Ga naar inhoud

Undercover89 : 8 januari 2013 : Dr. Luijendijk : Bergman Kliniek :


Aanbevolen berichten

hoi Undercover

Als je gauw wagenziek wordt, is het dan niet een beter idee om de nacht ervoor al dichtbij de kliniek in een hotelletje te overnachten? Lijkt me dat je je dan veel beter voelt en je hoeft niet extra lang zonder eten! Ik heb geen ervaring met de Nutricia preop.. helaas....

Ik ging idd in slobberkleren naar de kliniek en heb daar ook de dagen erna in rond gelopen. Iets over je hoofd aantrekken lukt misschien wel, qua pijn, als je geluk hebt, maar het mag eigenlijk niet.... Je ellebogen mogen normaal gesproken niet hoger dan je schouders en dan wordt het echt lastig :)

Gewoon blousjes en vestjes aan de eerste dagen/weken ;) Meestal wordt je na een week wel soepeler en gaat het allemaal wat gemakkelijker. Een hemdje is dan misschien wel te doen, maar het moet met wat foefjes die je snel genoeg jezelf zult aanwennen ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meis,

Ik moest ook 2.5uur rijden naar de kliniek voor de operatie

en heb toen een hotel in de buurt geboekt.

Een voordeel is dat je uitgerust (en niet uitgehongerd en wagenziek) aankomt en dat je vriend

lekker in het hotel kan vertoeven en gebeld wordt als je opgehaald kan worden

dat is ook wel zo aardig voor degene die je naar huis rijdt ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is dat mijn moeder ook meegaat en dat we dus echt niet met zijn drieën in een kamer kunnen :P bovendien is de dag vooraf de crematie van mijn vriend zijn opa, dus denk dat zijn hoofd er ook niet naar staat om 's avonds nog helemaal naar bilthoven te gaan voor een gezellig hotelletje :P ipv met zijn familie zijn. Qua misselijkheid lijkt het me idd een goeie tip. Alleen lijkt het me wel raar, ik denk dat ik thuis toch beter slaap met al die zenuwen! Zal het er hier eens over hebben!

Werd gisteren gebeld dat ik om 8u moest, gelukkig heb ik het kunnen verzetten naar 11, anders konden we midden in de nacht vertrekken ;) vind dit toch wel veel fijner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaahhh, overmorgen is het al zover! Nu wordt het steeds spannender! Ben nog niet echt bezig met de operatie zelf, denk alleen maar aan het resultaat haha.

Ik vroeg me alweer iets af hè.. Je mag geen make-up op op de dag vd operatie, maar kan iemand mij betrekken waarom niet? Ik dacht zelf omdat ze aan je gelaatskleur misschien dingen kunnen aflezen.. Maar mag je dan ook geen mascara op? En ik moet mijn wenkbrauwen altijd tekenen omdat er niks zit, mag dat zelfs niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg me alweer iets af hè.. Je mag geen make-up op op de dag vd operatie, maar kan iemand mij betrekken waarom niet? Ik dacht zelf omdat ze aan je gelaatskleur misschien dingen kunnen aflezen.. Maar mag je dan ook geen mascara op? En ik moet mijn wenkbrauwen altijd tekenen omdat er niks zit, mag dat zelfs niet?

Nope je mag niks opdoen zelfs geen mascara..

Je ogen kunnen tijdens de operatie gaan tranen en dan wordt het een zwarte modderpoel ;)

Welke je vervolgens niet kan fixen want je hebt veel te veel pijn na de operatie om je make up te fixen...

En het kan ook nog zijn dat ze je ogen dichtplakken met een plakkertje en dat gaat niet met mascara op.

Dont worry meis het is maar een dagje zonder ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel! Klopt, is maar een.dagje zonder. Het is wel al heel veel jaren geleden dat ik zonder make-up buiten kwam haha :P

Ik heb alles ingepakt geloof ik, van mij mag het beginnen. Zit nu in mijn laatste slaapdienst en dan ben ik zes weken weg hier. Lijkt nog zo onwerkelijk!!

Laat die boobies maar komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is morgen pas, maar toch heel erg bedankt :D
De tas staat bijna klaar! Lekker een week naar pappie en mammie, me laten verwennen. Ik hooooooooop dat ik nog een beetje kan slapen vannacht. Ik las in de brochure dat ik 6 uur van te voren nog mag eten, nou te gek. Ga ik zeker doen, heb altijd zo'n honger. Hoop niet dat ik er last van krijg als ik me 7 uur vooraf nog volprop ofzo. Maar goed, zien we morgen dan wel weer!

BB ben je online? Ik heb Movicox gekregen, 15 mg per dag. Ik zou er graag een maagbeschermer bij nemen. MIjn moeder slikt ook Movicox (de helft maar) en heeft die er toen wel bij gekregen. Kan ik die van haar ook gewoon slikken? Is pantoprazol. Ben bang dat het me anders allemaal slecht gaat vallen. Als het mag van jou, stuur ik je morgen sowieso even een pb'tje voor een schema, want daar heb ik niet zoveel verstand van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha lol :) ik zou zweren dat het vandaag al de 8e is was, haha :)

Bij deze vast heel veel succes morgen en laat je maar lekker vertroetelen!

Ik mocht ook 6 uur van tevoren nog een licht ontbijt nemen.

Ben uiteindelijk zelfs 9 uur nuchter geweest! Het liep allemaal uit namelijk...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB ben je online?

ja :)

BB ben je online? Ik heb Movicox gekregen, 15 mg per dag. Ik zou er graag een maagbeschermer bij nemen. MIjn moeder slikt ook Movicox (de helft maar) en heeft die er toen wel bij gekregen. Kan ik die van haar ook gewoon slikken? Is pantoprazol.

Ja, dat mag :) Je mag gewoon die pantoprazol erbij nemen. 1tje per dag moet voldoende zijn :)

Als het mag van jou, stuur ik je morgen sowieso even een pb'tje voor een schema, want daar heb ik niet zoveel verstand van :)

Prima :)

Heb je paracetamol in huis? Want die ga ik in het schema zetten, naast de movicox ;) NIet dat je opeens nog in de stress schiet ;)

Tot morgen (al bijna vandaag.. nog 3 minuutjes)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.