Ga naar inhoud

Undercover89 : 8 januari 2013 : Dr. Luijendijk : Bergman Kliniek :


Aanbevolen berichten

  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha don't take it that personal :P ik wist niet dat je een lift hebt gehad en daarbij heb ik je littekens nooit gezien ;) ieder voor zich toch. Ik heb het dus eigenlijk hendig onderschat geloof ik! Ach ja. Ik had toch al een beetje spijt. Maar nu nog meer. Leer je van hè. Zeggen ze.

hahahahahahahahaah nee joh, ik pak het niet persoonlijk op. Dien even een verzoek in.. kun je de littekens zien.. of beter gezegd "niet zien" :35:

Tja, als je echt met het idee rondloopt dat je ze ooit wil laten verwijderen, dan is het het meest verstandige om dat NU te doen. En dan bedoel ik niet letterlijk dat je morgen moet gaan, maar nu je nog zo jong bent en de implantaten nog geen overmatige aanslag hebben gepleegd op je huid zou het Nu wel het meeste terugplooien zonder dat je met flappers blijft zitten idd :17:

Je bent niet de enigste hoor die achteraf achter bepaalde dingen komt waarvan je vtv nooooit op het idee bent gekomen om daar ook bij stil te staan. Hoe vaaaaaaaaak ik hoor "Ja maar mijn prothesen hoef ik nóóóóóít meer te wisselen zei de chirurg, want er zit levenslange garantie op"

Ja, dat is leuk.. maar die levenslange garantie houd bij de ene 10 jaar in, bij de andere 15 jaar, en bij weer een andere écht levenslang, maar dan wel op lekkage en niet op de garantie dat je 80 jaar probleemloos kan rondlopen met hetzelfde stel implantaten.

Nouja, over 10-15 jaar.. wie dan leeft, wie dan zorgt :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk hoor piepke.. Ik heb me overigens best goed ingelezen dacht ik haha, ik wist wel dat ik met wat pech elke 10 jaar geopereerd moest worden. Bb: ik kan het moeilijk uitleggen, het is een gevoel. Ze horen niet bij me, ze doen nog steeds pijn, ongevoelig op de ene plek, mijn tepels hoef je maar naar te kijken of ik gil. Bhs zitten niet lekker, gewoon een shirtje over mijn boobies doet al pijn. Ze zien er nep uit, links is groter dan rechts, en ik mis enorm de vreugde die ik hier altijd gelezen had en waarop ik ook hoopte. Ik heb nog steeds nul decolleté en van buiten zie je niet veel. En dat met cup E. Mijn vriend mag er ook absoluut niet aankomen omdat het zo pijn doet, ik kan nog steeds amper autorijden omdat ik elke bocht voel. Als ik andere verhalen lees waren jullie na 3 tot 4 weken wel weer de oude. Ik zie nu al op tegen maandag, weer werken na 6 weken verlof. Ben ik een aansteller of heb ik meer pijn dan gemiddeld? Ons seksleven is ook bagger inmiddels, ik kan niet eens gezellig tegen hem aanliggen of op zijn borst want alles doet pijn als ik niet op mijn rug lig. Knuffelen doet al pijn. Seks is niet heel belangrijk maar we groeien wel uit elkaar en kan me voorstellen dat hij ook iets anders in gedachte had voordat we hieraan brommen.

Brommen moet zijn: begonnen.Zit op mijn telefoon enkrijg het niet meer aangepast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef het nog even de tijd....

Niet iedereen herstelt in een razend tempo en ik ben soms ook verbaasd over hoe snel mensen aangeven dat hun borsten als hun eigen aanvoelen. Bij mij was dat pas na een maand of zes zo!

Dat gevoelige trekt nog weg, maar kan echt een tijd duren.... Misschien geloof je het nu niet, maar het is echt waar. Met 6 maanden po ben je een stuk beter eraan toe!

