Ga naar inhoud

Cajo : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

@ hey BraafMeisje, wij moeten de band 4 weken dag en nacht om........ Dus dat scheelt nog wel een heel stukje met jou....??

Geen idee hoe het komt dat er zoveel verschil zit bij verschillende klinieken en pc's.......

Dan ben jij er dus al bijna vanaf ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 408
  • Created
  • Laatste Reactie

hahaha BraafMeisje,

Ik begreep van Koopman dat het nu puur is dat de protheses niet zomaar kunnen verschieten als men een "verkeerde" beweging maakt. De band zorgt ervoor dat de protheses op hun plaats blijven zitten. Puur ter eventuele voorkoming van eventuele ongemakken.

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik de band gisteren overdag niet om heb gehad. ivm het weer begon het gewoonweg te jeuken. en dat was geen prettig gevoel.

Cajo... las net je berichtje bij mij...

ja joh... die tepels! wordt er gek van!!!!

idd.. normaal al wel gevoelige tepels, maar dit is het toppunt (wat mij betreft) van gevoelige tepels... als manlief er dan strakjes naar gaat kijken! nog even en er komt spontaan melk uit!!! :152: nou dat laatste dan ook weer niet. maar je snapt wellicht wat ik bedoel...

hahahah

hoe gaat het op je werk verder? alles goed?

lukt het een beetje...

ben hier alweer bijna gereed. da's een geluk dat ik 's middags ff een paar uurtjes vrij kan nemen, ga ik vanavond nog ff een uurtje of 1,5 door als de kleine naar bed gaat. (dan geen last van telefoon of zo en is het vaak korter!)...

en.. ik moet natuurlijk nog ff foto's maken, al is er geen verschil bij mij wat betreft vorige week hoor!

ze zitten nog steeds op hetzelfde plekkie....

:152:

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey TP.... wat het werk betreft gaat het goed....heb nergens last van....maar nu heb ik natuurlijk geen zwaar werk...balie en computerwerk...dus dat is geen probleem.....

Vind het toch wel een beetje fijn dat er bij jou ook niet zo heel veel verschil is met vorige week.....

ligt het niet alleen aan mij ;-) maar misschien is Koopmann zo geweldig dat hij ze meteen bijna goed plaatst zodat ze niet zoveel hoeven in te dalen.....helemaal goed toch hihihihi

En wat die tepels betreft...hoop wel dat het beter gaat worden....want manlief mag er nu eigenlijk alleen nog maar naar kijken.....dus ik weet HEEL goed wat je bedoeld ......

En wat jij aangeeft van die band is tegen mij ook gezegd.....maarja kan komen omdat we bij dezelfde waren duhhhhhh ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo,

je foto's... :35: ...

Moet wel lachen om jullie....eerst kun je niet meer wachten tot DE datum en nu kun je niet wachten totdat ze ingedaald zijn...Volgens mij kijk jij ze het liefst vandaag nog naar beneden... :79:

En over de tepels,,die zijn bij mij nooit meer normaal geworden. Die zijn nog steeds overgevoelig....tja...soms zit het mee en soms zit het tegen...Al is dat meer voor mijn mannetje bedoeld :67: ....hij heeft er meer last van dan ik.. :140: ....het is net als bij kinderen..kijken..kijken...niet aankomen hahaha.. (meestal dan..... :32: ) haha

Ik moest die band trouwens 6 weken om...gek hè, dat dit zo verschilt per kliniek/ziekenhuis.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

lucky!!!

NOG STEEDS!!!!!!

helluppppp... dat meen je toch niet zeker... je zit ons nu toch wel ff te geiten of zo?????

:118: :118: :118: :118: :118: :118: :118: :118: :118:

kijken kijken niet aankomen... dat houd mijn man nu al maar met moeite vol... die heeft een grote cirkel staan bij 6 wkn PO in zijn agenda.... (hoop niet dat een collega in zijn agenda gaat kijken....) :5: :5:

maar tjonge zeg... dat zou ff ... toch wel... ai... tegenvallen??!!!! :5: :5:

we hadden airco aan op t werk... op zich heerlijke temperatuuur... tot manlief mij aankijkt.. glimlacht... ken je die grijns van een man.. nou heb ik je ff tuk.... dus ikke ?????

stuurt ie een mail...

