Ga naar inhoud

Cajo : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 408
  • Created
  • Laatste Reactie

Het allerbeste. Vervelend zeg die misselijkheid. Daar kan je je verdomd klote door voelen, maar gelukkig duurt het niet al te lang. Hopelijk knap je gauw op en dat je mag genieten van je droom die uitgekomen is. Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo medelevers en zeker Pietje,

Heb zoveel te vertellen, wil eigenlijk alles tegelijk, maar ik begin maar bij het begin...... :106:

Eindelijk gisteren om half 11 konden we gaan rijden....we waren er na 25 minuten al...dus zijn toch maar nog een rondje gaan lopen.....moet er tenslotte pas om half 12 zijn.

Toen we ons gemeld hadden bleek dat de mevrouw die voor me was nog niet aan de beurt was.... PIETJE ik had nog zo gevraagd, niet uit laten lopen ..... :154:

Dus we mochten nog even de wachtkamer in....

Zou om 12 uur geholpen worden maar dat werd uiteindelijk tegen 13.00 uur.....

Narcotiseur kwam nog even kijken......of ik nog vragen had....1 maar....dat hij er wel voor zou zorgen dat ik weer wakker werd....want ik voelde me wel een prinsesje maar wilde geen 100 jaar slapen....

Even later kwam Koopmann nog even kijken....mooie tekeningen op mijn boobs maar waar dat nou voor nodig was.....vast een tik van zo'n pc....nog even aan die borsten zitten.... :140: want het zag er maar raar uit.........

Heb denk ik wel die leuke verpleger gezien.....mijn mannetje hoorde die naam zeggen toen hij de telefoon opnam.....ik snap de ehhhh "jongere" onder ons....maar ik had verpleger Mark en ik moet zeggen ik ga maar voor die richting..... :68: Dacht mijn man trouwens al......

Toen de operatiekamer ingelopen....toch wel spannend maar die mannen deden het in ieder geval leuk....bleven tegen je praten en voordat ik het wist was ik weg......

En toen ik bijkwam.....ik voelde me nog zo stoned als een garnaal.... :122: Ze stonden met z'n drieen om mijn bed, mijn bloeddruk was te laag en ik voelde me om het zachtjes uit te drukken niet helemaal fit...(mijn verhaaltje is niet zo prettig voor degene die nog moeten)...gelukkig voelt Pietje zich super...dus dan weet je dat het alle kanten op kan....

Mijn man werd pas rond half 3 gebeld.....dus die was ook maar aan het wachten en wachten...en toen zeiden ze dat de operatie op zich wel goed was gegaan en tja gingen er verder niet op door....

dus die voelde zich echt niet prettig na dat gesprek.... :20:

En hij mocht me pas tussen half 7 en 7 ophalen maar hij hoefde zich zeker niet te haasten.......

Slokje water bleef erin...en toen snakte ik naar een kopje thee en kaakjes....na 1 hapje ging ik toch overgeven...het zweet brak me aan alle kanten uit.... :99: hoewel ik moet toegeven dat ik me erna wel beter voelde.....

En Pietje...ik lag inderdaad in de kamer naast jou......ik hoorde jou tenminste gezellig lachen enzo....ik was alleen maar blij dat ik bij de levenden was op dat moment.....En ik geef toe dat ik toch wel even gedacht heb....gaat dit ooit nog goedkomen.....

Het ergste van alles was, terwijl ik moest overgeven liet ik het beneden ook lopen.....lag ik daar met mijn goed fatsoen....maar de verpleging was heel erg lief voor me hoor......washandjes en ze hielden me goed in de gaten.....

Was wel heel erg blij dat mijn man er eindelijk was.......ik mocht hem eerder nog wel even bellen...had namelijk niet op schoon ondergoed gerekend... :106: maar zelfs door de telefoon klonk ik nog suffig en slaperig.....

UIteindelijk toch naar huis.....zat nog niet in de auto en weer overgeven....wat voel je je dan broert...dan ben je echt blij dat het maar 25 minuten rijden is......

