Ga naar inhoud

Cajo : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

ha Cajo,

ik vind de nieuwe foto's die je hebt geplaatst echt heel mooi hoor. Ze zien er prachtig uit!

Maar dat van die spiegel klopt. Ik heb ongelijke borsten en Koopmann heeft ze wel wat meer op elkaar lijkend gemaakt, maar niet helemaal. Als ik nu een foto zo neem zien ze er niet uit; echt heel raar. In de spiegel is dat veel minder; dat komt overeen met wat ik zelf zie (haha, ben nog niet "uit mn lichaam getreden" om het te controleren).

Verder nog een vraagje aan jullie; ik lees steeds over gemene steken....wanneer begint dat? Heb nu nog niets gevoeld, behalve van dat rare kippenvelgevoel over mn borsten. Ben nu ruim 2 wkn PO....

lfs Elmato

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 408
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Cajo,

echt mooi zijn ze...wauw..mooie boobs hoor! Raar hè, die verhalen over het maken van foto's in de spiegel. Ik heb dat ook nog nooit gedaan.

Maar meid, het gaat helemaal goedkomen, die coupeuses weten echt wel wat te doen.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dat foto's maken in de spiegel he... Ik vind het er bij mij echt niet mooi uitzien als ik de foto's niet in de spiegel maak...... Op de een of andere manier lijkt het totaal niet op het beeld wat ik zelf zie, maar ook niet op het beeld dat mijn man ziet.... Bij de foto's die ik in de spiegel maak, met zoom uiteraard, lijkt het veel beter op het 'echt'

Je borsten zijn heel mooi, Cajo, ze zakken heel goed nu!!! Fijn dat het zo goed gaat ! :D

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden, ben er ook zo blij mee.... :43: .ben ook wel zover dat ik nu ook meer zonder band "durf"....

Maar ik zat gisteren lekker op een terrasje in Katwijk.....en tja manlief en mijn persoontje kunnen er niets aan doen maar we blijven boobs kijken.....welke echt zijn en welke niet...en wie er eigenlijk ook wel aan een bv toe is of in ieder geval aan een goeie maximiser of tenminste een goeie bh..... :38:

En we zaten daar dus op ons gemakkie in de rondte te kijken. Ik ik zag er leuk uit maar in dit setje had ik met mijn maximiser meer effect....om het zo maar eens te zeggen.....en de gemiddelde vrouw die daar rondliep had wel zeker 2 keer zo grote boops als ik......of ze eten daar veel vis of het komt door de zeelucht..... :106:

Dus ik met een gekke bek zo van....nou ik ga voor een wissel...... :36: ze kunnen nog wel een maatje groter......

Stom he....in mijn kleding is het effect lang niet zo groot dan als ik in mijn blootje sta...want in mijn blootje moet ik echt niet aan een maatje groter denken......Kun je nagaan hoe snel iets toch weer went..... :P

Het is gewoon precies zoals Koopmann het vanaf het begin al tegen me zei..... "Ik ga er wat moois van maken, maar er zal niemand zich omdraaien en denken zohé waar gaan die boops met die vrouw heen"..... daar was ik het helemaal mee eens.....maar ik ben er nu zo trots op dat ik eigenlijk diep van binnen toch een beetje teleurgesteld ben...maar eigenlijk ook weer niet.....omdat ik er ook weer niet te koop mee wil lopen.....

Lekker duidelijk ben ik hé....maar misschien ben ik nog te volgen..... :blink:

@Elmato.....bij mij zijn ze ook wat ongelijk...dat waren ze al van tevoren en dat heb ik nu ook nog wat....maakt het wel heel natuurlijk allemaal....dat dan weer wel.... :38:

Die steken had ik eigenlijk meer als ik rare bewegingen maakte of teveel rekte of iets in die richting.

Maar nu 4 weken po heb ik daar zo goed als bijna geen last meer van....moet nu gaan wennen dat ze bewegen als ik loop ed...want de band hield de boel wel lekker strak :125: .

Nog twee weken dag en nacht de sportbh....dus kan nog net gaan shoppen voor mijn vakantie....en dan ga ik nog voor een mooie bh voor onder mijn leuke zomersetjes...en ik hoop nog even te scoren voor een bikini....

