Ga naar inhoud

Cajo : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Yep...TP...wat is die Koopmann toch geweldig.. :125: .hij past zijn afspraken gewoon zo aan dat wij gewoon onze koffiedate kunnen houden....zou hij stiekum ook op dit forum zitten.... :106: gewoon om te lezen wat er over zijn "kunstwerken" geschreven wordt.... :44: zodat hij weet of hij wel of niet goed bezig is......

Ben ik wel blij dat ik altijd zo positief ben geweest over hem zodat hij niet per "ongeluk" iets verkeerds heeft gedaan.... :kez_11:

Maar ik slaap dus ook zo goed als elke nacht nog met mijn sportbh aan....tja vertrouwd en ik denk dat ik toch zoiets heb....tja wat als ze toch nog niet helemaal goed zitten........wordt ik straks wakker en dan zitten ze op mijn rug..... :107:

Wel heb ik als ik mijn mooie nieuwe beugelbh's aan heb dat ik mijn littekens wel wat voel irriteren, jeuken....en tja dan doe ik 's-avonds als ik mijn bankkloffie aan doe toch mijn sportbh maar weer aan en tja die hou ik dan aan als ik mijn bed induik.......

Maar verder.... Wat geniet ik van ze....kan er gewoon wat dat betreft nog niet over uit...... :126:

Fijn weekend.....

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 408
  • Created
  • Laatste Reactie

he cajo, ik heb nergens last van; draag beugelbh's en al een push up....wel de vulling vooralsnog uitgehaald, want dan zijn ze opeens wel heeeel groot. Kan de beugels prima hebben, maar merk wel dat eigenlijk alleen de dure BH's mooi zitten. Hunkemoller past nu dus echt helemaal niet. En die sportBH is alleen voor sporten....'s nachts heerlijk zonder.....even wennen maar na een paar nachten zaten ze nog steeds op hun plaats! En op je zij liggen zonder Bh is echt zo'n heerlijk gevoel....

ook fijn weekend..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB ik heb je een paar foto's doorgestuurd via mijn werk...dus ik hoop dat je er een beetje beeld van kan krijgen..... dus ook heeeeeel stiekum.....want nu weet je waar ik werk ;-)

En wat TP betreft...tja je krijgt toch en soort van band als je tegelijkertijd iets ingrijpends meemaakt...en als zij iets voelt of vragen heeft je dan precies weet waar ze het over heeft. Omdat je dan ongeveer hetzelfde meemaakt. En tja dan is ze in het echie ook nog een superleuk mens....

precies zoals haar berichtjes ;-))))

Ik ben trouwens zaterdag voor het eerst naar de sauna geweest....ook best spannend.... mijn boops zien er zo natuurlijk uit dat manlief ook al zei dat het niemand op zou vallen. Niet opvallend en extreem groot...niet perfect maar wat gewoon bij een vrouw van 45 past...gewoon een mooie gevulde boezem.

Voelde me wel supervrouwelijk van binnen...zonder paraderend rond te lopen...

Toch wel benieuwd wat Koopmann morgen te vertellen heeft....

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat TP betreft...tja je krijgt toch en soort van band als je tegelijkertijd iets ingrijpends meemaakt...en als zij iets voelt of vragen heeft je dan precies weet waar ze het over heeft. Omdat je dan ongeveer hetzelfde meemaakt. En tja dan is ze in het echie ook nog een superleuk mens....

precies zoals haar berichtjes ;-))))

:66: :66: :66: :66: :66: cajo toch!! je laat me blozen!!!! :67: :67: :67: :67: :67:

tjee.. ik zou mezelf soms eerder als een adhd-er achtig positief gek persoontje omschrijven... :20: :20: :20: hahahahhah :126: :126: :126: :126:

nee hoor, zo gek ben ik ook weer niet!

ben wel heel benieuwd morgen.

vanavond wel ff m'n paar vraagjes opschrijven...

m.b.t. de beugelbh's heb ik geen last. ook niet van de littekens, misschien komt dat omdat ze niet precies in de plooi vallen? :69:

maar ik ben er verder helemaal klaar voor!

manlief moet nog in den haag zijn, dus die zet mij ff af, gaat naar zijn afspraak en haalt me daarna weer op.....

alhoewel ik hem goed genoeg ken dat hij ff mee naar binnenwipt om Koopman en zijn team even te bedanken voor zijn geweldige prestatie! :126: :126: :126:

geloof dat hij zeker zo blij is al ik ben!

en als tip gaat hij dan vast en zeker iets zeggen.... als je nog eens een flappie ziet zitten bij een van je patiënten / clienten... haal die meteen maar weg, want dat scheelt weer een hoop elende!!! hahahahahhah

ach nu een aantal weken verder kunnen we alleen nog maar gelukkig zijn1

:125: :125:

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik ieder jaargetijde altijd iets vind hebben. heerlijk om in de herfst in het bos of op het strand te gaan wandelen met t gezin en de hond (vooral als die hond zo uitgelaten rond gaat rennen).... dan de winter.. als er een flink pak sneeuw ligt zie je mij genieten! je komt me niet voorbij zonder dat ik een sneeuwbal gegooid heb!!! :65: :65:

