Ga naar inhoud

Cajo : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

*** Ahhhh wat superromantisch, zwijmel zwijmel :55:

Gaaf dat alles zo was als je gedacht had vantevoren, dit nemen ze je mooi niet meer af!

Ik herken t wel trouwens dat kijken naar andermans boobs en denken of tegen m'n man; echt, nep etc... Doen ze over ons waarschijnlijk ook wel :44:

Jammer dat je droomvakantie weer voorbij is, kom je hier thuis met gietende regen bah bah... maar dan denk je maar weer een paar daagjes terug!

X van Ingrid, en ook razendbenieuwd naar de fotos!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 408
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Cajo!!!

ohhhhhh ik zie het helemaal voor me...

daar ik er ook geweest ben kan ik me alles gewoon helemaal voor me halen! ohhhh wat geweldig!

en dat jij daar Mevrouw J... geworden bent. echt te gek...

ik ruik de zee gewoon door je verhaal heen, evenals de geur van het zonlicht, het windje ruisend door de palmbomen...

hahahah en idd......

de amerikanen met de vele bikini's!

valt daar wel op he! ;)

maar nogmaals gefeliciteerd. het is zo 1 november, dus je moet echt op gaan schieten hoor met je fotoboek.. moet natuurlijk wel klaar zijn....

kan je de PC vertellen.... kijk dankzij jou zag ik er zo uit op mijn trouwdag! hahahahahah :154:

ik kan me voorstellen dat je er niet over uitgepraat raakt. het is zo super geweldig daar.

ondanks dat het al een tijd geleden is... komt het speciale aruba gevoel helemaal terug als je er aan denkt!!!!

dikke kxs....

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom thuis, mevrouw J.

Zo te lezen is het SUPER geweest, heerlijk voor je meid.

Wat een fantastische trouwdag hebben jullie gehad, ik zie het al helemaal voor me.

Dat jullie nog maar lang en gelukkig saampjes oud mogen worden.

Liefs Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

daar is onze getrouwde mevrouw weer! :48:

Ten eerste....Proficiat met jullie huwelijk... :43:

Oh..meid..ik zwijmel helemaal weg bij je verhaal. Wat moet dat een ontzettend mooie ervaring geweest zijn voor jullie! :55:

En dan dat kaartje versturen naar al jullie familie/vrienden/bekenden..wauw, wat lijkt me dat een gaaf gevoel. Niks foto-shop hahahaha, mooi hè??!! :66:

Ooit hoop ik met mijn hubby zo nog eens onze geloftes af te leggen..mss als we 12,5 jaar getrouwd zijn?..Gewoon iets moois voor ons tweeën. Kan me dat zo voorstellen dat je het idee hebt in een film beland te zijn! Als ik straks een keer jouw foto's mag zien, weet ik zekers dat we dat gaan doen.. :38:

Lieve Cajo, ik wens jou nog een lang en gelukkig leven toe samen met je kers-verse echtgenoot en je lieve kids.

Dikke kus, :53:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Het was even klooien voor mijn man..... :125: maar hij heeft het voor elkaar gekregen....de server wilde eerst niet meewerken.......maar "ZE" staan erop.....Wat verschillende lokaties en wat verschillende uitvoeringen....moeilijk hoor om uit 200 foto's een paar leuke eruit te halen.....

En dan moeten ze weer vernaggeld worden voor deze site omdat we dan nog een beetje anoniem willen blijven :44::45::44:

We zijn al twee dagen bezig om een beetje te selecteren, of waar we voor ons gevoel iets minder op staan alvast te verwijderen.... :19: want tja we kunnen niet al die foto's in een album plaatsen.....Maar oke we hebben er nu 99 over.......maar vind mezelf toch wel errug mooi in mijn jurk :13::11::13:

En tja qua lokatie hadden we natuurlijk ook alles mee............

Hoop dat jullie er nu een beetje beeld bij hebben bij alle verhalen.......... :38:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mevrouw Cajo,

helemaal Super!!!.

Wauw, wat is dat toch mooi en romantisch... :wub:

en dan je jurk....helemaal top!! OOhh, wat zullen jullie nog nagenieten van al die mooie foto's...

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh Cajo!

wat een foto's geweldig zeg!!!!

en zo mooi1!!

ben heel benieuwd hoe de reacties waren van jullie "ardennen" reisje :154:

en die jurk van je! echt helemaal geweldig! en die staat je ook zo super mooi!

wat een heerlijke romantische ervaring....

die glimlach van jullie kwam gewoon door het "wazige" beeld heen! hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo...even tijd om achter de comp te kruipen...Kids weg...niet hoeven werken...... :kuzya_02:

En de avonden druk bezig geweest om de foto-albums te maken. 1 van de trouwreportage op Aruba en de andere van de honeymoon.... :55:

Nog even een heel uitgezoek en geklooi om de mooiste foto's op een mooie en leuke manier in een boek te verwerken.... Maar ze zijn klaar en als het goed is volgende week klaar...... :126: ben beniewd.