Wil ik zo lang mogelijk mee wachten zodat alles "goed" zit en de bikini gelijk super zit......

Krijg nu last van andere kriebels....gaat nu wel heel dichtbij komen allemaal..... :126:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Cajo, bekend verhaal. Als ik die siliconen hier zie heb ik ook zoiets van: doe mij maar 2 cups meer. Als ik dan in de spiegel kijk ben ik best tevreden...dus helemaal niet zo vreemd hoor!

Helaas is mijn ene boob nog niet helemaal rond van onderen maar mn arts verzekerd mij dat t goed komt...afwachten maar...

knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo,

snap je helemaal!

Ikzelf vind de mijne ook niet meer groot, vooral met kleren vallen ze soms weg..hahaha...Heb dat laatst ook al tegen manlief gezegd als geintje...bijna 1 jaar po, tijd voor nieuwe, maar dan wel groter. :141:

Het went zo snel! Zelfs in bikini vind ik ze niet meer groot, terwijl ik toch echt een 75e draag en dat al een hele maat is. Ik heb 1 bh-tje...(echt een tje..) bewaart van voor mijn operatie...gewoon lachwekkend als ik die zie. Die is al geschikt voor mijn buurmeid van 12..

Toch hebben de meeste vrouwen wel een volle blouse, let daar ook altijd op. Het is gewoon een tieten-manie die we overgehouden hebben van dat hele avontuur..en nee...daar hoeven we echt niet voor in therapie!

Maar wat ik ook zeker weet is dat meer als de helft die ik zie allemaal nep is in de vorm van die maximisers...Hele winkels hangen er mee vol. Het is tegenwoordig moeilijker een bh te scoren zonder push-up als met...

Maar we zijn er gewoon blij mee, dat is het belangrijkste..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cajo!

hahha moest wel lachen hoor om je verhaal van gister! sorry!

zit er net 500 CC in.... of ze misschien nog wat klein zijn?!

KLEIN???? hahahahah... wacht jij maar eens af als jij strakjes een gewone bh aan kan!

dan is die maximizer vast heeeeel klein.

Wel moet ik ook zeggen, dat die maximizer van 4 wkn geleden, groot beeld gaf.... zeker in verhouding nu met die kliniek bh... maar die kliniek bh druk het e.e.a. natuurlijk ook nog platter en stevig op je borst. dat heb je straks niet meer??!!! :125:

Vannacht had ik mijn band uitgelaten. gewoon helemaal vergeten en toch super geslapen!

hahahah wel lachen eigenlijk... dacht dat ik m heel erg zou gaan missen maar dat valt dus toch nog mee!!!

nog even..... dan mag je gaan scoren voor een nieuwe bh... (ps... pas met die NIEUWE BH je jurk, als je onder je jurk een bh aan wilt doen he!!)

succes!!!

en werk ze!!!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TP...... ik heb vannacht ook voor het eerst zonder band geslapen.....ook gewoon vergeten....en terwijl ik het zo "eng" vond om zonder band rond te lopen en alles daarom heen.....

ja lachen he.....500 CC en dan nog "klagen".......terwijl ze echt wel mega zijn hoor......

Ben zeker ook heel erg benieuwd hoe een andere bh zal staan. Ga 15 september shoppen......BH En Bikini....kan bijna net wachten.... ;-)

Morgenavond heb ik om 20.00 uur een afspraak met de coupeuse...SPANNEND !!!!!

En de jurk is strapless....en in principe hoef ik geen bh aan.......maar hij gaat nog een aardig eindje niet dicht.....dus krijg toch wel een beetje de kriebels....

Ze zegt wel dat het goed gaat komen maar ze heeft mijn jurk En mijn Boops nog niet gezien...

dus ik wil het eerst terplekke na het zien van mijn jurk horen dat het goed gaat komen... maar oke bijna morgenavond ;-))....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm Cajo..... Dan doe wel effe je kliniekbh uit als je in je jurk gaat passen, want anders zitten je borsten precies nog wat anders dan straks zonder bh ;)

Effe goed bij elkaar trekken die boobs als je past! Zodat ze op hun maximale volume zitten ;) (zoals je het ook op je trouwdag doet uiteraard :D

Oh meid, wat spannend!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen, heb net zulke kriebels in mijn buik als toen ik voor de bv ging....vind het bijna net zo spannend.....

