Ga naar inhoud

Rechterborst prothese verwijderd


Pascalle45

Aanbevolen berichten

Muts, dat is al de ticker voor tiet2 ;)

(oke het staat er niet zo heel duidelijk, maar sisterboob is wel duidelijk toch?) hahaha

lol... die tiet2 die doet het 'm :45:

xx

Tja what can I say, de Belg in mij komt weer boven? :) Maar ik blijf blij voor Pascalle :)

Thx BB! ik ben dolblij!

xx

Go and play candycrush you!

Lol..... ook ik ben verslaafd ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste Reactie

Jippie... Ben blij voor je!

Thx Rosanne!

en ik heb voor as zaterdag een afspraak gemaakt bij Lingerie Elina in IJsselstein.

Ze maken en verkopen daar protheses en deelprotheses, bikini's en BH's :-)

Mss hebben ze er wel 1 op vrrd liggen voor me! Dan meteen BH en Bikini aanschaffen ( wordt duur dagje)

Ik heb wel bij Dr.Maas een verwijskaart gevraagd, want mss kan ik hem wel claimen bij mijn zorgverzekeraar.

Hij kost 185 euro.... dus als het lukt, is dat meegenomen, en anders betaal ik het graag, wil goed de zomer doorkomen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja, ik heb mijn prothese, is een deelprothese van Anita care

En hoef niet eens een prothese BH!

Ik heb een BH van supertrash erbij genomen, 85E!! Zie foto :1:

In het roze met wit en in het zwart met wit, die laatste moet ze nog bestellen.

Verder een wonderbra , yessssss....... ook daar kan de deelprothese in!

En een Tankini en een bikini, maar deze 2 moet de naaister eerst kijken of er een pocket ingenaaid kan worden.

Als dat lukt, dan ben ik ook blij!! Want dan kan ik met een gerust hart op vakantie :-)

Deze week krijg ik er een telefoontje over.

Nu kan ik op mijn gemakkie naar 23 september uitkijken :-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wát een goed nieuws!!! En wat een MAAT!!! Potverdorie, daar zou je toch jaloers van worden haha :D

Heel fijn dat alles gelukt is, al meteen vandaag!! Jij zult echt ontzettend blij zijn he :)

xxx

Ik ben zoooo blij, eindelijk ziet het er niet meer raar uit :-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees alleen maar weer goed nieuws!!!!! wat GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!! :43:

Gefeliciteerd met je nieuwe datum, je te leuke ticker, de goede genezing van de wondjes en de nieuwe bh aanwinsten. Al meteen mooie bh's <3

ps. hier nog een candycrush verslaafde..... :S :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees alleen maar weer goed nieuws!!!!! wat GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!! :43:

Gefeliciteerd met je nieuwe datum, je te leuke ticker, de goede genezing van de wondjes en de nieuwe bh aanwinsten. Al meteen mooie bh's <3

ps. hier nog een candycrush verslaafde..... :S :46:

thx voor je leuke reactie! :-)

enne..... voeg me toe op facebook en je hebt er een hulpje voor candy c bij :-) wel via pm :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super die bh's en bikini!! Begrijp wrl dat je blij bent. Gaat helemaal goed komen bij jou!!

Candy crush grrrr gek word ik er van. Hahahaha te verslavend ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 85E die ik had gekocht ( van Supertrash) die had ik trouwens afgelopen vrijdag terug gebracht naar de winkel.

Gelukkig mocht ik hem ruilen voor een andere ( ondanks dat deze gedragen was)

De beugel prikte nl in mijn Boob, en dat veroorzaakte een drukplekje wat pijnlijk werd.

Daardoor kwamen we erachter dat het een F cup moest zijn, die valt mooi om mijn borst heen :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Daar ben ik weer eens een keertje :-)

Nog 17 dagen dan ga ik naar Rhodos.

Vandaag proef liggen in de tuin, en dat valt nog niet mee.

Want.............. als ik gewoon sta met de bikini en de prothese rechts, dan zie je bijna niets.

Ga ik op mijn rug liggen, dan zie je dat rechts de bikini leger wordt, maw... hij flubbert :-( Links blijft mooi vol.... grrrr

En nu? Daar gaat mijn zekerheids gevoel... ik denk dat ik maar half zittend ga zonnen daar.

Dan het volgende probleem........ ik moet natuurlijk op mijn rug ook bruin worden.

Ik dus op mijn buik liggen, en dan lig je vol op je borst die wel mooi is.... en dat voelt zo raar!

Kan dat geen kwaad? Komt je prothese niet in de verdrukking?

