Ga naar inhoud

Cajo : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

OH Cajo!! Wat gaaf!

Nou ik hoop ook voor je dat je boobs straks nog in je jurk passen haha. Leuk dat je gaat trouwen en dan zo lekker in het geheim! Superleuk!

Jij weet wel echt waar je het voor gedaan hebt he haha ;)

En joh, wat fijn dat het nu zo goed met je gaat! Laat je nog maar lekker verwennen en ja, ook die intimiteit komt weer ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 408
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Cajo,

wat leuk.....kreeg er echt effe kippenvel van...zo mooi...trouwen op het strand, en dan nog niet eens op de vieste plek van de wereld..en jij met je droomboobs in je strapless jurk...Wauw....vrouw...wat een nieuws..en niemand die weet van je BV en van je trouwdatum...

Pfff...Ben er even stil van.... :55:

XX

XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks lieverds......hier wordt ik nou weer stil van..... :66: ....vind het zelf ook helemaal super....en raar....dit hou ik al ruim een half jaar stil.....en nu merk ik dat ik het toch wel leuk vind zulke reakties...

Als het zover is geweest zal ik een foto plaatsen :126: kunnen jullie meekijken of het er goed uitzag....

Ik pas nog even niet....want ze moeten eerst nog beter dalen.....dus worden nog spannende weken....maar inderdaad wel heeeeeeel erg gaaf en leuk..... :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat superleuk zeg, lekker romantisch.

Je zal er vast prachtig uitzien in je jurk met je mooie nieuwe borsten.

Leuk hoor.

Mijn schoonzusje en zwager zijn jaren geleden ook stiekum getrouwd in Mexico, niemand van de familie wist het alleen mn man en ik.

En ze hebben ook superleuke foto's. van hun trouwen.

Ben je al een beetje gewend aan het formaat van je borsten of heb je nog steeds zoiets van WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Cajo.

wat geweldig!!! trouwen op aruba.. zooooo romantisch! echt super.

ik ben er zelf geweest en het is er zo mooi, zo romantisch!

al pas je die jurk helemaal niet. ... dan nog wordt het zo geweldig...

maar maak je je niet druk om je jurk. die gaat je fantastisch staan.

je boobies. stralen gewoon over 7 weken.

ik vond bij mij ook dat het veel verschil is met echt en beeld vanaf de camera.

maar het indalen mag gaan beginnen!

ik zag dat ik toch 2 kleine blauwe plekjes had. bij jou niet he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Cajo,

dat is ook waarom ik het forum zo fijn vind..

Bijna niemand weet van mijn bv en om dan je verhalen kwijt te kunnen bij mensen die hetzelfde mee mogen maken of meegemaakt hebben, dat is zo mooi....

och...zwijmel nu al weg.....nu nog ruim 7 weekjes aftellen naar jouw foto's...

Ga denk ik een nieuwe ticker maken hahahaha

Nog 7 weken tot foto's van cajo... :57: :57: :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry BB....we hebben alles inbegrepen genomen....ceremonie op het strand, fotograaf.....een weddingplanner...KLINKT WEL HE hihihihihihi

Alleen de nieuwe boobs waren niet inbegrepen....beetje jammer...maar alvast een vervroegd huwelijkskadootje.... :126: ..Voor mij omdat mijn zakjes weer vrouwelijk opgevuld zouden zijn en voor mijn aanstaande dat hij wat moois had om naar te ehhhh kijken...... :125:

@ Diesel....in mijn kleding ed zien ze er zo goed als hetzelfde uit als in mijn maximiser dus daar hoef ik niet aan te wennen....maar gewoon in mijn blootje.....heb ik nog wel zoiets van....jedem die zijn van mij....... :1big_boobs: ... maar manlief geeft aan dat hij alleen maar had durven hopen dat ze zo zouden worden. En ook al komen er bij Koopmann niet zoveel woordjes uit....hij heeft wel gedaan wat ik gezegd en om gevraagd had.....en dat geeft ook wel een fijn gevoel.

Ik heb alleen nu een beetje het gevoel nu de tape eraf is dat er iets meer spanning op staat.

Ik maak er zelf van dat dit komt omdat de tape in eerste instantie de boel nog een beetje bij elkaar hield....en dat ze nu wat meer van elkaar staan........ :39: je wil graag altijd een reden als je iets voelt....