Maar vanavond komt het verlossende antwoordt....en dan weet ik of die big smile blijft hangen of dat ik als de sodemieters op zoek moet naar wat anders......en dat zou ik echt heeeeel erg vinden...

Want dit is gewoon DE JURK......

Ik zeg al de hele nacht tegen mezelf...gaat goedkomen gaat goedkomen....maar op de één of andere manier zit er een vervelend irritant stemmetje doorheen dat zegt...duhhh jij wilde van die grote boobs...en dan is er opeens de mogelijkheid dat het nog lekker net voor je trouwerij kan ook omdat "ze" dan zo mooi in de jurk uit zouden komen.....en in bikini op dat witte strand....leukkkkk voor de foto's...bla bla bla.....maar oke...ik duw dat stemmetje steeds ff weg.....en ach...bijna 20.00 uur ;-))

FF Heel wat anders....ik voel tijdens het insmeren van de littekens dat er onder mijn linkerborst bobbels zitten...niet heel groot...maar ik voel ze en in de spiegel zie ik ze ook.......Dus het litteken loopt niet lekker strak....

Nu valt mijn borst er op een natuurlijke manier overheen, dat dan weer wel.

Dus op zich zie je er dus niets van. Ben alleen wel benieuwd of het eventueel nog wegtrekt en of iemand anders ook deze ehh ervaring heeft....??!!

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiii,

Allereerst: Zooo leuk als je jou verhaal leest over je man en jij op een terras al oordelend over borsten. Net die 2 uit de muppetshow :45:

imglarge-Muppets-TMS398.jpg

En dan over de bobbels in je litteken ..

Geloof me, ik had wat hobbels en bobbels in mijn littekens, ergerde me doooood aan die dingen! Je kon er een knikkerpotje van maken!

Máár.... uiteindelijk ben ik Bio-oil gaan smeren/masseren en ik heb geen bobbeltje meer over :35:

Heb hier wel lang mee gewacht, echt wel een aantal maanden en ze waren vrij snel weg. Weekje of 4 geloof ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Piepke... hihihihi heerlijk dit foto erbij hahahahah..... je hebt er inderdaad het juiste beeld bij.....

Maar dit tip van die bio-oil sla ik direct op. Was er een speciale reden waarom je zelf zo lang gewacht had met het smeren van dat spul..?? Of kreeg jij pas na maanden die tip ;-)

Want anders begin ik er direct mee als het serum op is.......

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had wel een reden waarom ik zolang gewacht heb inderdaad. Ik wist dat ik nog een operatie zou krijgen, en ik wilde dat de littekens 'gelijkwaardig' zouden genezen. Ben pas gaan smeren toen ik dacht..dat het zaakje niet meer open hoefde.

Ook een klein beetje in mijn achterhoofd gehouden dat smeren/masseren niet helemaal goed zou zijn ivm het kapsel...

Ik wist niet precies wat wel en niet mocht. Maarre... insmeren met kleine ronddraaiende bewegingen kan geen kwaad lijkt me! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG Cajo!! Ik zie nu dat er nog een vriendschapsverzoek open stond van jou :45: Waarschijnlijk ingediend in de tijd dat je nog geen 20 posts had waardoor ik het niet heb geaccepteerd :17: Sorryyyyyyyyyy schaam me dood nu !!!! :45:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Cajo.....

dat van die bobbels herken ik ook hoor!

ze zijn bij mij niet zichtbaar (meer), maar ik voel ze wel.

daar ik toch zo veel moet spoelen, doe ik ook 2 x pd mijn borsten ff mee af... omdat ik zo af en toe ook zweet zeg maar.....

daarna smeer ik het serum van de kliniek erop. met zachte masserende rondjes wat piepke hierboven ook beschrijft. Niet doorduwen zeg maar, maar rustig inmasseren... tot het serum erin getrokken is...

