Ga naar inhoud

Rechterborst prothese verwijderd


Pascalle45

Aanbevolen berichten

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Pascalle

Wat fijn dat je wat beter geslapen hebt vannacht! Dat doet meestal ook al goed, als je even je rust krijgt.

Dat plassen, ja, irritant, maar het is wat undercover zegt, je afvalstoffen en je vocht moet er toch uit. Hoop wel voor je dat je ze snel kwijt bent, want het is niet fijn om steeds wakker te moeten worden omdat je weer moet plassen :44:

En jouw man! :wub: Fijn hoor dat hij er zo voor je is. Maar je hebt ook niks aan een man die dat niet voor je zou doen ;) Dus prijs je maar gelukkig, (wat je ook doet, lees ik :) ) Gelukkig bestaan dit soort mannen nog.

Hoe is het eigenlijk met de pijn? Neemt die langzamerhand wat af, of toch nog steeds hetzelfde?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pascalle

Wat fijn dat je wat beter geslapen hebt vannacht! Dat doet meestal ook al goed, als je even je rust krijgt.

Dat plassen, ja, irritant, maar het is wat undercover zegt, je afvalstoffen en je vocht moet er toch uit. Hoop wel voor je dat je ze snel kwijt bent, want het is niet fijn om steeds wakker te moeten worden omdat je weer moet plassen :44:

En jouw man! :wub: Fijn hoor dat hij er zo voor je is. Maar je hebt ook niks aan een man die dat niet voor je zou doen ;) Dus prijs je maar gelukkig, (wat je ook doet, lees ik :) ) Gelukkig bestaan dit soort mannen nog.

Hoe is het eigenlijk met de pijn? Neemt die langzamerhand wat af, of toch nog steeds hetzelfde?

xxx BB

Hi, de pijn is vandaag al wat minder dan gisteren.

Nog wel wat dik, en beetje lichtblauw.

PC heeft me net nog gebeld, de kweek is bekend Stafylokokken Aureus was de boosdoener.

Ik had t/m volgende week donderdag AB, maar die heeft hij met een week verlengd.

Alles om de rechterborst rustig te houden en te genezen.

Moet vaker verschonen, sowieso 3 keer per dag, en indien nodig ook tussendoor.

Het mag niet te nat worden anders gaat het broeien zei hij..... en dat is natuurlijk ook niet goed.

Maandagavond weer naar hem toe.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit dus toch die verrekte stafylokokken.....

Goed dat die AB verlengd is. Dan krijgen ze tenminste goed de nek om gedraaid!

Probeer ook goed uit te spoelen he, zodat je eigenlijk alle rotzooi er steeds uit spoelt... Het is wel vies, maar het is wel het beste. Je zou evt ook thuiszorg hiervoor kunnen inschakelen, als je dat zou willen? Ik wil alleen even de mogelijkheid noemen, maar als je man het bijvoorbeeld goed kan, dan is het ook goed. Zorg dat iemand het doet, die goed kan kijken of hij goed zit, qua spoelen :)

Succes weer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit dus toch die verrekte stafylokokken.....

Goed dat die AB verlengd is. Dan krijgen ze tenminste goed de nek om gedraaid!

Probeer ook goed uit te spoelen he, zodat je eigenlijk alle rotzooi er steeds uit spoelt... Het is wel vies, maar het is wel het beste. Je zou evt ook thuiszorg hiervoor kunnen inschakelen, als je dat zou willen? Ik wil alleen even de mogelijkheid noemen, maar als je man het bijvoorbeeld goed kan, dan is het ook goed. Zorg dat iemand het doet, die goed kan kijken of hij goed zit, qua spoelen :)

Succes weer!!

Jep, helaas die stafylokokken,,en liever te lang aan de antibiotica dan dat het straks weer terug komt.

Die rotzooi loopt er vanzelf wel uit steeds, brrrrr.

De drain zit goed hoor, is met een hechtinkje vast gezet.

