Ga naar inhoud

Bloempje70 : 16 april 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Nou ben weer terug van mijn consult bij Dr. Laban. Nog een consult te gaan en dan heb ik misschien wel kwartet! Vond het een aardige man, legde duidelijk uit, maar het consult was niet echt heel lang (denk zo'n 20 min. en daarna nog even met iemand anders voor de meer adm. dingen). Ik moet zeggen dat ik dan liever betaal voor een wat langer consult, maargoed, ik heb ondertussen al zoveel info dat dat ook niet zoveel meer uitmaakt. Hij ging ook voor dual plane, al had ik het idee dat hij iets twijfelde omdat ik een vrij ontwikkelde borstspier heb. Hij adviseerde ronde protheses van Eurosilicone medium profile en zo'n 300 cc moest wel lukken. Het liefst wil ik Mentor of McGhan protheses, dus vond het wel jammer dat ze daar niet mee werken. Volgens hem zijn anatomische protheses erg stug en geven niet echt mee met bewegingen. High profile raadde hij af, omdat het dan te ballerig zou worden (terwijl Dr. Melis juist voor high profile ging, heb nu het idee dat ik met zijn advies op minstens een D uitkom, wat ik helemaal niet wil!).

Nou ben erg benieuwd naar het advies van dr. Selms. Moet zeggen dat ik me bij het advies van dit laatste consult het prettigst voel tot nu toe, afgezien van het merk prothese.

Wordt 5 nov. vervolgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hai Bloempje,

Zelf ben ik ook bij Dokter Laban geweest. Ik vind hem heel kundige en prettig overkomen.

Hij gaf me wel een ander advies dan Nio. Laban zegt medium profile en Nio high profile.

En Laban zegt dat kennelijk om dat hij High profile te ballerig vindt.

Ik vind dat wel mooi dus ik twijfel nu heel erg.

Bij de bergman kliniek houden ze je ook standaard 1 nachtje bij een wissel en dat maakt de operatie heel kostbaar. Echter gheeft dat wel een vertrouwd gevoel.

Ze nemen de operatie dus erg serieus.

Nu ben ik reuze nieusgierig naar je laatste comsult aangezien dat in het Lucas is. daar ben ik ook geweest. Ik ben dus heel benieuwd wat jou ervaring daar zal zijn en wat het advies zal zijn.

Ik blijf je volgen ...hihi

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Bloempje,

Geen idee of dit nu ten overvloede is aangezien je ook op mijn topic hebt gereageerd, maar ik dacht zal je toch even antwoorden.

Ik heb nog geen keuze kunnen maken. Zowel Nio als Laban zijn erg goede PC's. Ze geven alleen allebei een andere advies. Dus ik ben nu heel benieuwd welk advies jij krijgt bij SLAZ.

In mijn ondertekening staat Nio omdat ik eigenlijk alleen daar was geweest.

Ik zal het aanpassen. Wellicht is dat duidelijker.

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Ben dus afgelopen donderdag bij dr. van Selms geweest. Wat een relaxte duidelijke man. Ik had er een heel goed gevoel over en gelukkig werkt hij ook met McGhan protheses. De Monobloc hydrogel protheses heeft hij wel me wel afgeraden. Was echt zo van: garantie tot de deur, dus dat gaf niet echt een goed gevoel. Gaan we toch voor siliconen! Ik wacht nu op een belletje van het ziekenhuis of ze nog plek hebben voor kerst en anders wordt het volgend jaar. Misschien niet eens zo gek aangezien ik me aan het orienteren ben voor een ander paardje.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die bloempje

je naam staat onder je laatste post! weet nie of je dat erg vindt, maar ik dacht, ik wijs je er ff op.

ik was zelf in de loop van mijn bf.com ervaringen ook nieuwsgierig geworden naar selms, maar goed, mijn keuze was al gemaakt, ik sta erachter, en ik had geen zin in nog meer onderzoek, het enige waar ik af en toe moeite mee heb is dat hij zo duur is, 5000, maar goed, dan had ik zelf ook maar een vak moeten leren

Gefeliciteerd met je keuze. wel een ander gevoel he, als je die knoop hebt doorgehakt. Je gaat niets meer doen met kappel? haar ideale protheses waren toch juist wel hydrogel? benieuwd wanneer jij onder het mes kunt.

Ik zag ook dat 3 van de vier ronde hebben geadviseerd, is dat ook mede op eigen verzoek of is dat onafhankelijk advies van pc geweest?

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja ik heb dat steeds dat ik mijn eigen naam intyp en daarna weer snel wis. Heb het maar even veranderd. Ik zit helemaal met mijn hoofd ook bij een paardje dat te koop staat en waar ik weg van ben....

Rond was niet op eigen verzoek. Ik heb mezelf bewust blanco gehouden qua advies. En ik kan me trouwens nog steeds wel voorstellen dat ik op het laatste moment afzeg... Begint nu wel erg echt te worden allemaal en dan het idee dat ik zolang ook niet kan paardrijden vind ik ook wat minder. Maarja ik hoop dat ik het er allemaal voor over blijf hebben. Stom he, dat je dan toch weer gaat twijfelen zodra het dichterbij komt?

