Ga naar inhoud

Cajo : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 408
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo eindelijk weer even tijd voor achter de comp.... :kuzya_02:

En yep ben 6 weken po..... :43: En dat houd dus in van...Geen 24/7 meer de sportbh..... :43:

Oftewel SHOPPEN..........

En ja hoor dat hebben we dus gisteren en vandaag gedaan.........tja als manlief het zelf voorsteld tja...dan met beide handen aanpakken dus......heerlijk die smile die hij al twee dagen lang heeft... :126:

Ik wilde eerste dat mijn maat goed opgemeten zou worden....had geen idee wat het op uit zou lopen..

Dus ik ben eerst de Lindessa ingelopen....En een alleraardigste dame nam er de tijd voor...

Ze kwam dus uit op 85 E/F....WAUW......dat klinkt echt wel....... :20:

Maar met passen kwamen we dus op een E uit.....duhhhhhhh

De badkleding was daar in de uitverkoop...dus ik had daar gelijk een mooie te pakken...So Aruba here I come..... :beach:

Na mijn twee zwarte sportbh's wilde ik voor op vakantie toch graag een witte/lichtere voor onder mijn luchtige zomerkleding......maar daarvoor ben ik naar een andere winkel gegaan.....

Ze hadden bij de Lindessa een HELE mooie....maarja Euro 81,00 vond ik toch wel errug veel geld....

Maar ook omdat ik door die bh helemaal superboops had....ze leken gewoon wel 2x keer zo groot..Wat een bh toch kan doen..... :18:

Maar er zijn nog meer winkels waar ze hele mooie bh's hebben..... :38:

Dus op naar de volgende shops.......en inderdaad geslaagd voor een supermooi en sexy wit setje en een mooie aparte gekleurde Sapph......

Dus ik was gisteren al helemaal happy........en toen wilde manlief vandaag weer shoppen.....MAKE MY DAY............. :101:

Toen kwam ik die Sapph tankini tegen in de uitverkoop...alleen op de maatlabel stond 80G!!!!!!!!

(ik ben stiekum toch weer aan het narekenen maar het is echt een G) hoewel een maat ook niet altijd wat zegt...maar toch...., en vast een reden waarom hij nog in het rekje met 70% korting hing....

Want ik denk dat deze voor een "echte" G toch wat kleiner uitvalt....en daarom precies goed voor mijn boops.......maar manlief stond weer helemaal te stralen....... :126: :126: :126:

Toen liep ik nog tegen twee leuke kledingstelletjes aan...en toen heb ik de lingerieshopping maar even stopgezet....tja je kan die euro's maar 1 keertje uitgeven....... :106: maar wat voel ik me super vrouwelijk en sexy.....

Heb van alles ook maar gelijk foto's gemaakt...zodat jullie mee kunnen genieten van mijn super gevoel..... :5:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kriebels beginnen nu toch wel te komen. De koffers liggen al klaar en de meeste zomerspullen liggen er al in....Het gaat nu opschieten...het is nu zo woensdag... :44:

We zijn rond een uurtje of 11 op schiphol en dan vliegen we rond 14.00 uur...en dan zijn we er 's-avonds om een uur of half 10....alleen is het daar 6 uur vroeger..dus voor ons is het dan al 03.30 uur....

ach...maar snel naar bed gaan en dan kan je nog wel lang slapen.....Op donderdag hebben we de afspraak met de weddingplanner voor de laatste details...en yep Friday would be our Day.... :55:

Heb ik nog een dag de tijd om een beetje een ehhh teint te krijgen zonder strepen.....eigenlijk 2 want de fotoreportage begint rond een uur of 4 op vrijdag en dan eind van de dag begint de ceremonie....en dat is dan net klaar voor de zonsondergang voor de laatste foto's...... :68:

Terwijl ik dit tik krijg ik al helemaal de kriebels....wat gaat dit gaaf worden..... :101:

Er zullen niet zoveel tikmomenten meer zijn....morgen nog een drukke dag.....

dus mocht het er op de één of andere manier niet meer van komen:

Meiden Thanks voor alle lieve berichtjes en steun met ALLES.....en ik beloof een uitgebreid verslag als ik weer terug ben.... :48: :48: :48:

Voor iedereen die "mag" in die tijd heel veel sterkte en succes...degene die aan het bijkomen zijn...geniet nog even van de rust en het nietsdoen...en voor de andere superboobers...Hou die big smile vast..... :126::54::126:

ppsssttt en ik zal aan jullie denken vanuit het zonnige :beach: Aruba en elke avond er eentje :51: nemen op jullie........zodat jullie toch een beetje bij me zijn..... :38:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooo..Cajo, krijg helemaal kippenvel als ik je verhaaltje lees...

