Ga naar inhoud

Rechterborst prothese verwijderd


Pascalle45

Aanbevolen berichten

Stress lijkt mij ook de meest voor de hand liggende reden dat je menstruatie uit blijft.. Heb nooit gehoord dat het door antibioticum zou kunnen komen, zeker omdat jij niet zwanger kunt zijn.. Wat wel evt zou kunnen tussen sommige combinaties van de Pil en antibioticum...

Of je lichaam heeft gewoon alle energie nodig en zet het menstrueren dus op een laag pitje (een lichaam kan veel, als het nodig is :) ) Echter... als het over een week of zo, nog niet zover is, zou ik toch even naar de huisarts gaan, misschien heeft hij/zij nog opties om te kijken waar het aan ligt.,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat erg als je zo in onzekerheid zit, maar zal idd vast een normale oorzaak hebben. Fijn dat je rechter borst nu zo goed gaat. Laat het dan maar snel de dag worden dat die ook vergroot gaat worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws.... vandaag foto's gemaild naar mijn PC van het gat.

zie onderstaande reactie

Goedemiddag Pascalle,

Als je de bodem van de holte kunt zien dat is het tijd voor alleen de douche!
Dan zijn we dus eigenlijk zo goed als klaar met het spoelen.

Gegroet,

Sylvester

yesssss...................... het eind is dus in zicht !

Volgende week zaterdag ga ik shoppen voor prothese BH, eindelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net bij Dr.Maas geweest, en mijn wondje links is alweer dicht.

Ze zijn een maand geleden overgestapt op een andere hechtmateriaal, daarmee moeten er geen problemen meer komen.

Ander goed nieuws........ ik hoef niets meer aan het gat rechts te doen, het is zo goed als dicht.......

Eindelijk, geen BH meer aan 's nachts, zo blij!!

Zaterdag dus echt shoppen voor mijn prothese BH, en vannacht slapen ZONDER BH!

Deze episode is eindelijk voorbij........ :43:

Wel is het littekenweefsel bij mijn rechterborst vergroeit met mijn rib/spier, dat verklaart het trekken als ik me strek.

Dr.Maas ( Sylvester :) ) gaat 23 september zorgen dat het weer goed komt allemaal.

xx

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.