Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey meis, was echt super gezellig....kwamen gewoon tijd tekort....... :38:

Ik herkende jou ook meteen toen je binnenkwam..Dacht kan niet missen dat moet Pietje zijn....

Je zag er ook super uit......heerlijk ..... :126:

Thanks voor de foto.....nu kan ik blijven zwijmelen.......had wel wat op een standaard plaatje...maar dit is de plek EN de kleur ... het strand :beach: en de rest van de foto's zagen er ook allemaal fantastisch uit...

Als er nou nog iemand is die niet in toeval geloofd.......

En ik zorg dat ik 8 november 's-middags ook geen afspraken heb.....en we maken er zeker een lunchdate van.... :51: En dan neem ik zeker te weten mijn trouwfoto's mee.......kan er bijna nu al naar uitkijken......maar heb nog zoveel leuke dingen in het vooruitzicht dus de tijd mag wel snel maar niet TE snel gaan...alles moet wel ff goed indalen en nestelen.... :38:

Houden elkaar in ieder geval op de hoogte

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

Cajo...

idd... eerst ff de boel laten indalen...

dan straaaaaaaalen in je super jurk, op de superlocatie, op het superstrand. Meid wat ga jij genieten!!!! kan daar echt niet mis!

en dan het eten op het strand.... heerlijk ontbijten trouwens daar! gossie...

gelukkig trouw je aan het begin van je vakantie!!! kan je genieten van al het lekkers daar!! hahahahha....

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey TP,

wat een leuk verhaal weer.

En kan me dat zo goed voorstellen, je komt elkaar tegen en dan zie je elkaar voor het eerst "live" en toch weet je al alles van elkaar. Wat leuk zeg...

Nou, het is wel duidelijk dat jullie een onwijs leuke middag gehad hebben...

En fijn dat de controle goed was trouwens hahaha..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm ja :45:

Ik zit op mijn luie gat in spanje onder de zon dan ;):D

Erg jammer, want die trouwfoto's en jullie gezelschap zou ik eigenlijk niet willen missen :)

xxxx

ohhhh chips natuurlijk!

dan moeten we echt een keertje tussendoor afspreken voordat jij met je boobies de zon in gaat!!!

weet je al wanneer je gaat? openen we een topic voor een "meeting"... :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dan.....kan dit ook allemaal via dit forum..... :18:

Ik had namelijk GEEN hulp in de huishouding.....dus na twee weken...... :19:

Dus wie gezellig bij mij wil komen soppen......bakkie, broodjes wat lekkers......dat regel ik dan wel.....

Make my day..... :115:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaahha CAJO!!!

ik heb hulp geregeld. maar manlief en de kids hebben ook zeker al flink hun handjes laten wapperen hoor! Zo lief!!!!

ik zit steeds maar te bedenken hoe ik ze allemaal kan gaan bedanken! voor de jongste is het niet zo moeilijk... een extra paardrijles doet wonderen!

Voor onze oudste knul... doet mijn knoflooksausje wonderen... met een bbq erbij!

mijn oudste dochter... die gaat vast en zeker graag mee shoppen voor nieuwe bh's. Dat zij er dan 1 kado krijgt zal haar ook weer happy maken....

voor manlief... wil ik het toch wat anders aan gaan pakken... die doet zoveel...

en zijn werk...en ook thuis... en die grote tuin! (krijg maar geen tuinman te pakken was nog met vakantie!?!)....

@ anima.. haha... ik zie je al helemaal lopen met die witte handschoen....

zal ik wat lekkere hapjes meenemen, voor bij de wijn?

gister avond heeft manlief de littekens waar geen klein korstje op zit ingesmeerd. onder mijn linkerborst had de PC wat extra hechtingen geplaatst... dus daar zit een klein korstje... zelf kan ik ze nog niet zo goed zien. ze voelen wel wat verdikt aan, maar denk dat dat wel normaal is. was op mijn buik voorheen ook zo... dus we gaan maar ff goed smeren!

vanmiddag zal ik ff foto's maken... anders morgen .....

moet ff goed licht hebben in de badkamer... want ik wil dit keer de spiegel gebruiken!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn wederhelft heeft ook zijn best gedaan hoor.....koken, boodschappen, stofzuigen, sjouwen......maar ik bedoelde gewoon een moeder/schoonmoeder of iets in die richting.... hihihihihihi :38:

Maar mijn man heeft dan ook een superkado "gekregen" SUPERBOOPS waar HIJ en ALLEEN HIJ elke dag naar mag kijken en aanzitten.....Als je denkt dat ik met een big smile loop....moet je hem zien :126:

Hoewel hij misschien nog wel wat anders kan verzinnen......... :66:

Fijn weekend.....en groetjes daar...

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

joh doc.... wat zou je raar staan te kijken als er ineens "echte hulp" zou staan...

lucky die hard mee zingt met "car wash"....

met zulk weer is het natuurlijk nog niet zo heeel erg! hahahahah

later een wat uitgebreider verslagje... ff te warm om er ff goed voor de gaan zitten.

zo een bbq bij mijn pa en ma... die zijn net terug van vakantie... dus mogen ze "verwend" worden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeeeyyyy halloo!!!!

sjonge zeg... wat een weekend!!! wat een hitte!

maar in de tuin, onder de schaduw van de bomen was het nog wel uit te houden hoor!

mijn pa en ma waren weer terug van vakantie.. dus ook daar nog even geholpen met wat dingen uit de caravan halen. schoonmaken doen we als het ietsje koeler is... het zweet liep bij iedereen natuurlijk zo al over je rug terwijl je niets deed!!!