Thuis gelijk mijn bed ingegaan.....toen ging het eigenlijk wel....in slaap gevallen rond een uurtje of 10....maar half 12 wakker.. moest naar de wc......en weer overgeven. :98: ....en dat ging 2 uur later nog een keer zo...toen een zetpil ingenomen.....,maar werd elke keer wel na 1,5 a 2 uur wakker en dan wist ik niet meer hoe ik liggen moest......

UIteindelijk om 5 uur maar naar beneden gegaan en ik moet toegeven daar heb ik tot half 9 nog wat gedummeld......

Op dit moment voel ik me wel wat beterderder....voel alles....opzette buik, beetje lamlendig van bijna niet eten......maar wat zien die boops er goed uit....

Ze voelen nog wel strak aan, maar dat was na de operatie ook al...dus dat moet ik wel in de gaten houden......

Er is inderdaad 500 cc ingegaan.........heb nu wel weer een beetje hoop dat het goed gaat komen....vannacht eerlijk gezegd niet......alleen heb ik het zelf een beetje te makkelijk ingeschat in mijn geval ben ik bang....

Pietje super om te horen dat jij je goed voelt..... :101:

Ik stop er nu maar mee......ga weer ff onder uit........

Liefs en wordt vervolgde

Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cajo....

hoop dat je je snel een heel stuk beter zal voelen!

doe vorozichtig... lekker rustig aan!

en geniet van je boobies...

dikke kxs.

ps... de worstenbroodjes was ik vergeten! (sorry)...

mijn oudste zoon was er heel erg blij mee... die kwam later halerwege de middag thuis en zag het lekkere in de koelkast liggen...

hahahhahhaa

heeft er nog iemand van genoten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeee Cajo! vervelend allemaal zeg :147:

Sja en dat het er van twee kanten tegelijk uit komt, is niet zo gek hoor. Zeker in zo een situatie! Niks van aantrekken, it happens :106:

Hoop dat je je nu steeds wat beter gaat voelen en straks ook echt kunt gaan genieten!

Wel heel fijn dat je je boobs nu al mooi vindt, en 500 cc :101:

Een goed herstel gewenst!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinsten!

Oh jij hebt dat nare misselijke van die k*t narcose dus ook gehad! Bluh..... Dat is echt heel kut.

Ik zelf had het de dag na mijn operatie. Ik heb toen ook gedacht, waarom heb ik mezelf dit aangedaan.... Maar het wordt beter, denk dat jet zelfs nu al 100x beters bij jou.

Doe iig lekker rustig aan en laat je maar verwennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vervolgje.......een positieve.... ik voel me inderdaad 100x beter....ik hou alles binnen....en :44: dat scheelt al zo'n hoop......

mijn skattie heeft net al het rose spul van mijn lichaam verwijderd. Heb toen de bh even uitgedaan..de band durfde ik op de één of andere manier nog niet......moet zeggen hij zit ook niet vervelend :35:

Lijkt me wel spannend om morgen de tape eraf te halen...maar helemaal super om even onder de douche te kunnen stappen... :lol: voel me toch wel een beetje "vies" na die zweetaanvallen...

Manlief heeft toen gauw even foto's gemaakt....en ik ben er superblij mee....volgens mij zijn ze ongeveer net zo groot als in mijn maximiser....en daar hoopte ik een beetje op....Niet TE maar toch heerlijk vrouwelijk en sexy.... :43: In mijn bh staat 40 E maar dat is wel een gekke maat....zal wel iets amerikaans zijn denk ik.....maar ik heb er gelijk nog een meegenomen bij de kliniek vandaan dus ik kan nog even vooruit.....moet zeggen ze zitten wel lekker....

Ik ga zo zelfs even een klein stukje buiten lopen....je wordt zo stijf van dat op bed liggen en het bank hangen...want echt makkelijk en comfortabel is dat nog niet echt......

