Ga naar inhoud

Cajo : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Cajo,...

jij hebt alweer bijna weekend!!!

wat heerlijk!

en vandaag is het nog lekker weer, dus hoop ik voor je dat je op tijd klaar bent om daar nog even van te gaan genieten!

iddd.. vrijdag mag de band af!

hahahah geweldig toch!

manlief viel gister is in slaap met 1 hand rondom mijn boobie... ouderwets!!! genieten. hahahah :152:

hij schrok er zelf later wakker van... maakt ie mij weer wakker... ik heb je toch niet pijn gedaan!?! :54:

ik werd vanochtend ook wakker op mijn zij. maar heb nog allerlei kussens in mijn bed liggen zodat ik zoveel mogleijk op mijn rug slaap. (flappie)...

weet trouwens niet wanneer je weer op je armen mag gaan steunen. durf dat eigenijk niet zo goed. toch "bang" om die spieren te gebruiken....

maar dat zal jij ook wel kennen denk ik?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 408
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey TP,

Ik heb mijn kussens al zo goed als allemaal weggehaald. Alleen nog een opgerold dekbed in het midden, zodat ik die eronder kan proppen als ik op mij zij wil liggen en in het begin nog een kussen onder mijn benen...

Mijn manlief legt zijn hand zo nu en dan ook heeeeeel voorzichtig even neer. Doet geen pijn maar hij vindt het ook gewoon nog eng.

Het was ook behoorlijk afkicken voor hem. Wij sliepen altijd lepeltje lepeltje met 1 hand op mijn borst...en nu lig ik aan de andere kant omdat ik dan beter uit bed kan stappen met wat geslinger van mijn benen...omdat ik dus ook nog niet teveel wil leunen op mijn armen....en dan ook nog niet tegen elkaar aan....hopelijk kan dat na die 6 weken weer gewoon ;-)

Vast de reden waarom ik nog steeds niet helemaal lekker slaap........... ;-)))

En yep vandaag alweer mijn laatste werkdagje van de week maar moet tot 17.00 uur....dus veel genieten van het mooie weer zal er vandaag niet inzitten.....

dus ik ga voor morgen ;-)

Enne bijna vrijdag............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is echt heel bizar...heb gekeken bij mijn handtekening ed...en als ik mijn "antwoorden" lees zie ik nog steeds ECHT 3 weken en 4 dagen staan......maar ik laat me niet meer gek maken.....als jullie het maar goed lezen dan...ik onthou mijn datum wel ;-)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is echt heel bizar...heb gekeken bij mijn handtekening ed...en als ik mijn "antwoorden" lees zie ik nog steeds ECHT 3 weken en 4 dagen staan......maar ik laat me niet meer gek maken.....als jullie het maar goed lezen dan...ik onthou mijn datum wel ;-)))

:kez_11: :kez_11:

Gaat wel goedkomen met jou hoor...hahahah

en als jij het al niet mocht onthouden...dan zijn er tig anderen die het jou wel effe vertellen...

Onze koffers staan al bijna klaar namelijk.. :beach:

XX :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhhhhh ik zit weer thuis op mijn eigen computer en hij doet het weer :tatice_04::43::tatice_04:

Nou TP ik denk dat jij met jou optie toch aardig in de goeie richting zat..... :106:

maar TE vroeg in Aruba...is er 1 iemand die DAT vervelend zou vinden :44:

Maar oke ik zal het de volgende keer weer gewoon over kwaaltjes, pijntjes en boops hebben.... :38:

Thanks voor alle goeie tips en opbeurende berichtjes......... :53:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donderdag 30 augustus.....de officiële hele laatste dag van De Band.... :153: En dan mag tie gewoon af.......Onvoorstelbaar eigenlijk dat er al bijna 4 weken voorbij zijn......En dat ik daar zo tegen op had gezien.....Het is me geen 100% maarwel 1000% meegevallen... :35:

Kort maar krachtig...maar wilde het toch even kwijt..... :38:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB - ik laat morgen door mijn aanstaande weer een paar schitterende foto's maken....

Hij had zoiets van laten we een extra weekje wachten om te kijken of er dan wel verschil in zit.....Dit was namelijk de vorige keer voor ons gevoel niet het geval..... :16:

Maar eigenlijk hoop ik diep van binnen dat ze zo blijven....want ik vind ze helemaal super zo.... :126:

Enne ik hoop met mijn ehhh enthousiaste verhalen in ieder geval 1 iemand die twijfelt over de streep te helpen....want ze zal er zeker geen spijt van krijgen.... :126:

Liefs Cajo :119:

ps... ik heb geen aandelen of andere voordelen bij de Bergmankliniek :3: alleen maar enthousiast over het resultaat.....dat dan weer wel....... :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ps... ik heb geen aandelen of andere voordelen bij de Bergmankliniek :3: alleen maar enthousiast over het resultaat.....dat dan weer wel....... :4:

hahahaaah :45:

Superrrr toch dat je zo heppie de peppie bent!! geweldig!! :35: zo hoort het ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enne ik hoop met mijn ehhh enthousiaste verhalen in ieder geval 1 iemand die twijfelt over de streep te helpen....want ze zal er zeker geen spijt van krijgen.... :126:

Dat zal zekers gebeuren Cajo....en het zal niet bij 1 blijven...

Super toch, dat je zo blij bent...Genieten dus..

