Ga naar inhoud

Cajo : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben 45 jaar, heb twee kinderen van 21 en 19 jaar. Ben sinds kort 15 kilo afgevallen en ik wil het liefst er nog een paar kilo af. Op dit moment heb ik "lege" borsten wat ik elke dag steeds erger ga vinden.

Ik draag nu push-up bh's en ik geef toe dat ziet er super uit. Totdat ik mijn bh uitdoe en alles 30 cm lager gaat hangen. Ik ben dol op de sauna en wil er gewoon goed uit blijven zien.

Sinds een paar weken denk ik aan een borstvergroting. Maar ik weet niet goed waar ik moet beginnen. Dus ik hoop op goed advies en nog betere tips........ben zeer benieuwd......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 408
  • Created
  • Laatste Reactie

hahahahahahahah zo herkenbaar dat "Totdat ik mijn bh uitdoe en alles 30 cm lager gaat hangen"

Hier ongeveer hetzelfde verhaal, kinderen gekregen, zelf gevoed, veel afgevallen.

Slappe hangende velletjes bleven over.

In eerste instantie nam ik genoegen met vollere boobs, door puur een vergroting te ondergaan.....dan maar vollere hangboobs dacht ik.

Na mijn consult was ik een illusie armer, een lift was echt noodzakelijk in mijn geval.

Eenmaal aan het idee en de extra kosten gewend, werd ik blij van het idee dat ik ook hempjes aankon zonder een bh te hoeven dragen. Weer terug naar fiere boobs, dat had ik nooit meer verwacht.

Belangrijk voorjezelf is véééééél fotos te bekijken, op het forum, via Google enz. Een soort 'model' uitzoeken wat jij mooi vind, kijken wat voor soort prtohese er gebruikt zijn, en deze foto meenemen tijdens je consult. Precies zeggen wat je wil, en of deze verwachting ook te realiseren is door de pc (om teleurstelling achteraf te voorkomen).

Wil je rond en vol en dat ze vooruit staan (zijaanzicht), wil je een natuurlijke bescheiden look enz.

Dan zie je op een gegeven moment ook de verschillen in de soorten die gebruikt zijn, low profile, medium profile, hoog profile, ronde protheses, anatomische protheses.

Misschien dat ze enkel een lift uit kunnen voeren zonder vulling, maar dat is iets wat je zelf moet afwegen.

Gewoon veel lezen en bekijken, en bij vragen : Just shoot! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cajo

Welkom op het forum :viannen_01:

Het is een hele uitzoekerij als je voor een borstvergroting wilt gaan he.... Hoe moeten je borsten eruit gaan zien? Hoe kan het het beste gedaan worden? Hoe groot wil je ze hebben? Wil je echt een vergroting, of alleen een lift? Wil je allebei? Allemaal dingen waar je goed over moet nadenken.

In jouw geval lijkt het me handig om hier eens wat verhalen te bekijken en misschien eens in de galerij te kijken of er vergelijkbare borsten bij staan? Soms is een vergroting alleen niet de beste oplossing als je zegt dat je borsten nogal hangen. Dan zou een lift erbij misschien een uitkomst bieden?

En dan: gewoon een consult plannen bij een plastisch chirurg. De consulten zijn vaak gratis en op die manier krijg je al eens een beeld van de mogelijkheden. De meesten hier gaan op meerdere consulten, zodat je vergelijkingsmateriaal hebt.

Kijk anders eens bij Ingrid K of bij Sporty, dat zijn dames met een borstlift. Op het moment schiet me even niemand anders tebinnen...

Succes!

xx BB

ps: haha, zie net dat deze post tegelijkertijd met die van piepke geplaatst wordt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cajo

Welkom op het forum :viannen_01:

Het is een hele uitzoekerij als je voor een borstvergroting wilt gaan he.... Hoe moeten je borsten eruit gaan zien? Hoe kan het het beste gedaan worden? Hoe groot wil je ze hebben? Wil je echt een vergroting, of alleen een lift? Wil je allebei? Allemaal dingen waar je goed over moet nadenken.

In jouw geval lijkt het me handig om hier eens wat verhalen te bekijken en misschien eens in de galerij te kijken of er vergelijkbare borsten bij staan? Soms is een vergroting alleen niet de beste oplossing als je zegt dat je borsten nogal hangen. Dan zou een lift erbij misschien een uitkomst bieden?

