Ga naar inhoud

Undercover89 : 8 januari 2013 : Dr. Luijendijk : Bergman Kliniek :


Aanbevolen berichten

  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat lief dat je aan me denkt. Ik heb, enkele mails later alweer, nog steeds geen reactie van hem gehad. Dat zegt wel weer hoe belangrijk je nog bent als je de borstvergroting hebt laten doen. Wat ik al zei, het geld is binnen.... Voorheen kreeg ik netjes binnen 24u antwoord. Ik bel maandag als het lukt na mijn werk nog, hopelijk is hij er dan nog. Maargoed, ook dan krijg je hem niet aan de lijn. Met wat geluk word je teruggebeld tijdens telefonisch consult. Het deukje zit er in elk geval nog steeds. Het doet gelukkig geen pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht nog, misschien heeft hij hier gelezen wat ik van hem vond haha. Maar goed, als hij daar al niet tegen kan, laat zijn professionaliteit sowieso te wensen over. Dan zou hij zich wel heel erg laten kennen. Maar goed, je weet maar nooit. Kan natuurlijk ook dat hij vakantie heeft, maar denk dat ik dan wel een automatische mail terug zou krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op een gegeven moment ook een kleine deuk gehad boven mijn tepel. Erg vreemd maar het is gewoon weggetrokken.

Het onnatuurlijk aanvoelen daar heb ik lang aan moeten wennen.

Ik vond het niet prettig als ze aangeraakt werden en ik vond het ook niet prettig om ze zelf aan te raken. Zelf aanraken vind ik soms nog steeds wat onprettig maar uiteindelijk moet je het leren accepteren en dan gaat het ook weer goed :D

Ja.. Dr. Luijendijk is een goede arts maar ik heb hetzelfde gevoel bij hem. Geld is binnen dus hoeft hij zich niet veel moeite meer te doen.

Weet jij trouwens waarom hij niet meer met Eurosilicone werkt? Deze heb ik namelijk wel nog...

Over de maat ben ik ontzettend tevreden. Ik heb genomen wat hij mij heeft aangeraden en ik had ze absoluut niet groter of kleiner gewild. Ik ben zelf erg klein (1.56) dus het past goed bij mijn lengte.

Hopelijk gaat alles inmiddels wat beter en ben je tevreden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bergman kliniek neemt geen Eurosillicone meer omdat die geen onderzoek gedaan heeft naar (??) geen idee meer wat precies. Maar Natrelle dus wel, dus nemen ze liever dus die en ze zijn dus helemaal omgegaan naar Natrelle.

Niet dat Eurosillicone dus slecht is hoor ! Maar ze kunnen dus niet uitgaan van risico's of bepaalde andere zaken, omdat ze er geen onderzoek naar doen.

Wel vervelend dat jullie het na jullie bv zo ervaren hebben.

Uiteindelijk ben ik alsnog blij dat ik voor hun gekozen heb en ik kan niet wachten tot ik mijn bv krijg ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je info over eurosilicone! Toen ik op consult ging, waren hier bij andere pcs binnen Bergman al geruchten over. Las ik op dit forum toen. Dr Luijendijk zei toen dat dat niet zo was, ze bleven gewoon ermee werken dus het was onzin. Fijn om te horen dat het toch waar was, en ik voor natrelle heb gekozen haha. Nu, anderhalve week later, nog steeds nul reactie van hem op mijn e-mails. Gisteren gebeld met het hoofdkantoor, ze zouden hem erop aanspreken en ik moest mijn mail ook sturen naar de beautycoach. Vandaag reactie van haar gekregen, ik moest maar een afspraak maken. Terwijl ik er juist heb ingezet dat ik daar voorlopig geen behoefte aan heb. Door de enorme afstand en ook door de korte duur en kwaliteit van de vorige controle. Dit nogmaals benoemd en gezegd dat ik wacht op antwoord van de pc zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha oke, ik vroeg aan dr luijendijk van ja de protheses zijn van Eurosillicone toch? Zei die: ja daarover trouwens, we zijn over gegaan naar Natrelle protheses. Dus was wel blij met nog een tweede consult, anders had ik dat niet eens geweten ;)

Echt mega stom dat je nog steeds geen reactie hebt.. misschien is die inderdaad op vakantie, maar volgens mij niet

De beautycoach reageerde gelukkig wel gelijk.

Jij moet zo ver reizen dat is echt niet leuk om dan straks weer voor 5 minuten binnen te zitten, zegt die straks: ja trekt vanzelf wel weg (bijvoorbeeld)..

Even afwachten dus nog maar ! Is de deuk nog steeds dezelfde grootte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is inderdaad gewoon aan het werk. Daarbij, dan krijg je normaal gesproken ook wel een automatische mailreactie terug, met 'ik ben afwezig van tot blabla'. Dus ik ben gewoon niet belangrijk genoeg, feit :P verwacht idd dat hij zegt dat we het even moeten aankijken ofzo blabla haha. .ja t kost ons een vrije dag en 65 euro aan benzine en 5 uur in de auto. Als het niet hoeft, liever niet dus....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteravond reactie gehad. Hij vond het ook erg vreemd en had het nog nooit gezien. Hij dacht aan plaatselijke vetresorptie eventueel.. Even gegoogled haha, kon er weinig over vinden hoe dat komt ofzo. Hij zei ook dat het erg zeldzaam is. Heb ik weer :P helaas is het hier niet bij gebleven. Sinds gisterochtend heb ik pijn aan mijn borst. De borst zonder deuk. Je ziet er niks aan, niet rood, niet dikker voor mijn gevoel. Maar de hele rechterkant voelt aan als een blauwe plek.