Wat een gedoe allemaal hè, pffft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, je hebt nu ongelijke borsten toch? Je borst is niet weg toch? Dan zou ik gewoon zo'n vulling uit een pushup bh bij in de bh leggen. Zonde om voor die korte tijd zoveel geld uit te geven ( je kan het toch pas na 6 WK po aan, ivm de andere borst en dan is het nog maar een korte tijd tot operatie) en een hele prothese maakt misschien ook ongelijk.

Ik kan geen link plakken hier, maar kijk eens bij magic bodyfashion via Google. Voor 14,99 heb je hier water soft push up Pads. Variant op kipfilet. Kun je met 6 WK een bh in je nieuwe maat kopen en de andere bij opvullen en dan heb je vanboven toch je eigen huid/ borst als zicht. Voor 29,99 heb je halve silicone bra cups en voor ong. 35,- hele. Dan kun je toch al een mooie bh uitzoeken in de maat van de goede borst en die kun je straks na de volgende operatie blijven dragen. Van magic hebben ze veel handige dingen en is op meer plekken te koop.

Misschien heb je hier iets aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, helaas die stafylokokken,,en liever te lang aan de antibiotica dan dat het straks weer terug komt. Die rotzooi loopt er vanzelf wel uit steeds, brrrrr. De drain zit goed hoor, is met een hechtinkje vast gezet. Wat een gedoe allemaal hè, pffft

Ja wat een gedoe allemaal.... Daar ga je niet vanuit van te voren..... :(

Oke, als de drain het goed openhoudt, is het sowieso niet zo een probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk misschien anders, maar wb je man vind ik het heel normaal. Het is toch in voor en tegenspoed?

Het zou vreemd zijn als hij het niet zou doen. Andersom hetzelfde.

Als de vrouw alles verzorgt is het normaal, en als de man iets doet verdient hij een pluim?

Het is toch normaal als er met een iets dat je elkaar helpt? Maar goed, sorry, wilde dit even kwijt. Heb zelf ook een hele lieve man maar beschouw wat hij doet als normaal, en wat ik doe eigenlijk ook omdat we voor elkaar gekozen hebben. Ik vind het dan niet uitzonderlijk dat je elkaar in situaties als deze steunt, maar vind het erbij horen. Dat is liefde....

Zal vast commentaar op deze uitspraken krijgen, haha. Wilde het toch even kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man vind het ook vanzelfsprekend dat hij dit voor me doet hoor.

Ziet het absoluut niet als een last, wat je zegt, voor hem zou ik hetzelfde doen.

In voor en tegenspoed!!

Hij is sowieso een zorgzaam type, en leeft erg met me mee.

Mijn borst is idd niet weg, maar ongelijk, ik zal eens kijken bij Magic bodyfashion, thx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruikte ze voor de bv. Je legt hem onder je borst als het ware. Dan komt je eigen borst omhoog, dus kan je decolleté redelijk gelijk zijn. ( je doet maar een kant natuurlijk) niemand die het ziet en is misschien maar voor een week of 8. Dit lijkt me een relatief goedkope oplossing en kun je je bh's die je koopt na de hersteloperatie gewoon gebruiken.

Hoop dat t iets is. Blijf t volgen. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruikte ze voor de bv. Je legt hem onder je borst als het ware. Dan komt je eigen borst omhoog, dus kan je decolleté redelijk gelijk zijn. ( je doet maar een kant natuurlijk) niemand die het ziet en is misschien maar voor een week of 8. Dit lijkt me een relatief goedkope oplossing en kun je je bh's die je koopt na de hersteloperatie gewoon gebruiken.

Hoop dat t iets is. Blijf t volgen. Groetjes

Thx, eerst moet mijn borst genezen, de drain zit er nog wel een tijdje in.

Maar ik vind het zeker een goed plan van je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees net je verhaal, ben de laatste dagen niet zo actief geweest hier op het forum. Heftig meid! Dit gun je niemand. Gelukkig pakt dr. Maas het goed op en zal het uiteindelijk wel goed komen, maar daar heb je nu niks aan en zal je de volgende keer ook met meer spanning de operatie ingaan dan de eerste keer denk ik. Plus daarbij alle lichamelijke en geestelijke ongemakken die je er nu van hebt. Blijf positief, geef de moed niet op want het komt vast en zeker goed, al zal jij wat meer geduld moeten hebben dan de meesten van hier.

