Ga naar inhoud

Undercover89 : 8 januari 2013 : Dr. Luijendijk : Bergman Kliniek :


Aanbevolen berichten

Thanks ladies! Die bevestiging is inderdaad heel fijn. Shoppen en lunchen was erg leuk, even aan iets anders gedacht dan borsten ;) mijn vriend heeft de hele stad leeg gekocht, en ik heb nog een leuk shirtje in de uitverkoop gevonden. Merkte wel op de terugweg dat mijn lijf echt moe was, gelijk ook weer gezwollen borsten. Morgen dus weer lekker een bankdagje!

Trouwens BB de verpleging raadde de oedeemtherapie af, zei dat het lichaam het zelf wel zou doen. Denk echter dat ik nog een keer ga om te kijken of ik verschil merk, het kan in elk geval geen kwaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankje!

Ja ik moet zeggen dat ze bij Bergman wel heel positief praten hoor, maar goed dat is mijn mening. Ik mag vanaf nu mijn armen weer boven mijn hoofd (!?), autorijden, zijslapen, alles zelf doen zelfs stofzuigen. Mij niet gezien hoor. Ik hou me rustig, doe in huis eigenlijk niets behalve de was in de machine doen en soms wat handdoeken vouwen. Ok, koken doe ik ook, maar ik giet geen pannen af oid. Ik vind het erg raar dat hun adviezen anders zijn dan wat ik overal lees. De reden trouwens dat ik mijn armen boven mijn hoofd mocht, was dat het beter was voor het litteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf had me sowieso voorgenomen dat ik de eerste 6 weken geen huishoudelijke dingen ging doen.

Alleen maar werken en autorijden, helaas is het nu ff allemaal anders.

Van mijn man mag ik niet eens de was doen, niet vouwen helemaal niets.

Hij heeft extra vrij genomen en staat iedere dag om half 7 op om mijn zoontje helemaal te doen ( dat lukt me nog niet eens)

En ik ontzie me linkerborst echt, en dat ga ik in april met rechts ook doen.

Neem dan geen risico etc.

Hoop alleen dat ik weer geen stafylokokken bacterie krijg.

Gewoon geen risico nemen, lekker 6 weken rustig aan doen, luister naar je lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik helemaal met je eens. Kijk misgaan kan het altijd, maar jij weet tenminste dat het niet aan jezelf gelegen heeft! Dat lijkt me al beter voor je geweten. Ik hou me ook rustig. Zit vooral op de bank. Het huishouden is wel verleidelijk, mijn vriend neemt het niet zo nauw. Er is nu al minstens 2 weken niet gestofzuigd en we hebben katten. Vind dat echt vies maar goed hij is echt nooit thuis omdat hij heel veel werkt. Zal hem het weekend maar eens pushen :P vind dat soort dingen wel erg belangrijk.

Gelukkig heeft hij me voor kerst een kadobon gedaan haha, van een bedrijf met een poetsploeg.. Ik mag dus een dezer weken 3 uur lang een poetsploeg aan het werk zetten. Heerlijk haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Wat fijn dat alles goed was en nu lekker winkelen/shoppen haha..

Ik heb op internet al zoveel leuke bikini's gezien die ik nu nooit zou kopen maar straks met mooie borsten hopelijk wel aan zou doen haha..

Winkelse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. Ik werd vannacht wakker en heb tot nu toe niets anders gedaan dan op de wc zitten en overgeven. :( pfff ik voel me slap. Ook koortsig, maar aan mijn borsten is gelukkig niets te zien. Buikgriep heerst ook wel hoorde ik. Bah wat is dat een vies gevoel! Maar goed, beter nu dan als ik weer aan het werk ga :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo! Vandaag even gauw de stad in geweest, en ook ff naar de Hunkie natuurlijk! Ging heel bescheiden met een 75c en 75d het hokkie in... Maar te klein! Een mooie 75e behaald! Ik ben heel blij :D er was allemaal sale dus heb stiekem een hele mooie gekocht voor maar 6 euro. Als die straks niet meer past is dat niet zo erg dus haha. Super! Ben ook heel fijn geholpen daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. Ik werd vannacht wakker en heb tot nu toe niets anders gedaan dan op de wc zitten en overgeven. :( pfff ik voel me slap. Ook koortsig, maar aan mijn borsten is gelukkig niets te zien. Buikgriep heerst ook wel hoorde ik. Bah wat is dat een vies gevoel! Maar goed, beter nu dan als ik weer aan het werk ga :P