's avonds nog ff lekker BBQ gedaan bij mijn pa en ma...

onze kleine had nog de laatste afspraken staan om te genieten van de haar laatste weekend vakantie!!!! en zojuist is ze naar school gegaan. haar eerste dag als brugpiepertje.... gossie toch!

ze begint rustig met een introductie dag. morgen haar rooster en vanaf morgen dan ECHT met haar nieuwe wisselende rooster!

wie moet er meer aan wennen... mama en papa of onze brugpiep? :44:

Dames sorry, ik had nog geen foto's gemaakt. moet ik echt nog ff doen... ben er gewoon niet aan toegekomen.

Wel een vraagje... door de warmte ben ik best gaan zweten.. (TJA WIE NIET). Mijn bh was wat nat geworden en heeft een stukje van het litteken wat "nat" gemaakt in combinatie met mijn zweten natuurijk... daardoor is een klein stukje huid kapot geschuurd aan het einde van het litteken.

het is ong 1,5 mmm bij 1,5 mm.... maar nu blijft dat kleine stukje natuurlijk net een beetje open omdat de bh band daarop "schuurt".

ik heb er maar een droog gaasje op gedaan, die ik gelijk met het spoelen van flappie dan even verwissel en tja... dan maak je dat natuurlijk net weer een beetje open?

zou ik beter een oud shirt kunnen knippen om onder de bh band te doen?

wil natuuurlijk wel dat het dicht gaat.. als is het niet heeeeel erg open maar toch!!! :106: :106: :106:

ook had ik gisteren terwijl ik toch in de tuin aan het lezen was, mijn witte band even niet omgedaan. dacht dat als ik mijzelf lekker rustig zou houden het wel even kon en ik moet zeggen toch wel even fijn, want daardoor leek ik toch iets minder te transpireren (kan natuurlijk ook psychisch zijn!)....

mijn borsten worden al een stuk zachter, raar gevoel geeft dat... toen ik even door de tuin liep, dacht ik zelfs ff te voelen dat ze wiebelden HAHAHAAH :45:

ivm dat kleine plekje.... dacht ik even zonder bh te zitten om het goed te laten drogen. (maar bleef gewoon zweten) met een shirtje erover.. DAT was geen fijn gevoel... tjeee zeg, mijn tepels zijn zoooo gevoelig... :blush: :blush: :blush: nog meer van ons last van? of tja last... dat ze zo gevoelig zijn.

dus toch maar die bh weer aangedaan, wist het anders ff ook niet!

denk dat ik vanmiddag nog maar even probeer ? want wil wel ff dat het plekje goed kan drogen aan de andere kant is die bh natuuurlijk ook weer heel belangrijk? :unsure:

verder zit de vorm er al goed in heb ik het idee... ben wel tevreden ondanks dat ze toch wel wat uit elkaar staan..... (stonden ze voorheen ook wel hoor!).

manlief kan niet wachten tot hij een goede massage kan geven :3: :3: :3: hahahahahha....

vandaag ga ik even lekker aan het werk, totdat onze brugpiep klaar is met werken. dus moet helemaal goed komen.

dikke kxs allemaal!!!

TP :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi TP ,

Ik denk dat het een goed idee is om even een oud katoenen shirt te verknippen en dat onder je band band te doen.

Weet je wat ik vroeger moest doen bij mn dochter (is heel wat anders hoor) maar zij had een lelijk plekje onder haar oksel, en daar moest ik de koude fohn opzetten zodat het ging drogen, het hielp wel.

Werk ze, en ja spannend he je dochter als brugpieper nu.

Ze zal het vast wel leuk vinden.

Fijne dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, vervelend dat plekje.....lastig....hopelijk helpen de tips van de dames hierboven......

Maar wat die gevoelige tepels betreft....hier nog eentje...ze waren al supergevoelig altijd maar nu nog meer....zelfs als de stralen van de douche erop spetteren....het zit zelfs tegen het zeerdoen aan....

Dus ik ga ook echt hopen dat het minder gaat worden....want bij het minste geringste heb ik "het lijkt wel of je het koud heb" look .........

Maar dat wiebelen kan ook wel kloppen....want ik had van de week ook een keer mijn band niet om...en toen liepen we en bij elke stap had ik ook dat gevoel....ik mistte gewoon de stevingheid én zekerheid van de band.....zogauw ik thuis was deed ik hem dan ook gelijk weer om......dus dat gaat best strakkies nog wennen worden....soort bandafkicken..... ;-)

Maar ik heb dus foto's erop gezet...en ik zie dus geen verschil met het begin.....

Op zich maakt het mij niet zoveel uit want ik vind ze er nu al super uitzien....maar ze horen toch nog wel in te dalen toch???.......

Hoe is dat bij jou?????

Ben zeer benieuwd naar jouw foto's.....

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

:119: :119: @Cajo... dat is toch het allerbelangrijkste he! Dat JIJ tevreden bent...

en ze zien er super uit toch!

De projectie heb je toch!

en het dalen duurt bij de een of de ander gewoon wat langer natuurlijk.

al hoop ik niet dat die van mij nog veel gaan dalen! (zitten ze straks op mijn navel!) :152: of onderaan mijn buik..... lijk ik wel een manneke met een HANGZAK!!! :122: :122:

laten we 't daar verder maar niet over hebben... :5: :5: :5: :5:

als ons brugwuppertje dadelijk terug is, ga ik met haar ff naar het centrum. De gazen die Doc BB voorstelde halen :119: :119:

en ze wilde nog een paar stoere gympen... want slippers was toch niet zo handig... en die andere schoentjes. of ze toch niet "te kinderachtig" zijn.... :118: :118: :118: TJA...

nog maar even kijken heb ik gezegd... en...daarbij roept deze mama erachteraan... kijken is niet meteen kopen!! :108: :108: .

hahahah

komt vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.