Hadden jullie dat ook?

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die bloemmie

ik ben ook soms snel met posten dat ik daarna even moet terugkijken of ik mn naam wel of niet heb gebruikt. kon me voorstellen dat dat bij jou ook per ongeluk was gebeurd.

die zogenaamde Cold Feet, die heb ik ook. twijfels of het echt wel nodig is, dat ik toch wel trots ben op mn lijf, of het allemaal wel de moeite waard is. maar moet zeggen dat dat bij mij sterk op en neer gaat, de ene keer kijk ik er naar uit, en de andere keer interesseert het me nauwelijks. En ik vind ook dat er verdraaid veel bedreigingen op de loer liggen, als je 3 mnd vooruit zoiets plant. Er komt werkelijk vanalles op ons af op dit moment, vriendje andere baan, ik missch ook, familiesores en ga zo maar door.

liefs,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die twijfels heeft iedereen en het feit dat je op meerdere consults gaat - en dus andere adviezen krijgt omdat elke kliniek/chirurg nu eenmaal een eigen manier van 'werken' heeft - maakt het er niet makkelijker op .

Doen waar je je't beste bij voelt .

Ik had op voorhand een lijst/beeld van wat wel en niet en ik had geluk meteen op dezelfde golflengte te zitten met de chirurg . Ik ging ook 'blanco' (maar wél goed voorbereid) naar dat consult en had me voorgenomen dat wanneer het niet naar mijn zin zou kunnen gebeuren , zou ik 't afblazen . Een tweede consult (eventueel ergens anders) zag ik niet zitten . Voor mij was het wat ik nu heb of niks !

Je hebt er goed over nagedacht voor je de stap naar consult's nam . Je bent voorbereid , hebt geluisterd . Hak de knoop door en ga ervoor . Er komt idd altijd wel iets tussen (omgeving/werk) waardoor uitstel beter lijkt . Van uitstel komt afstel ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Passie(bloem),

Ben het ook met bovengenoemde eens. Ben benieuwd wat je zal kiezen. Denk dat alle keuzes wel aardig overeen komen. Je komt er wel uit. Vwb de dingen die tussendoor allemaal komen, tsja, die blijven. Was het maar waar dat we allemaal een paar maanden kregen om alleen maar met borsten bezig te zijn en verder niets aan ons hoofd hadden... :rolleyes: aan de andere kant misschien alleen maar beter dat het leven gewoon door gaat. Kunnen wij ook de draad erna weer zoetjes aan oppakken, zonder er echt uit te zijn geweest.

Liefs en succes met je beslissing!

Pat :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Passie,

K las net dat je nu nog druk bent met het open van een paardje en het verkopen van jou paard. Dat daardoor je bv nog even op zich laat wachten. Begrijp dat wel. Zo gaan die dingen. Life goes on. Maar, wanneer je eenmaal gaat, kies je voor Van Selms. Doe je goed. Ik vind hem echt een top dr. Ook al denken we nu beiden anders over wat ik zou moeten nu, wil niet zeggen dat ik hem minder geweldig vind. Hij blijft mijn topper! Ben benieuwd wanner je gaat. Laat je het weten? Kunnen we ook met jou mee lezen.

Liefs! :119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Sann,

Ik ben bezig met de aankoop van een paardje en de verkoop van mijn huidige paard. Voordat ik dat helemaal (ook financieel) afgehandeld heb ga ik nog geen afspraak maken. Ik heb voor mezelf wel besloten dat ik het door dr. van Selms laat doen in het SLAZ.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Zo, ik schop mijn topic even omhoog :131:

Als alles goed is dan is mijn B-day maandag 19 april in het SLAZ door dr. van Selms. De vaste planner is er in februari weer, maar ik wordt dan in ieder geval in de week ingedeeld. Heeeel spannend zeg!

Ik vind het tegelijkertijd doodeng... Zat vandaag te denken: 'waar ben ik nou het meest bang voor?'

Natuurlijk of alles goed gaat en ik niet teveel pijn heb en geen complicaties krijg, maar wat ik ook erg eng vind, is dat ik veel lees dat je moeilijk kunt ademhalen en het gevoel hebt dat er een vrachtwagen over je heen is gereden. Dat lijkt me niet zo'n leuk gevoel. Ben bang dat ik dan ga hyperventileren ofzo of in paniek raak....

Gisternacht heb ik gedroomd dat ik ze had. Ik was er zo blij mee! Heb dus meteen gebeld voor die afspraak :131:

Groetjes,

klein Bloempje met straks grote blaadjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha bloemie

was weer ff op t forum en zag warempel een datum bij jou staan, super meid! de knoop is doorgehakt. maar nog wel ver weg om de spanning of voorpret nu al erg te voelen. je kunt nu ook je ticker gaan aanmaken, alleen schiet dat de eerste tijd voor geen meter op. prima keus lijkt me zo, wat ik gelezen heb over van Selms.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.