Sterkte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees net je verhaal, ben de laatste dagen niet zo actief geweest hier op het forum. Heftig meid! Dit gun je niemand. Gelukkig pakt dr. Maas het goed op en zal het uiteindelijk wel goed komen, maar daar heb je nu niks aan en zal je de volgende keer ook met meer spanning de operatie ingaan dan de eerste keer denk ik. Plus daarbij alle lichamelijke en geestelijke ongemakken die je er nu van hebt. Blijf positief, geef de moed niet op want het komt vast en zeker goed, al zal jij wat meer geduld moeten hebben dan de meesten van hier.

Sterkte...

Dit gun je inderdaad niemand. Ik had dit ook nooit verwacht.

Dr Maas doet er alles aan om me zo goed mogelijk te helpen, al is het nu een kwestie van tijd.

Ik heb inderdaad nu al schrik voor april, hoop dan echt alles super gaat.

Ik ben van nature een ongeduldig mens, dus dit is een extra beproeving voor me :9:

Als al die ongemakken maar eens een keer verdwenen zijn, dan kan ik wat meer in mijn dagelijkse dingen.

Nu al weer 3 keer moeten verschonen, wat een gedoe joh..... en mijn linkerborst gaat bijna in de vergetelheid :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, de pijn is vandaag al wat minder dan gisteren.

Nog wel wat dik, en beetje lichtblauw.

PC heeft me net nog gebeld, de kweek is bekend Stafylokokken Aureus was de boosdoener.

Ik had t/m volgende week donderdag AB, maar die heeft hij met een week verlengd.

Alles om de rechterborst rustig te houden en te genezen.

Moet vaker verschonen, sowieso 3 keer per dag, en indien nodig ook tussendoor.

Het mag niet te nat worden anders gaat het broeien zei hij..... en dat is natuurlijk ook niet goed.

Maandagavond weer naar hem toe.

xx

Jeetje wat een gedoe allemaal zeg! Gelukkig dat je zo'n lieve man hebt!

Ik heb maandag avond ook een afspraak bij Maas, ik hoop dat ze dan de uitslag hebben van mijn kweek... Hebben ze jou gebeld met de uitslag of moest jij hen bellen?

Misschien kom ik je nog wel tegen maandag avond haha.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een gedoe allemaal zeg! Gelukkig dat je zo'n lieve man hebt!

Ik heb maandag avond ook een afspraak bij Maas, ik hoop dat ze dan de uitslag hebben van mijn kweek... Hebben ze jou gebeld met de uitslag of moest jij hen bellen?

Misschien kom ik je nog wel tegen maandag avond haha.

xx

Misschien wel!

Heb maandagavond om 18.45 uur een afspraak met hem :-)

Dr.Maas heeft mij gebeld vanochtend met de uitslag, ik hoop voor je dat er weinig aan de hand is.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wel!

Heb maandagavond om 18.45 uur een afspraak met hem :-)

Dr.Maas heeft mij gebeld vanochtend met de uitslag, ik hoop voor je dat er weinig aan de hand is.

Xx

Huh ik dacht dat ik om 18:45 een afspraak had haha, ik bel wel even met Bergman, misschien heb ik hem om 19:45 dan

Ik hoop het ook, de wond is nu wel weer dicht dus ik hoop dat dat een goed teken is?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien mogen jullie samen hahaha

ook gezellig toch? :D

Heel gezellig :-)

Werd vanochtend wakker met meer pijn en wat dikker aan de zijkant.

Ook draaierig onder de douche.... Dr.Maas sms gestuurd, die belde meteen terug.

De stafylokokken zit ook tussen vetweefsel onder mijn arm (aan de zijkant) en als je ligt dan zakt het naar het laagste punt.

Dat veroorzaakt dan meer zwelling en pijn, dit proces heeft gewoon veel tijd nodig om te genezen, de AB moet zijn werk doen.

Afijn, mij man had even foto's gemaakt, en die heb ik gemaild naar dr.Maas.

Nu voel ik me al ietsje beter.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.