:45:

dan het voorjaar, sta ik te popelen tot het weer beter en beter wordt, tuin klaar maken, tuinstel klaar om als het lekker is al buiten te picknicken etc...

maar nu kijk ik vooral al weer uit naar de zomer!!! :beach: :beach: ... shirtje aan... bikini aan!! hahahahah

wat zijn we weer ongeduldig.... maar komt goed! we gaan eerst nog maar genieten van de herfst!!!

see u morgen!

met de koffie ... foto's (hebben we alvast weer een zomers gevoel!!! met die foto's van jou!!!)

liefs,

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo,

heel veel plezier morgen met dat andere leuke mens.. (maar goed dat het geen winter is :45: )

En naar de sauna geweest, jeetje dat durf ik helemaal niet. Ik heb dan echt het idee dat iedereen meteen ziet dat ze fake zijn.

Een vrouwtje van 41 met zo'n pronte borsten ??!! :141::19:

Misschien dat ik daar te preuts voor ben hahaha, maar manlief zegt altijd; "Wat ze zien, hebben ze nog niet"... maar IK wel :38:

XX :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel plezier morgen met dat andere leuke mens.. (maar goed dat het geen winter is :45: )

hahahahhaahh :45:

heb dus 1 x op het terras gezeten... naast zo'n vuurtje, van die kachels zeg maar. aan een heerlijke warme cappuchino!

verderop liepen van die kids. jaartje of 16 sneeuwballen naar elkaar te gooien....

tja... kan ik het dus niet laten om mee te doen!

de eerste was een volltreffer...

eerst wisten ze niet waar ze moesten kijken, maar daarna :45: lachen gieren brullen....

staan daar een man of 15 van jong tot oud sneeuwballen naar elkaar te gooien!

heerlijk is dat....

maar idd lucky wat je zegt: misschien voor Cajo maar beter dat er geen sneeuw ligt!!! hahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo

Heb je mail ontvangen en net even naar jouw foto's gekeken!! Waaw!!! :55: Echt super!! En die foto met die zeilboot idd, geweldige timing!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie foto's van een prachtige bruiloft zo te zien!!!

Ga morgen nog maar eens lekker met TP zwijmelen boven de foto's en de verhalen :) Je zag er stralend uit! Maar dat mag ook wel met zo een jurk, zo een locatie, zo een borsten enz :D

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks BB.....ik blijf zwijmelen als ik eraan terug denk......en gelukkig heb ik de foto's nog want zo nu en dan voelt het zo onwerkelijk...... ;-)

Ik ben wat later met mijn verslagje...maar we hebben weer 2 weken kids dus dan is de computer heel vaak in beslag genomen en tja hij staat nog steeds in de kamer dus ik wil zeker weten dat niemand ziet op welke site ik zit.....Wat mijn bv betreft wil ik dat nog steeds geheim houden.....

Maar ik was dus één van de weinige die op tijd was op de afspraak bij Koopmann...toch wel handig als je redelijk in de buurt woont.....en dat al die mensen uit die file gewoon net de andere kant op moeten.....

Zit me opeens wel te bedenken dat TP graag wilde weten wie er voorin de file reed......

Straks was IK dat....want tja IK had geen last van de file ;-) hihhihihihihi

Dus ik kon op tijd naar binnen bij Koopmann. Gelukkig bij mij ook helemaal tevreden.

Over de grootte, de vulling en hoe het voelde allemaal. Zelfs het litteken was al zo goed als bijna niet meer te zien. Ook tegen mij vertelde hij dat "ze" zo'n 20 jaar meegaan maar dat het gewoon goed is om elke 3 jaar even langs te komen voor controle.

Of eerder als ik vrage of twijfels heb. Toch wel prettig dat daar dus gewoon helemaal niet moeilijk over wordt gedaan.

Had nog even nagevraagd hoe dat zat met een mamografie...want tja die leeftijd gaat er ook aankomen.....Maar dat was totaal geen probleem. Ze konden zeker niet stuk gedrukt worden of wat dan ook. Ook omdat ze netjes achter de spier zaten. Moet het wel aangeven maar no problem....

Oke weet ik dat ook weer zeker. Hij had het er zelfs over dat er wel een olifant op kon gaan staan...het vervelendste daarvan was alleen dat ik dat zelf niet zou trekken, maar mijn boops wel...nou dat wil toch wel wat zeggen toch ;-))

Toen ik weer in de wachtkamer terug kwam zag ik nog geen TP...maar die stond dus nog gezellie in de file...gelukkig is de koffie goed daar dus twee bakkies genomen en toen hoorde ik al dat TP binnen kwam en direct door kon lopen naar Koopmann.

En tja toen ze daar klaar was zag ik eerst haar jas.......echt een super jas, toen haar waanzinnige goeie kapsellook.....en haar big smile...dus bij haar zat het ook wel goed....

Daarna gezellie bakkie gedaan en bijgekletst en foto's gekeken, nog een bakkie gedaan....

En daarna afgesproken dat we over 3 jaar elkaar weer ontmoeten na de 3 jaarse controle ;-)

Ben benieuwd........

Zo weer ff een heel verhaal dus ik klik maar gauw op verzenden want met die werkcomputers weet je ht maar nooit......

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.