Je sexleven... geef het de tijd. Zeg tegen je vriend dat hij even geduld moet hebben met aanraken van de borsten, maar er zijn zoveel manieren om toch fijne sex te hebben. Probeer eens iets anders uit, borsten zijn niet het belangrijkste (voorlopig) bij de sex :)

Probeer op andere manieren te genieten van elkaar, en probeer jezelf niet 'down' te praten :)

Ik badineer niet je klachten, maar echt, na 6 weken is het niet 'klaar' Dan begiint het pas :)

NOg even doorbijten! Het gaat goed komen (ik spreek echt uit ervaring, al lijkt mijn herstel super te zijn gegaan.... Ik schrijf alleen niet over elke pijn en naar gevoel, ik denk steeds; ach komt wel goed, en dat komt het ook :) )

xxxx :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jee, heftig zeg! Las net een stukje op de vorige pagina over dat je nieuwe bh's had gekocht en dat je zo blij was. Daarom snapte ik je berichtje ook niet toen ik begreep dat je ze misschien wil laten verwijderen.

Knuff (digitaal doet het geen pijn toch?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:(

Misschien een kleine troost..

Ik heb hier echt vaker gelezen ( ik geloof da Sabia het ook had) dat de tepels echt pijnnnnnlijk waren de eerste tijd.

Ik begon mn boobs na 8 maanden tot een jaar als 'van mezelf' te beschouwen. Vond er ook niks aan, zó nep e van die plastic ballen in je handen zijn gewoon niet oke om te voelen. Maar na die periode werd het écht als van mezelf. Veeeel zachter, de ongevoelige plekken verdwenen ong na 3-4 maanden en een beugelbh vond ik ook pas na mááánden beter zitten. Die beugel irriteerde me vreselijk de eerste maanden dus hield het bij een sportbh.

Nu had ik geen last van mijn tepels in de zin van "pijn", dus dat scheelt natuurlijk enorm hè. Als je iedere dag gebukt gaat onder 'zinloze' pijn dan is de lol er snel vanaf he :(

Ik geloof dat 1 op de 7 vrouwen last blijft houden van constante pijn, fingers crossed dat je bij de andere 6 hoort :35:

Ik geloof dat het met de zenuwen te maken heeft, die herstellen laagje voor laagje en dat kan ooit lang duren :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties... Ik was op zich ook blij met de bhs, en het feit dat er windstil eentje paste in mijn leven. Met bh aan ziet het er ook wel mooi uit. Alleen brengt het me verder geen blijdschap ofzo. Ik begin me streek af te vragen waar er ook alweer zo erg was aan die cup a van me. Ze waren tenminste lekker zacht en ach, ik, mijn vriend en de rest van mijn omgeving waren er eigenlijk toch al aan gewend. Ik ben echt wat aangestoken geraakt door de enorme vreugde van dit forum. Dat is niet de schuld van het forum hoor, bedankt juist voor alle wijsheid. Echter heb ik de nadelen maar wat verdrongen en steeds gedacht van ach zien we dan wel. Nu heb ik ze en denk ik goh,, daar zitten ze dan. Als ik ze moet insmeren met de littekencrème word ik gelijk heel chagrijnig. Mijn vriend vindt het niet te geloven hoe snel mijn humeur dan omslaat (hij weet niet van mijn gevoelens nog). Ik wil er niet eens aan zitten. Het stoort me. Ik weet niet goed wat ik verder nog moet zeggen, maar ik word er enorm verdrietig van :(

En bb leuk je tips qua seksleven, maar het doet al pijn met lopen laat staan met seks hebben, ook met bh aan. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje schrik beetje van je verhaal zo. Wist niet dat je er zo over dacht. Je borsten zijn immers heel mooi geworden ik hoop dat ze snel wat minder pijn gaan doen.en jij en je vriend er van kunnen genieten. Probeer dit niet tussen jullie te laten staan maar praat er samen over

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh meid, ik schrik hier ook van, dacht dat je er heel blij mee was.

Kijk, ik denk ook vaak waar ben ik aan begonnen, en ik heb spijt.

Maar dan lees ik verhalen hoe het over een paar maanden bij de meeste is, en dan denk ik, dat heb ik straks ook.

Over een paar maanden zijn ze zacht en net "echt" en dat sleept mij er doorheen, ik hoop dat het jou er ook doorheen kan slepen.

En weet je, we moeten heeeeel veeeel geduld hebben, het gehate woordje bij mij op dit moment, en ik denk ook bij jou.

Het seksleven, tja, ik mis het ook, gisteren voor het eerst voorzichtig gedaan, ik hield mijn boob vast vond het eng.

