Ga naar inhoud

Undercover89 : 8 januari 2013 : Dr. Luijendijk : Bergman Kliniek :


Aanbevolen berichten

  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik twijfel niet of ze de goede hebben gebruikt hoor :) vond het alleen zo lijken door de ronde bovenkant. Maar bedankt voor je tip!

Ik vraag me steeds af of ik het wel goed doe, kan iemand mij gerust stellen? Ik ben nu 5 dagen PO en ben bijvoorbeeld al mee geweest naar de winkel vandaag, bijna 2 uur weg geweest. Ik heen geen boodschappen getild of de kar geduwd. Ook mijn broek optrekken etc deed ik al vanaf dag 3. Het opstaan 's ochtends doet me veel pijn, ik doe het vrijwel zelf maar wel met verstelbare bedbodem. Ik heb nog steeds meer pijn links dan rechts, dus in mijn minder goed meewerkende borst. Ik ben echt heel bang dat er iets mis is. Omdat die vanaf dag 1 al zorgen baarde. Als ik mijn adem in hou, zoals bij de hik bijvoorbeeld, voel ik links van binnen echt iets hards (dus echt binnen in, ik voel niet met mijn handen). Rechts is echt minder pijnlijk en ook soepeler. Als ik van buiten er licht op druk (kan dat kwaad?) Dan voel ik niet echt verschil. Links zit wel nog steeds hoog en ik krijg daar geen tekens van genezing en rechts wel (jeuk en geluiden). Help?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverd, wat jij beschrijft heb ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak gelezen :)

Het is logisch dat je je zorgen maakt, maar echt, je doet niets verkeerds!

Je mag alles doen, behalve:

- zware huishoudelijke dingen

- tillen meer dan 2 kg

- je ellebogen hoger dan schouderhoogte

Dat zijn de enige beperkingen.

Dus daar hoef je je echt geen zorgen over te maken, echt :)

Dan over het verschil in gevoel. Ik snap je zorgen hierover en ik weet hoe het is als 1 borst sneller lijkt te herstellen of helemaal geen last veroorzaakt en de ander geen verbetering toont.

Schiet niet te snel in de stress, want het basisherstel duurt echt 6 weken, minimaal!! Dan pas zie je een beetje hoe alles gaat worden en gaat alles wat beter aanvoelen! Bij de een gaat het wat sneller, bij de ander wat langzamer en dan heb je nog het verschil tussen beide borsten. Het zijn twee afzonderlijke wonden en die genezen afzonderlijk van elkaar (ook al lijkt het nu een tweeling :) )

Geloof me maar, voorlopig mag dit allemaal! Het is vervelend, maar probeer het voorlopig even te nemen zoals het komt.

Neem contact op met je pc als je koorts krijgt of je grieperig gaat voelen, en er evt vocht uit je wond komt.

Ik hoop dat ik je hiermee gerust heb kunnen stellen!

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me helemaal aan bij BB, iedereen heeft deze onzekerheden, maar zolang je je houdt aan de 'regels', kun je niet veel fout doen.

Ik was ook super onzeker, heel bang elke keer met alles wat ik deed. Ik ben nu ruim 7 maanden PO, en ik heb nog niet zo lang geleden voor ongeveer de 5e keer :107: aan BB gevraagd of ik echt wel zonder sportbh kon slapen, ik draag al die maanden bijna elke dag 24 uur een bh. Nu heb ik een week zonder bh geslapen, en merk je dat er ook niks veranderd.

We zijn allemaal onzeker in het begin, maar luister gewoon goed naar je lichaam, doe geen dingen die je niet kan, dan komt het allemaal goed:)

xx Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief dat je zo begripvol reageert :) ik heb echt heel veel aan jullie. Ja weet je, met goeie pijnstillers doe je al gauw teveel! Je wordt niet gelijk terug geroepen dan hè. 7 maanden PO al, wat een heerlijk vooruitzicht is daar haha! Ben je tevreden over alles? Zijn ze zoals ze moeten zijn? Nog wei eens last?

