Ga naar inhoud

Cajo : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Kan je sochtends op je gemak nog lang douchen!!

Proberen uit te slapen ;)

Daarna is jet gebeurd, dan slaap je niet meer zo lekker.

Het is bijna zo ver!!!

Vind het zospannend voor jullie Pietje en Cajo!!!!!

Nog maar een paar nachtjes

hihihih klinkt goed uitslapen....ben alleen bang dat dat het niet helemaal gaat worden....dat lange douchen klinkt super....want dat gaat 'm de dagen daarna niet zo worden......

Maar thanks voor het meeleven.....doet me echt goed.......... :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 408
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi Cajo,

ik vraag om een 2e bh.. wellicht dat je die moet kopen... maar doe ik dan wel. Heb ik m "sneller" dan dat ik naar een winkel moet of online moet gaan bestelllen. en je maat weet je dan ook nog niet natuurlijk.

dus ik vraag een 2e. zwart en wit of zo.... en dan kan ik m om de dag ff wisselen.

Die band zal ook wel onder je oksels zitten, dus moet ik ff vragen hoe je dat het beste kan doen. Ik kan namelijk nogal gemakkelijk wat zweten.. en als ik maar DENK dat ik mezelf ruik....... ppffffff.......

weet ook niet of dat ding gewassen kan worden.

Mijn "spanningen" vallen nogal mee eigenlijk. Wel raar eigenlijk had wel verwacht dat ik al nerveuzer zou zijn. maar nee nog niet....

gisteren avond vroeg manlief me... en nerveus???? ikk huhhhhhh....

ohhhh je ligt al weer te pitten?! tja... ;) sorry!

Zal vast vanavond of nog wel komen.... en zeker die vrijdag ochtend. hahahahahaaa.

komt goed.

ik ga nu ook gauw aan het werk. anders krijg ik het niet af hier!

hahahah

kxs.

succes vandaag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 3 nachtjes!!!

Spannend.

Ik heb zelf 1 bh van de kliniek.

1 van de Hema en 1 van de bonprix.

Heb eigenlijk altijd de kliniek bh aan.

Alleen als ik hem sochtends uitwas tot dat ie droog is heb ik een andere aan.

Die band was ik iedere dag uit. Maar is naar een uur weer droog. En mocht 1 uur luchten zeiden ze. Komt mooi uit dus ;) hihi

Sterkte meiden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat 2,5 dag nog te lang is...is het niet voor mij dan is het wel voor mijn vent.....

Hij zag een papiertje hangen op zijn werk...daar stond op dat een collega vader was geworden van een dochter Sophie, en hij las:

380 CC achter de Spier............ :20:

kan je nagaan hoe hij er ook mee bezig is........ :107:

Hoezo langzaam aan het doordraaien :4:

Hij wil graag weten of andere wederhelften dit ook hebben of ligt dit alleen aan hem......dan kan hij nog een afspraak gaan maken bij een ander soort dokter....... :88::45: :45: :45:

Had trouwens nog wel even een mail gestuurd naar de Bergmankliniek...Je kan daar dus gewoon bh's bij kopen......heel makkelijk en je hebt ze inderdaad gelijk.......

Bijna avond.....mogen we weer naar bed en dan zijn het er nog maar 2.......... :106:

Vooralsnog.....wordt vervolgd.......... :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha...Cajo...

Het is net een thriller, dit topic van jou...

De spanning spat bijna van m'n beeldscherm.. :kez_11:

En leuk toch die man van jou...hoezo bezeten??

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha Cajo!

Wat een giller zeg......

hij heeft echt geen dokter nodig hoor!

Mijn manneke ligt 's nachts naast me, en komt dan ff loffel am loffel liggen met zijn handen om mijn huidige tietjes.... nog ff vasthouden hoor. straks moet ik er ik weet niet hoe lang van af blijven....

of ik alvast wilde vragen wanneer HIJ mocht beginnen met masseren?! moet toch niet gekker worden he!

maar de tijd vliegt voorbij!

nog ff en het is alweer bedtijd...

kxs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Het gaat lekker opschieten voor jullie dames! Spannend hoor... Ik ben in maart door dr koopman geholpen, vreselijk zakelijke maar wel kundige man.

Ik las jullie vraag over de band en de bh, nou ik deed beide gewoon in de wasmachine en droger. Die bh draag ik nog steeds met sporten, dus een 2e kan geen kwaad.

En ik denk dat jullie blij zijn als die band in de was zit, want dat ding vond ik killing... Ach 4 weken is zo voorbij.

Succes iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Augustus vandaag, eindelijk de goeie maand.........en ondanks alles is het toch eigenlijk best wel weer snel woensdag :106:

Vandaag nog een goeie dag afleiding op mijn werk dus dan hoop ik dat het toch weer redelijk snel 17.00 uur is....en dan is er bijna weer een dag voorbij......

Ik wordt geloof ik wel wat rustiger......maar heb nu wel zo'n tandartsgevoel in mijn buik.... :63:

Ook moet ik nu constant naar mijn borsten kijken en voelen.....en het blijft nog een beetje onvoorstelbaar dat die "zakjes" bijna weer mooi gevuld zullen zijn.....

Wat zal ik me toch weer super vrouwelijk gaan voelen.... :) voornamelijk voor mezelf en mijn skattie maar ik ben ook verslaafd aan de sauna.....moet giga zijn voor mijn zelfvertrouwen........... :125:

Had nooit gedacht dat ik dit aan mijn lichaam zou laten doen......altijd een bepaald beeld bij gehad....en nu kan ik niet wachten.......!!