Maar wat BB ook zegt, je kan ook op andere manieren intiem zijn, en klopt, dat vonden mijn man en ik ook erg fijn.

Nu heb ik makkelijk praten, ik ben al 45 en mijn man 49, dus hebben wij iets meer geduld met het uitstellen van seks als jongeren.

Ik hoop dat je vriend geduld met je hebt, en ik hoop vooral dat jij aan je boobs gaat wennen, meid........ Kop op hè!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat een bericht schrik ervan

probeer idd gedult te hebben het heeft idd tijd nodig voordat alles zn plekje heeft en je ze als je eigen beschouwd

ik zou het wel met je vriend delen dan begript hij je ook

ik dacht eerst ook zo een bv en dan na 6 weken is het goed maar nee ze moeten zakken de zwelling moet eraf dan moeten ze zachter worden gevoel is weg moet nog terug komen enze enze

oeff daar had ik ook niet bij nagedacht tot ik er op dit forum meer over las

ik dacht wel jeetje ......nog meer geduld

mijn borsten zijn ook nog wat hard( wel al zachter als 3 weken geleden ben nu ruim 3 weken po) mijn gevoel is er nog ook niet niet onder in mn borsten en mn tepel daar maakte ik me ook wel zorgen om vooral mn tepels maar geduld..........

ik slaap sinds deze week pas op mn rug en soms op mijn zij mijn vriend wil ook heel graag tegen me aan liggen uhm nou nee doe maar niet hihi daar baalt hij van ( ik ben gewoon bang dat er iets gebeurd ...... zal wel niet haha)

douchen ja eerst 5 min met die bh aan en dan durf ik hem pas uit te doen geen idee waarom eraf vallen zullen ze wel niet doen ..

en ik heb ook wel pijntjes onder in mn borst maja na ruim 3 weken zal dat ook nog wel kunnen denk ik

maar al met al ben je niet aleen die ff een dip heeft

kop op meid alles komt goed !!! alleen geef het tijd en die goeie sex komt wel weer :38:

(sorry voor mijn lang verhaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie steun! Ik vind het gewoon nog zo moeilijk. Ik durf nog helemaal niks, bijna 6 weken po en ze voelen echt als een enorme beperking en verder niets. Zeker als ik dadelijk weer moet gaan werken.. Volgens mijn pc mocht ik na 4 weken gewone bhs aan en ook weer alles doen inclusief armen boven het . hoofd en stofzuigen. Toch lukt dit nog niet echt. Als ik het aanrecht ga afvegen en ik moet wat kracht zetten, komt weer die misselijke pijn in de borstspier. Moet ik hier doorheen gaan? Mijn vriend zegt dat het op deze manier nog lang pijn zal doen, dat ik iets meer moet doorzetten. De pc zei ook wel zoiets, maar vind hem best makkelijk denken. Ik mag ook al zonder bh 's nachts, dat doe ik wel af en toe maar dan doet het in de ochtend pijn, alsof ze zeg maar naar beneden wilden hangen in de oksel, maar het ze nog niet is gelukt. Ik mag ook alweer alles tillen maar ik heb de kracht van een pinda. Over 8 dagen moet ik weer bij mijn bijbaantje beginnen, 5u schoonmaken. Ik weet echt niet of dat al lukt, maar goed het zou moeten lukken na 6 weken toch? Mijn vaste werk maak ik me minder zorgen om, al werk ik daar helemaal alleen. Nog even over seks, we kunnen best even zonder, maar het voelt ook gewoon alsof hij me niet meer aantrekkelijk vindt. Van hem hoefde het sowieso niet, de bv. Hij moet er erg aan wennen. Daarnaast zegt hij wel eens voor de grap dat er niks sexy is aan iemand die in en uit bed gaat alsof ze 75 is. Snap ik wel hoor. Mja, hij zoekt gewoon nul toenadering en dat ben ik niet gewend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook Te bang om iets te forceren

vorige week moest ik werken 4 uurtjes maar wist niet of me dit lukte toen zei mijn vriend ook moet je wel doen anders durf je strax nix meer zelfde met een trui aan doen ben gewoon bang dat ik me armen te ver strek en ik voel dan ook wel wat en denk dan al meteen oefff mijn pc zei al dat ik na 2 weken weer mocht werken en ik mag vrijdag voor het eerst de bh s'nachts uit mmm weet niet of ik dat durf haha maja we zullen er door heen moeten meid ( denk ik) zaterdag moet ik weer een volle dag werken ik werk veel met mn armen dus zie wel of het me gaat lukken zo niet ben ik naar huis hoor!

