Ga naar inhoud

Cajo : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 408
  • Created
  • Laatste Reactie

hey Cajo,

ik heb dat probleem ook gehad. Dat werd op den duur nog erger als de pijn rond mijn boops..

Ik ben half-half op mijn zij gaan slapen..mocht officieel niet, maar je lichaam herstelt niet als je niet goed slaapt..dussss..

Ik heb achter een kussen tegen m'n rug gelegd en een kussen aan de zijkant. zo lig je niet echt op je rug, maar ook nog niet op je zij..

Las net al dat je het vannacht ging proberen met de kussens,

hoop dat je morgen weer eens kunt vertellen dat je beter geslapen hebt..

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cajo

Ik zie net het probleem met je jurk..... Dat gaat zeker goed komen. Je houdt nog vocht vast, ook al zie je het misschien niet... Over een week ziet hett er al heel anders uit! En straks met een andere bh, en je kuisheidsgordel, komt dat helemaal goed! :35:

Je borsten worden zachter, het vocht verdwijnt en jouw glimlach verschijnt! :D

liefs, slaap lekker vannacht!! Idd kussens achter je rug, al klooi je een uur voor alles goed ligt, daarna is het het meer dan waard!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahahah ik lees wandelen en dit mondt uit in een wandeling in de Koopgoot? :). Je hoort wat ze zeggen, het zakt nog en het vocht gaat weg. Maaruhm je hebt toch wel rekening met extra boops gehouden toen je de jurk kocht toch..? Ander toch maar die azuur blauwe bikini ... Als back up?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames......Ik heb het 6 uur achter elkaar in mijn bedje uitgehouden....... :lazy2:

Had mezelf als een prinsesje geinstalleerd, overal kussens, zelfs een dekbed opgerold en aan de ene kant tegen me aan gelegd......Ben op een gegeven moment wel iets schuin op mijn zij gaan liggen....heel voorzichtig maar dat scheelde zo ontzettend veel......maar ik heb vergeleken met de laatste nachten geslapen.... :41:

Om nog even op mijn jurk terug te komen.....de bv ging onverwacht sneller dan ik had verwacht...ik kon opeens al 3 augustus terecht....en iedereen die weet als je moet wachten dat dat ECHT HEEL ERG LANG DUURT....dus ik dacht ik pak mijn kans en ga er voor...... :106:

Ik had mijn jurk wel gepast met mijn maximiser aan....en dat ging net....dus ik had zoiets dat gaat wel lukken......dus nog niet..... :139:

Maar ik hou altijd graag van een plan B......en omdat ik geen weken met pijn in mijn buik wilde lopen....want dit is gewoon DE JURK.....heb ik met een coupeuse gebeld....probleem uitgelegd....en zij gaf me de zekerheid dat het goed ging komen.....In de week van 3 september een afspraak met haar maken....bekijkt ze alles....en indien nodig is de jurk voor 19 september klaar, als ik op vakantie gaat....... :43: maar hoe dan ook ik ga in die jurk passen.....zo opgelucht en zo blij.....en in 3 weken kan er inderdaad nog een hoop indalen, zachter worden en vocht verdwijnen.....En anders maakt zij hem dat ik er toch inkan.....dus no problem any way..... :6:

De nieuwe foto's staan erop.....maar moet wel zeggen...zoek de verschillen......Zie niet heel veel verschil als met de laatste keer.......dus het indalen is nog niet echt bij mij ingezet volgens mij.....

Hopelijk gaat dat beter nu ik de band wel op de goeie manier draag :124:

Koopmann had wel gezegd dat het bij de meeste wel 6 weken duurt....dus ik hou me daar ook maar aan vast.....verder vind ik ze geweldig...tja dat ik nou een deadline heb....houden die boops van mij geen rekening mee..... :141:

Ik ga straks even met manlief de stad in.....nog even wat shirtjes en hemdjes met hoge hals scoren.....want die heb ik gewoon niet.....Maar ik zit voorlopig nog wel aan die band vast en ik wil hem ook zo lang mogelijk dag en nacht dragen en met deze temperaturen wil je er toch niet uitzien alsof ik al denk dat het winter is door shirts met lange mouwen of coltruien te moeten dragen.... :106:

En gewoon even eruit, terrasje pakken even lekker trots met mijn boops rondlopen....Voor mijn gevoel ziet iedereen dat ik nieuwe boops heb..... :126: maar in real life en in mijn kleding valt het helemaal niet echt zo op :44: .......ja als ik bloot ben......dan zijn ze giga...dus de eerste keer sauna zal wel een heel ander gevoel geven......