En tja verder zit je al weer gewoon in je dagelijkse ritme...of er niets gebeurt of dat je nooit weggeweest ben....Gelukkig hebben we de foto's nog ...waar je nog even heerlijk bij weg kan zwijmelen....dat dan weer wel.... :58:

Maar morgen toch maar weer mooi 10 weken!!!! Waar blijft de tijd..... :106:

Onvoorstelbaar dat je eigenlijk al nergens meer last van heb. De littekens zijn al bijna niet meer te zien.

De boops voelen zacht aan...nog niet helemaal volledig gevoel aan de onderkant.....maar verder of ze altijd al zo van mij geweest zijn..... :68: Dit had ik voor die tijd alleen maar durven hopen.....

Nu weet ik door dit forum dat ze nog wel steeds blijven veranderen....maar van mij mogen ze zo blijven als ze nu zijn..... :44:

Over 3 weken de 3 maanden controle.....ben benieuwd of ik daar nog iets "nieuws" te horen krijg....

@ TP...dus 1 november heb ik in ieder geval de foto's bij me...Op zich van iedereen leuke en goeie reakties gehad. Dat we al die tijd zo goed onze mond hadden kunnen houden. Tja dat je opmerkingen krijgt dat men er graag bij had willen zijn...niet zo gek...dat geloof ik graag :106:

Er waren wel een paar foto's in bikini bij waarbij toch wel erg duidelijk mijn ehhh boops in uitkomen...

zeker in die tankini...toen ik die op een rokje droeg, slankte het zwart toch wel erg af waardoor de cups er extra uitkwamen....dus die foto's heb ik maar niet TE groot in het boek geplaatst......

Verder merk ik dat het gewone leven steeds meer doorgaat....en dat ik niet helemaal 24/7 meer met boops bezig ben......denk dat dat ook wel gezond is :rolleyes: toch??....

Maar verder vind ik het ook heerlijk dat mijn kleren zo goed uitkomen en om nieuwe dingen te kopen....

Ze maken WEL het leven een stuk leuker doordat ik zo goed in mijn vel zit..... :43:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cajo,

hahahh... helemaal happy nog! en houden zo!!!

kan me trouwens voorstellen dat je die foto van jezelf in de tanktini niet te groot wilde maken, maar aan de andere kant... hoe vaak heeft men jou in bikini gezien?

kan ook de liefde van je man zijn, dat hij magische handen heeft? :154:

ik herken idd het gevoel dat je niet de ganze dag met je boobies bezig bent, maar wel dat je jezelf zo goed en happy voelt. Je kleding zit lekkerder, zit leuker!!!

was zojuist bakkie koffie doen bij mijn ma, in mijn mooie v-hals truitje....

dat het truitje toch nog wel wat groot was!!! want ik had te veel ruimte over. hahahahha... en dat terwijl ik ze juist zo goed vond uitkomen in dit shirtje.. zo zie je maar weer, dat wij wellicht ook onbewust bezig zijn dat wij denken dat het zo veel meer opvalt??? terwijl dit voor anderen misschien niet zo is?

dat mijn broek nu wat extra ruim zit.... dat is over een aantal weken vast weer helemaal goed, dan zitten die paar kilotjes er weer zo aan! en hoef ik niet met elastieken riempjes in mijn broeken rond te lopen. Mn ma moest zo lachen! 't is dat je trui erover valt zegt ze, anders is het gewoon geen gezicht!

wat dat betreft is ze zo lekker eerlijk en kunnen we er samen hartelijk om lachen.

moet ook wel zeggen dat het een raar gezicht is, dat je "stretch" broek veel te ruim om je middel heen zit hoor. en dan een belachelijk riempje (gemaakt van een elastiek en 2 slipjes) erdoorheen om m op z'n plek te houden.

Ook wilde ze ook graag zelf ff mn truitje passen of die kleur haar zou staan, dus tja. ikke mn trui uit, sta ik daar in mn hempie en m'n bh. Ze zag mn bh.... een nieuwe die mijn brugwup had gekozen, en zei dat die erg mooi was! Ikke lachen.. uhuh! vond m zelf ook leuk! en zit lekker!

ja zegt ze, zo ziet ie er wel uit! Verder zag ze niets!!!!

Ik dacht er net aan m t haar te vertellen, toen ze begon over die bh... Dan had ik dat maar achter de rug. maar ze was zo blij dat mijn truitje haar ook paste (en idd wat strakker om haar lichaam zat) en dat de kleur haar zo mooi stond (was ook weer waar)... dat als ik m niet vaak genoeg aan deed, ik dit truitje maar bij haar in de kast moest leggen.

