Ga naar inhoud

Undercover89 : 8 januari 2013 : Dr. Luijendijk : Bergman Kliniek :


Aanbevolen berichten

  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste Reactie

Ohh ik vond het zo erg, ik kwam steeds de site niet op met mijn mobiel! Hij laadt steeds maar voor driekwart. Eindelijk kan ik jullie vertellen hoe het is gegaan! We kwamen uiteindelijk rond kwart voor 11 daar aan, dus na een autorit van ongeveer 5 uur door de sneeuw. Slopend! Eenmaal daar moesten we even wachten. De spanning steeg bij mij, voelde me inmiddels echt niet lekker meer van de zenuwen en natuurlijk ook van het nuchter zijn. We werden naar een kamertje gebracht door een hele lieve verpleegster die even mijn borst ging voelen. Zij zag en voelde ook verschil en heeft de pc gehaald. Dr. Luijendijk was wederom heel aardig en heeft even de tijd genomen voor mij, ook al moest dit tussen de bedrijven door. Hij voelde ook verschil qua hardheid maar dit aan de zwelling die links meer was. Hij vond de borst evengoed nog steeds soepel genoeg en zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. De borst was buiten hard, niet heet/rood of blauw. Daarom was er volgens hem geen reden tot paniek. Wel dacht hij dat ik pijn had door mijn houding, ik loop heel verkrampt en gebruik links ook amper sinds ik de pijn voel. Hij heeft me daarvoor doorverwezen naar de fysiotherapeut. Daar ben ik wel blij om, alles doet pijn door die houding. De lieve verpleegster heeft me daarna nog lekker boterhammen gesmeerd en drinken gebracht, heerlijk zeg! Ik had natuurlijk honger na alles. Over de verpleging en behandeling bij Bergman alleen maar lof! Ik werd gelijk serieus genomen en werd niet afgescheept met een telefoontje of een mailtje. Dit geeft mij weer wat vertrouwen. De 23e mogen mijn hechtingen er uit. Overigens vanwege mijn (waarschijnlijk) allergie moet ik stoppen met alle pijnstillers, dat zal wel even heftig worden. Hij heeft me iets nieuws voorgeschreven, naproxen.. Daarnaast ook iets tegen de allergie. Mijn lippen zien er inmiddels heftig uit namelijk. Beetje Angelina Jolie maar dan lelijk :P lijkt net of ik voor botox ben geweest ipv borsten! Ik hoop dat het helpt. Iedereen bedankt voor het meelezen en het geruststellen, jullie zijn fantastisch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes!! Ben blij voor je!!!

Naproxen, is een goede pijnstiller en werkt ook ontstekingsremmend!

Wat is dat andere dat je gekregen hebt? Prednison?

En nu genieten van je boobs he meid, niet te veel stressen :)

Echt fijn dat je serieus genomen werd, en super dat er niks aan de hand bleek te zijn!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB, dat spul tegen allergie heet Tavegyl. Hoop echt dat het gaat werken, net de 2e pil gehad. Heb er maar 5 gekregen dus ga er vanuit dat het dan snel helpt. Het is wel lekker rustig hier in huis nu ik mijn lippen amper van elkaar krijg ;) probeer het maar positief te zien :P

Ik ga zometeen begonnen met de Naproxen.. Zag dat hij ook goed werkte tegen vocht en zwelling na operatie. Zeer gunstig! Stond er bij de Movicox niet in.