En nu op naar de trouwjurk.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker op naar mijn trouwjurk.....gaat nu toch wel spannend worden..... :63:

Weekend nog even passen....maandag afspraak maken met de coupeuse....en dan moet het binnen twee weken geregeld zijn, want 19 september gaan we naar Aruba.....En er zit toch een heel klein angstje diep binnen in mij, dat het misschien niet gaat lukken.... :103:

Maar oke stapje voor stapje......

Vannacht eerst de allerlaatste nacht MET BAND..... :lazy2: maar ik gooi hem toch nog niet gelijk weg....

hou hem toch nog even achter de hand...... :106:

Dan morgen foto's maken..... Dan zijn er alweer 4 weken voorbij...... :rolleyes:

En dan rustig toewerken naar de maandag...en dan hopen dat ik die avond gelijk terecht kan, dat dan weer wel..en dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent... maar zal waarschijnlijk wel donderdag overdag worden, want dan hoef ik niet te werken..... :106:

Dus wordt vervolgd :38:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi allemaal,

Wat leuk, dr Koopmann die gaat mij ook opereren 8okt. (bergman kliniek Den haag)

Ik lees positieve dingen over hem, stelt me wel erg gerust. Vandaag mijn 1e consult gehad,

ik krijg een borstlift met ronde prothese 280cc ik heb van mezelf een hangende C cup.

Spannend!! Zou ik voor en na fotos mogen zien van de mensen met een borstlift met prothese.

XXX Nolitae :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Nolita....hele goeie beslissing...ik ben super blij met Koopmann...hij heeft precies gedaan wat ik wilde en wat hij zei dat hij ging doen en hoe het zou worden...... :38:

En ook de hele nazorg is goed...dus heel veel sterkte en succes met "wachten"... Wanneer mag je???

Als je foto's wil zien moet je meestal even "vriendjes" worden en dan gaat het goedkomen.....

Veel plezier op het forum...

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dus voor het eerst zonder band.... :20: En tja ik vind het dus Echt Wennen....

Vanmorgen wat huishoudelijk werk gedaan, wat gestoft en gestofzuigt.....maar met bukken voelde ik wat in mijn rechterborst.....kan het niet omschrijven maar gewoon een gevoel.... :106: net of er iets schoof...en dan heb ik gelijk zoiets van oeps zou 4 weken te kort zijn bij mij om de band af te doen en is de prothese toch nog niet goed genesteld..... :107: getsie...dus ik denk dat ik hem met slapen toch maar weer gewoon omdoe....

Herken iemand dit??? Aan de ene kant is het AL 4 weken po maar aan de andere kant is het PAS 4 weken po........ :18:

En zo blijf ik steeds onderwerpen houden om dit forum te vullen...... :38:

Heb net zonnebrand gehaald voor Aruba...... :beach: speciaal factor 50 voor de boops....hoger hadden ze niet staan...dus ik neem aan dat ik het daarmee wel ga redden..... :141:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaah wel herkenbaar hoor. Het voelt gewoon nog niet zo stabiel, en het kan inderdaad nog wat 'meeschuiven'.

Je zult merken dat dit ook weer verdwijnt, op een dag denk je "hey.... ik heb dat schuivende gevoel al een tijdje niet meer gevoeld??!!" :17:

Die band was lastig, maar tegelijk ook een veilig gevoel. Is gewoon weer even wennen, zoals je zelf ook al schrijft.

Komt goed hoor, en die factor 50 zal zijn werk wel doen haha :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Cajo,

die jurk gaat gewoon goedkomen joh! houd er vertrouwen in. een goed atelier kan wonderen verrichten!

en die band... gossie je gaat m volgens mij echt missen he?

ik had m gister overdag al uit en vond het wel fijn! ook vandaag overdag uitgedaan. voor de stabiliteit denk ik dat ik m voorlopig nog een week 's nachts wel ff aan doe. (als ik het niet ga vergeten!)

ik heb het gevoel van "verschuiven" idd ook al wel gevoeld, ik was op mijn zij gerold en werd wakker... toen ik terug op mijn rug rolde.. voelde ik dat ook.

en idd met bukken heeeel af en toe (maar komt meer omdat bukken zo wie zo ff niet zo lekker gaat!)

die factor 50 houd je gewoon bij de hand! hahahah wat heerlijk joh! straks drijvende boobies! ben benieuwd hoe dat zal voelen?!!!!! heelrijk in die azuurblauwe zee... zo helder.... en dan die visjes!

hahahahah

en dan kom je terug en maak je foto's van BRUINE BOOBIES!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht toch maar mijn band omgedaan..... :106:

Voor mijn gevoel had ik die steun gewoon nog ff nodig....maar vandaag gaan we gewoon weer zonder.....Zal er toch een keer aan moeten wennen...... :44:

Ook weer nieuwe foto's geplaatst....blijf ze er op de foto er nog steeds minder uitzien dan in real life...op de een of andere manier krijg je het 3d effect niet goed overgebracht....Daarom maar wat andere uitvoeringen bedacht.... :126:

En als jullie the story of TP volgen...maak ik me toch wel een beetje zorgen over het effect van silliconen.... :154: of wat er voor ander "spul" in gedaan wordt....... :152:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cajo....

het schijnt besmettelijk te zijn! laten we het erop houden dat het idd aan de siliconen ligt?? :152:

gossie....

ik krijg spontaan weer een lachbui!

vannacht had ik mijn bandje ook om, maar zodra ik wakker werd heb ik m uitgedaan!

heerlijk toch! op naar de vrijheid! hahhaha

en Cajo.... kreeg van BB de tip om de foto in de spiegel te maken... het lijkt erop dat het er dan meer uitziet zoals wij ze zien...?? rara hoe dat kan..... maar ze zijn geweldig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.