in een week scheelt het al de helft!!!

als het serum op is, ga ik verder met of die bio oil, of die rosa mosquita (weet niet goed hoe je het schrijft), maar die had ik van de arts als middel gekregen waar hij goede ervaringen mee had.

de lichte massage bevorderd de bloeddoorstroming waardoor het overtollige afgevoerd kan worden. maar nogmaals niet te hard duwen!!!

en die jurk.... meid... ik krijg gewoon kriebels in mijn buik van je!

houd je telefoon paraat, zodat je meteen kan forummen en het ons kan laten weten hoor!!!!!

ehhhh... iets anders..

ik moet me afmelden als bruidsmeisje... ik kom waarschijnlijk niet het land in met al die drugs die ik nu gebruik!

alsmede de reis er naar toe .... denk niet dat dat gaat lukken....

misschien kan je hier op het forum nog wel een aantal vrijwilligers vinden?????

blauwe bikini... mooie borsten???

is hier niet ver zoeken denk ik???

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG Cajo!! Ik zie nu dat er nog een vriendschapsverzoek open stond van jou :45: Waarschijnlijk ingediend in de tijd dat je nog geen 20 posts had waardoor ik het niet heb geaccepteerd :17: Sorryyyyyyyyyy schaam me dood nu !!!! :45:

:116:

HIHIHIHIHI...Tja als je van te voren had geweten dat ik zo leuk kon tikken hihihihhihi :44: :44: :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ........... :43: :43: :43:

Ben zo blij, gelukkig, opgelucht...name it......Het gaat goedkomen met mijn jurk......zegt ze.... :126:

Onvoorstelbaar....hij kon gewoon 7 centimeter niet dicht !!!! en ik maar "denken" dat het wel meevalt met die boops van mij.....DUS NIET :152:

Maar daardoor heb ik in mijn jurk nu wel een giga zandloperfiguur.....duhhhhhhh....dat dan weer wel..... :125:

Er was wel zuinig gedaan met de stof op de naden, dus ze gaat er nu aan elke kan een strook tussen zetten.....Ze blijkt al 20 jaar ervaring te hebben en voor diverse bruidswinkels te werken....

Dus heb de volste vertrouwen dat het goed gaat komen.... :101:

Toen ik even daarna in de auto stond stonden de tranen in mijn ogen, zo opgelucht dat ik was.....

Dus MIJN dag kan niet meer stuk...... :55: Ga trouwen met mijn grote liefde, op een tropisch

strand bij de ondergaande zon.....in mijn droomjurk....... :51:

Slaap lekker iedereen......gaat mij vannacht ZEKER lukken....

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden.....vind het super dat jullie zo meeleven met me......ook omdat ik dit tegen niemand anders kan vertellen omdat niemand anders het weet.....pppfff veel geheimen hoor, nieuwe boops, trouwen......vakantie verzinnen.....want tja niemand mag weten dat we naar Aruba gaan. Dus niemand mag ons naar Schiphol brengen....dus we gaan gewoon naar Belgie...want tja de plantjes willen wel graag water en de post van de mat geraapt..... :106:

Dus de voorpret kan je ook met niemand delen.....dus dit forem is voor mij goud waard..... :53:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier netzo hoor

ik ben 33 en moeder van 2 kids en 34 kilo afgevallen

heb het uiteindelijk gedaan na lange tijd twijfelen

en ik voel me er ontzettend goed bij!!!!

's avonds bh uit en nog steeds mooi zijn (haha) heerlijk

je bent nooit te oud om je mooi te voelen toch?

laat je goed informeren!

en succes met je keuze

gr tazzie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier netzo hoor

ik ben 33 en moeder van 2 kids en 34 kilo afgevallen

heb het uiteindelijk gedaan na lange tijd twijfelen

en ik voel me er ontzettend goed bij!!!!

's avonds bh uit en nog steeds mooi zijn (haha) heerlijk

je bent nooit te oud om je mooi te voelen toch?

laat je goed informeren!

en succes met je keuze

gr tazzie

Tazzie zit in het verkeerde topic denk ik? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.