Ga naar inhoud

Bloempje70 : 16 april 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Gast Mickey10

WAUW!!! Ik vind ze nu al super mooi!! Mooie maat ook.

Wel een beetje eng verhaal over je hartslag maar ik ben een leek...misschien stelt het wel niks voor. Een spoedig herstel gewenst verder!

Liefs Mickey

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey,

Wat vervelend dat je een rotnacht hebt gehad, met de extra kussens zal het vast beter gaan vanacht.

Fijn dat je het allemaal als prettig hebt ervaren en dat je nauwelijks pijn hebt.

Nu wordt het elke dag een beetje beter laat je lekker verwennen.

Zou ik misschien je ww mogen zodat ik ook ffies kan spieken?

Slaap lekker voor straks.

Liefs steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

dear bloemmie

sta toch te kijken van de hele impact van de bv op je zenuwen! goed dat het nu achter je ligt en dat je erop terug kunt kijken

mag ik ook je ww, dan heb je er zo nog een complimentje bij!

sterkte ook weer de 2e nacht!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

2e nacht was weer net zo beroerd als de eerste nacht. Wordt gewoon wakker van de pijn in mijn rug. Rond mijn schouderbladen. Hoe doen jullie dat toch in godsnaam? Normaal gesproken val ik altijd in slaap op mijn rug, maar nu ik de hele nacht zo moet liggen valt dat toch reuze tegen. Slaap maar 2, 3 hooguit 4 uurtjes achter elkaar. En die 4 uur heb ik vannacht al helemaal niet gehaald. Ga er steeds maar eventjes uit om te plassen en wat water te drinken, zodat ik even mijn rug kan bewegen. Hoe rechter op ik lig hoe beter het gaat, dat dan weer wel.

Met mijn borsten gaat het geloof ik prima. Voel wel af en toe de wonden branden. Heb er net 2 was handjes tussen gestopt en de onderste haakjes van mijn bh (voorsluiting) losgemaakt. Volgens dr. van Selms was vooral de band belangrijk en mocht de bh redelijk losjes zitten.

Nou ik ga weer effies bijlezen.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

BLOEM ik vindt het echt PRACHTIG!!!!!!

Xie aan je gezicht dat je net zo blij en trots bent als ik dat was na de operatie.

Jammer dat je zo'n vervelende nacht achter de rug hebt. Kan je helaas geen tip gven. Ik lig met 1 extra kussen te slapen dus daar heb je verder niets aan want dat doe je al.

Wat is dat eigenlijk voor band want ik zat nl 1 week in de tape?

Hoop dat je vandaag wat kan uitrusten.

Liefs steffie :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Bloempje,

Mijn tweede nacht was ook eigenlijk hetzelfde als de eerste nacht.. Wederom vlak voor het slapen 2 paracetamolletjes met codeine ingenomen. Inslapen gaat prima, doorslapen iets minder. Ik heb geen last van mijn rug. Vooral van de voorkant! Onder mijn oksels is het ook helemaal gezwollen! Mijn huid staat ook onwijs strak! En nog steeds heb ik last van mijn ademhaling. Als ik lig gaat het prima, maar als ik zit doet diep inademen pijn, bah!

Mijn borsten staan ook echt strak, strakker, strakst! In mijn rechterborst heb ik gevoel, links weinig.. Ze glimmen ook nog steeds! Hihi.

Ach ja, we wachten geduldig af tot alle pijntjes weg zijn toch?! Want ja, we hebben ze nu wel :1boobs::131:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha bloemmie

leuk om je gezien te hebben, had een heel ander paardenmeisje verwacht :). mijn eerlijke mening is dat het er voor vlak na de bv al erg goed uitziet, het heeft wel nog een lange weg te gaan. heerlijk om borsten te hebben! kan me voorstellen dat dit heel veel met je doet.

die nachten, die zijn beroerd, ik heb de eerste twee weken een aantal slapeloze nachten gehad, op een gegeven moment werd ik daar ook strontchagrijnig van :104: . na 2 weken ontdekte ik een houding waar ik wel weer iets beter in kon slapen, maar goed, das wel 2 weken later, daar zal ook wel wat gewenning bij zitten. Hoofdeind een stukje omhoog zonder kussen, voeteneind ook, zodat je billen in een kuil liggen, kussens voor onder mijn onderbenen. kussens in de aanslag om beetje te varieren en uit te proberen. zo heb ik zeker 5 weken redelijk kunnen slapen. maar uitslapen is voorlopig ff niet aan de orde

vwb littekens, ik denk dat dat goed gaat komen, tot zover kunnen en gaan je protheses zakken, dat valt over een aantal weken mooi in de borstplooi. ondanks je dual plane heb je al een mooie bolling aan bovenkant.

komt goed meid!

thnx dat ik je picjes mocht zien

liefs en sterkte ook vandaag weer

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes. Dat van die kussens onder je benen ed ga ik ook maar eens uitproberen.