Normaal kwam ik met een maximiser binnen.....kan men nog denken nou die heeft goeie boops....maar ja als je dan in je blootje rondloopt met van die theezakjes...toch een illusie armer.....zeker voor mezelf..... :23:

Maar ik sla weer door op de vroege morgen........wens voor degene die in de herstel zitten, veel sterkte vandaag, degene met al superboops een super dag in je shirtje/bikini met dit weer en voor alles daar tussen in een super gezellige zaterdag.....

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Cajo!

dus je bent geslaagd met het shoppen! super go girl!

je hebt ook groot gelijk!

en die hoge shirtjes geven natuurlijk ook een super resultaat op mooie boobies!

en dat je al een stuk beter geslapen hebt! heerlijk toch?!

komt dus helemaal goed!

en wat je zelf al schrijft. de band goed dragen... lekker laag op de achterkant van je rug... en boven op je boobs... zakken ze strakjes vanzelf! komt helemaal goed.

ps.. bij roling haar profiel staat een filmpje m.b.t. hoe de band moet zitten? mocht je extra info willen!!!! zag ik laatst!

kxs.

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo,

fijn, dat het slapen al iets beter ging. Het is een verademing als je al een beetje schuin op je zij kunt liggen...

En over DE jurk, fijn dat jij je daarover ook geen zorgen meer hoeft te maken, komt allemaal goed.

Jij gaat gewoon stralen in de mooiste jurk, met de mooiste boops en de liefste rondborstige in azuur-blauwe bikini gehulde bruidsmeisjes.. :109:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Ik heb vandaag maar geaccepteerd dat het slapen het gewoon niet gaat worden bij me.....

Gisteren was ff een lucky day.......maar ik doe er niet meer moeilijk over.....doe vanmiddag wel weer een tukkie op de bank.......het zonnetje schijnt....het is weekend....heb super boops.....dus wie maakt me wat.... :38:

Ik ben in ieder geval geslaagd met drie hogere shirts en twee hoge topjes.....Nooit gedacht dat hoge halsen zo sexy konden staan met de juiste boops...... :126: heerlijk die blik van mijn man.....

Helemaal super voor je zelfvertrouwen en eigen gevoel.......

Ik heb de band nu goed zitten en al moet ik er al die 6 weken mee lopen.....mijn kleding kan het hebben nu....alles voor het goeie doel..... :38:

En natuurlijk krijgen jullie een foto te zien......ben er veel te trots op......wat zal ik mooi kleuren bij al die azuurblauwe bikini's....... :rolleyes:

Vandaag naar een doop.....dus voor het eerst in "bekend" gezelschap......voor MIJN gevoel moet iedereen gewoon kunnen zien dat ik een bv heb gehad.....ik heb ook het gevoel dat ik super super boops heb.......maar weten zij het verschil tussen "echt" en een maximiser duhhhhhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

verkeerde knop ;-)

Het is meer dat ik het zelf voel dan dat het te zien zal zijn.......maar op zich vind ik dat eigenlijk ook wel kicken...... :D

En ook omdat ik dan even de band afmag......en tja zonder band kan ik alles aan wat ik wil. En voor de kerk wil ik er toch even netjes uitzien...... :rolleyes:

Morgen weer aan het werk........had nog een witte legging liggen.....dus die heb ik verknipt en die schuif ik dan over de band.....nu draag ik een zwarte sok eroverheen.....

Zo hoeft mijn uniform overhemd niet tot helemaal bovenaan dicht.....want dat zou juist opvallen....en nu lijkt het net of ik een topje eronder aan heb.......super oplossing, want je kan dat natuurlijk in diverse kleuren doen.......... :38:

Ben ook wel benieuwd hoe het zal gaan morgen.......zal mijn tukkie op de bank wel missen ben ik bang......

Iedereen in ieder geval een zonnige dag toegewenst.....en hou die big smile vast.....

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meid.

Geweldige oplossing van de coupeuse.

Hoe dan ook is de jurk geen probleem meer.

Vind je het slapen op je zij ook niets?

Ik werd vanmorgen wakker op me buik...... Hoe ik dat voor elkaar heb weet ik ook niet, heel bizar.

Heel veel plezier met de doop vandaag!

En laat die tieten maar zien!!!!

En morgen op het werk sla je je zelf er wel doorheen.

