Ga naar inhoud

Bloempje70 : 16 april 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik lees hier al een tijdje mee, maar meer dan dat ook nog niet. Ben nu 38 jaar en zoals anderen hier hebben mijn 3 (prachtige) kids het weinige dat ik al had aan borst echt leeggedronken.... Bij elkaar heb ik zo'n 5 jaar borstvoeding gegeven. Inmiddels is dat ruim 6 jaar geleden en heb ik nu zeker minder dan AA, heb even opgezocht en bij AA verschilt je borstomtrek nog 10 a 12 cm met je ondermaat. Bij mij is dat ongeveer 5 cm :angry::139:

Ik word steeds zekerder over een borstvergroting, maar vind het aan de andere kant ook doodeng. Ben nog nooit geopereerd en onder narcose geweest. Het is niet eens de pijn waar ik bang voor ben, maar meer dat er iets mis kan gaan ofzo. En toch hoop ik voor volgende zomer ook eens borsten te hebben. Liefst een C-cup als dat voor mij is weggelegd. Heb al een folder van de Veldhuiskliniek helemaal doorgespit. Vind het belangrijk dat een kliniek goed staat aangeschreven. Tis toch je lijf die je aan zo'n arts toevertrouwd.

Ik hou jullie op de hoogte en lees hier lekker verder!

Groetjes,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo Bloempje!

Welkom hier! Wat jij beschrijft herken ik...ik vind het ook doodeng! Inderdaad niet de pijn maar vooral de narcose!

Ik wens je veel succes bij "jouw weg"!

Groetje Barbara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

ik heb 2x een narcose gehad, voor mn BV en eerder dit jaar voor een kijkoperatie..het is echt NIET akelig!! ik was er ook bang voor...ik was ook totaal niet misselijk achteraf wat ze wel eens zeggen..alleen erg moe en beetje dizzy maar heb sowieso last van lage bloeddruk dus als ik ff wilde opstaan had ik al het gevoel neer te gaan..maar anderen hebben daar geen last van.

wel een opgeblazen buik de 2 weken erna..maar dat is ook bij iedereen anders. maak jullie cht niet dryuk om de narcose en een BV tja, ik heb ze op de spier en had de eerste 2 dagen pijn, maar met de pijnstillers wel te doen, erna gaat het steeds beter..ik weet niet hoe het is onder de spier plaatsing - moet pijnlijker zijn en langer herstel..) is toch niet geheel te voorspellen..

maar maak jullie niet druk om die narcose..echt niet doen hoor!

groetjes

Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach die opgezette buik heb ik toch al regelmatig door een spastische darm :blush:

Ik hoop dat het bij mij ook op de spier kan ivm het herstel, maar heb geen idee of ik daar nog genoeg 'borstweefsel' heb.... Heb in ieder geval geen dunne huid, misschien dat dat scheelt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Bloempje,

Welkom hier! Lees vooral lekker rond. Er valt veel te lezen. Iedereen zijn ervaringen. Ik zit alweer een tijdje op t forum, blijf het leuk vinden. We maken allemaal een beetje hetzelfde mee en toch kan dat zo anoniem als je zelf wilt. Het is een leuke club Lady's hier. Altijd in voor een praatje of soms leven ze helemaal met je mee.

Succes!

Groetjes, Pat :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rachel82

Hoi bloempje,

Alles helemaal herkenbaar. En ik vind dat je na 3 kinderen een borstvergroting verdiend! Kado aan jezelf omdat de meeste van de tijd om de kindjes draaid!

Ook hartstikke leuk, maar gewoon nu even tijd voor mama! Mag best een keer. En je moet gewoon een pc zoeken die veel angsten weg kan nemen. Die zijn er! Ik heb hem ok gevonden. En wanneer je er een goed gevoel bij hebt en vertrouwen in de pc dan verdwijnt de angst ook voor het alle grootste gedeelte! Gewoon luisteren naar je gevoel en meerdere consulten raad ik aan, dan weet je echt onderscheid te maken en dan vind je zeker een pc waar jij het volste vertrouwen in hebt en loop jij volgend jaar in je goed gevulde bikini op het strand als HOT MOMMA! Verder gewoon je man een week vakantie op laten nemen als je operatie gaatdoen en de vriezer vol met eten stoppen, huis goed schoon van te voren (zo wil ik het ook gaan doen in november) Komt het helemaal goed!!! Succes met het vinden van voor jou de hjuiste PC. Ik hou je verhaal hier in de gaten!