1 x raden wat er staat :63: :63: :63:

H E B J E H E T K O U D /???????

:152: kwam niet meer bij... en dan moet je een serieus gezicht naar je collegae trekken.....

en hij zit daar met een grijns achter zijn scherm... ja ... lul je daar maar eens uit!!!

hahahahaha

ik laat m strakjes dus echt wel jouw berichtje lezen....

stuur ik m die morgen ff door.....

hahahahahah :P :P :P :P :P

maar laten we de goede moed / hoop erin houden... dat ze toch wel ietsje minder gevoelig worden....

wie o wie heeft er een iets opbeurendere ervaring met die gevoelige tepels??? hahahahah

:43: :43: :43: :43:

cajo... wel fijn dat je lekker hebt kunnen werken....

hahaha jij nog maar 2 dgn toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

AAAAHHHHHH mijn man is dus nu helemaal van slag :20: Doe ik zo mijn best om mijn bv geheim te houden....loopt mijn man als een waas rond.... :dash1: wat voor verklaring ga ik daar nu voor verzinnen.........

Dus Lucky .... namens hem....want net als de man van TP had hij nog de hoop dat het wel goed zou komen maar dat het tijd nodig had.... :125:

Dus kom op Lucky...laat ons zo spoedig mogelijk weten dat het maar een geintje is....straks gaat mijn trouwdag niet door....... :163:

Dus kom op dames......laat onze mannen ook even positieve berichten lezen.......of geef ze in ieder geval de hoop dat het op de duur wel goed gaat komen..... :106:

Dit gaat nu een hele lange nacht worden........ik hoop dat hij er nog van kan slapen...... :24:

ik probeer hem nog een beetje moed in te praten met de hoop dat er morgen vast een postief berichtje geplaatst is......(hopelijk snapt iemand de hint) :44:

Wij wachten vol spanning.......... :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cajo

Mijn man mag gewoon weer sabbelen hoor ;) Heeft wel ongeveer tot 5 weken po geduurd, maar daarna werd het zienderogen beter!!

Op jullie huwelijksnacht mag er vast weer gesabbeld en lief geaaid worden ;) Misschien geen wilde sex plannen hahahahaha, maar meer een romantisch nachtje :38:

De gevoelige tepels zijn verdwenen, de uitstekende punten in truitjes ook :D

De spanning is van de borsten af, alleen nog wat tandartsdoofgevoel aan de onderkant (en de zijkant van die inwendige hechtingen) maar daar valt goed mee te leven. Dat is niet irritant :)

Liefs, en: don't panic!! haha

Het herstel duurt 6 weken he, dus je zit pas op 1/3 deel ervan :D

:116: BB (en ik zeg het niet alleen maar om je gerust te stellen :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

:59: :59: :59: Lieve Beste Super BB :59: :59: :59:

Je hebt mijn leven.. huwelijk en niet het minste mijn dag gered......... :3:

Dit is het bericht waar ik de hele nacht op gehoopt had.....en nog niet eens om mij alleen maar gerust te stellen.... :53:

Ook namens mijn aanstaande.....hij is nu weer met een big smile naar zijn werk....hij fluit weer.... :44:

en hij heeft die twinkeling weer in zijn ogen..... :126:

En oke....ik geef het toe...heb de cursus GEDULD weer ff opgezocht....moet toch maar even in de herhaling...... :38:

Iedereen in ieder geval een super zonnige gezellige leuke dag toegewenst.......

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:54: :54: :54:

ohhh CAJO....

jij ook weer blij!!!

hopelijk reageren er nog meer dames met zo'n positief bericht....

en idd doc bb... we zitten pas op 1/3 deel..... maar door lucky moest ik wel ff naar adem happen....

dacht ff dat het niet goed meer ging komen!!! hahahahaha

maar Cajo... ook jij blij!!!

gaat je huwelijk toch door!!!!!

en doc BB.... mogen wij toch bruidsmeisjes zijn!!!!!