Ik wordt vandaag overal een beetje sentimenteel van..... :24: eerst de tape en mijn boops voor het eerst zien...toen mijn trouwgeheim delen met jullie... :24: en daarna die lieve berichtjes....

Mijn skattie en ik liepen net nog een rondje en toen hadden we het erover dat ik via dit forum wel alles vertel en laat zien en deel. Noem jullie zelfs mijn vriendinnen en jullie mogen alles weten.....

en ik herken jullie alleen maar aan je boops..... :154: weet jullie echte naam niet, waar je woont of wat je doet...en weet je dat doet er juist ook niet toe.....maar ik deel wel mijn intiemste dingen met jullie...en dat maakt het wel heel speciaal allemaal........

Oje wordt er weer sentimenteel van..... :24: zal nog wel wat narcose in mijn lichaam hebben....

Ik stop er maar mee voor vanavond......

Slaap lekker allemaal :lazy2: .

Dikke knuff :53:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha alsof het kraamtranen zijn he meid! :D We hebben bijna allemaal onze emo-dagjes na een bv en het hoort er gewoon bij! Omarm ze ;)

Jammer dat je all-in had.. Had best een reisje Aruba willen hebben :lol:

En het forum is er idd voor ons allemaal en er zijn er genoeg die net als jij, er gewoon heel veel aan hebben. Je kunt moeilijk, ook al weten vriendinnen en/of familie het wel, de hele tijd lopen zagen over je borsten :45:

Het is fijn dat we hier allemaal hetzelfde meemaken en meegemaakt hebben en zo mekaar kunnen helpen en met elkaar kunnen mee leven!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cajo!

maar je hebt nog geen bruidsmeisjes!!!!!

ik meld me vrijwillig aan!

wat zijn je boobs geweldig he! Ben zo blij voor je...

en idd zo hebben jullie er op jullie huwelijksreis dubbel plezier van! ook je a.s. man.!

Wat geweldig toch!

Een heerlijk iets toch dit forum?! super zoals je je lief en leed kunt delen.!

en dan je a.s. huwelijk!!! ohhhh gewelig voor je!!!

ps... een goede tip om te halen P20.. een speciale zonnebrand waardoor je bruin kunt worden zonder te verbranden. de laatste serie heb ik van biodermal. werkt super. in aruba is het wel aan te raden om in de middag (12.00 en 15.00 ur) ff uit de zon te gaan. en dan een half uurtje voordat je in de zon gaat nog eens ff in te smeren.

afhankelijk van hoe snel je verbrand / bruint.

en denk eraan om je boobs extra te beschermen!

ohhhh wat moet jij zin hebben in je vakantie!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden...aan bruidsmeisjes had ik inderdaad nog niet gedacht...... :43: en dan met rozeblaadjes strooien....allemaal in bikini met superboobs...wat een geweldige foto's zullen dat worden...... :126:

Als jullie er nu voor zorgen dat jullie er 21 september zijn...zorg ik voor de rest :152:

Even heeeeel wat anders.......volgens mij heb ik een abonnement op "rare" ervaringen....

Wordt ik vanmorgen wakker....nouja wakker....ik geef toe dat ik niet echt lekker slaap. Ben veel wakker en dan moet ik ff lopen en rekken voor mijn rug en dan gaat het wel weer voor een klein uurtje....ben elke keer weer blij als het ochtend is..... :38:

Maar oke so far so good.... maar toen het vanmorgen licht werd en ik naar mijn boops keek leken ze wel GROTER...... :18: Er stond een behoorlijke spanning op....maar toch voelde ze niet hard aan...

Manlief al naar het werk.....en ik had toch even zoiets van oje....wat NU weer.......

Omdat ik me stijf voelde ben ik ff lekker een stuk wezen wandelen....Dat ging prima... :44:

En daardoor werd ik ook wel weer wat rustiger.... Maar de bh liet gewoon striemen achter op mijn borsten die pijnlijk aanvoelde.....

Lag op een gegeven moment op de bank en werd ik gebeld door de Bergmann.....Heel netjes allemaal, een man vroeg hoe het met me ging...dus ik gaf aan dat het op zich hartstikke goed ging maar dat mijn borsten vanmorgen opeens zo opgezwollen waren.....