Heel misschien straks weer douchen en nieuwe foto's! Vandaag alweer 7 dagen PO!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! :) en ohhh wat fijn, het forum doet het weer :DIk had zomaar een vraagje aan jullie dames. Hoe lang bleef bij jullie het vocht in de borsten zo voelbaar en zichtbaar? De mijne zijn echt nog enorm hard, kan het nog geen borst noemen eigenlijk, meer een opgeplakte bal :P ben toch al 10 dagen PO vandaag. Ze zijn daardoor ook nog extreem gevoelig, als er water op komt met douchen vertrekt mijn gezicht al. Hadden jullie dat ook zo? En heeft het zin, om iets te kopen van Reinosan ofzo, om vocht kwijt te raken? Of moet ik wachten op mijn lichaam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik drink elke dag een pot brandnetelthee en veel water en ik heb de indruk dat ik al veel vocht kwijt ben. Toch in mijn buik want bij bh past weer op de normale omtrek :) k weet niet of het helpt, maar ik ben er wel blij mee! :) Ik had ook veel vocht bij mijn borsteen, maar volgens mij is dat ook al zo goed als weg! Alleen in mijn borsten zelf nog een beetje. Maar naar het schijnt kan dat toch zeker 14 dagen duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke! Mooi zo! Ik drink wel veel thee en water, maar nog geen brandnetelthee, misschien moet ik die dan maar eens kopen. Ik heb normaal omtrek 73, dus altijd de 75 aan. Nu heb ik een bh met 80 aan maar hij wordt steeds kleiner lijkt het! Heb me vanochtend gewogen en was 2 kilo verschil met voor de bv. Bijna een kilo implantaten, maar de rest is toch echt vocht :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, kleine update. Ik ben gisteravond eindelijk weer met mijn vriend mee naar huis gegaan. Na 10 dagen bij mijn ouders begon het toch wel te kriebelen hoor. Ze hebben heel goed voor me gezorgd, dat wel. Het gekke is dat ik vannacht weer moest wennen aan mijn eigen bed, haha echt slecht geslapen! Gelukkig gaat mijn vriend me straks als hij ook wakker is, lekker uitgebreid douchen en insmeren met crème en zo (niet de borsten hoor). Lekker haren föhnen en zo. Daarna even naar de winkel en dan zien weer wel weer. Ik had gisteren overdag helemaal geen pijnstilling genomen. Gisteravond kreeg ik erg veel last, voelt toch alsof het het vocht is, maar ben toch gaan slapen. Nu vanmorgen was het een drama hoor,au au .. Dus gelijk wat boterhammen er in en een naproxen! Hopelijk kan ik dan zo wat soepeler bewegen, ook fijner bij het douchen. Hadden jullie ook dat je je niet kunt voorstellen dat de pijn en zo ooit weggaat? Ik dacht gisteren zelfs pffff nog maar 4 weken vrij, zou ik dan echt alweer lichamelijk werk kunnen verrichten? Stom hè, zie namelijk hier genoeg meiden die maar 2 of 3 weken vrij hadden. Ben ik trouwens een pussy dat ik nog pijnstillers gebruik op dag 11? (a) voelden jullie niks meer toen jullie stopten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb bij bv 1 ook veel last van vocht gehad en dat kwam dan opeens zomaar weer even op... Ik weet niet meer of ik toen pijnstillers genomen heb, maar ik weet wel dat het flink irri was

Je bent geen pussy als je pijnstillers neemt hoor, je moet alleen in de gaten houden dat je geen koorts krijgt! En als je echt meer pijn krijgt, gewoon even overleggen met je kliniek :)

Zal ik je naam ook even wijzigen in je topictitel? anders ben je nog te vinden via google ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jij bent goed wakker haha, doe maar ja, heel graag! Al vinden ze me uiteindelijk ook wel op de datum, maar hey, we moeten het ze niet te gemakkelijk maken hè ;)

Ja ik neem er nog maar 1 per dag, soms geen. Hoop dat ik dan mocht ik koorts hebben, het week zou merken. Voel me lichamelijk gelukkig prima. Ben wel een beetje bang voor de enorme griep die hier nu heerst, lijkt wel of iedereen plat ligt.. Die kan ik nog even niet gebruiken :P zit jij nog lekker in Spain? Dat zal je vast goed doen, heerlijk zeg. Ik ga lekker kroelen met de katten, lijkt warempel of ze me gemist hebben haha :D en straks even mijn oude bikini passen, ben benieuwd! Heb ook voorfoto's gemaakt dus dan mogen jullie meegenieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De griep mag idd wel even aan je voorbij gaan he haha, die heb ik ook niet graag.

Gelukkig zijn er hier niet echt mensen grieperig. Alleen de buurvrouw heeft ze gehad, maar ze heeft niemand aangestoken hier :D

Ik ben inderdaad nog in Spanje, ik geniet hoor :) Net wel even flinke regen en storm, maar ach, zo is het tenminste wat afwisselend :)

Je merkt het wel als je koorts zou hebben hoor, maar ik bedoel alleen te zeggen dat je er alert op moet zijn, als je meer pijn zou krijgen aan je boobs :) Voor de rest: don't worry ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Dat van de pijn tijdens het douchen enzo herken ik heel erg...ik had heel erg het gevoel alsof mn borsten zwaar zonvebrand waren, alsof ik 2 weken in het zonnetje had gelegen zonder in te smeren, was echt vreselijk. Na een paar weken trekt dat goed weg, moeilijk voor te stellen nu, maar het komt weer goed. Ook waren mn tepels de 1e week praktisch gevoelloos, maar na een week!! Ultragevoelig, zelf een truitje aantrekken dat eroverheen schuurde, zat ik al bijna tegen het plafond aan, wat een ramp haha.

