Ga naar inhoud

Bloempje70 : 16 april 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Haha ja Bloem,ik weet het...... dat valt zoooooo tegen dat nix doen. maar tis wel echt nodig!!

en je zult het woordje geduld ook wel genoeg gelezen hebben :38:

ja ik kon zelfs niet tot lezen toekomen.... maar was wel erg veel (ahum) op het forum aanwezig :1bouncingboobs:

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meissie!!! Sorry,dat ik zo lang niks meer had geschreven.Had het zo druk laatste tijd.Met het mooie weer vlink in de thuin gewerkt,afgelopen weekend ook nog met een paar vrienden-moet ook gebeuren he. Vanaf vandaag begon ik weer te werken en het viel me reuze mee! Had gisteren ook voor het eerst op de trampoline gesprongen! :) HEERLIJK is dat! Merk wel,dat ik een slechtere conditie na al die tijd zitten heb gekregen.Wordt het tijd om er wat mee te doen!!! Heb je verslaagje ook al gisteren kunnen lezen, en je topic ook al bijgehouden (met lezen ;) ) .Ben zo super blij voor je meid,ik had nog aan je moeten denken,die dag van je operatie en de dagen erna! Had ook al je fototjes kunnen spieken ;) En het ziet echt super mooi uit nu al!!! Het past ook heel mooi bij je lichaam,nu ben je toch super gelukkige meid vermoed ik me. Jij ziet er op die foto,die je voor je avator had gebruikt echt als een jonge bloemetje!!! :) Was ook leuk om jou op de foto´s te kunnen zien,daar ben je ook helemaal Happy! Hoe gaat het met slapen en de stijfheid,ik hoop dat het wel nog uit te houden is om alleen op je rug te moeten slapen,of heb je al een andere houding kunnen vinden waarmee je je nacht rust alsnog krijgt? Heel veel liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk weer ff wat van je te lezen Rootje :11:

Lekker dat je al weer zo je dagelijks leventje hebt kunnen oppikken. Ben ook wel benieuwd hoe ze er nu uitzien bij je!

Ben vanmiddag even om half vier naar school gelopen om de kinderen te halen. Nou, wat een uitputtingsslag zeg, schrok er echt van. Terwijl het hier om de hoek is!!! Hebben/hadden jullie dat ook? Ben toch echt sneller buiten adem (misschien ook door die band?). Ook heb ik moeite om mijn stem te verheffen (= af en toe wel nodig met 3 kids :36: ). En niezen voelde net ook niet geweldig.

Nou ja, het zal wel tijd nodig hebben...

Liefs,

Bloemmie

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik was aan het werk bloempie

heel leuk je eens gezien te hebben,weet je met wie je comuniceert he op het forum

ik kan nog niet oordelen over je borsten,want er zit gewoonweg nog geen vorm in,en logisch bij deze plaatsing,maar jij gaat wel een mooie natuurlijke look krijgen,dat heb ik al wel gezien.

een fijne avond nog,ik ben er weer ff tussenuit,lekekr sporten en zonnebanken zo dadelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik heb vandaag gemerkt, dat te veel hooi op je vork nemen nu gewoon écht nog niet werkt! Je wordt door jezelf wel weer teruggeroepen!!

Ik lig nu lekker op bed met mijn laptoppie, Sex&The City te kijken, zo Greys Anatomy.. En ik ben van plan morgen mijn hele dag op die manier in te delen.. Haha!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ja ik ook. Lekker lezen, beetje slapen en beetje hier meelezen.

Hoop dat je lekker slaapt vannacht (en ik ook haha).

Liefs,

Bloem

Ik duim voor je! Mijn pilletjes codeine zijn op :(. Dus het zal mij benieuwen. Maar ik heb een drukke dag gehad. Dus ik val misschien wel gewoon natuurlijk in slaap :100:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hee Bloempje!

Hoe gaattie bij jou? Beetje lekker geslapen? Nog pijntjes?