Kreeg ik als antwoord.....Oooo mevrouw, dat hoort erbij...waarschijnlijk vocht en er is een mogelijkheid dat het nog erger kan gaan worden, de spanning kan toenemen en ik moest er ook niet van schrikken als ik binnenkort gemene steken kreeg.....hoort er allemaal bij..... :107:

Oke dan.....maar op de één of andere manier was ik ontzettend opgelucht.....het hoort erbij...ppfffffff

Ik moest zeker nog niet stoppen of minderen met de pijnstilling.. :viannen_76: ..en ik had donderdag toch een afspraak staan om alles goed te laten bekijken....en mocht ik vragen of me ergens ongerust over maken moest ik gewoon bellen...

Was wel ff een hele opluchting.... :35:

Voel me wel een beetje een onzekere doos..........maar heb toch wel een soort van bevestiging nodig dat alles nog goed gaat en volgens het boekje... :63:

Zometeen lekker op de bank filmpje kijken....en rustig wachten tot mijn skattie weer thuis komt......

ps kids hebben nog niets door.........heb aangegeven dat ik giga door mijn rug ben gegaan en daarom niets kan en lekker op de bank moet blijven liggen.

Gelukkig werkt de oudste en die gaat woensdag voor een week naar Portugal en de jongste is veel de hort op.....denk dat het wel gaat lukken...... :106:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha..Cajo...

Moet zo lachen om die verhaaltjes van jou...

En wat denk je, dat wij niet onzeker waren in het begin..ik zie mezelf nog staan, de eerste keer dat ik mocht douchen. Heeeeeel voorzichtig die kliniekbeha uit en hup...gelijk m'n armen onder mijn nieuwe vriendjes..Was zo bang dat ze er van af zouden stuiteren...ik riep in gedachte; Neee..niet meer weggaan..hahaha

Maar fijn toch dat niemand het doorheeft..plannetje loopt gesmeerd..

Kus

:58:

enne..hier nog een bruidsmeisje.... :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow baby wat spannend. Zoveel mooie dingen allemaal achter elkaar. Trouwen, yeah altijd leuk. Zon,zee,strand samen met je love.

Wat heb je ineens veel bruidsmeiden. Die mensen daar zien je al aankomen....en zullen we denken: waar komen al die buste chicas vandaan?

Had je al een getuige???das nog niet genoemd. Hierbij geef ik me dan op hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Omdat het geheim is dat ik een bv heb laten doen....lig ik zogezegd door mijn rug gegaan op de bank. En de kids lopen rond dus ik moet goed bekijken wanneer ik achter de computer kruip....ennee ik heb dus geen eigen laptop :106: , wel een tablet maar die gaat zo langzaam dat het tikken erop geen zin heeft.....

Maar ik heb als kleur voor de ceremonie azuurblauw....dus als jullie nu aan zo'n kleur bikini kunnen komen als mijn bruidsboops.....dan kleurt alles heel mooi en op elkaar afgestemt......

En vooruit Miss Sport...ben in een goeie bui...dan mag jij mijn getuige zijn.....en daarna met z'n allen heerlijk flaneren over het strand en de boulevard en daar aansluitend een gezellige boobyparty...... :101:

Ik zie opeens de ogen van mijn aanstaande heel erg gaan glimmen.....heb zo'n idee dat hij er beelden bij krijgt allemaal....... :126: en dan niet alleen van mij in mijn bruidsjurk ben ik bang........ :154:

Maar ik voel me verder vandaag super...ben weer lekker mijn rondje wezen lopen....

Alleen die opgezette buik.....heb ik zo mijn best gedaan om 13 kilo af te vallen....oke 12 omdat ik 2x 500 cc heb duhhhhhh :P maar voor mijn gevoel komt dit niet meer goed.....daarom het lopen overdag....in ieder geval nog een beetje lichaamsbeweging..... :41:

Maar oke ik blijf hoop houden anders wordt het nog even heel streng dieet de laatste week

Even wat anders....die band....moet tie echt strak zitten of is een beetje los ook goed....ik hoor het graag....want ik wil niet doordat ik die band TE los heb...de boel te langzaam zakt of iets in die richting... :106:

Liefs Cajo :119:

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo,

Wat gaat het gelukkig weer goed met je. Gaat je rug al beter nu???... :125:

:45: ...die man van jou...die heeft straks zijn oogjes alleen maar op jou gericht...die heeft die ook nodig met 2x500...Die ziet ons vast niet eens staan... :101:

Maarre..kijk eens bij mijn foto's...azuurblauw...hij ligt al in mijn koffer hahahaha..Yes!!!

En die band, tsja, die moet echt strak zitten meid. Dat is om die protheses goed op z'n plek te houden, Dusssss

Liefs :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.