En dan: gewoon een consult plannen bij een plastisch chirurg. De consulten zijn vaak gratis en op die manier krijg je al eens een beeld van de mogelijkheden. De meesten hier gaan op meerdere consulten, zodat je vergelijkingsmateriaal hebt.

Kijk anders eens bij Ingrid K of bij Sporty, dat zijn dames met een borstlift. Op het moment schiet me even niemand anders tebinnen...

Succes!

xx BB

ps: haha, zie net dat deze post tegelijkertijd met die van piepke geplaatst wordt...

Bedankt in ieder geval voor de reaktie...ben nog een beetje aan het uitvinden hoe alles werkt en hoe en waar ik moet reageren.......dus ik hoop dat dit zo aankomt :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Cajo,

Ik heb net je foto's gezien in de galerij, het komt me bekend voor... Alleen jouw tepels staan nog ietsje hoger dan die van mij stonden, en volgens mij heb je ietsje meer weefsel dan dat ik had. Maar bovenaan zijn ze gewoon helemaal leeg he... Kijk maar eens naar mijn voor-foto hier in de galerij.

Ik heb wel een lift met vergroting gehad, omdat mijn tepels gewoon te laag hingen, die zijn echt superveel omhoog gegaan. Ik kan nu dus ook zonder bh lopen, een zaligheid, dat ging voorheen niet want dat kletste zelfs als ik al gewoon liep. (Piepke heeft t weleens over matten tegen de muur uitkloppen, da's wel een toepasselijke uitdrukking :-)

Je moet voor jezelf inderdaad ff een alles op een rijtje zetten. Of je tevreden bent met een vergroting, maar dat ze dan nog wel wat hangen, en je tepels ook lager zullen blijven staan. Of een lift, waarbij je weer als nadeel littekens krijgt, maar dat je wel rechtopstaande boobies hebt met tepels die in t midden staan. Je kunt bij mijn foto's ook zien hoe mooi littekens kunnen genezen, bij mij zie je er nog nauwelijks iets van, en bij Piepke overigens ook niet.

Had je al wel een consult gepland bij een pc?

Je kunt hier op t forum echt wel veel info vinden, dus wat dat betreft ben je aan t goeie adres :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ingrid,

Dank je wel voor je reaktie. Ik heb alwel info aangevraagd bij de Bergmankliniek maar ik vind het aan de ene kant ook best wel eng. Wil dat het er natuurlijk uit blijft zien, niet teveel littekens en dat lijkt me bij een lift dus wel. Maar zoals het erbij jou uit ziet vind ik helemaal super. Door op deze site te zijn zie je wel een hoop en ben je er ook meer mee bezig. En gaat het idee me steeds meer aanstaan. En dat stukje gezonde angst hoort er denk ik ook wel bij............Maar ik heb ook zoiets van ik ben nu 45 dus als ik het wil doen moet ik het nu doen omdat ik op dit moment nog in de bloei van mijn leven zit en het voor mezelf een super vrouwelijk gevoel zal geven...........en dat verdien ik tenslotte nog.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Toch maar een afspraak gemaakt bij de Bergmanclinic, voordat ik me weken lekker zit te maken terwijl er misschien bepaalde mogelijkheden helemaal niet mogelijk zijn.

Kon gelijk vanmiddag al terecht!!!!

Ben net terug....hoop informatie....viel iets tegen. Ik kom in aanmerking voor een dual plane.

Ook omdat ik geen lift wil gezien de littekens en omdat deze operatie toch heftiger is dan ik eigenlijk wil.

Dokter Koopman zei wel kon op deze manier maar dan met een ronde prothese van 500cc HP, maar ze staan dan niet helemaal parmantig rechtovereind. Ook omdat de conditie van mijn borsten op dit moment toch wel in "slechte staat" zijn. Tja hoezo goed voor je ego ;-)

Maar voor mijn postuur en lengte kon ik dit goed hebben zonder dat iedereen gelijk achterom kijkt met een blik waar gaan die "tieten" met die vrouw heen ;-)

Dit hoeft voor mij ook niet want ik wil het eigenlijk toch wel zo natuurlijk mogelijk houden. Als mijn bh en bikini maar weer lekker gevuld wordt............

