Ga naar inhoud

Undercover89 : 8 januari 2013 : Dr. Luijendijk : Bergman Kliniek :


Aanbevolen berichten

  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo, verslagje dan maar. Probeer het kort te houden, zit op de telefoon. Om 10u was ik er, nam mijn laatste pilletjes en mocht naar mijn kamer. Kreeg wat voorlichting en mocht me omkleden, de arts kwam nog tekenen en toen om stipt 11u mocht ik mee lopen naar de OK. Brrrr ik was nerveus, nog nooit geopereerd, dus alles was enorm spannend. Gelukkig speelden ze er goed op in en hebben ze me goed afgeleid. Ik vond het infuus wel een beetje pijn doen, al was het van korte duur. De narcose is me meegevallen. Alles werd warm, ik kreeg een vieze smaak in mijn mond en toen was ik vertrokken. Na de operatie was ik vooral suf. Ze brachten me terug naar mijn kamer en ik moest gelijk op mijn eigen bed gaan liggen. Dat was een hele klus! Ik voelde me totaal niet lekker maar heb gelukkig tot nog toe niet hoeven over te geven. Na een tijdje moest ik echt iets eten van de vpk en naam een beschuitje. Ging goed, dus nog één en wat drinken. Echte kreeg ik pijn aan mijn linkerborst en was er ineens paniek. De pc kwam voelen en ineens werd al mijn drinken afgenomen en mocht ik niets meer nemen. De kans zat er in dat ik opnieuw geopereerd moest worden. Toen kwamen mijn eerste tranen. Zo had ik het me niet voorgesteld. Ik was doodsbang. Ik werd goed in de gaten gehouden, uiteindelijk nam de hardheid en zwelling af en mocht ik toch naar huis. Gelukkig! De reis naar huis ging best goed. Het in bed komen was een drama, maar eruit komen vanmorgen was nog erger! Potverdorie wat doet het overal pijn. Ik weet nu wat jullie bedoelen met die olifant :P er is 375 cc in gegaan, high profile. Groter dan ik had verwacht, maar nu al best mooi! Ik moet vandaag al douchen van de pc, maar weet niet of ik al durf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zeiden dat dat beter was ivm infectiegevaar.. Elke dag douchen en bh vaak genoeg wassen. Ik dacht ook al, vandaag al?! Help :P maar vandaag durf ik echt niet hoor, qua pijn is het vandaag superzwaar, dus ik durf dat ding echt nog niet uit te trekken.

Bb; ik kreeg een schema mee van de kliniek :) dat wist ik vooraf niet. Toch bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah, flink moeten overgeven net..dacht dat het mij wel bespaard zou blijven maar brrr dat doet pijn zeg. Ik heb spijt van dit alles, had ik het maar nooit gedaan. Mijn moeder heeft wallen tot op haar knieën. Arm mens, ik kan niet eens alleen overgeven. Ik voel me zo schuldig. En ik mis mijn vriend. Dipje nummer 1. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Gefeliciteerd met je boobs... Wat een schrik zeg de uurtje uren maar gelukkig hoefde je niet geopereerd opnieuw.

Nog even door deze eerste dagen heen komen..

Sterkte

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de opbeurende woorden dames! Heeft iemand hier ook nog wat positiefs over te zeggen toevallig? Ik ben opgemeten in de kliniek en was 75-90, dat volgens internet uit komt op een B :S kan me er niks bij voorstellen met 375 hp. Hoe zou dat kunnen en gaat het echt nog zoveel groter worden? Ik vind ze namelijk best groot ogen maar mijn moeder weer niet. Denk dat voor mij alles enorm lijkt omdat er eerst niks zat :P iemand die er verstand van heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, maattabellen kunnen de prullenbak in. Niks van geloven!!!!

Dat is al vaker besproken hier de laatste tijd.. meiden die volgens een maattabel een B hebben en dan bh's gaan shoppen en op een D-E of zelfs nog meer uitkomen! :45:

Laten we ons niet gek maken met die stomme meetlinten, maar gewoon genieten van onze voorgevel :D

Amen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Undercover!

Net even je verslagje gelezen, vervelend dat je moet overgeven zeg! Ik heb dat moment ook gehad dat ik er spijt van had, maar het komt allemaal goed! Het is in het begin even afzien maar daarna wordt het beter en ben je super blij met je boobs!