voor mijn vriend hoefde die bv ook niet hij kent me al 15 jaar zo met die kleintjes hihi hij vind t wel mooi die van mij zoekt wel toenadering maar ik haak het af gewoon bang dat we te wild zijn of zo haha en dat er dan iets gebeurd

Misschien moeten we het iets meer los laten.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey undercover ik kan me wel indenken wat je bedoeld. mijn operatie is pas 13 mei maar ik denk dat ik ook bang zal zijn om weer dingen te gaan doen. had eerst 3 weekjes vakantie geregeld (ik werk 2 dagen) maar heb het ook al omgezet dat ik nu toch maar 6 weken vrij heb. ik denk dat ik ook bang zal zijn om iets verkeerd te doen.

maar ik denk dat je ook alles voelt omdat je al zolang niks meer hebt gedaan je spierkracht neemt erg snel af als je helemaal niks meer doet. mijn jongste zoon heeft laatst een virus gehad waardoor hij twee en halve week ongeveer 21 uur per dag sliep. toen hij weer wat beterder was kon hij ook bijna niks. de trap op lopen en hij had al pijn in zijn spieren. volgens de dokter heeft dit toch een paar weekjes nodig voor je weer op krachte bent. misschien voel je daarom ook wel alles eerder dan normaal.

en wat je vriend betreft hij durft misschien niet echt iets te doen omdat hij weet dat je bang bent om iets te forceren. kan me voorstellen dat mijn man zo zou reageren. dat hij zou denken van als ze er klaar voor is dan merk ik het wel. maar kan me niet voorstellen dat hij je nu niet meer mooi vindt ofzo.

groetjes mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het aanrecht ga afvegen en ik moet wat kracht zetten, komt weer die misselijke pijn in de borstspier. Moet ik hier doorheen gaan?

Ja, en nee. Je kan met mate kracht zetten, en het aanrecht afvegen met 4 weken po is iets waar je gerust 'doorheen' kan gaan.

Daar kun je niets verkeerds aan doen eigenlijk. Als je al die tijd al pijn hebt, en voorzichtig doet, en je spieren ontlast, dan worden ze ook 'korter' en pijnlijker als je ze weer gaat gebruiken.

Probeer het even als een 'simpele' spierpijn te zien, niets engs verder.. gewoon spierpijn.. alsof je de hele avond hebt staan dansen bijvoorbeeld.

Die spierpijn kan gaan kwaad, en hoe meer jij beweegt hoe sneller deze pijn weg zal zijn.

Jouw borstspier moet oprekken, en als jij bijvoorbeeld voorover gebogen blijft lopen om je spieren te ontlasten, dan zal het des te langer duren voordat je spier 'op gaat geven'.

Neem desnoods nog een aantal dagen consequent paracetmol om je te helpen door de spierpijn 'heen te gaan'. Door heel voorzichtig te doen, verleng je eigenlijk je pijn.

Ik nu hoop ik niet dat mensen het verkeerd begrijpen, en denken "oooh, ik moet weer vol aan de bak, want dan ben ik er sneller vanaf" Zo werkt het niet natuurlijk :45:

Maar zie het zo : Je mag álles, behalve zwaar tillen ( en dan bedoel ik zware boodschappentassen bijvoorbeeld), je mag nog even niet je armen boven je hoofd strekken ( en dan bedoel ik de ellebogen niet hoger dan je schouderhoogte).

Dat je borsten na een nacht zonder bh slapen de volgende dag pijn doen is nog hardstikke logisch. In je slaap ontspan je, de bh steunt niet, en de spier staat hierdoor onder druk ( wordt gedwongen mee te rekken) en daardoor trekt het zo onder je oksel.

Je zou simpele oefeningen kunnen doen, je armen op en neer bewegen net of je vliegt bijvoorbeeld ( niet boven schouderhoogte) en je armen voorwaarts omhoog brengen, tot op borsthoogte en even vasthouden, en weer opnieuw.