Groetjes, Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zo, na me een beetje georiënteerd te hebben, ben ik van plan om op korte termijn eerst een afspraak te gaan maken met dr. Melis in het Rodekruis ziekenhuis. Het is lekker dichtbij en ik lees erg goede verhalen over hem. Mijn contract met m'n werk loopt over 2 weken af en ik hoop dat het verlengd gaat worden, want anders wordt het wel een erg moeilijk verhaal financieel.... Heb al 3x een jaarcontract gehad, dus het moet nu een vaste aanstelling worden. Baal er erg van dat het zo lang duurt voordat ik het hoor. Had nl. allang een afspraak willen maken. Het lijkt wel als je eenmaal die beslissing hebt genomen om voor een borstvergroting te gaan, dat iedere week dat je nog moet wachten, er 1 teveel is. Hebben jullie dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloempje :)

Allereest succes met je contract! ( vervelend idd, dat ze daar zo lang over doen om duidelijkheid te geven!)

En ja ik denk dat iedereen het gevoel kent van: eenmaal besloten, dan graag morgen als het kan hihi! ;)

:116: Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nou gefeliciteerd hoor met je vaste aanstelling!! En dat in deze tijd :43:

Welkom verder hier op het forum, heel leuk en leerzaam!

Spannend, je eerste consult, weet je al een beetje wat je zou willen? Aantal cc's, rond of anatomisch, via de tepel of borstplooi, dat soort dingen :38:

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nou gefeliciteerd hoor met je vaste aanstelling!! En dat in deze tijd :43:

Welkom verder hier op het forum, heel leuk en leerzaam!

Spannend, je eerste consult, weet je al een beetje wat je zou willen? Aantal cc's, via de tepel of borstplooi, dat soort dingen :38:

Liefs Bo

Hey Bo,

ook al is dit een reactie van jou op iemand anders (sorry bloempje en gefeliciteerd met je contract. en spannend,ik heb woensdag ook 2 afspraken.) wil ik ff een vraag stellen.

Ik heb zowat heel het forum gelezen van voor naar achter ;) en weet wel wat ik wil. alleen het aantal cc blijft me een raadsel haha

maar wat als de pc nu daar anders over denkt? ook al spreekt de beste man je dan toch nog wel aan..

groetjes Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bo,

ook al is dit een reactie van jou op iemand anders (sorry bloempje en gefeliciteerd met je contract. en spannend,ik heb woensdag ook 2 afspraken.) wil ik ff een vraag stellen.

Ik heb zowat heel het forum gelezen van voor naar achter ;) en weet wel wat ik wil. alleen het aantal cc blijft me een raadsel haha

maar wat als de pc nu daar anders over denkt? ook al spreekt de beste man je dan toch nog wel aan..

groetjes Patries

Hoi,

Ik heb gekeken naar een vriendin van me, zij heeft 400 cc en dat vond ik net iets te..... Toen de pc over het aantal cc's begon, had ik al wel zoiets dat ik geen 400 cc wilde maar net ff iets daar onder. En weet je, eigenlijk kun je daar niks van zeggen want de 1 krijgt een D cup met 400 en de ander een G! Het ligt helemaal aan je eigen borst, wat je er nu hebt zitten aan huid en weefsel enzo.