Ik heb niet erg lang geslapen, maar wel lekker. En ik heb nog geen pijnstiller genomen vandaag :).

Morgen of overmorgen ga ik weer foto's maken. Ik zie en voel wel met de dag verschil.

Ik hoop dat het goed gaat!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dollie,

Het gaat best goed. Ben nog wel erg moe en ga wel een aantal malen per dag even liggen en heb net ook even geslapen. Vannacht redelijk geslapen, maar wel kort. Heb nog een hele poos liggen lezen en daarna in slaap gevallen. De nachten zijn best kort voor mij, omdat ik niet zolang achter elkaar kan slapen in die rugligging. Denk dat ik daarom overdag ook nog zo moe ben icm de narcose waarschijnlijk. Maar ik mag niet klagen. Doe lekker rustig aan zoals voorgeschreven. Donderdag moet ik op controle komen en jij?

Liefs,

BLoem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi Dollie,

Het gaat best goed. Ben nog wel erg moe en ga wel een aantal malen per dag even liggen en heb net ook even geslapen. Vannacht redelijk geslapen, maar wel kort. Heb nog een hele poos liggen lezen en daarna in slaap gevallen. De nachten zijn best kort voor mij, omdat ik niet zolang achter elkaar kan slapen in die rugligging. Denk dat ik daarom overdag ook nog zo moe ben icm de narcose waarschijnlijk. Maar ik mag niet klagen. Doe lekker rustig aan zoals voorgeschreven. Donderdag moet ik op controle komen en jij?

Liefs,

BLoem

Hoi Bloem!

Vandaag een goede dag gehad. Beetje geluierd, in de zon gezeten.. Hihi. Vannacht telkens wakker geworden, heel irritant!! Op m'n rug slapen is niks voor mij. Ik had van die wiebelbenen! Dus heb een dik kussen onder m'n knieholtes gelegd, dat ging beter.

Net even een schrikmoment gehad. Zat aan tafel te eten en voelde een kramp en steken in m'n borst!! Alsof er wat bewoog.. Ik trok helemaal wit weg en het klamme zweet brak me uit! Ik ben nu gewoon op bed gaan liggen. Schrok echt even.

Maar hoe gaat jouw genezing? Is er verschil tussen op de spier en dual plane plaatsing bij herstel? De mijne dalen namelijk echt. In m'n bh zitten ze mooi strak en lijken ze niet supergroot.. Maar als ik m'n bh uitdoe dan zijn ze enorm (voor mijn gevoel dan, haha).

Ik blijf in ieder geval lekker op bed. Doet een beetje zeer..

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloem!

Vandaag een goede dag gehad. Beetje geluierd, in de zon gezeten.. Hihi. Vannacht telkens wakker geworden, heel irritant!! Op m'n rug slapen is niks voor mij. Ik had van die wiebelbenen! Dus heb een dik kussen onder m'n knieholtes gelegd, dat ging beter.

Net even een schrikmoment gehad. Zat aan tafel te eten en voelde een kramp en steken in m'n borst!! Alsof er wat bewoog.. Ik trok helemaal wit weg en het klamme zweet brak me uit! Ik ben nu gewoon op bed gaan liggen. Schrok echt even.

Maar hoe gaat jouw genezing? Is er verschil tussen op de spier en dual plane plaatsing bij herstel? De mijne dalen namelijk echt. In m'n bh zitten ze mooi strak en lijken ze niet supergroot.. Maar als ik m'n bh uitdoe dan zijn ze enorm (voor mijn gevoel dan, haha).

Ik blijf in ieder geval lekker op bed. Doet een beetje zeer..

Liefs,

Dollie

Hoi Dollie,

Maak je maar geen zorgen meid deze pijntjes horen erbij is mij ook verteld heb regelmatig met steken en pijntjes gebeld om te vragen of t wel normaal was ze zei dat zei dat ook had gehad en t niets is om je zorgen te maken. (ik was ook heel bang) en dan is elk pijntje 10 keer erger.

