Ga naar inhoud

Bloempje70 : 16 april 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

bloempje,je moet jezelf niet bang maken hoor,echt niet nodig,hoe vaak lees je ook geen goede verhalen?ook zat hoor,sommige heben een heel makkelijk en goed herstel,met dual plane,dus kop op,je komt er zekers doorheen hoor,ben ik zeker van.en wij zijn er ook nog he,om je op te vangen.

ooh dat is extra spannend ja,je eerste operatie,en juist achteraf gezien waarschijnlijk de leukste ook,vaak link je een operatie ana niet leuke dingen,nou deze operatie gaat je mooier maken,dat houd je vast op de been die gedachten,toch?

greetzzz liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

daarom,en het komt echt wel goed,vertrouw erop,dan ben je al een heel eind.

en zeggen je voelt niks,kunnen we ook niet,want dan liegen we,maar erdoorheen komen doe je zoiezo wel,dat weet ik zeker.

geniet van het weer vandaag,als je daar tijd voor hebt,hier is het nu al 17graden in de zon,hmmmmmm

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bloempje,

moest even zoeken naar waar je topic stond, het is hier zo druk waardoor je topic even terugzoeken was.

Je BV is al bijna! spannend, ik was dus ook nog nooit geopereerd.Als ik jouw was en je hebt het nog niet gedaan:dit aangeven bij de kliniek en eventueel om kalmerend middeltje vragen. Ik ging nogal gestressed de operatiekamer in en dat is echt niet fijn.Ook al had ik aangegeven dat ik bang was(ruim vooraf), en achteraf had ik daarbij beter (van te voren)om iets kalmerends kunnen vragen.

En wat moontje ook zegt het is wel een operatie waardoor je je nog mooier gaat voelen, en met behulp van het forum kom je die periode na de BV helemaal door!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieve Fjo,

Bedankt voor je berichtje. Als het goed is krijg ik idd een kalmeringstabletje. Had vannacht al een maffe droom. Droomde dat ik veel te laat kwam op de dag van de ok en dat ik gewoon gegeten had. Ik had zoiets van: als ik nog maar geholpen kan worden....

Maf he? Alsof ik het in mijn droom toch niet echt wilde.

Hoe voel jij je nu na 5 maanden? Helemaal geen last meer van pijntjes ed? Ben ik erg benieuwd naar!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Bloempje,

dat soort dromen zijn heel normaal, Ik had ook van die rare dromen vooraf.na de Bv ook hoor, over de hechtingen die er nog lelijker uitzagen dan in het echt(maar dat komt ook helemaal goed!)

Ik heb wel een moeizaam herstel gehad, en nu na 5 maanden heb ik nog steeds wel wat last van pijntjes. Maar dat komt ook omdat de zenuwen nog steeds herstellende zijn rondom de tepels. Ik sport nog vrij weinig en begin dus vrij langzaam met de opbouw en luister maar liever naar mijn lijf. Ik eet geen vlees/vis.ik vermoed dat het herstel van de borstspieren daardoor misschien wat langzamer is(?).

Ik heb nu af en toe dus last, gelukkig niet meer elke dag.Dan gaat het om de borstspieren, maar ik merk ook wel of ik een goede of minder goede stevige bh draag. Dan krijg ik ook meer last, gevoeligheid vd borsten:bij een minder stevige bh.

Ik kan nu wel lekker op mijn buik slapen en zonder sport bh, het duurde vrij lang voordat dat prettig voelde. na 5/6 weken ongeveer kon ik redelijk prettig op mijn zij slapen.

Als je een buiksplaper bent, zou ik er nu nog maar even extra van genieten!

alvast welterusten en je niks aantrekken van die rare dromen, het komt helemaal goed!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Fjo,

Ik eet ook geen vlees. Wel vis. Ben trouwens geen buikslaper en val vaak op mijn rug in slaap. Denk wel dat als ik de hele nacht alleen maar op mijn rug mag liggen ik het snel zat ben. Volgens mij krijgt iedereen daardoor wel pijn in haar rug.

Krijg wel een beetje het gevoel dat bij dual plane er maar weinig vrouwen zijn die niet in meer of mindere mate last hebben van hun borstspier. Hoop wel dat dat uiteindelijk helemaal overgaat....

Liefs,

BLoem

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik na het sporten,een shake,om me spieren te herstellen,heb dit ook gebruikt na herstel van me dual plane operatie

heeft niet echt veel uitgemaakt helaas,maar kan wel een optie zijn mischien?maar je moet ermee uitkijken,want het is eigenlijk bedoeld als je veel beweegt,na het sporten dus,maar wat spier herstelt is grotendeels eiwit,dus probeer zoveel mogelijk eiwitrijke produkten tot je te nemen,een kommetje kwark kan al heel goed zijn werk doen bij spieren die moeten herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk zo vroeg aanwezig zijn,ben je er maar vanaf,ik was laast pas om half 1 aan de beurt,brrr kon hele dag niks eten en of drinken,en was op van de zenuwen,alhoewle ik wel al wist wat me te wachten stond,hihi

sucses,laaste dagen duren het langst,maar je komt er wel

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

All the very best for you on Friday, I am sure that nearer the day I will also be VERY nervous.

We will all be thinking of you

Best wishes

Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

lief bloempje,

wat gaat het dan opeens snel hé?

Wat een mooi tijdstip zeg!

Ben je al druk met de voorbereidingen bezig?en alle belangrijke spullen, wel lager zetten hé? je moet met je elleboog niet hoger reiken dan je schouder na de BV.Dat moet je zo lang mogelijk volhouden(mij werd 6wkn aangeraden).Ik kon het de eerste 2 weken niet eens(alleen met heeeel veel moeite).

veel liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaah, zo spannnend. Ben nog allerlei dingetjes aan het regelen en zoveel mogelijk dingen afronden op mijn werk en thuis. Ga nu nog ff snel een zonnebankje pikken bij m'n buurtjes!

Morgen nog werken, dus lekker wat afleiding! Straks lekker laatste rit paardrijden voorlopig....

Liefs,

BLoem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Haha!

Onze dagen zien er vrij hetzelfde uit! Ik heb gisteravond nog even paardgereden! Zo ook onder de zonnebank, morgen nog een halve dag werken.. En morgenavond dan even stappen.. Dat dan weer wel.

Maar ik ben lekker nerveus. Heb er zin in:).

Slaap jij ook zo onrustig??

Jaaah, zo spannnend. Ben nog allerlei dingetjes aan het regelen en zoveel mogelijk dingen afronden op mijn werk en thuis. Ga nu nog ff snel een zonnebankje pikken bij m'n buurtjes!

Morgen nog werken, dus lekker wat afleiding! Straks lekker laatste rit paardrijden voorlopig....

Liefs,

BLoem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

For me it is my first consultation in 10 days time not the surgery, I think my first post was a bit misleading.

I am interested to know how the surgery was at the SLAZ.

Take care

Karen x

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.