Als ik eraan voel, doet het dus pijn. Mijn bh doet daar pijn (heb nu een compleet elastische aan,zo'n topje, zelfde pijn), en als ik mijn arm langs mijn lichaam houd, voel ik het ook. Gisterochtend dacht ik dat ik misschien erop gelegen had en hoopte dat het bij zou trekken. Echter vannacht lekker op mijn rug geslapen en het laten rusten, en nu is het nog precies hetzelfde. Iemand die dit ook heeft gevoeld? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid...

Het lijkt wel of het je niet gegund is he? Pff balen...

Die beautycoach kan trouwens de prullenbak in.. die leest maar half en vind het dus ook onbelangrijk wat je schrijft.. de muts..

Die pijn he.... Dat zou je een paar dagen kunnen aankijken.. IK heb ook wel eens na verschillende maanden nog opeens een paar dagen last gehad. Echter met een stevige bh en idd wat rust, trok dat dan weer weg..

Echter als het niet wegtrekt.. zou ik wel even aan de bel trekken... Stel nou.. (even brainstormen) dat je gewoon wat veel kapsel aangemaakt hebt.. Dat zou wel ook het gevoel van hardere borsten van jou verklaren he.....

Het zou zomaar kunnen.... De vraag is of het dat is....

Plaatselijke vetresorptie...... Hm.... De vraag is, waarom zou het lichaam precies op die plek wat vet weghalen??? Vreemde plek daarvoor hihi... Ik vind dat hij nog eens mag gokken :P

Succes in ieder geval, hoop dat de pijn wegtrekt....en het verder niks is...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je reactie. Kan dat echt, voelbaar meer kapsel in tijd van 1 nacht? Brr. Ik voel trouwens niet dat hij harder is ofzo. Of kan dat ook zonder dat ik dat voel? Ik heb wel het idee dat de plek waar ik het voel,groter is geworden. Het is nu ook een beetje onder de borst,eerst alleen opzij. Ik heb het nu gemarkeerd met pen zodat ik morgen kan kijken of het dan weer meer is. Het is niet dat ik het uitgil hoor. Maar als ik eraan kom is het verre van prettig. Soort van tandenpoetsen op kapot tandvlees :P één ding heb ik wel besloten, als het niet goed is bij één van de twee, gaan ze er allebei uit en ben ik er klaar mee. Het zit me al een tijd niet lekker en ik twijfel al zolang, zoals ik hier ook steeds beschreef. Ik geloof niet in toeval, dus als er iets mis is, is dat een teken voor mij om mijn gevoel door te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee zomaar opeens na een nacht te veel kapsel voelen is wel heel extreem, denk ik...

Ik kan me je gevoel wel voorstellen.. Je hebt eigenlijk vanaf het begin wel zoiets gehad van.. was dit wel de goede keuze... toch?

Kijk het ff aan, en bedenk je gewoon goed wat je wilt..

Succes!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herinner me dat je nooit blij bent geweest, je wilde vanaf het begin je kleine tietjes weer terug. Maar ik vond je borsten wel erg mooi en ik hoopte dat dat vervelende gevoel weg zou gaan. Misschien heb je vanaf het begin al gevoeld dat er iets niet goed zat, en uitte zich dat in spijt.

Hoe het ook zij...dit is flink balen. En daarbij toch ook een levensles. Zeven jaar geleden wilde ik zo graag volle borsten, dat was toen beslist mijn liefste wens, ik had er heel veel voor over. En toen ik ze had was ik er ook blij mee...terwijl ze niet eens mooi waren. Omdat de prothesen wel heel raar zaten heb ik ze een aantal maanden geleden laten verwijderen...aanvankelijk wilde ik ze laten vervangen. Maar in de loop van dat proces veranderde mijn houding: uiteindelijk wilde ik liever helemaal geen prothesen meer. En ook andere schoonheidsfoutjes begonnen me minder te storen.

Met de keuze geen prothesen meer te nemen ben ik nog steeds heel tevreden.

Je moet gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt. Na wat ik allemaal van je heb gelezen denk ik dat je erg opgelucht zult zijn wanneer ze eruit zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Francien. Ik ben er nog niet uit. De pijn aan mijn borst is ongeveer hetzelfde gebleven. Ik voel het met lopen, met en zonder bh en ook bijv met kleren passen. Heb gemaild voor een afspraak,dan toch maar richting bilthoven...pff. Zo'n nadeel als je pc ver weg zit. Ik ben benieuwd wat het is. Stel dat het kapsel is, dan blijft het zo of wordt het erger toch. Dat wordt niet vanzelf beter toch? Wat kan het überhaupt verder zijn? Borst lijkt nog steeds niet harder, zie er ook niks aan, maat het doet echt pijn. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt toch bij dan kuiltje he? Ik zou het ook niet weten, misschien dat de protheserand op een zenuw drukt ofzo? Kun je ook voelen of de prothese ophoudt in de buurt van dat kuiltje? Ik dacht aanvankelijk aan invallende huid naast de protheserand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.