Wat een spannende, mooie tijd voor jullie..

Ben zo benieuwd naar je foto's...en je weet...goed voorbeeld doet goed volgen... :141:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wens jou en je aanstaande heel heel heel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier en een super trouwerij en vakantie.

Geniet er maar lekker van meid.

En ik ben zeer benieuwd naar je foto's van je mooie jurk.

Goeie reis en veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast ontzettend veel plezier en dat er maar ontzettend veel romantiek, zwijmelmomenten, lach en huilmomenten, zonmomenten, tietenshowmomenten, liefdesmomenten, drankmomenten, en geluksmomenten mogen zijn :55::71: :71: :148:

Enjoy the journey of life!! :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Cajo, nog even op de valreep....

Ik wens jullie een heel fijne vakantie, wat ZEKER gaat lukken met je nieuwe boobs!!

Maar bovenal wil ik je een onwijs mooie trouwdag wensen a.s. vrijdag!!! :116:

Zo benieuwd naar je foto's!!

Ga lekker genieten van alles, heel veel plezier en ik hoop je gauw weer te spreken als je terug bent.... :38:

(P.s. ik hoop dat mijn herstel net zo goed verloopt als de jouwe :rolleyes: , ik ben overmorgen aan de beurt :5: )

Fijne tijd Cajo!! :48:

X Tiet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mevrouw Cajo!! :D

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Wat zullen jullie genoten hebben zeg... Superromantisch, zon, zee, strand, mooie vrouw met mooie boobs in een prachtige jurk :55: Lijkt me heel erg mooi!

Ben benieuwd hoe alles gegaan is en hoe het getrouwde leven tot nu toe bevalt ;)

Ik hoop dat ik nog iets te zien krijg voor ik 1 oktober vertrek, maar anders kijk ik zodra ik een keer wifi heb :D

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ff van het forum...maar ben er weer...mis ik nu toch gewoon de trouwdatum van jou Cajo! Maar je bent nu inmiddels al een paar dagen getrouwd..supergefeliciteerd! Geniet ervan en zodra je terug bent,zijn we zekers benieuwdnaar al die prachtige foto's!

Liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo!!!

volgens mij kom je een deze dagen weer thuis! als getrouwde vrouw... op je roze wolk...

met een mooie nieuwe ring om je vinger.

Ben zooo benieuwd naar je foto van je droomjurk!

nu aftellen na 1 november... mogen ze je roepen op je nieuwe naam!!!! LOL!!!

Zijn de kaarten al aangekomen bij het thuisfront? ben heel benieuwd hoe ze daarop hebben gereageerd.

Meid, nogmaals gefeliciteerd. (heb jij straks ff mooie nafoto's met een mooi bruin kleurtje!!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

HALLO ALLEMAAL>>>>>>>>>>>> :55:

Daar ben ik weer....Als getrouwde gelukkige vrouw....en wat zie ik gelijk de site ook helemaal veranderd....in een super vrouwelijk tintje....gaaf hoor.... :101:

Maar waar zal ik beginnen........ :19:

Het was SUPER TEGEK GEWELDIG OP EN TOP ROMANTISCH EN ECHT ALLES EROP EN ERAAN.... :123:

en daarnaast ook nog blauwe zee en witte stranden.... :beach:

We werden DE vrijdag om 06.15 uur opgehaald in een hele mooie witte auto...en toen zijn we op diverse plekken foto's wezen maken....Fotoreportage van 200 foto's... dus we kunnen aan de slag voor een boek. Moet straks even aan mijn MAN vragen of hij een foto erbij wil fotoshoppen.......ben niet zo handig daarin.... :106:

Dus nog even geduld........... :44:

Maar dacht begin vast aan het verhaal...nu heb ik er ff tijd voor.......

Foto's bij een rotsen, dividive bomen, opspringend water palmbomen zand, zee en zon....wat wil je nog meer...we hadden wel wat last van de zon, wit zand en geen zonnebril op...