Is overgeven niet lastig met de nieuwe dames? Aangezien je voorover moet hangen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren lekker gewinkeld, nieuw setje gekocht en nog 5 andere bh's uit de sale! Heb me lekker uitgeleefd! Door kadobonnen hoefde ik maar 16 euro bij te leggen haha, dat is nog eens fijn winkelen. Ik heb van de mooiste bh een foto gemaakt en in mijn galerij geplaatst. Hij was maar 19,95 en ik heb ook nog een hele mooie string erbij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje hè.. Ik had even een discussie met mijn vriend. Als je een wissel laat doen hè, in gunstig geval over 15 jaar ofzo. Moet je dan altijd grotere protheses nemen? Ik heb het dan over dual plane plaatsing. Is de pocket.zeg maar dan echt een gat geworden en moet dat weer opgevuld worden met meer dan eerst? Mijn vriend beweert dat je ook voor minder cc zou moeten kunnen gaan omdat het weer aan elkaar groeit binnen in, met kapsel en zo. Natuurlijk niet 200cc minder, maar hij zegt dat je gerust dezelfde aantal cc of 100 minder zou moeten kunnen nemen. Ik vraag het me af. Maar stel van niet, dan loop ik dus als ik 80 ben met cup G of H ofzo? Wie kan me dit duidelijk uitleggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje hè.. Ik had even een discussie met mijn vriend. Als je een wissel laat doen hè, in gunstig geval over 15 jaar ofzo. Moet je dan altijd grotere protheses nemen?

Nope ;)

Ik heb het dan over dual plane plaatsing. Is de pocket.zeg maar dan echt een gat geworden en moet dat weer opgevuld worden met meer dan eerst?

Nope ;) De pocket kan ook gehecht worden en dus kleiner gemaakt worden. Het is dan meer de huid die voor een 'probleem' kan zorgen.

Maar, daar heb je weer de borstlift voor :35:

Mijn vriend beweert dat je ook voor minder cc zou moeten kunnen gaan omdat het weer aan elkaar groeit binnen in, met kapsel en zo. Natuurlijk niet 200cc minder, maar hij zegt dat je gerust dezelfde aantal cc of 100 minder zou moeten kunnen nemen. Ik vraag het me af. Maar stel van niet, dan loop ik dus als ik 80 ben met cup G of H ofzo? Wie kan me dit duidelijk uitleggen?

Over 15 jaar is je huid natuurlijk ook verslapt, en je weefsel enz dus het zal wat meer hangen tegen die tijd. Het zou 'logisch' zijn om dit met meer cc's op te lossen.

Maar hetzelfde aantal cc's bij een ander profiel kan ook voor nèt genoeg vulling zorgen. Stel dat je bij een prothese van 350cc een projectie hebt ( het naar voren komen van de prothese / zijaanzicht) van 4,0 cm en je stapt over op een ander merk prothese met een ander profiel, dan kan het best zo zijn dat die bij 350cc een projectie hebben van 5,2 cm.

Hoger gaan in je cc's zou het meest 'simpele' zijn, maar dan eindig je idd op je 80e met een cup 'onmogelijk' ;)

Over 15 jaar kun je dus best een wissel met dezelfde hoeveelheid, of minder, ondergaan in combinatie met het eventueel inwendig hechten van je pocket en een (tepel)lift :35:

Je vriend en jij hebben allebei een beetje gelijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar een lift geeft toch vieze littekens? Of ja, vind ik meestal :P daarnaast is een lift toch ook veel complexer of niet? Ik had er geen rekening mee gehouden dat ik dat ooit zou moeten laten doen. Als ik ze over 10 jaar zou willen laten verwijderen, veert mijn huid dan nog terug? (ben pas 23 :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar een lift geeft toch vieze littekens?

En dat zeg je uitgerekend tegen mij??? :121::121::121::121::121::121::121: Akwardddddd :45:

Of je huid over 10 jaar nog terugveert zonder implantaten ? Nee.. over 10 jaar heb je dan gewoon vieze tieten :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.