Rechtop zitten, schouders naar achteren duwen, en even vasthouden en weer opnieuw. En rondjes draaien met je schouders, van voren naar achteren.

Daarnaast zegt hij wel eens voor de grap dat er niks sexy is aan iemand die in en uit bed gaat alsof ze 75 is. Snap ik wel hoor. Mja, hij zoekt gewoon nul toenadering en dat ben ik niet gewend.

Hmz.. ja soms zeggen ze iets :45:

Dat hij geen toenadering zoekt is zijn eigen onzekerheid en angst om jóu te pushen. Hij ziet idd een 75 jarige in en uit bed stappen, en dan vind ik het heel netjes dat hij dit juist niet negeert en begint te zeuren om sex.

Zie het als een positief iets, ook al is dit krom ten opzichte van je verwachtingen.

Zie het als een cirkel die weer doorbroken moet worden ....

Jij hebt hem bewust of onbewust ( wegdraaien, of hand wegpakken) een keer afgewezen, als dit 2x gebeurd zonder dat jij dit als kritiek op hèm bdoelt, dan begint de twijfel al aan jou vriend's kant.

Dat heeft weer tot gevolg dat hij denkt "hmz.. laat maar, ik wacht wel af wanneer dat zíj komt".

Dan zijn wij vrouwen weer lekker complex door gepikeerd te raken en te denken "wtf.. hij zoekt geen toenadering!! Zou hij t niet mooi vinden.. ooh ik schaam me.. ik ga geen toenadering zoeken hoor want hij vind me niet sexy".

En voila.. je zit in de cirkel, waarin je uiteindelijk samen onzeker bent en beide door misverstanden de verkeerde signalen afgeeft.

Dus neem maar aan, dat het NIETS met je uiterlijk te maken heeft, maar meer met de pijn en angst die hij ziet en dat maakt hem onzeker.

:71::71::71::71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu even kort de tijd om te reageren, maar vind het erg vervelend voor je hoe jij je nu voelt. Mannen zijn nou eenmaal niet zo handig in hun uitspraken.Ook zal je vriend het gewoon eng vinden, niet alleen omdat je er zelf pijn aan hebt, maar ook omdat hij zich echt wel beseft dat het een hele ingreep op je lijf is dat goed moet genezen.

Ik ben nu bijna 10 weken po en pas nu durft hij er uit zichzelf soms aan te zitten. Ik heb een hele voorspoedige tijd gehad na de operatie. Natuurlijk wel de nodige pijntjes en beperkingen, maar verder geen gekke dingen.

Jouw vriend zal het al heel erg vinden dat je zo een pijn hebt en je je er zo vervelend bij voelt. Zeker omdat hij het niet eens nodig vond, maar mannen snappen het gewoon niet. Wel fijn dat hij je de tijd geeft, door niet direct bovenop jou te springen omdat hij er zelf zin in heeft. Ik begrijp dat je je nu heel down voelt, maar dat gaat wel weer goed komen. Dikke digitale knuffel die geen pijn doet :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer dat je niet blij bent :( Ik hoop acht dat je over een tijdje opeens denkt van 'hey, ze voelen toch al wat meer eigen'.

En zoals Piepke al zegt, die oefeningen lijken me ook wel te helpen.

En mannen zijn een beetje bruut in hun uitspraken hé, en wij vrouwen reageren soms net iets te snel emotioneel (ik toch ;) )

Ik geef je ook een virtuele knuffel! Hopelijk helpen al die knuffels je een beetje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lief zijn jullie! Ik moest er zelfs even om janken, huilebalk die ik ben :P maar het lucht wel op. Piepke,, bedankt voor je oefeningen. Zijn goede inderdaad! Ik heb ongeveer dezelfde van de fysio meegekregen. Je zult wel gelijk hebben met dat de pijn langer duurt wanneer je voorzichtig blijft. Ik ben over het algemeen al voorzichtig :P als kind klom ik al nergens op omdat ik bang was dat ik zou vallen. Stom hè. Dan moet ik inderdaad maar meer gaan bewegen. Ik probeer wel elke dag te wandelen en gisteren ben ik naar de sportschool geweest op de loopband wandelen en billen trainen. Dat ging allemaal best goed! De spierpijn in mijn billen was erger dan in mijn borsten haha, goed teken.

