Ga naar inhoud

Cajo : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Mooi hoor die ticker. Vroeg me opeens wel of je voor t eerst met je man ging trouwen of wellicht al voor het tweeds.

Je kinderen zijn toch van deze papa..? Sorry voor de prive vragen maar ja vergeleken bij vragen over eitjes en flappies is dit een makkie toch :)

NouNou Anma....hoezo nieuwsgierig :38:

FF heel kort dan.....Ben eerder getrouwd geweest, 2 kids gekregen, gescheiden, nieuwe super kanjer gevonden, heeft ook 2 kids, mijn kids wonen al op hunzelf.

Na 5 jaar willen we heel graag trouwen....

Maar gewoon voor ons zelf, lekker samen, zonder alle poespas, just for the romance :55:

En waar kan je dat beter doen dan op een tropisch strand met je blote voeten in het zand............

:beach: en daarbij nog zon, zee en alles erop en eraan en dat voor bijna 2 weken lang........ :123:

En nu ook nog met super boops....wie maakt mij wat........ :44:

Liefs Cajo :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 408
  • Created
  • Laatste Reactie

Cajo,

het is misschien even een gedoe om zo'n ticker in te stellen. maar hij loopt idd niet af?

misschien iets bij je instellingen?

heb je de pagina opgeslagen waar je je ticker gemaakt had?

je bent natuurijk de hele dag vrij... dus heb je nog alle tijd (kan je ook weer niet te veel doen!!) maar misschien is het een knopje wat aan / uit stond?

succes !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhh hij loopt af :43: en nog wel helemaal vanzelf...... :38:

Maar oke.....vandaag alweer 3 weken po....onvoorstelbaar....hoe langzaam de tijd ervoor ging en hoe snel de tijd daarna.... :106:

Ik ga nu aftellen van nog maar 1 week de band........ik ga dat denk ik ook nog wel spannend vinden....geen band meer om....het is toch al die tijd je steun en toeverlaat geweest....en dan opeens zonder...... :24: want hoe weet je eigenlijk dat het wel goed zit na 4 weken......dat alles blijft zitten zoals het hoort te blijven zitten.....beetje onzeker allemaal.....

Dus als iemand daar aparte ervaringen mee heeft...hoor ze graag...... anders hou ik hem gewoon nog ff om.... :38::44::38:

Maar voorlopig ben ik nog steeds helemaal happy, geniet ik nog elke dag van ze...en voel ik me super maar dan ook super vrouwelijk.......zo nu een dan een steekje hier en daar, soms een beetje gemeen en soms een beetje vervelend....maar verder is het me 200 % meegevallen....

Fijne dag iedereen

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cajo....

ik ben een beetje ondeugend. ik had m gisteren uitgewassen.... en overdag dus niet aan.

maar toen ik van huis ging heb ik m wel aangedaan.

komende week ben ik van plan om de band overdag een aantal uurtjes uit te doen zodat ik langzaam kan wennen. misschien dat ik m s nachts nog wel ff om houd. zit me wel lekker die extra steun.

ik ga ff foto's maken....

via de spiegel... als tip van doc BB....

hopelijk gaat het lukken....

@diesel.. wat fijn he dat we allemaal zo blij zijn!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een druk weekend gehad....en ik moet toegeven dat ik mijn band ook wat vaker uitgedaan heb.....omdat ik niet de hele tijd op wil letten op de band niet boven mijn truitje uitschiet....en ik uit moet gaan leggen wat dat is.... :106: tja dat krijg je met grote geheimen :44:

Maar zogauw ik weer thuis ben is het eerste wat ik doe die band weer omdoen.....die band geeft toch wel heel veel steun... en toch een soort veiligheid.....ik hoop ook dat 4 weken genoeg is om alles op zijn plaats te laten nestelen....beetje onzeker er toch wel over........ :106:

Maar ik vind ze elke week mooier worden...ze zijn echt natuurlijk...en we "danken" Koopmann nog regelmatig voor zijn mooie werk.....Zelfs de littekens zijn mooi, daar ga je echt op een gegeven moment niets meer van zien...zo goed zien ze er nu al uit....en oke...ook omdat mijn borstpartij er ook netjes overheen hangt...... :68:

En die smile staat nog elke dag op mijn gezicht.....en geloof me die blijft voorlopig ook nog wel.... :126:

Fijne dag iedereen.......

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cajo,

werk ze weer vandaag!

hoe is het schoonmaken gegaan vorige week? volgens mij ben je flink bezig geweest?!

Lekker dat je een fijn weekend hebt gehad en dat je nog steeds zo blij bent! hahahaha.....

geen tijd meer gehad voor nieuwe foto's?

nog een goeie 3 weken.... ga je voor de volgende stap!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello everybody,

Oke Lucky ik geef het toe.... Ik heb gepast....hij kan een stukje verder dicht....maar nog niet echt het je van het....dus ik ga het weekend nog een keer passen en dan ga ik maandag die coupeuse bellen...

Want het komt nu toch wel heel erg dichtbj allemaal...Morgen over 3 weken richting Aruba.....

@BB - ja ik moet nog even nieuwe foto's maken... Zal even mijn aanstaande vragen of hij dat wil doen...hij heeft die anderen ook gemaakt en zo blijven ze een beetje op dezelfde manier gemaakt en kan je eventueel verschil zien ;-)

@ TP ik heb me nog redelijk ingehouden met schoonmaken....moet zeggen bevalt ook wel ;-)

Geen zware dingen, en alles rustig aan....ik let wel een beetje veel op die zes weken.....dat ik later nergens spijt van krijg doordat ik ergens last van krijg doordat ik te snel of te zwaar iets gedaan zou hebben. (is het nog te volgen)... ;-)

Wel slaap ik sinds kort weer op mijn zij....wat een verademing om meer eens lekker te kunnen liggen....

Beetje dekbek eronder proppen tegen de zwaartekracht maar dan gaat tie ook lekker.......

En bijna vrijdag....en dan mag de band eigenlijk helemaal af..... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.