Maar ik krijg weer hoop en een goed gevoel dat het echt wel goed gaat komen. .. :101:

Het zal ook raar zijn dat ik straks mijn ehhh vetjes niet meer omhoog hoef te duwen zodat al dat vel netjes in de maximiser ging......en niet meer teleurgesteld te worden als ik hem weer uitdeed.....

als het goed is ga ik dat lekkere goeie gevoel nu gewoon vasthouden elke keer.... :45:

Ben zo blij met dit forum...want gedeelde smart is halve smart en het geeft me toch een goed gevoel al die lieve berichtjes.......

Ook omdat ik het verder met niemand wil delen....alleen mijn man en ik weten het.....en nu kan ik toch mijn ding kwijt.....

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hoi Cajo,

Super dat je je weer beter voelt. Het is echt ellendig die uitwerking van de narcose. Veel water drinken, want dan plas je het het snelst uit.

Nu kan je lekker gaan genieten. Dat tape is echt super tape en doet totaal geen pijn Bin het verwijderen. En dan daarna die heerlijke douche! Jij het een mooi vooruitzicht morgen ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat je je beger voelt!

De cupmaat die je noemt is volgens mij wel de europese maat hoor, ik kreeg n 36 d kliniekbh, heb je zo een met 6 sluitingen?

Als ik op t tabelletje kijk dan heb je een aardige boezemomvang... Bij e staat bij 40 109 cm.....proficiat! Ik zie de knoopjes van je bloesjes al ervan af spatten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

wat fijn dat het weer beter gaat...Tsjuu..wat hebben wij in spanning gezeten gisteren haha

Maar ga zo effe bij je foto's spieken.

Nou, verbranden die maximizers!!!

Liefs XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen.........

Zondag.....Moet zeggen voel me stukken beter.... Als ik niet zo'n last van de narcose ed had gehad hadi ik het heel anders tegenaan gekeken allemaal.... :106:

Ben gisteren zelfs 2 keer een rondje gelopen.....voelde wel even lekker....even de rug strekken....want het liggen is eigenlijk nog het meest vervelend....ben een echte zijligger....Dus de nachten zijn gewoon een beetje ongemakkelijk....veel wakker en dan moet ik weer naar de wc....om mijn man nog een beetje te laten slapen, en omdat het eigenlijk ook wel wat comfortabeler ligt slaap ik voornamelijk op de bank...... :lazy2: met de olympische spelen op de achtergrond...... Had bij iemand trouwens de tip gelezen om een kussentje wat je in het vliegtuig wel eens hebt te gebruiken. Dus die had ik gekocht bij de Blokker...en ik moet zeggen....dan heeft je hoofd wat meer houvast....vind ik zelf erg prettig... :125:

Vandaag wordt ook weer een spannende dag. Eind vn de middag mag het tape eraf en onder de douche.....wat lijkt me dat lekker :126: . Kan het laatste rose spul ook van mijn lichaam verwijderd worden... En omdat dan alles toch uit mag....gelijk even nieuwe foto's maken.....ook spannend om te zien hoe ze er dan uitzien...... :1boobs:

Hou jullie in ieder geval weer op de hoogte......het is ook een prettig idee dat het elke dag toch beter gaat en dat geeft de vrouw weer moed......

Geniet van de zondag en tot laterssss

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Cajo...

ik moet zeggen dat ik wel iedere keer lekker in bed ga liggen! en dan stiekem met mijn been schuiven totdat ik mijn manneke voel... normaal liggen we lepeltje lepeltje en dat mis ik!!!!

net ff dat lichamelijke contact.!

hij had vannacht onze oudste naar schiphol moeten brengen dus was hij pas laat in bed... om 4 uur was hij weer thuis. en ben net uit bed geglipt om de medicatie in te nemen. zo ff ontbijten..

dan maak ik ons kleine meisje ff wakker, zodat ik op haar bed kan zitten terwijl zij haar spullen uit d'r kast haalt en ik samen met haar alles netjes in de tas ga stoppen.

wel staat de hond me raar aan te kijken, waarom ik nog niet dat rondje met haar ga lopen. wil vanavond wel ff mee met manlief om de hond uit te laten. we hebben een grote tuin waar ik dan ff lekker kan"wandelen" maar is niet hetzelfde.