Ik heb ook een consult gehad bij de Bergman Kliniek en daar zeiden ze dat er niet meer in zou gaan dan 240 cc (volgens mij, is al een poosje geleden....) Toen ben ik naar de pc van mijn vriendin gegaan en volgens hem kon zelfs 375 cc! Ik heb gekozen uiteindelijk voor 350 cc en ben er heel blij mee! Niet te groot, niet te klein, precies goed voor mijn lichaam! Geef je wensen aan je pc en vertrouw op zijn advies!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb gekeken naar een vriendin van me, zij heeft 400 cc en dat vond ik net iets te..... Toen de pc over het aantal cc's begon, had ik al wel zoiets dat ik geen 400 cc wilde maar net ff iets daar onder. En weet je, eigenlijk kun je daar niks van zeggen want de 1 krijgt een D cup met 400 en de ander een G! Het ligt helemaal aan je eigen borst, wat je er nu hebt zitten aan huid en weefsel enzo.

Ik heb ook een consult gehad bij de Bergman Kliniek en daar zeiden ze dat er niet meer in zou gaan dan 240 cc (volgens mij, is al een poosje geleden....) Toen ben ik naar de pc van mijn vriendin gegaan en volgens hem kon zelfs 375 cc! Ik heb gekozen uiteindelijk voor 350 cc en ben er heel blij mee! Niet te groot, niet te klein, precies goed voor mijn lichaam! Geef je wensen aan je pc en vertrouw op zijn advies!

Liefs Bo

hey,

thnx voor je snelle reactie ;)

Ja dat bedoel ik nou.. Je kan het aantal cc niet altijd vergelijken. Maar ok.. ik wacht de 16e af. Kijken wat beide te vertellen hebben :D

liefs

Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ben net terug van mijn consult bij dr. Melis. Heb er een heel goed gevoel bij. Wel een heel verhaal hoor.... Ik heb/had de lichtste vorm van tubereuze borsten. Nu zie je er niet zoveel van, maar ik heb weinig profiel onder mijn tepel. Na alles uitgelegd te hebben waarom en hoe en wat, kwam hij met het aanraden om voor ronde siliconen te gaan met een high profile en geplaatst onder de spier. De prothesen worden wat lager geplaatst, zodat mijn tepel wel in het midden komt. Nadeel is dat mijn ene tepel een cm hoger zit dan mijn andere. Is mij gek genoeg nooit opgevallen. Dit verschil zou duidelijker kunnen worden na de bv. Aantal cc om tot een cup C te komen zou 350 of 375 cc zijn. Dat is dan ook een echte cup C. Nu kan ik gaan nadenken en kijken hoe ik het financieel voor elkaar kan krijgen. Tegenvaller vind ik het plaatsen achter de spier. Ik had gehoopt dat het op de spier kon, maar volgens dr. Melis is dat echt af te raden. Ik had een vriendin mee en die heeft meteen nog even haar kraaiepootjes laten botoxen. Dat was wel grappig, want helemaal niet afgesproken ofzo. Echt zo van: heb je daar nog even tijd voor? Ja hoor, kom maar.

Is 350/375 cc veel trouwens? Ben benieuwd naar jullie reakties. Vind het allemaal zo ontzettend spannend.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloempje,

Herkenbaar je verhaal! Ook mijn kids hebben zich zo lekker te goed gedaan aan mijn borsten dat er niets meer van over was! :angry:

Ik las in je voorstel topic dat je de brochure van de Velthuiskliniek hebt doorgespit. Heb je daar dan ook nog een consult of nog ergens anders? Mijn pc is echt een aanrader! Ik las hier op het forum dat deze man echt DE borstenman van Nl is. Nou, ik kan het beamen.

Ik wens je heel veel succes en alvast veel voorpret met het zoeken naar de juiste pc.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloempje,

Herkenbaar je verhaal! Ook mijn kids hebben zich zo lekker te goed gedaan aan mijn borsten dat er niets meer van over was! :angry:

Ik las in je voorstel topic dat je de brochure van de Velthuiskliniek hebt doorgespit. Heb je daar dan ook nog een consult of nog ergens anders? Mijn pc is echt een aanrader! Ik las hier op het forum dat deze man echt DE borstenman van Nl is. Nou, ik kan het beamen.

Ik wens je heel veel succes en alvast veel voorpret met het zoeken naar de juiste pc.

Groetjes!

