Ga naar inhoud

Rechterborst prothese verwijderd


Pascalle45

Aanbevolen berichten

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste Reactie
Ja het eerste en het tweede misschien ook nog, kunnen voor wat branderigheid zorgen... (maar lees wel ff bijsluiter hoeveel last je mag hebben)

Maar daarna moet het echt beter gaan! Binnen een paar dagen is het STUKKEN beter

En geef je man maar even een kartonnen doos of zo... hihi

Had de bijsluiter gelezen, die vond ik niet zo schokkend.

Maar op internet is zo'n site van mensen die ervaringen delen,

en daar hadden ze allemaal vreselijke jeuk, ondraaglijke branderigheid etc.

Ik zal 't tegen hem zeggen haha.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kán, maar het hoeft niet...

Ik zat te denken of ik meer last had gekregen toen.. maar is al echt jaaaaaaaaren geleden, dus kan het me niet echt herinneren.. Weet wel nog dat je even een inlegkruisje moet gebruiken de dagen nadat je die eieren gebruikt hebt...... :wacko:

Jah! Gebruik ik nu ook al een paar dagen :-)

Nou, zo maar ff erin doen, en hopen dat ik niet met jeuk en een hete doos wakker wordt ;-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:35:

;) Kind, ik bedoel het alleen maar goed haha

Hihi.... vind het sowieso al superlief dat je zo met me meedenkt en meeleeft! :57:

Het branden en extreme jeuken is niet gebeurt vannacht! Yeahhhhh. :43:

Nu op naar maandag, deel 1 van het verwijderen vd drain.

Er komt nu alleen nog maar geel wondvocht uit, dus dat is goed.

De bult aan de zijkant is een heel stuk kleiner en nog wel gevoelig, maar dan alleen als ik sport BH aan heb,

en als ik op rechterzijde wil slapen, wat dus niet lukt daardoor.

Verder denk ik de hele dag, hoe ga ik die maanden tot september door..... en de zomer.....

Hoop dat ik een goede opvulling straks kan vinden als de wond dicht is.

Ik wil eindelijk ook eens een gewone BH aan, maar moet ik wel ff hulp bij hebben om te vinden denk ik.

Zo, nu ga ik weer even op de crosstrainer lopen, kijken of ik iets langer als gisteren kan :38:

Dit is 'm trouwens, vind het heerlijk dat ik niet perse naar de sportschool hoef nu!

644439_616460328369885_936301024_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaw, wat een prachtige crosstrainer!!!! Mag ik vragen waar je die gekocht hebt en wat zo een ding kost? Misschien dat ik thuis ook nog eens sportief zou kunnen worden :D

Wat kun je allemaal instellen? ook speciale programma's?

Opeens heb ik eens een idee voor mijn verjaardag.... :38: (leggen ze maar allemaal samen, of ze houden een benefietconcert of zo om het geld bij elkaar te halen haha)

:35: geen branderigheid, perrrrrrfect!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaw, wat een prachtige crosstrainer!!!! Mag ik vragen waar je die gekocht hebt en wat zo een ding kost? Misschien dat ik thuis ook nog eens sportief zou kunnen worden :D

Wat kun je allemaal instellen? ook speciale programma's?

Opeens heb ik eens een idee voor mijn verjaardag.... :38: (leggen ze maar allemaal samen, of ze houden een benefietconcert of zo om het geld bij elkaar te halen haha)

:35: geen branderigheid, perrrrrrfect!!!

Ja gaaf is die he!.

Gekocht bij Helisports.... hier de link van degene die wij hebben gehaald. Deze is t/m 28 feb in de aanbieding, normaal was het 995,=

http://www.helisports.nl/crosstrainers/Infiniti-ST-999-Crosstrainer.html

Er zit ook een borstband bij met hartslagmeter.

24 trainingsniveau's

12 voorgeprogrammeerde

En je kan met 4 users erop

o ja, en heb online een trainingsprogramma gekregen, nav mijn fit test

Slim van je om hem voor je verjaardag te vragen :1:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG sudocreme op je doos? :45:

Nou, als het maar helpt ;)

Haal die rommel er dadelijk wel effe af onder de douche, anders krijg je daar weer last van... Dat kleeft als de ziekte namelijk hahahaha

Ik zie het helemaal voor me :152:

En sorry als het overkomt alsof ik je uitlach, maar ik lag alleen je doos uit ;)

Bekijk ff of de jeuk niet erger wordt :) T moet morgen echt een pak minder zijn (ook zonder sudocreme ;) )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG sudocreme op je doos? :45:

Nou, als het maar helpt ;)

Haal die rommel er dadelijk wel effe af onder de douche, anders krijg je daar weer last van... Dat kleeft als de ziekte namelijk hahahaha

Ik zie het helemaal voor me :152:

En sorry als het overkomt alsof ik je uitlach, maar ik lag alleen je doos uit ;)

Bekijk ff of de jeuk niet erger wordt :) T moet morgen echt een pak minder zijn (ook zonder sudocreme ;) )

xxx

lol.....daar doen ze doch ook baby's mee?? :1:

Ik zal straks ff douchen :6:

hihi, muts ben ik of niet :1:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, muts ben ik of niet :1:

Nee hoor, helemaal niet, maar ik weet wat je voelt hahaha. Die jeuk is vreselijk.

Ik vond jouw oplossing alleen erg grappig :D

Maar om je nou meteen een muts te noemen hahaha ;)

Ik vind het wel leuk hoor, dat het allemaal zo lekker ontspannen gaat en dat er ook wat andere dingen tussendoor geschreven kunnen worden :) Ik houd wel van wat humor :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm sudocreme... Niet gekend in Belgie :)

Ik hoop dat alles ondertussen beter gaat met je doos :)

En ik wou je eigenlijk veel succes wensen bij de boobiedokter xxx

Dank je Bboob!!

xx

Nee hoor, helemaal niet, maar ik weet wat je voelt hahaha. Die jeuk is vreselijk.

Ik vond jouw oplossing alleen erg grappig :D

Maar om je nou meteen een muts te noemen hahaha ;)

Ik vind het wel leuk hoor, dat het allemaal zo lekker ontspannen gaat en dat er ook wat andere dingen tussendoor geschreven kunnen worden :) Ik houd wel van wat humor :)

xxx

Ik ook.... ff wat anders dan die mislukte rechter boob :-)

Ik vind humor erg belangrijk in het leven, ook als het wat minder gaat :1:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Ha Ha, stelletje mutsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de kliniek gebeld, gisteren waren ze er namelijk niet aan toegekomen om me te bellen over het verwijderen vd drain.

Ik wordt vanmiddag nog terug gebeld, ik hoop dat ik straks nog kan, of in ieder geval donderdagavond om het eerste deel eruit te laten halen.

Begin dat ding aardig zat te worden, en ik wil gaan shoppen voor BH met een deelprothese erin.

Dat kan pas als de borst dicht is, dus zou het fijn zijn als hij er zo snel mogelijk uitmag.

Ook begint de hechting aardig te trekken......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar je heb wel gelijk hoor Pascalle, sudocreme is goed voor alles! Bij baby's wordt het daar ook gesmeerd. Het is alleen maar een zalf waar niets van rommel in zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.