Toen naar de ceremonie op het strand....tja helemaal romantisch...ze hadden een stuk zand glad gemaakt...met daarnaast grote schelpen en windlichtjes....met op de achtergrond het deuntje van "daar komt de bruid"...wij de schoenen uitgegooid...want ja het ging om het trouwen op blote voeten in het zand van een tropisch eiland..... :126:

De "reverend" had een hele mooie indrukwekkende tekst....en op een gegeven moment moesten wij de "geloftes" nazeggen...echt een scene uit een film....elkaars beide handen vasthouden en dan elkaar aankijken en dan de tekst zeggen....zie je het voor je...... :55:

Stond netjes een tafel en twee stoeltjes met de blauwe strikken klaar waarop getekend kon worden....

En toen als slot nog de foto's met ondergaande zon........... :58:

En tja voor je het weet zit je alweer in de auto terug naar het hotel............maar wel een superervaring en als Mevrouw J........

En dan kun je gaan genieten van een week zon zee en strand. We hadden een hotelkamer op de begane grond, En we liepen vanuit onze kamer zo het strand op en de zee in.

Als we in bed lagen en je deed de gordijnen open zag je de zee aan komen rollen........en je sliep in en werd wakker met het geluid van de golven........ideaal...........

En dan...tja het is tenslotte het borstenforum.... :1big_boobs::154: helemaal super natuurlijk....

Ik daar pronken in mijn bikini.....maar tja...daar heb je het al....de caribische vrouw........Van nature hebben ze daar al goed gevulde boezems en lekkere stevige achterwerken.......dus ik viel echt niet op.

En dan nog wat....Amerika ligt daar aardig in de buurt....En ze noemen het een beetje klein Miami....en de Amerikaanse jeugd was goed voorzien daar.........en tja de gemiddelde amerikaanse meid krijgt daar een bv met haar 18e verjaardag.....dus mijn Man heeft zijn ogen uitgekeken.....gingen we een strandwandeling maken........en dan was ons ding....echt, bv....twijfel geval.....echt wel bv....teveel bv...enz enz.... :152: op zich een super leuk spelletje voor tussendoor..........

Maar op de foto's is wel heel goed te zien dat ik een ehhh stevige boezem heb....zeker in mijn sapph tankini....ik heb het idee dat mensen wel iets erbij gedacht moeten hebben.....maar tot nu toe nog geen opmerkingen gehad......maar ik heb zelf zoiets van...laten we bepaalde foto's maar niet te groot in ons vakantieboek gaan plaatsen........... :68:

Zal mijn verhaal niet TE lang maken want ik kan nog wel zoveel vertellen......maar zo is iedereen weer een beetje op de hoogte.......

oja........

Iedereen moest wel ff bijkomen van het kaartje...... :45: Tja als ze denken dat je in de Ardennen zit....en dan op eens een gave trouwfoto uit Aruba....er gingen al speculaties dat het een "nep"foto was.

Dat deze in een studio was gemaakt....want ja...ondergaande zon op de achtergrond.....en dan vaart er op dat moment supertoevallig nog een zeilschip langs op de achtergrond.....en dan toch nog een scherpe foto....zwijmel zwijmel........

En toch wel heel versteld dat wij al die tijd onze mond hadden kunnen houden want niemand had ook maar iets in die richting gedacht. Weten zij veel dat ik een hele goeie uitlaatforum had :38:

Nou meiden ga proberen er zo snel mogelijk foto's op te zetten.......dus wordt vervolgd......

ga ik ff een beetje bijlezen....

Heel veel liefs en thanks voor alle lieve berichtjes en dat jullie aan me dachten.......zeker omdat ik zo graag terug wil naar die zon zeker als ik naar buiten kijk......dan geeft me dat toch een warm gevoel.... :53:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo!! Je bent er weer!!

Nou ik hoef idd niet te vragen hoe je bruiloft en de vakantie was? :45: !!

Erg leuk verhaaltje zeg...

Wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad! :55:

Gek dat je dan terugkomt als getrouwde vrouw he? Hihi...wel te gek! :101:

Gezellig dat je er weer bent meid! Je hebt idd een hoop in te halen hier, haha....daar ben je wel even zoet mee....

Nou welkom thuis lieve Cajo! :116:

:53: Miepie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.