Heb je een dipje gewoon extra koffie!!! ( maar koffie is weer niet goed voor het vocht.

Hmm, andere oplossing voor het wakker blijven.... Colaatje drinken of rondje lopen.

Laat me weten hoe je eerste werkdag is gegaan.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah Cajo!

muts toch! je drukte al te snel... hahahahahhaha..... :152:

heerlijk toch om dan je narcose nog de schuld te kunnen geven!

ben benieuwd hoe de mensen op je gaan reageren en/of ze het gaan zien...

ik kreeg vandaag de reactie of ik zoveel was afgevallen???

HUH :blink: :blink: nou denk 't niet....

eerder wat aangekomen.... :3: :3: .... zegt die..... ik zou niet weten waar???!!!! :152:

hoop dat je een leuke dag hebt gehad. heb kunnen genieten van de doop!

kunnen pronken met je boobies in een mooi hoog gesloten shirtje.. (lijken ze soms helemaal MEGA!)

en dan kan je vanavond lekker in slaap vallen....

- je zag er immers super sexy hot uit in je hooggesloten goed gevulde shirt!

- je boobies voelen goed en zien er prachtig uit!

- over je mooie jurk geen zorgen meer te maken.

- heerlijk in de buitenlucht kunnen genieten.

- nog een rondje gewandeld voor het slapen gaan!

joh ... jij slaapt vanavond prima!!!! en morgen met een happy gevoel naar je werk! met nieuwe boobies!!!!! :3: :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pietje wat ben je toch een lieverd......maar ik moet toegeven....heb de hele nacht in mijn bed geslapen....oke niet achter elkaar. en wel 10 keer eruit...maar ik ben niet naar de bank gegaan..... :38:

Dus al een HELE vooruitgang.......en dat terwijl ik ook wel weer zenuwachtig ben om naar het werk te gaan.....

En dat ze denken dat je zo afgevallen ben komt omdat je figuur (middeltje) VEEL en VEEL beter uitkomt.....je lijkt gewoon slanker omdat je boops zo super zijn..... :125:

Mijn skattie zegt altijd...je moet zorgen dat je boops voor je buik uitsteken.....dan lijkt je zowiezo slanker...en je ziet het...de reakties zijn er al naar :126:

En yep een hooggesloten shirt met zulke boops ziet er inderdaad super sexy uit terwijl ik anders toch wel voor de decoleté ging......

Maar oke zometeen naar mijn werk.....best spannend...ik werk in een mannenwereldje....maar volgens mij moet het niet opvallen onder mijn overhemd......er zat anders al een maximiser onder......

En over de band een been van een witte legging......dus net een topje eronder....helemaal super....

Alleen drie naaste vrouwelijke collega's weten het en mijn teamchef...... :38: dus ik verwacht geen ongemakkelijke opmerkingen......

En anders heb ik al kant en klaar zinnen van.....Pardon...zit jij mijn boops op te meten!!!! of iets in de zin van ...wat een goeie bh al niet kan doen...of zelfs....ik vraag toch ook niet of tie van jou gekrompen is :160: Ik ben er klaar voor :45:

Ik hou jullie op de hoogte :)

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha Cajo!

komt helemaal goed vandaag.

ik werk ook in een mannenwereld... door flappie meteen een duidelijke verklaring waarom ik ff niet zomaar op onze heftruck spring (toch een voordeel van flappie!)...

en verder is het hen niet opgevallen?!

dus misschien valt het bij jou ook niet zo op?@ behalve dan dat ze je big smile iedere keer zien ???? :5: :5:

hoop dat het een beetje gelukt is vandaag? zal vast wel!

jij ben ook wel een positieveling toch?!

hahahah

nog een paar nachtjes en kunnen we ff bijkleppen onder het genot van een bakkie! :63: :63: :62: :62:

komt helemaal goed!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Cajo,

ben ook wel benieuwd hoe het gegaan is op je werk?

Nog een rake opmerking moeten plaatsen?

Ikzelf heb ook het idee dat wij denken dat iedereen het ziet en er op let, maar aangezien jij ook altijd van die mega maximizers droeg, zal het verschil wel meevallen..

Een van mijn mannelijke collega's heeft wel een keer gevraagd in de eerste weken...tsjeee...wat heb jij laten doen??.hahahaa...maar ik lachte dat lief weg...

En hoe hoger je shirts dicht zijn, hoe groter het lijkt. Ja, en dan heb je in het begin EN opgezwollen boops EN hoge shirts...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.