Ga naar inhoud

Cajo : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 408
  • Created
  • Laatste Reactie

heeeeeeee Cajo....

nog maar 26 uurtjes......

:152:

ipv dagen mag je nu wel over stappen op de uurtjes hoor. Om het extra spannend voor je te maken ;) hahahahah :152:

je bent vast druk aan het poetsen met 1 oog gericht op je laptop.... ff de keuken..... ff laptop...... ff de badkamer.... ff forum lezen.....

hahahah.. jij komt je dag zo ook wel door!

komt helemaal goed.

Morgen gaan wij elkaar zien... en feliciteren wij elkaar met de nieuwe boobs!

oeps. jahhhh boodschappen... laat ik daar nou ff niet aan gedacht hebben. moet ik zo ook nog ff inplannen...

komt goed. ik moet toch nog naar het centrum om een kadobon te halen.

nemen we meteen allerlei lekkere dingen mee!

DIE WORSTENBROODJES mag ik natuurlijk niet vergeten :63::63:

hahahah

normaal kan ik ook een goed ontbijt naar binnen werken. anders heb ik ook altijd het gevoel dat ik van mijn graadje ga. maar ik ga me morgen sterk houden. met de hond lopen terwijl manlief aan het ontbijten is... zodat ik het eten in ieder geval niet zie!

kopje thee met suiker naar binnen (is toch ff wat extra energie) en dan maar in de auto stappen.

veel succes vandaag en tot morgen!!!!

kxs

Link naar reactie
Delen op andere sites

AFSCHEID..................

Vanmorgen in mijn blootje nog maar een keer goed in de spiegel gekeken........... :viannen_51:

Dit beeld kan ik niet zo vaak meer zien...........zal ik de orginele boobs gaan missen??

Ik hoop zo dat het mooi gaat worden............ :1boobs:

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahahaha :152: Ik lach me kapot met jullie, HEERLIJK! Ik weet het nog zo goed, druk maken om alles en niets.

En Cajo, joh! JE haar zit toch goed!! Er kan jou niks meer gebeuren! :D

Voor ik het vergeet he: Nog maar 1 nachtje slapen!!! :126:

Heel veel succes morgen, maar het gaat vanzelf hoor: je gaat slapen met je oude boobies en wordt wakker met nieuwe, verse boobies!! Daar kan geen worstenbroodje tegenop hoor :45:

Ben benieuwd naar je verslagje morgen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihihi heelijk dit forum....ik stap mijn huis amper binnen en het eerste wat ik doet is kijken of er nog nieuwtjes zijn...... :101:

Het is ook een super wisselwerking.....het geeft mij ook een hoop lol en afleiding.... :126:

En het doet me zo goed dat iedereen zo met mij/ons meeleeft......kan bijna al niet wachten om mijn ervaring van morgen op te gaan schrijven..... :125: en hopelijk de andere wachtenden onder ons een oppepper te kunnen geven......

Gauw even mijn boodschappen opruimen, eten voorbereiden en voordat ik het weet is het alweer avond....

Nog maar bijna 18 uur..........duhhhhhh :152: heerlijk om in uren af te kunnen tellen.....

tot latersssss

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gauw even mijn boodschappen opruimen, eten voorbereiden en voordat ik het weet is het alweer avond....

:45:

ZO erg is het dus zelfs met je :152: Je komt je huis binnen, zet je boodschappen neer, vergeet je jas uit te trekken, je tas hangt nog om je nek of staat op het aanrecht en het eerste wat je doet: FORUM :154:

GE-WEL-DIG, zie het helemaal voor me (vooral ook omdat het heel herkenbaar is :P )

:155:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:20: Aaahhhh schrok ik me toch even een hoedje......wordt ik opeens om 19.15 uur gebeld door de Bergmannkliniek..... kreeg even een flits van...Ze gaan afzeggen.... :18:

Want waarom zouden ze anders zo laat nog bellen.............

Maar GELUKKIG......ze vroeg alleen of ik me er van bewust was dat ik nuchter moest komen morgen......... PPFFFFFF :38: .... ik had echt een inzinking gekregen als het niet door was gegaan.

Ik heb er nu zo naar toegeleefd en ben er 24/7 mee bezig....dat hadden ze me niet aan kunnen doen....dan hadden ze me weg kunnen brengen...... :88:

Wel even gevraagd hoe laat ik "mag" morgen.....moet er dus om half 12 wezen en als alles meezit en Koopmann niet uitloopt bij Pietje hihihihih.... dan mag ik al om 12.00 uur !!!!!

Dus Pietje.....don't let me wait hihihihihihi

Man en ik zijn lekker een stuk wezen lopen.. ff lekker relex en bijna bedtijd.... :lazy2:

Mag om half 6 morgenochtend nog een beschuitje en een kopje thee....en om half 9 ook nog een kopje thee.......ondertussen nog maar 15 uur..........

Ik hoop dat ik me morgen zo goed voel dat ik morgenavond verslag kan doen....

..Ik ga ervoor :101:

Slaap lekker voor straks en wordt vervolgd.....

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha Cajo.....

was je echt zo geschrokken?

ik wist dat ze gingen bellen, dacht alleen dat het wat eerder zou gebeuren!

want je moest vandaag bereikbaar zijn....

in ieder geval tikt de tijd door. moet zo nog ff in bad..... waxen, haren wassen, scheren, spoelen, creme smeren, inmasseren.. hahahahah

en dan lekker ontspannen m'n bedje in.

hoop idd niet dat koopman uit gaat lopen, maar denk het niet. meestal duurt de operatie een 40 min. van wat ik begrepen heb. dus is er nog tijd tussendoor voor een pauze!

weet niet of ik wakker ben als ik wordt weggereden terwijl jij naar binnen mag lopen, maar dan kan jij alvast ff een blik op mijn boobies werpen of er twee bobbels onder de dekens zitten!

:152:

geniet van je ontbijt morgenochtend. ik neem zo nog wat water en later vanavond nog een kopje thee met wat suiker.

ook morgenochtend nog een kopje thee en wat water en dan nuchter tot aan de operatie.

komt helemaal goed!!!!

kxs.

en slaap ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo,

nu is het bijna zover...Spannend

Eindelijk, de lang verwachte dag is bijna daar.

Heel veel succes morgen en let ook een beetje op Piet, hè??

Dikke kus,

:58:

PS..alvast smakelijk met jullie worstenbroodjes hahaha :47:

Link naar reactie
Delen op andere sites

B-DAY...... Ik ben er zo klaar voor....hoewel ik moet toegeven dat ik toch wel wat de bibbers heb....ik vind het zo spannend...nog niet eens de operatie op zich..maar hoe gaan ze eruit zien..... :1boobs:

Zit nog even aan een kopje thee...en over een uurtje gaan we rijden. Dat scheelt als je niet zo ver van Den Haag woont..

Pietje nog even succes gewenst want zij zit alwel in de auto.....en ik hoop dat ik vanavond al in staat ben om mijn dag te vermelden......

Thanks voor ALLE LIEVE BERICHTJES ...dat doet me goed dat je weet dat er aan je gedacht wordt... :53:

WORDT VERVOLGD>>>>>>>>>>>>

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.