MAKE MY DAY :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo!

je laatste werkdag met zakjes!!! whoeehaaa!!!

En dat met een tandartsgevoel.. sjee zeg... lijkt me niet fijn! (ben als de dood voor een tandarts!)... maar ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt.

ik zou zeggen werk ze vandaag!

het wordt lekker warm buiten, dus vanavond lekker buiten eten? nog lekker genieten en morgen in de tropische hitte je huisje schoonmaken... Dan ben je 's avonds zooo blij dat je in je bed ligt.

Is het vrijdag nog voor je het weet!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat doen jullie eigenlijk aan als jullie nieuwe boobs krijgen ??? :82:

Want je kan je daarna natuurlijk niet makkelijk aankleden....dus iets van een joggingpak of iets in die richting...???? Vraag schiet me eigenlijk opeens te midden....dus ik gooi het maar gelijk even in de groep....

Nog leuke tips in the house............ :wacko:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig het forum is weer normaal..... Ik schrok me echt rot. :help: ..allemaal spam... en rare reclame...vetgedrukte woorden waar ook weer reclames achter zaten....Kon gewoon niets meer gewoon lezen :20::18::20:

En dat net nu ik bijna mag......aaaahhhhhh....ben een beetje verslaafd aan het forum....

Mijn wederhelft druk in de weer met virusscanners en al die reutemeteut.....en gelukkig....hij doet het weer....... :101:

Ben morgen wel de hele dag vrij.....dus dan kan ik echt niet zonder computer........

Net in ieder geval ff lekker naar de kapper geweest....lig ik er in ieder geval goed bij vrijdag.....als je haar maar goed zit tenslotte..... niet dan.... :106:

Slaap lekker strakkies....en voor diegene die het nog niet wist.......NOG MAAR 2 NACHTJES :125:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey die Cajo,

Ik had ook een vestje bij me..gewoon dichtritsen tot aan je nek..e...voila...En een joggingbroek

OOOhhh..Spannend,,, nog maar 2 nachtjes...

Liefs :54:

Idd. meis, als je haar maar goed zit hahahaha...en dat voor onder die mooie operatiemuts.. :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey cajo!

dus ik zoek vrijdag naar iemand met heel mooi gekapte haren!

en jij zoekt naar iemand met een bos bijelkaar geraapte krullen boven op d'r kop! :154:

maar ehhh... hoeveel nachtjes slapen nog??? :63::63::63:

stuiter stuiter.... hahahahah

was eigenijk een goed idee van je van die kapper....

ik ben zelf ff in de weer met haarmaskers om mijn haar wat beter doorkambaar te maken voor manlief die het komende week schijnbaar bij moet gaan houden ! :152: komt goed... gewoon een knot op mijn kop en ik kan er weer ff mee door!

gelukkig is je virusscanner weer bijgewerkt, kunnen we morgen ff chatten... ben benieuwd hoe laat ze zullen bellen... om je eraan te herinneren dat je je afsrpaak niet vergeet. :154:

alsof wij die zullen vergeten????? :63::63:

Cajo, hoop dat je lekker slaapt.. morgen de dag doorkomt...

dan nog 1 nachtje lekker slapen (op je buik nu het nog kan!!!!)

ff lekker je beddengoed wassen en buiten drogen met de zon die morgen nog gaat komen!

en dan op ... naar de kliniek!

dikke kxs en slaap ze!!!

wordt het vrijdag niet te warm voor vestjes???

wilde gewoon zo'n mega jurk aantrekken.... met knoopjes aan de voorkant....

slippers aan...

en hoppa zo omgekleed....

anders idd maar een vestje... hangt ff van het weer af....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Welk zonnetje....... :106:

Maar oke ik geef toe wel lekker weer om je boeltje schoon te maken.....zonder jaloers naar buiten te kijken......dat dan weer wel....

Ik heb nu al zoiets van....morgen om deze tijd dit....morgen om deze tijd dat.........

Het gaat nu echt dichtbij komen. :124: ....en ik kan echt niet meer wachten....dus ik ga gewoon hard aan het werk :viannen_81: vanmiddag ff boodschappen doen, zorgen dat er genoeg van alles in huis is.....en dan ben ik er klaar voor, voor een week op de bank..... :35:

Toch wel ff handig die tips....en al die verhalen....want nu denk ik er tenminste aan om een vest of iets met knoopjes aan te doen......

Had wel even zoiets van ik moet er morgen om half 12 zijn.....en nuchter.....ppffff dan ga ik van mijn graatje......denk dat ik mijn wekker toch nog maar even vroeg zet....toch even een kopje thee met een beschuitje of iets anders licht verteerbaars....anders heb ik zowiezo hoofdpijn.....is het niet van de spanning dan wel van het niet eten........ :22:

Pietje.....wij gaan elkaar zeker spreken nog vandaag............ :51: gedeelde smart is toch halve smart....

Voor diegene die aan het bijkomen zijn......geniet van het bijkomen en sterkte ermee........

En voor wie al trots naar beneden kunnen kijken.....schouders naar achteren, hoofd omhoog en hou die big smile vast :101:

Wordt vervolgd

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meid!

Spannend je laatste dag met vellen ;)

Morgen is d-day!!!

Geloof mij maar, morgen ochtend heb je geen honger.

En heb je voldoende aan je kopje thee! ( zelfs die kreeg ik niet weg)

Ik was te hyper en te druk om stil te zitten.

Meid sterkte met de grote schoonmaak!

En ook deze dag gaat snel voorbij.

Kijk maar eens terug op de weken dat je van te voren er al mee bezig was..... Morgen ben je al aan de beurt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.