LOL!!!!

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey chips!!!

.....Nu ben ik zeker van Cajo's lijst van de bruidsmeisjes geschrapt.... :102:

Toch Cajo, jij wilt mij zekers niet meer in de buurt van jouw mannetje hebben..hahahaha....En mijn bikini matchte zo mooi...Damn..!

Maar mss hebben jullie een bepaald gedeelte niet goed gelezen......??!!...De pijngrens verdwijnt op bepaalde momenten.. :154: Dus mijn mannetje heeft geen klagen hoor.... :38:

Ik wil mee.....ik wil mee....

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik ben aan mijn rechterborst in januari geopereerd (correctie omdat de prothese wat verzakt was, dus pocket kleiner en van binnen gehecht, alsmede een nieuwe lift). De linkertepel (die dus al 2 jaar geleden geopereerd is) die doet t weer gewoon en is niet overgevoelig, mijn man mag daar gewoon aanzitten, maar de rechter is nog echt een heel raar gevoel, heb ik liever niet dat ie daaraan komt. Die reageert ook minder op kou/stijf worden, maar ik merk nu al wel een heel stuk verbetering met een paar maanden geleden! Het trekt langzaam bij heb ik het idee. Dus je moet er echt wel geduld mee hebben, maar komt echt we goed hoor :-) Mannen hoeven niet te panikeren haha

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahah ......

al die paniek....

:154:

maar tijd heelt alle wonden toch?!

en lucky... jij mag vast ook mee ... het is een amerikaanse bruiloft toch? daar heb je altijd meerdere bruidsmeisjes nodig!?!

@ diesel.... je maakt me nu toch wel nieuwsgierig!!!!! ;)

misschien wordt het wat minder na je operatie van vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden, en speciaal Lucky... natuurlijk mogen jullie nog mijn bruidsmeisje zijn.....als jullie maar de goeie kleur bikini kunnen scoren...dat dan weer wel... :125:

En dan gaat de bruiloft ZEKER door.....mijn aanstaande glundert al bij het idee van zoveel superboops bij elkaar..... :126: want tja....zoveel vrouwen..in bikini..en dan nog met mijn toestemming......die kans krijgt hij nooit meer....Hij neemt daarvoor die gevoelige tepels op dit moment dan wel voor lief... :106:

En gelukkig uiten wij een hoop waar denk ik toch veel vrouwen misschien wel mee zitten maar het niet zo in de groep gooien....

Tja wat dat betreft hebben TP en ik nergens moeite mee..... :4:

Vind het ook wel super om te lezen dat zij en ik aardig gelijk op gaan........gevoeligheid, de "hebjehetkoud"look, het zachter worden, het voller worden...name it......

Geeft mij in ieder geval een heel goed gevoel.....

@Diesel....hoop in ieder geval dat het met jou ook goed gaat....en dat je vol trots in de spiegel kan kijken en er blij mee kan zijn.......

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat is het toch leuk om jullie berichten te lezen! Dus kan jullie dit positieve bericht niet onthouden ook bij mij werd het na 5 weken beteb ik nog maar een enkele x dat ze gevoelig zijn en je er niet aan mag komen :D

Alleen wat bb zegt dat tandartsdove gevoel heb ik ook maar dat stoord me eigenlijk niet echt ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Erika.... thanks want elk positief bericht is goed om te horen....en geeft ook de hoop dat het echt goed gaat komen ;-)

Dat "dove" gevoel vind ik ook niet zo erg....als dat hele overgevoelige maar wat minder wordt dan vind ik dat al helemaal super.....

En ik zit al op 2,5 week...dus het schiet op ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor die ticker. Vroeg me opeens wel of je voor t eerst met je man ging trouwen of wellicht al voor het tweeds.

Je kinderen zijn toch van deze papa..? Sorry voor de prive vragen maar ja vergeleken bij vragen over eitjes en flappies is dit een makkie toch :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.