Daarna kwam onze brugwup binnen, voor een snel bakkie thee. ze had uitval van lessen vanmiddag, en mag vanmiddag daarom extra naar de paardjes... en HET moment was voorbij voordat ik mijn mond maar open had kunnen doen....

TJA.... misschien krijg ik nog een 'gelegenheid' maar aan de andere kant... zo heeft ze niets gezien??

en idd morgen alweer 10 weken!!! wat vliegt de tijd!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo, eindelijk weer eens tijd om achter de computer op het forum te zitten. Al is het dan op het werk....tja krijg je met die wittebroodsweken ;-))

Nee hoor, gewoon druk met heel veel dingen dat mijn computertijd er gewoon inschiet. Nu heb ik wel een tablet maar als ik daar het forum mee opendoet duurt dat uren.......laat staan er wat mee tikken....dus ik ben heel veel verhalen en nieuwtjes misgelopen....

Ik hoop dat het met iedereen nog super gaat en er geen vervelende dingen zijn gebeurt......

Maar met mijn boops gaat het super TP.....ik ben er elke dag nog zo blij mee en ben zo trots op ze...

Ze voelen zeker zachter aan. Ik voel de prothese niet eens.

Zelfs de littekens zijn al bijna niet meer te zien.....En het is echt zo dat ze nog steeds mooier en ronder worden.

Het fotoboek is af...dus ik neem de foto's mee volgende week. Wel Gezellie om je weer te zien en ff life bij te kletsen onder een bakkie.

Onvoorstelbaar dat we gewoon al bijna 3 maanden zijn......als ik van tevoren had geweten dat het zo ontzettend mee zou vallen en dat het resultaat zo overweldigend mooi zou zijn......

Het is dat niemand het weet maar anders zou ik zo reclame voor die Koopmann maken...

Mijn moeder maakte nog wel een opmerking dat ik nog zo'n stevige boezem had...tja wat wil je op de vakantiefoto's met mijn tankini in 85G !!!!!....ik heb die foto's maar een beetje klein af laten drukken in het boek want daar zijn ze echt giga groot om te zien.....kom ook door de cups en daaronder het zwarte lijfje waardoor je extra slank lijk en je boops gewoon super uitkomen....

Heb niet gereageerd, heb die opmerking maar gewoon in de lucht laten hangen.....gewoon doorbladeren met die foto's ;-)

@ BB - mijn man heeft de foto's er na twee weken eraf gehaald. Hij vond toch dat we er te herkenbaar op stonden. En hij voelde zich daar niet prettig bij......maar geef even je emailadres stiekum door dan stuur ik je prive gewoon even wat door..... ;-)

Wat de boops betreft maken we met 3 maanden pas weer foto's. Dan valt er misschien te zien of er na al die tijd echt wat veranderd is. Maar van mij mogen ze zo blijven want ik vind ze nu echt zo mooi.

Ik ga nog even bijlezen.........

Maar jullie zijn nog wel in mijn gedachte hoor ;-)

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha Cajo!

druk met vanalles.. herkenbaar!

tja... ineens gaat het leven hard door he!

ik heb je net even een appsje gestuurd. zojuist gebeld door de berman kliniek. moet er al om 09.00 uur zijn. op zich zou het wel haalbaar moeten zijn, als niet iedereen ineens boven op zijn rem gaat staan in ieders geval.

gewoon maar op tijd vertrekken.

dus mijn vraagje aan jou.... kan jij ook wat vroeger uit de veren op je vrije dag? dat we onze koffie met gebak en allerlei lekkers terwijl we in je fotoboek turen / gluren/ glunderen tussen onze afspraken in???

heb je de middag weer vrij en kan je andere dingen ondernemen?

hoor het nog wel ff!

wat betreft de boobies.

ik voel de protheses wel hoor! aan de onderkant dan... boven en zijkanten niet. (daar zit ie natuurlijk onder die spier)...

en miss al wel gelezen in mijn topic. als ik mijn spieren aanspan, voel ik alles bewegen (had het wel in de sportscholen gezien... maar zelf zoiets voelen is toch wel heel raar hoor!)

de littekens zijn nog wat rood, wel dun en onderhuids voel je ze ook echt slinken.

*-*-*-*-

hahahah krijg je apps binnen.

je mag dus net voor mij!

't zal is niet!!!

:45:

komt dus helemaal goed. hoeven we niet die tijd in de gaten te houden en kunnen we lekker op ons gemak dat bakkie doen maar gewoon wat vroeger!!!

gezelli!!!!!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo,

gelukkig niet uit het oog, uit het hart :38:

Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat en je helemaal blij bent..Daar doen we het toch ook voor...En grappig, die opmerking van je moeder over je boezem in tankini.. :44:Die ziet het tenminste nog, de mijne heeft echt niets in de gaten.

Maar dan zeg je toch; Mams, goede genen hebben we :45: "

Gezellig dat jij en tp binnenkort weer samen een bakkie gaan doen MET de mooie foto's..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.