Zal echt blij zijn als het 23 september is, voel me nu (na tijden) weer ff klote, wilde met 2 mooie borsten op vakantie,

nu moet ik me aanpassen aan mijn lege rechter :103: steeds opletten dat alles nog goed ligt.... ** zucht **

zo .... ff klagen hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pascalle!!!

Hm.. ships zeg.... Je had het allemaal zo mooi uitgedacht en nu wil het niet zoals het zou moeten....

Halfzittend zonnen is idd misschien wel een oplossing, kun je tenminste tegelijkertijd ook nog een boekje lezen ;)

En op je buik.. Ik vind het ook raar om op mijn buik te liggen.. Echter, met een kussentje net onder je boobs, neemt de druk op je boobs af! Zo is het mij wel gelukt om te zonnen.. Je moet dan wel ook iets onder je hoofd hebben, anders krijg je een stijve nek haha

Hoop dat je toch weer een beetje de moed bij elkaar kunt schrapen... Ik zit me te bedenken of er nog een oplossing is, dat die ene boob wat rechterop blijft staan als je ligt.... Moet ik nog eens over nadenken....

Maar toch alvast een fijne vakantie :) Hoop dat je een mooie tijd hebt! Probeer te genieten en denk maar zo: Volgende zomer mag jij ook lekker pronken met je twee volle borsten :)

xxx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pascalle!!!

Hm.. ships zeg.... Je had het allemaal zo mooi uitgedacht en nu wil het niet zoals het zou moeten....

Halfzittend zonnen is idd misschien wel een oplossing, kun je tenminste tegelijkertijd ook nog een boekje lezen ;)

En op je buik.. Ik vind het ook raar om op mijn buik te liggen.. Echter, met een kussentje net onder je boobs, neemt de druk op je boobs af! Zo is het mij wel gelukt om te zonnen.. Je moet dan wel ook iets onder je hoofd hebben, anders krijg je een stijve nek haha

Hoop dat je toch weer een beetje de moed bij elkaar kunt schrapen... Ik zit me te bedenken of er nog een oplossing is, dat die ene boob wat rechterop blijft staan als je ligt.... Moet ik nog eens over nadenken....

Maar toch alvast een fijne vakantie :) Hoop dat je een mooie tijd hebt! Probeer te genieten en denk maar zo: Volgende zomer mag jij ook lekker pronken met je twee volle borsten :)

xxx :53:

Hi Lieve BB,

thx....

en goeie tip met dat kussentje... ga ik doen daar!

Mijn man had ook goeie tip, ik ga gewoon met Tankini zonnen, en als ik dan ga liggen,

doe ik hem omhoog zodat het deels over mijn borsten ligt, snap je wat ik bedoel?

En idd... volgend jaar zomer!!!

xxx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke knuffel! Natuurlijk had je met 2 mooie borsten op vakantie horen te gaan. Hoop dat je toch nog een mooie bikini ofzo zal vinden waarin het niet opvalt. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tankini is net een shirtje, en als ik dan mijn buik wil bruinen dan rol ik dat op.

Zodat ie een stukje over mijn borsten heen ligt :-)

Ow ja hihi, ik dacht al.. trekt ze die tankini nou zover op dat de boobs naakt liggen? :unsure:

Maar zo! bedoel je het, ja! Goed idee!! En dan vouw je hem zo, dat toch je decolleté wat lekker bruin wordt ;)

Hoop dat je toch lekker van je vakantie kunt genieten. Probeer schijt aan de rest te hebben, jij weet dat sisterboob on her way is ;)

En weet je... mensen kijken niet zo heel erg hoor, wij dénken alleen dat het erg gezien wordt :)

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ja hihi, ik dacht al.. trekt ze die tankini nou zover op dat de boobs naakt liggen? :unsure:

Maar zo! bedoel je het, ja! Goed idee!! En dan vouw je hem zo, dat toch je decolleté wat lekker bruin wordt ;)

Hoop dat je toch lekker van je vakantie kunt genieten. Probeer schijt aan de rest te hebben, jij weet dat sisterboob on her way is ;)

En weet je... mensen kijken niet zo heel erg hoor, wij dénken alleen dat het erg gezien wordt :)

xxxxxx

lol, nee natuurlijk niet! haha......

al liep ik wel even met de gedachte om dan maar open kaart te spelen en topless te gaan....

maar zoveel schijt heb ik er helaas niet aan. :1:

Idd.... ik vouw hem dan zo dat mijn decolleté ook bruin gaat worden :6:

Ik ga verder overal proberen schijt aan te hebben, en vooral te genieten van de vakantie en de rust

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.