Ben zeer benieuwd naar de reakties van vrouwen die ook een dual plane gehad hebben en hoe de weken daarna qua pijn en ongemak geweest zijn.

Moet wel zeggen dat zo'n PC zakelijk alles verteld. Ik had zelf toch wel even het gevoel van oeps best wel heftig allemaal. Durf ik het allemaal nog wel aan.............

En als ik dit echt wil kan ik 3 augustus al terecht.............!!!!!

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cajo,

Kon je al zo snel terecht joh voor een consult?! Dat is fijn.....

Je weet nu in ieder geval al ietsje meer, in ieder geval wat de mogelijkheid is bij deze kliniek.

Ik heb ook een dual plane operatie achter de rug, maar heb daar vrijwel geen last van gehad. Zo goed als pijnvrij en een heel vlot herstel. Maar ieder lijf, en ieder mens ervaart het totaal anders dus wellicht dat er nog anderen mensen kunnen reageren met hun ervaring hiermee.

Ga je nog een keer ergens anders op bezoek voor info? Of heb je wel het idee dat dit "de" kliniek voor jou is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cajo,

Kon je al zo snel terecht joh voor een consult?! Dat is fijn.....

Je weet nu in ieder geval al ietsje meer, in ieder geval wat de mogelijkheid is bij deze kliniek.

Ik heb ook een dual plane operatie achter de rug, maar heb daar vrijwel geen last van gehad. Zo goed als pijnvrij en een heel vlot herstel. Maar ieder lijf, en ieder mens ervaart het totaal anders dus wellicht dat er nog anderen mensen kunnen reageren met hun ervaring hiermee.

Ga je nog een keer ergens anders op bezoek voor info? Of heb je wel het idee dat dit "de" kliniek voor jou is?

Ik denk dat dit wel de kliniek voor mij is. Meer ook omdat ik nog meer berichten lees over dokter Koopman en die klinken allemaal positief. Jouw berichtje dat jij ook een dual plane heb gehad en dat jij niet zoveel last heb gehad maakte voor mij wel een goeie doorslag.

Dus ik heb 3 augustus vast laten zetten. Ik ben nu al een paar dagen zo intensief met borsten bezig en ik wil het erg graag dus ik ga er nu maar voor. Mede ook dankzij dez site. Erg prettig om andere vrouwen te zien en te "horen".

Ook het stukje van "Pietje" die toevallig ook 3 augustus een afspraak heeft staan bij dokter Koopman geeft me wel een zeker gevoel. Maar spannend blijf het..... zeker de weken daarna............ :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Cajo,

we gaan elkaar dus "ontmoeten" op 3 augustus!

kunnen wel chatten met elkaar hahahahaha.... :154:

wordt vast een gezellige boel.. of juist niet en liggen we allebei voor suf in die bedden daar! hahahhaha :44:

ik snap wat je bedoeld met een "zakelijk" persoon. aan de andere kant is het natuurlijk voor hem ook zakelijk. Ik zelf vond het prettig dat hij zakelijk was. Geen flauwekul verhalen.. gewoon recht voor zijn raap. :106:

komt misschien hard aan... maar je weet waar je aan toe bent.

mijn borsten hebben een "mooie" natuurlijke vorm, alleen is alles wat gezakt... ik mocht blij zijn, dat mijn tepel nog redelijk in het "midden" zat... als je alles bij elkaar neemt en dan omhoog duwt .... Wel was het wat plat geworden.... waardoor het mooie van toen nu minder mooi was... (snap je m nog????!!!!) :107:

gelukkig ben ik niet iemand ie makkelijk blauwe plekken krijgt, anders had ik wel onder gestaan :152:.

ook had ik het gevoel dat hij goed wist wat hij deed, waar hij het over had...

pakte protheses erbij... wat niet geschikt was... hij legt het uit en stopte die dan wel....

bleven er nog 2 ronde liggen...

de high ging weg, mijn borst zelf is daarvoor te breed...

dus bleef de medium over...