Misschien is mijn vriend inderdaad wel onzeker. Gisteravond wilde hij dat ik wat jurkjes paste van vorig jaar, om te zien hoe ze nu stonden. Ik klaagde over mijn decolleté (is er niet), en hij zei steeds maar dat ik het jurkje verder omlaag moest trekken. Maar ja mijn tepels kwamen er nog net niet uit zeg maar, zo laag. Ik werd dus weer boos en dacht echt van pfff je helpt me juist niet op deze manier. Jurkjes uit gedaan en gaan slapen. Het is gewoon zo frustrerend! Ik mis denk ik ook wel de uitlaatklep van het sporten, ging wel 3x per week. Hij zegt ook dat ik een buikje krijg, ook echt leuk om te horen. Eerst was hij niet zo. Ik hoop niet dat die stomme borsten ons dadelijk nog uit elkaar drijven want we waren ontzettend gelukkig samen. Tot overmaat van ramp krijg ik net ter horen dat mijn contract af loopt in juli, terwijl ze me in december nog een vast contract hebben beloofd. Aaaaaaahh. Soms heb je van die dagen hè. Gelukkig heb ik jullie nog! Jullie zijn echt lieverds!

Link naar reactie
Delen op andere sites

(zo, via de laptop gaat makkelijker dan via de telefoon). Ik heb ook niet echt een streepje tussen mijn borsten, maar dat heb ik nooit gehad en dast is ook niet iets wat ik heel graag wilde. Mijn borsten zien er nu veel mooier uit al zijn ze echt niet gigantisch. Wel grappig dat je vriend zegt dat je het jurkje maar wat lager moest trekken, hij wilde je borsten vast gewoon bewonderen. Jammer dat jij er gefrustreerd door raakte, dat was vast niet de bedoeling.

Als jullie genoeg van elkaar houden, wat ik wel denk uit je verhaal, dan gaan die borsten jullie echt niet uit elkaar drijven. Je hebt het er momenteel gewoon erg moeilijk mee, heel begrijpelijk want zoals je het nu ervaart had je in het begin niet verwacht natuurlijk. Als jij je straks beter voelt en je je borsten meer gaat waarderen dan komt het helemaal goed. Morgen is valentijn en wie weet wat voor liefs je vriend voor je in petto heeft. ;)

op momenten i je leven waarin alles tegen lijkt te zitten gaat alles moeilijker. Zeg gewoon tegen je vriend dat je ondanks alles vreselijk veel van hem houdt en je kan hem ook best zeggen dat sommige opmerkingen van hem gewoon wat hard op je over komen. Als hij morgen niks leuks voor je in petto heeft, regel dan zelf een dagje waarbij jullie lekker iets gezelligs gaan doen, als vanouds... Komt helemaal goed. Realiseer je waardoor je je nu wat ongelukkig voelt. Hij voelt zich machteloos denk ik want hij ziet jou het liefst ook gelukkig! Komt goed, elke dag dat je verder po bent ben je dichterbij een goed herstel. Bij sommigen gaat het snel, bij jou helaas want minder snel. Hoop niet dat je hier erg van schrikt, maar het duurt ongeveer een jaar voordat je borsten echt helemaal bij je lijf horen. Neem anders eens een zonnebankje (littekens bedekken natuurlijk), in zonlicht zit ook iets waardoor je je blijer gaat voelen. Super trouwens dat je meer spierpijn in je billen had, dat is een goed teken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen dat je contrati net verlengd wordt zeg! Maar gelukkig heb je tijd genoeg om een nieuwe job te zoeken hé.

Goed dat je weer aan het sporten bent! Ik denk dat dat goed is om je gedachten even te verzetten.

Misschien moet je binnenkort eens lekker gaan shoppen met je vriend, voor nieuwe mooie jurkjes?

Lieve groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn werk wel iemand verzorgd die stadium 4 had, was echt keihard en echt tennisballen die er leken te zitten. Maar in kleding kon je daar niks van zien, zag het er gewoon uit... dan liever tegen die tijd dat ik ze laat zitten, desnoods wat verhard dan helemaal weer plat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.