Dat vocht duurt ook wel een tijdje, ik kreeg pas echt zachte borsten na een maand of 3 als ik het me goed herriner. Dat heeft best lang geduurd, voordat ze weer een beetje in beweging kwamen:)

Ik was al blij dat ik mn borsten in kon smeren toen de littekens dicht waren, want dat scheelde best wel met die huid..

x Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zo fijn dat je dat even neerzet hier!! :) Het voelt soms net alsof het nooit meer goed komt haha. Mijn tepels zijn ook enorm gevoelig nu, mijn vriend sloeg toenstraks een handdoek om mijn rug en het puntje ervan raakte mijn tepel.. aaaaaaiiii haha gillen joh. Hij wil ook steeds voelen of ze al zachter worden maar van mij mag hij niet :P ik draag nu van die gaasjes in mijn bh, over de tepel. Anders schuurt het echt te erg. Hoe jij het beschrijft, klinkt heel herkenbaar! Had jij dan ook nog 3 maanden "last", in meer of mindere mate? Mag je trouwens je borsten zelf wel met iets insmeren, dus de bovenkant? Ik begin te vervellen zegmaar.. ook op mijn buik trouwens. Ziet er niet zo smakelijk uit vind ik zelf.

BB; bedankt voor het aanpassen en geniet lekker van je vakantie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat heb ik ook gehad hoor, ik was ook zo bang dat ik dat zonverbrande gevoel zou houden, gelukkig trok het weg.

Dur niet meer te zeggen hoe lang dat heeft geduurd, maar geen 3 maanden hoor, dat was meer de tijd dat ze zachter werden.

Denk een maand of 2 dat het aangehouden heeft, toen werd het minder. Ik heb ook wel eerst een shirtje aangetrokken, en daar dan de bh over aan, of idd een wattenschijfje over mn tepels, werd gek van het gevoel. Ik hield het na een week of 2 (denk ik weet het niet meer zeker) niet mee vol zonder te smeren, dus heb ik Zwitsal gekocht, en daarmee vooral de bovenkant ingesmeerd. Toen litteken dicht was ben ik met Bio oil gaan smeren. Dat vervellen, herken ik ook heel erg. Ik heb al sinds september heel erg last daar van, en heb alles wat je kunt bedenken gesmeerd. Ureumzalf, ROC zalf voor de droge huid, Bio Oil, Biodermal, Nivea,Vaseline noem maar op!

Werd er gek van, bleef elke dag 2x smeren met iets van creme, vellen zaten in mn truien en bhs, kon onder de douche zo hele velletjes eraf trekken, idd niet erg smakelijk, en het jeukte ook nog eens als de p*st. Alles geprobeerd, BB paar keer om hulp gevraagd, afsrpaak gemaakt bij de dermatoloog..maarrrrr die heb ik weer afgezegd, wat vorige week heb ik een lichtgeel/wit plastic potje van Zwitsal gekocht, voor de extra gevoelige babyhuid, hypoalergeen, en ik ben er helemaal vanaf! de velletjes zijn weg, de droge huid is compleet verdwenen, en smeer nu zelfs nog maar 1x per dag. kan mn geluk niet op! Echt een goeie tip als je hier ook last van hebt! Denk dat je het aan de bovenkant en zijkant van de borst echt wel kan smeren,alleen niet op het litteken zolang het niet dicht is:)

xx Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super, bedankt voor je tips! Het wattenschijfje geeft ook al heel wat verlichting. Mijn schoonmoeder kwam gisteren nog met maandverband voor onder de bh-band haha, stom maar helpt ook goed!

Ik ben vandaag begonnen met oedeemtherapie bij de fysiotherapeut, ben heel benieuwd of het verlichting gaat geven. Ze kwam wel echt over als een kundig iemand :) vooral in mijn buik zit nog veel vocht, krijg mijn broeken niet eens dicht, echt gênant.

Morgen moet ik naar de kliniek, de hechtingen mogen eruit! Naar het schijnt, wordt dan de druk minder, dus dan ben ik heel blij. Hoop met ons mee op niet teveel file en hopelijk geen andere nare dingen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.