ik hoop dat manlief vanavond op tijd terug is zodat de tape eraf kan en ik idd ff lekker kan douchen. hij brengt de kleine weg en op de terugweg moet hij nog ff iets afgeven bij iemand... dat zou nog wel s ff uit kunnen lopen!

dus als het niet te laat is !!! denk niet dat het verstandig is om dat alleen te doen... maar ik ben wel benieuwd!!!

lees graag bij jou hoe het vanmiddag gegaan is

dikke kxs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat was dat spannend..... :20: ... Tape erafhalen.....Dus nu kon ik mezelf eerst eens even goed bekijken.... Maar van bovenaf....wat zagen ze er GROOT uit....... :viannen_51: Had wel even zoiets van OEPS.....Maar gelukkig zag ik mijn skattie gelijk met een big smile kijken.....Moest ook wel even een gevoel krijgen van Die zijn van Mij.....wat zie je er dan toch opeens zo anders uit....Mijn laatste blik waren lege zakjes en dan nu zulke boobs.... :1big_boobs: Op de een of andere manier was ik toch gewend aan die velletjes.....

Eerst de rest van die roze troep eraf laten halen en daarna onder de douche....heerlijk....maar ik kon alleen maar naar mijn boops blijven kijken...en voelen....en kijken...en voelen.....en kijken......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drukte ff op de verkeerde knop :20:

Maar oke ga gewoon weer verder..........manlief heeft lekker mijn haar gewassen en de plekken waar ik zelf niet goed bij kon.....wat kan een douche dan lekker zijn.... :55:

Ik mis de intimiteit ook wel een beetje.....normaal slapen we lepeltje lepeltje...nu hij boven en ik liever op de bank....niet ff lekker knuffelen...want niet te dichtbij....stel je voor dat je ze per ongeluk te hard raakt.....

Foto's gemaakt zodat iedereen mee kan genieten....gluren...or whatever... :44:

Moet zeggen dat ik ze in het echie gelukkig mooier vindt dan zoals hier overkomen...net of alles toch een beetje vervormd.....maar gelukkig zo dan andersom...dan had ik meer een probleem ben ik bang..... :rolleyes:

En dan is het nog maar twee dagen......Ik kan me nu al niet meer voorstellen dat ik zoiets had van waar ben ik aan begonnen toen ik zo broert was.....als je nu al ziet hoe snel ik alweer opgeknapt ben laat staan diegene die niet zo heftig op die narcose reageren...... :viannen_76: waar al die pillen al niet goed voor zijn.

Manlief moet morgen weer gaan werken maar ik weet nu al dat ik mezelf ga redden morgen....gewoon rustig aan blijven doen...maar dat kopje thee zetten gaat wel lukken....

Ik heb alleen nu nog maar 1 angst......DAT IK MET ZULKE BOOPS OVER 7 WEKEN NOG WEL IN MIJN TROUWJURK PAS !!!!!! :63: :63: :63:

Dus dames alle tips, duimen, bidden, kaarsjes branden en alle andere hulpmiddelen die helpen zodat mijn boops voldoende gezakt zijn voor mijn trapless jurk.......ik ga er vanuit dat het goed gaat komen maar het was ook wel een beetje een gok....maar ik wil er gewoon super vrouwelijk en sexy uitzien op mijn trouwdag...... :5: .... Ik hou van geheimen.... niemand weet van mijn bv en niemand weet van mijn trouwerij....we gaan samen stiekum naar Aruba om te trouwen.... Alleen jullie als mijn medeboopers, mogen alles weten en zien :45:

Ps.....mijn skattie had ergens de tip gelezen om een sok over de witte band te doen....

GOUDEN TIP.....die band komt gewoon overal onder uit...en nu lijkt het inderdaad of ik een zwart hemdje cq topje aan heb.... :101:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He cajo, ga je trouwen!!! Runaway bride... Proficiat!

Dat is wel heel stoer, voor je trouwen nieuwe boobs!

Anders trek je een bikini aan, op aruba is het vast strandweer!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.