Veel suc6 met de genezing.

Liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dollie,

Het gaat best goed. Ben nog wel erg moe en ga wel een aantal malen per dag even liggen en heb net ook even geslapen. Vannacht redelijk geslapen, maar wel kort. Heb nog een hele poos liggen lezen en daarna in slaap gevallen. De nachten zijn best kort voor mij, omdat ik niet zolang achter elkaar kan slapen in die rugligging. Denk dat ik daarom overdag ook nog zo moe ben icm de narcose waarschijnlijk. Maar ik mag niet klagen. Doe lekker rustig aan zoals voorgeschreven. Donderdag moet ik op controle komen en jij?

Liefs,

BLoem

Hoi Bloem,

Fijn dat t je al beter gaat. En ja rug slapen iseen ramp weet er alles van, ben blij dat ik weer op mijn zij kan liggen ik moet wel een kussentje voor me neer leggen anders rust mijn arm op mijn boobies en dat is nog niet zo comfortabel, maar elke dag gaat t beter moet je maar denken.

Liefs, Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloemmie,

Hoe gaat het ermee, heb je al kunnen douchen ondertussen, had je een beetje schrik voor toch? De pijn valt geloof ik nogal mee hé, gelukkig maar. Las dat je nog alle gevoel hebt in je boobies, tof hé, dat zal waarschijnlijk wel zo blijven, heb ook steeds m'n gevoel behouden, alleen m'n tepels zijn op een gegeven moment nogal gevoelig geworden, beetje op het pijnlijke af, maar dat is ook ondertussen alweer helemaal normaal.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bloempje,ben ook ff benieuwd,of je al gedoucht hebt,en het valt allemaal best wel mee hoor,juist heerlijk,ff die bh uit,alhoewel ik wel begrijp dat je het ff onwennig vind hoor,het voelt raar en zwaar aan,maar over een tijdje,weet je niet beter en kijk je er lachend op terug :106:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden, ik heb al de dag na de operatie voor het eerst gedoucht en gisteren ook voor het eerst mijn haar weer gewassen (voorover gebogen). Ik had 2 stel extra watervaste pleisters meegekregen en gisteravond voor de zekerheid voor het douchen nog maar 1 stel eroverheen geplakt. Heb net wel weer even een paracetamol voor de nacht genomen. Merk dat het 's avonds allemaal weer wat zeurderiger voelt. Ben dan ook vermoeider.

Heb zo'n draagbare dvd-speler en die erbij gepakt op bed, zodat ik lekker een filmpje kan kijken. Heb net Zwartboek gekeken, maar die is toch wel heftig hoor op dit moment hihi.

Nou hoop dat het vannacht weer wat beter gaat met slapen.

Dikke knuffel,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dacht al zou bloem nu nog altijd niet gedouched hebben, hahaha, maar dus toch, beetje beter verslag doen hoor, wij willen alles weten hahaha :152:

Fijne nacht gewenst!

Liefs en dikke knuff, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh, had ik dat nog niet gemeld dan? Bah, dat klinkt ook idd onfris als jullie denken dat ik me nog niet gedoucht heb.... Dan is het zeker in een topic van iemand anders geweest waar we het over douchen hadden. Maar meiden: de teller staat inmiddels op 3x douchen en straks denk ik ook nog even.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bloem, dacht echt niet dat je je nog niet gewassen had hoor, was alleen benieuwd of je al gedouched had vanwege het nat worden van je pleisters, zijn nog manieren hé om je te wassen. Dacht echt niet dat je zo onfris was hoor, hihihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet ook lekker ontspannende films kijken, niet te heftig en ook niet te grappig, want hard lachen is ook nog niet fijn

tips voor lekker de middag door te komen, julie en julia, its complicated, en als je van droge humor houdt, men who stare at goats

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.