Ik heb toch even de beautycoach gemaild, sinds ik lig lijkt de pijn namelijk ook erger te worden links. Lijkt net of ie daar te groot is voor mijn bh, maar als ik kijk heeft ie.genoeg speling. Als het goed is word ik dan morgen even gebeld door mijn pc. Ik hou jullie op de hoogte. Voor nu: welterusten dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh??? Wat vermoeden ze dan? Wat is er aan de hand?

Heeft dat te maken met die pijn die je kreeg toen je ging liggen? Ik heb daar ook geen verklaring voor helaas, maar hebben ze iets gezegd wat het zou kunnen zijn dan?

Hoop dat het allemaal gewoon in orde is, maar vraag me dan wel af waar die pijn vandaan komt....

Shit meid, heel veel succes en sterkte morgen!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige keer dachten ze aan een nabloeding. Ik heb nu niet gevraagd wat er mis kan zijn, heel stom, had de beauty coach aan de lijn om me terug te bellen en ik was zo overrompeld dat ik het vergeten ben. :S ik zie geen rode plekken op de borst en volgens mij is dat wel zo met bloeding toch bb? Ik denk eerder aan iets met kapsel ofzo omdat het zo hard is. Of is het daar nog te vroeg voor? Hellupp.. Hopelijk krijgt mijn vriend vrij zodat hij morgen de lange reis met me kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op basis van mijn e-mail met uitgebreide omschrijving van de klachten. Zij heeft dit toen aan hem voorgelegd en zijn oordeel aan mij doorgegeven. Ik heen geen blauwe plekken. Kun je dit dan uitsluiten?

En kapsel dat niet goed is? Kan dat? De hele borst voelt harder aan, van binnen zeg maar als ik in adem. Dan voel ik van binnen een harde bult zoals vroeger toen je net tietjes kreeg :P zo'n hele harde schijf. Kunnen ze zoiets van buiten zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.... dat is echt lastig.. Kan ik niet zo zeggen.

Het beste is als je pc eens voelt aan je borst, hij kan dan meer zeggen....

Ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen. Ik zou haast denken dat hij je naar huis stuurt, maar ik ken die hele pc niet in zijn werkwijze. Weet alleen wat ik toen van zijn consult vond haha.

Het is wel goed dat hij je laat komen en dat je nuchter moet gaan. Als er dan wat zou zijn, dan kan hij het meteen even aanpassen.. Hoop echter voor jou, dat het gewoon goed blijkt te zijn!!!

Succes meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor het meedenken. Ja haha ik weet je ervaring met hem, tot nog toe ben ik zelf erg tevreden. Ik hoop dat hij net zo aardig is wanneer het om klachten gaat. Na de operatie was hij ook al wat gehaast toen hij binnen wipte, maar hij veroorzaakte toen wel paniek bij ons. We gaan zo proberen te slapen, moeten om een uur of 5 weg. Hopelijk niet teveel sneeuw en vertraging! Ik hou jullie morgen op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij mij alles oke, niet veel last meer van, soms nog een beetje maar minimaal hoor...

Bij jou even wat minder zie ik, balen zeg:( Ik hoop enorm dat je pc toch goed nieuws voor je heeft, vind het heel erg naar voor je.

Probeer je niet te druk te maken meis.

Wens je alvast veel succes, hou ons op de hoogte!

xx Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de radio staan we in de langste file ooit (1003 km) dus we zijn er nog lang niet, zijn om 6.uur vertrokken. Wat een nachtmerrie dames! Van de lege maag heb ik nu maagpijn dus zit met een zak op schoot. Blijkt nu dat ik waarschijnlijk allergisch ben voor penicilline, net de dokter gebeld. Al 2 dagen had ik wat last van mijn lip, inmiddels is het zo rood dik opgezwollen en vol zweren dat ik amper kan praten. Kan er ook nog wel bij. Heb me lange tijd niet zo ellendig gevoeld. Iedereen bedankt voor alle steun!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.