De "pijn" is bij iedereen verschillend... die wacht ik maar gewoon af...

wat zeiden zo ook alweer: "wie mooi wilt zijn moet pijn leiden?" ach... tanden op elkaar en komt alles vast en zeker goed!!!

we houden elkaar op de hoogt!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Cajo,

we gaan elkaar dus "ontmoeten" op 3 augustus!

kunnen wel chatten met elkaar hahahahaha.... :154:

wordt vast een gezellige boel.. of juist niet en liggen we allebei voor suf in die bedden daar! hahahhaha :44:

ik snap wat je bedoeld met een "zakelijk" persoon. aan de andere kant is het natuurlijk voor hem ook zakelijk. Ik zelf vond het prettig dat hij zakelijk was. Geen flauwekul verhalen.. gewoon recht voor zijn raap. :106:

komt misschien hard aan... maar je weet waar je aan toe bent.

mijn borsten hebben een "mooie" natuurlijke vorm, alleen is alles wat gezakt... ik mocht blij zijn, dat mijn tepel nog redelijk in het "midden" zat... als je alles bij elkaar neemt en dan omhoog duwt .... Wel was het wat plat geworden.... waardoor het mooie van toen nu minder mooi was... (snap je m nog????!!!!) :107:

gelukkig ben ik niet iemand ie makkelijk blauwe plekken krijgt, anders had ik wel onder gestaan :152:.

ook had ik het gevoel dat hij goed wist wat hij deed, waar hij het over had...

pakte protheses erbij... wat niet geschikt was... hij legt het uit en stopte die dan wel....

bleven er nog 2 ronde liggen...

de high ging weg, mijn borst zelf is daarvoor te breed...

dus bleef de medium over...

De "pijn" is bij iedereen verschillend... die wacht ik maar gewoon af...

wat zeiden zo ook alweer: "wie mooi wilt zijn moet pijn leiden?" ach... tanden op elkaar en komt alles vast en zeker goed!!!

we houden elkaar op de hoogt!!!!

Helemaal leuk. Zeker omdat we dezelfde dag moeten. :125:

Mijn borsten waren in slechte staat vergeleken met de foto's die ik als voorbeeld had meegenomen van Andrea28 en fleur_xx. Hij zei wel dat hij het zo niet bedoelde hoor ;-) maar om even duidelijk te blijven....

Hij begon over een lift maar daar was ik zelf geen voorstander van. Ik wilde het dus ook natuurlijk houden.

Maar omdat er bij mij dus behoorlijk opgevuld moet gaan worden kwam hij op 500 cc uit. Dat kon ik heel goed hebben voor mijn bouw en lichaam. Zonder to much te worden.

De proefstukken die ik kreeg zagen er super uit. Zeker in mijn strakke witte shirt wat ik bij me had :106:

En ik vind het super dat we op deze manier met elkaar mee kunnen "leven"........ga straks nog meer enthousiaster worden ook ...... :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ...het gaat gebeuren......... :20: vrijdag 3 augustus door dokter Koopman in de Bergman kliniek in Den Haag. Gelukkig lees ik allemaal positieve dingen over hem.....toch wel een geruststelling. Want wat vind ik het spannend allemaal.

Had nog wel een vraagje voor in de groep. Ik draag een uniform met witte blouche...Is dat een beetje te doen met de sportbh en band, dan bedoel ik in de zin dat het niet gelijk voor iedereen in mijn omgeving duidelijk is dat ik nou juist daar geopereerd ben.......... :67:

Of kan je kiezen tussen een zwarte of witte sportbh...??!!

Ik hoop 1 week thuis te zijn maar daarna toch weer aan het werk te kunnen.....hoe is jullie ervaringen daarmee. Ik werk wel met mensen maar doe mijn werkzaamheden achter de computer...... :drag_02:

Dus voor mij mogen de komende 4 weken errug snel gaan............ :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Cajo

Gefeliciteerd met je datum!!

Ik zal je topic titel veranderen en verplaatsen naar de operatieverslagen, dan hoef je zelf geen nieuw topic te openen!

Het is heel verschillend wat mensen na een week weer kunnen, ik zou er niet aan hebben moeten denken om na een week te gaan werken, maar er zijn er enkelen die het wel doen.

Die 4 weken zijn zooo voorbij :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

He Cajo

Gefeliciteerd met je datum!!

