat nodig mocht zijn.

Heb je trouwens alleen een spuitje of heb je er ook zo een slangetje op, waar je mee naar binnen moet?

xxx BB

Ik heb alleen een spuit, niet zo'n slangetje gelukkig :-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb poosje niet meegelezen,maar wat knap van je zelf spoelen. Weet dat de thuiszorg dit ook heel graag doet als je het zelf tegenvalt. Fijn dat je zo lekt dan komt alle rommel er goed uit!

Ik hoop echt voor je dat alle ellende snel voorbij is. Hoe doen jullie dt met je zoontje? Die heeft ook veel aandacht nodig toch? Of doet jou man nu alles? *respect*

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Enibas, gaat steeds een beetje beter, maar vanochtend werd ik wakker met een irritatie/pijn links bij mijn litteken.

Ik denk, o nee he! Nu zie ik met een vergrootspiegel dat er een hechtdraadje zit aan het eind van mijn litteken, en dat irriteert en doet zeer.

Ik heb net de Bergman gebeld, en ze zegt dat het in principe geen kwaad kan, maar als ik het eruit wil laten halen mag het eventueel ook bij de huisarts.

Voor mij nu even handiger want mijn man is werken, ik moet er om 15.00 uur zijn dan gaan ze die verwijderen.

@Rosanne, mijn man ( niet de vader van mijn zoontje) verzorgt mijn zoontje, hij wordt om 07.30 uur met een busje opgehaald iedere dag, hij zit op een mytylschool en komt om 16.15 uur weer thuis iedere dag, op woensdagmiddag zit hij op een medisch dagverblijf. En om het weekend gaat hij naar zijn vader ( zijn we zijn gescheiden)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou die hechting nu zichtbaar geworden zijn door het goede spoelen?

Komt er nog veel "troep" uit?

Wel fijn dat hij er in ieder geval vanmiddag door de huisarts eruit gehaald word.

Het spoelen doe ik rechts :1:

Het hechtdraadje is bij mijn goede borst.

Er komt nog steeds troep uit, hoe lang dat gaat duren?? Ik weet het niet, maar hoop snel dat het veranderd.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De huisarts heeft de knoopjes van de hechtingen doorgeknipt van de goede borst.

Daar kwam een korstje mee, dit was de veroorzaker van de irritatie.

Het is nog wel een beetje geïrriteerd, maar dat gaat wel weer weg hoop ik.

Het litteken zelf zag er mooi en rustig uit zei ze.

verder gaan we gewoon vrolijk door met spoelen/lekken/verschonen etc etc....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.