Heel veel sterkte!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bemoedigende woorden snoepje :) dankjewel. Ik voel me ook wel al iets beter qua pijn, 's ochtends is het nog horror om uit bed te komen. Hoe deden jullie dat? Ik heb een verstelbaar bed dus zet hem zo rechtop mogelijk, maar moet dan alsnog kracht gebruiken om eruit te komen. Het kan wel, maar vraag me af of het slecht is om zelf te doen al? Ik steun niet op mijn armen ofzo. Slik nu de helft van de Movicox en dat helpt wel al ivm de maagklachten. Ben nog steeds misselijk en zo maar ach. Heb trouwens ook enorm veel honger, hadden jullie dat ook? Wilde nog wel minder eten omdat ik bang ben dik te worden in 6 weken niks doen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh ja dat had ik ook, duurde wel 3weken

voordat ik zelf omhoog kon komen zonder al te veel pijn... :(

M'n vriend heeft me bijna 3weken overeind geholpen,

z'n armen onder m'n rug en omhoog duwen, arme jongen :P

En ik moet nog wel eens plassen 's nachts en dan moest ik eerst hem wakker maken,

moest hij het bed uit zodat ie vervolgens mij overeind duwde, voordat ik kon gaan plassen, haha!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dat hongergevoel he... Sommige anesthesisten gebruiken Dexamethason bij de operatie..

Dat kan wel een tijdje voor wat extra hongergevoel zorgen! Ik heb dat spul ook tijdens OK gehad, bij mijn eerste bv en weet nog dat ik echt veel honger had erna. Maar na een paar dagen, gaat dat al beter :)

Kun je niet iets anders krijgen dan Movicox? Misschien Celebrex?

Je zou het aan je huisarts kunnen vragen. Liefst geen ibuprofen of diclofenac omdat dat de bloedingstijd verlengt. Al zijn er genoeg meiden die ook dat voorgeschreven krijgen van de anesthesist....

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dan zal het daar wel aan liggen.. Word 's nachts gewoon wakker van de honger! Hoop dat het mijn figuur niet verpest haha, voor de rest maakt het me niet uit, gewoon blijven eten. Bedankt nog voor je andere tip, maar ben inmiddels gestopt met de Movicox. Ik had een goedkope variant er op, mijn moeder had de echte en dan 7,5 dus heb ik die eens genomen en daar had ik vrijwel geen last van. Ben vreemd genoeg altijd gevoelig voor van die b-merken pillen. Inmiddels is het met de paracetamol best te doen, behalve in de ochtend.

Ik maak me steeds zorgen over mijn linkerborst omdat die na de operatie ook al moeilijk deed. Hij is nog steeds harder dan de rechter zeg maar. Althans zo voelt het van binnenuit, moeilijk uit te leggen. Hij is ook iets groter. Van de buitenkant zie ik niet echt iets vreemds, en als ik er aan voel ook niet echt. Ik heb in mijn goede borst ook steeds bubbeltjes van binnen en wat jeuk, goed teken denk ik? Mijn'foute' borst is helemaal stil, gebeurt niks, doet alleen beetje meer pijn dan de ander. Hoe weet ik nu dat ik me geen zorgen hoef te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je borsten genezen allebei op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Je moet het eigenlijk zien als 2 aparte operaties.

Het is dus heel normaal dat het niet hetzelfde voelt. Geen zorgen maken!!

De bubbels en jeuk is inderdaad een goed teken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis

Hoe gaat het nu met je?
Ik had ook een uurtje gevoel van spijt, echt zoiets van jezus waar ben ik aan begonnen, maar ik moet wel zeggen dat ik

heel weinig pijn heb gehad. Maar met een paar dagen kijk je terug en gaat het al stukken beter, en als je straks lekker mag shoppen met een paar weken, dan ben je zo blij als een klein kind, geloof me, het is het allemaal waard meid, even doorzetten:) *edit* jeuk is een teken van genezing:) *

xx veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het dan niet erg dat al die symptomen maar aan één kant zijn? Die andere kant jeukt niet ofzo.

De pijn wordt inderdaad snel minder, gelukkig is het nu best verdraaglijk. Doe nog steeds bijna niks, maar is fijn dat ik alweer mijn armen en schouders kan bewegen!

Nu vliegen mijn moeder en ik elkaar steeds in de haren, precies zoals vroeger.. Maar ja ik ben afhankelijk van haar en dat zuigt, en zij is het ook wel beu geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.