Ik zal je topic titel veranderen en verplaatsen naar de operatieverslagen, dan hoef je zelf geen nieuw topic te openen!

Het is heel verschillend wat mensen na een week weer kunnen, ik zou er niet aan hebben moeten denken om na een week te gaan werken, maar er zijn er enkelen die het wel doen.

Die 4 weken zijn zooo voorbij :D

xx BB

3 augustus komt steeds dichter bij..ik en ook mijn man zijn nu dagelijks 24 uur per dag met borsten bezig .. :1big_boobs: en nu ga ik twijfelen over een high of een low profile....

Dokter Koopman heeft mij 500cc HP geadviseerd. Maar nu ben ik bang dat mijn borsten te hoog worden. (krijg je ervan als je zoveel leest op dit forum). :107:

Ik wil ze graag natuurlijk houden en dat mijn lege "theezakjes" weer mooi opgevuld worden. Ik heb wel heel veel huid maar gewoon te weinig inhoud..........

Ik droeg die dag van het consult wel een maximiser bh...en heb ik aangegeven dat ik zoiets wel zag zitten....maar van mij mogen ze nog wel wat blijven 'hangen"......en zeker niet een TE ronde bolling hebben bovenin.....

Heeft iemand tips waar ik naar moet vragen of ervaringen...Ik hoor ze graag......... :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cajo,

Gefeliciteerd met je datum, volgende week vrijdag al, wouw wat spannend :)

Je hoeft je geen zorgen te maken om het high profile advies van de pc,

hij weet wel waar ie het over heeft hoor ;-)

En ach 'high profile' is nou ook weer niet zo hoog hoor, het klinkt misschien enger

dan het echt is, het is absoluut niet een of andere puntige ijsberg ofzo ;-)

High profile zorgt ervoor dat de cups mooi gevuld worden en je geen last krijgt

van beugels die in de prothese gaan drukken, iets wat waarschijnlijk bij een low profile

wel kan gaan gebeuren aangezien dit een brede lage prothese is.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey cajo

Nog maar n weekje te gaan joh!

Ik kon geen hp. M'n borst breedte is te breed. Anders had ik daar wel voor willen kiezen.

Komt allemaal goed.

Zou je na n operatie nog trek hebben on iets lekkers??

Dan nemen we dat mee!

Dropjes. Snoepjes. Cake? Appelflappen. Brabantse worsten broodjes?? Hihii.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo

Met high profile krijg je echt geen 'ronde-bollen-effect'

Ik was daar voor mijn eerste bv ook bang voor en heb daarom medium profile gekregen (mijn pc stelde dat toen zelf voor)

Na mijn wissel ben ik echt HEEEEEL blij met mijn high profile.

Niet bang zijn, want het wordt echt heel mooi!

Medium profile wordt breder en met 500 cc ga je dan echt veel te breed voor je eigen borstbreedte, dus je zou veel minder cc kunnen plaatsen als je niet kiest voor high!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf tot nu toe heel blij met mijn hp.

Had zelf helemaal niets.

Op de foto's vind ik niet echt dat het ballen zijn.

Ondanks dat ze nog in moeten gaan dalen aangezien ik nog maar 2 dagen po ben.

Laat het allemaal over je heen komen.

Je pc weet zeker wat het beste bij je past ;)

Nog maar 1 week!!!

Heel spannend hoor!

Voordat je het weet is het zover!

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cajo,

Ik heb verleden jaar 415CC high profile gekregen (ik ben 48 en wilde het ook zo natuurlijk mogelijk houden) maar nu na 1 jaar is de vulling/bolling die ik had bijna verdwenen. Waarschijnlijk komt het door de kwaliteit van mn huid.

(slecht dus).

Dus ik ga 21 augustus voor Extra high met 545 CC.

Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat het "te"wordt.

Groet Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cajo,

Gefeliciteerd met je datum, volgende week vrijdag al, wouw wat spannend :)

Je hoeft je geen zorgen te maken om het high profile advies van de pc,

hij weet wel waar ie het over heeft hoor ;-)

En ach 'high profile' is nou ook weer niet zo hoog hoor, het klinkt misschien enger

dan het echt is, het is absoluut niet een of andere puntige ijsberg ofzo ;-)

High profile zorgt ervoor dat de cups mooi gevuld worden en je geen last krijgt

van beugels die in de prothese gaan drukken, iets wat waarschijnlijk bij een low profile

wel kan gaan gebeuren aangezien dit een brede lage prothese is.

x

Thanks voor je reaktie....