@ Dollie: gelukkig heb ik juist weinig last van mijn borsten en ademhaling. Daar was ik op voorhand juist wel bang voor. Diep inademen gaat wel, al voelt het niet echt lekker.

@stefmaryip: Die band is elastisch en zit boven de borsten. Sinds een jaar doet dr. van Selms het zo. Volgens hem het belangrijkste 'instrument' na een dualplane plaatsing om de protheses goed naar beneden te houden, zodat ze niet naar boven schieten (gets, lekker idee he). De bh is wat minder belangrijk volgens hem en mag wat losser zitten, juist omdat de band de boel naar beneden moet fixeren. De band moet 6 weken....

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloem,

Ja, kan knap lastig zijn hé met de slaap, je zult een beetje moeten experimenteren met verschillende houdingen tot je er een vind die je redelijk makkelijk afgaat. Een kussentje onder de knieën kan de druk op de rug wel wat ontlasten, had ook een bodykussen gekocht (lang smal kussen) en dat naast me gelegd zodat ik zo'n beetje half tussen rug- en zijlig kon liggen (zo heb je steun in je rug, anders rol je zo weer op je rug, hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel). Hoop dat je spoedig er wat op vind, want ja, je word er inderdaad maar chagrijnig van als je je broodnodige slaap mist.

Gelukkig gaat het met de borsten al redelijk goed! :D Heb het ook gehad dat de wonden branden gedurende enkele dagen, ging gelukkig nog vrij vlug over, hoop bij jou ook!

Nog veel succes met het herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Bloempje,

balen he van die nek en rugklachten. ik herken dat wel hoor. Het is even zoeken naar hoe je het beste ligt tijdens het slapen.

De wonden zijn ook vrij dik. Als je de pleisters er uiteindelijk af hebt, dan zul je het nog beter kunnen voelen. het zijn de onderhuidse hechtingen. Als je na 2 weken(ongeveer) moet gaan masseren dan stimuleer je die oplosbare hechtingen. Maar dat blijft wel even voelbaar hoor.

Het is ook bijzonder: van de ene dag op de andere heb je ineens (grote) borsten! :wub:

veel liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Bloempje,

Hoop dat jouw dag ook zo relaxed is verlopen :)

Ik ben nog steeds erg gezwollen.. Haha. Van mijn littekens/hechtingen voel ik echt helemaal niks. Maar de druk op mijn borst en het trekken van mijn huid in combinatie met de zwelling, da's nie zo prettig.. Haha.

Ik hoop dat jouw nacht beter gaat verlopen! Anders kan je altijd de dokter om een inslapertje vragen (ik heb Temazepam, maar nog niet gebruikt!), maar bij mij werkt paracetamol met codeine ook heel goed.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

bloempje,hopenlijk gaat het gauw wat beter met je rug en nek,probeer wel rechtop te blijven lopen en zitten he,anders word het nog stijfer,en meer pijn ten gevolg.

hopenlijk slaap je verders wel een beetje bij in de loop vd week?

beterschap en lekker rustig aan

liefss moontje

p.s ja bij mij voelden de wonden eerste tijd ook dik en vervelend,is straks minder als de hechtingen eruit gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Barb!

Vannacht ietsje beter geslapen. Heb nog een dekbed onder mijn hoofdeinde gepropt en wat kussens hier en daar. Werd wel 1x wakker vannacht en duurde even een tijdje voor ik weer sliep. Weer een wat versnelde hartslag en dat voelt echt vervelend. Ik heb ook een spastische dikke darm. Normaal ga ik in bed vaak op mijn linkerzij liggen om de lucht kwijt te raken, maar dat kan nu niet, dus denk dat het daardoor komt. Nou, ik ga even een afspraak maken voor donderdag.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja,je kunt idd niets meer doen om de nachten comfortabeler te maken. veel kussens her en der leggen ;)

nu hik je er tegen aan maar volgende week deze tijd kijk je er heel anders op terug hoor :D

en zou ik je ww mogen?

succes verder met herstellen :38: komt allemaal goed meis

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bloem, congratulations :)

I wasn't expecting your post so quickly, I wish you a speedy recovery.

I would love to see your photos.

I am going to see Dr Nio today for my first consultation.

Take care and rest

Love Karen X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Bloem,

leuk je ook eens te zien. gezicht bij de naam :D

en ze zijn mooi! passen goed bij je lichaam en worden alleen nog maar mooier. je zult echt zien dat je straks nog mooiere borsten hebt na een week of 6. en dan nog veranderen ze vaak. en dat hempje staat erg leuk met borsten :38:

succes meid,

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Patries, dank je. Vul ook eindelijk eens een hemdje op met borsten ipv met een bh met vulling... Ben niet zo'n geduldig typje, maar dat zal ik de komende weken dus wel moeten zijn. Verveel me nu al rot. Gelukkig kan ik wel zo nu en dan even komen kletsen hier. Straks weer ff wat rusten in mijn bedje met boek. Daar kom ik eindelijk wel eens aan toe: boeken lezen!

Liefs,

bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.