Ik overweeg nog een consult in de Velthuiskliniek. Vind toch 375 cc best veel klinken. Hoef echt niet groter dan een c cup... Heb jij ook foto's die ik mag zien? Dr. Melis was tegen Dual plane. Volgens hem zie je vaak een soort van dubbele borst a/d bovenkant ontstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan zo direct je omtrek nergens vinden ...

Zelf ben ik van omtrek 80cm en ben met 335cc van een lege B naar een volle C gegaan .

Ben bijna 39 maar heb geen kids .

In mijn onderschrift vind je verdere info/foto's (wat onderstreept is , is gelinkt) .

Wat ik wel her en der lees is dat degenen die tussen 2 'maten' konden kiezen en voor de kleinste kozen daar achteraf in 80% van de gevallen spijt van hebben ... Grootte went :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan zo direct je omtrek nergens vinden ...

Zelf ben ik van omtrek 80cm en ben met 335cc van een lege B naar een volle C gegaan .

Ben bijna 39 maar heb geen kids .

In mijn onderschrift vind je verdere info/foto's (wat onderstreept is , is gelinkt) .

Wat ik wel her en der lees is dat degenen die tussen 2 'maten' konden kiezen en voor de kleinste kozen daar achteraf in 80% van de gevallen spijt van hebben ... Grootte went :38:

ja,daarom wil ik als ik bel,of op de dag van de operatie toch wel ff zeggen dat ik zeker voor de volle D wil gaan. Dat had ik ook al meer gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloempje,

ja ik had er 2 vandaag. Alleen de 1e was top en de 2e was zwaar pet... Dus voor mij was de keus al snel gemaakt. Bijna al na het 1e consult haha. Maar wilde die ander ook zien en kijken wat die te zeggen had. Kwam dus wel uit op 2 verschillende dingen. Als je mijn voorsteltopic leest staat het uitgebreid.

Maar ik ben eruit. Morgen datum korstlsuiten en aftellen geblazen haha.

En op jou consult ff reageren; snap dat het tegenvalt. Je hebt toch zelf al een idee hoe en wat. En of dat veel is? Geen flauw idee. Heeft ook te maken met je eigen (al dan niet aanwezig) borstweefsel. Ik krijg "maar" 300 waaschijnlijk..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff en gekopieerd en geplakt hoor. wel zo netjes om over jou bij jou door te gaan hahaha

Overweeg nog een consult bij de Bergmankliniek in Bilthoven of de Velthuiskliniek, maar als ik eerlijk ben is dat dan alleen maar omdat ik hoop dat het evt. toch op de spier kan.... niet omdat ik geen vertrouwen heb in dr. Melis. Integendeel!

ja dat vind ik dan erg slim van je. ik ben ook naar 2 verschillende gegaan. alhoewel ze 2 verschillende dingen zeiden. maar het plaatsen was dan weer wel hetzelfde,op de spier en cc was ook wel ongeveer gelijk..

gewoon afspraak maken. luisteren naar je gevoel.

liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bloempje

tis zeer herkenbaar wat je schrijft. ik wilde ook het liefst op de spier, eerste pc consult werd verteld dat dat bij mij max 290 kon zijn en dat ik rekening moest houden met 245 omdat hij het pas tijdens operatie kon bepalen. die 245 vond ik te weinig, wilde zekerheid hebben dat het 295 zou zijn.

tweede consult raadde 310 dual plane aan. en nu bij mijn derde consult pakte hij na het meten 440 voor OP DE SPIER. kun je nagaan!! moet er ook allemaal aan wennen, het is allemaal zo verschillend. wat moet je nou geloven? ik wil ook zeker niet extreme borsten, maar het klinkt als zoveel.

heb je al een afspraak bij die andere kliniek? je leert wel steeds meer, maar het wordt er niet makkelijker op...

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels ook een consult aangevraagd bij de Veldhuiskliniek, dr. Zaal op 5 oktober en bij de Bergmankliniek, dr. Laban op 21 oktober. Ben zoooo benieuwd wat daar uitkomt....

ik ook hoor! is nog wel ff wachten geblazen voor je.... maargoed,beter zeker weten dan twijfelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.