Ik moet ook maar vertrouwen op de pc, uit verhalen van anderen blijkt ook wel dat Koopman weet wat hij doet.....maar ik vind het belangrijk dat het er natuurlijk uit blijft zien....en bij mijn leeftijd past....

Voor mij kan de komende week niet snel genoeg voorbij zijn.....ben zo ontzettend benieuwd hoe het gaat worden.......

Lieve groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey cajo

Nog maar n weekje te gaan joh!

Ik kon geen hp. M'n borst breedte is te breed. Anders had ik daar wel voor willen kiezen.

Komt allemaal goed.

Zou je na n operatie nog trek hebben on iets lekkers??

Dan nemen we dat mee!

Dropjes. Snoepjes. Cake? Appelflappen. Brabantse worsten broodjes?? Hihii.

Ik vind het zo spannend....en mijn mannetje nog meer.....hij droomt alleen nog maar over boops...hihihi

Maar ik kan altijd eten.......en die Brabantse worsten broodjes klinken super.....gaan we gewoon voor

Dan moeten ze me maar even naar jou kamer toerijden........moet kunnen toch.......;-)

Dat de komende week maar HEEEEEL snel voorbij zal zijn....kan niet wachten ben zo ontzettend benieuwd hoe "ze" gaan worden...........

Nog maar 7 nachtjes...........

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo

Met high profile krijg je echt geen 'ronde-bollen-effect'

Ik was daar voor mijn eerste bv ook bang voor en heb daarom medium profile gekregen (mijn pc stelde dat toen zelf voor)

Na mijn wissel ben ik echt HEEEEEL blij met mijn high profile.

Niet bang zijn, want het wordt echt heel mooi!

Medium profile wordt breder en met 500 cc ga je dan echt veel te breed voor je eigen borstbreedte, dus je zou veel minder cc kunnen plaatsen als je niet kiest voor high!

xx BB

Hallo BB

Thanks voor je reaktie....stom he dat je op het laatst toch onzeker gaat worden of het wel de juiste vorm gaat krijgen....vind het ook zo spannend allemaal. Als je een auto gaat kopen, weet je het model wat je uitkiest en dat gaat hem gewoon worden, maar met dit.....oke ongeveer denk je het te weten maar je moet toch echt afwachten hoe het in het "echie" eruit gaan zien.

En voor mij is het belangrijk dat ze toch een beetje bij mijn leeftijd passen en er natuurlijk uit blijven zien.......

Hopelijk is het heeeel snel 3 augustus want nieuwe boops "kopen" blijkt toch wel heel stressvol te zijn...en niet alleen voor mij.....ook voor mijn mannetje...die ziet overal boops.....hihihihi

Gaat ook wel goedkomen.......vertrouw ook wel op de kundigheid van Koopman....

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo

Met high profile krijg je echt geen 'ronde-bollen-effect'

Ik was daar voor mijn eerste bv ook bang voor en heb daarom medium profile gekregen (mijn pc stelde dat toen zelf voor)

Na mijn wissel ben ik echt HEEEEEL blij met mijn high profile.

Niet bang zijn, want het wordt echt heel mooi!

Medium profile wordt breder en met 500 cc ga je dan echt veel te breed voor je eigen borstbreedte, dus je zou veel minder cc kunnen plaatsen als je niet kiest voor high!

xx BB

Hallo BB

Thanks voor je reaktie....

Hey cajo

Nog maar n weekje te gaan joh!

Ik kon geen hp. M'n borst breedte is te breed. Anders had ik daar wel voor willen kiezen.

Komt allemaal goed.

Zou je na n operatie nog trek hebben on iets lekkers??

Dan nemen we dat mee!

Dropjes. Snoepjes. Cake? Appelflappen. Brabantse worsten broodjes?? Hihii.

ps....heb je mijn foto's gezien??...voor mijn gevoel heb ik toch ook wel een brede borst....

alleen heel erg leeg ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.