Ga naar inhoud

Bloempje70 : 16 april 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Huh, had ik dat nog niet gemeld dan? Bah, dat klinkt ook idd onfris als jullie denken dat ik me nog niet gedoucht heb.... Dan is het zeker in een topic van iemand anders geweest waar we het over douchen hadden. Maar meiden: de teller staat inmiddels op 3x douchen en straks denk ik ook nog even.

Liefs,

Bloem

je heet ook immers niet voor niets bloempje, haha, al had je je een week niet gewassen, dan had ik daar nog nix om gegeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Nee hoor, ik denk ook niet dat jullie denken dat ik zo'n onfris typje ben. Heb inmiddels een groot vermoeden dat die rottige spieren in mijn rug zo doen als ik op ben, omdat ik die band om heb. Zodra hij af is voelt het een stuk prettiger, maar ja, we moeten nog ruim 5 weken doorbijten....

Hebben/hadden jullie het ook steeds zo ontzettend koud van dat nietsdoen? Brrr, vraag de hele dag om kruiken als ik weer even in mijn bedje lig.

Trouwens vannacht wel een stuk beter geslapen. Maar 1 keertje er even uit om te plassen en direct weer doorgeslapen. Wel ben ik erg vroeg wakker steeds. Zo tussen 5.30 en 6.45 uur.....

Heb trouwens weer allemaal nieuwe foto's geupload!

Liefs,

BLoem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloem,

Ja, vond ook wel dat ik wat moest wennen aan die band, had in het begin veel pijn aan de onderkant van m'n boobs (denk doordat ze zo naar beneden werden gedrukt), maar van m'n rug had ik geen last door de band. Misschien heb je hem iets te strak om.

Gelukkig heb je al wat beter kunnen slapen! Heb je nieuwe fotootjes gezien en vind ze er al heel mooi uitzien! :35: Zul jij effe trots rondlopen deze zomer! :33:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis! Dank je voor je nieuwe ww,had ook al kunnen spieken,vind ze ook al steeds mooier worden! Wat goed,dat je al beter kon slapen, en die vermoeiedheid komt door de narcose hoor en door slechte nachtrust. Ik was ook een week lang helemaal kapot en moe.Had ook heel hard mijn middag dutje nodig,dat deed me weer zo goed! Maar na een week was het ook over,kon weer normaal functioneren hihi ;) Het komt ook wel meid,even geduld nog.Jij weet waarvoor je het doet! En dat is meer dan moeite waard. Kan ook helemaal niet stil zitten,en merk het nu nog steeds,dat mijn conditie goed achteruit is gegaan en dat onlangs nog 2 uurtjes dagelijkse wandelingen...Maar ben er weer begonen met werken en ga mijn conditie weer opbouwen,het wordt wel tijd! Ga vanavond ook lekker voor het eerst zwemmen sinds die lange tijd.Verheug me er al zo op!!! :) Was gisteren nog op mijn laatste controle geweest en het zag goed uit volgens doc. gelukkig maar! Maar moet alsnog rustig aan doen,en mag voorlopig ook nog niet naar de sauna :( vind wel jammer,maar ja....alweer eens geduld he...is niet anders. ;) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan nog gaan onsteken volgens mijn pc,omdat het te warm is...mag ook niet buiten onder de zon liggen te bakken, (niet te lang dan) het moet eerst goed genezen allemaal.Dacht ik ook 6 verplichte weken en hupske alles weer normaal..niet dus :( , was een beetje teleurgesteld gisteren.Ook niet te intensief sporten had ie gezegd...Moet maar me erbij neerleggen en toch rustig aan alle weer oppaken,is niet anders. Was vandaag nog in het zwembad geweest,was heerlijk,maar ik merkte wel dat ik nog niet echt kon zwemmen,wel op de rug,maar toch voelde heel lekker! ;) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bloem

I see that you have dual placement, does this mean under the muscle ?

So many different terms to understand.... I spoke with Dr Nio yesterday and he suggested I buy 2 x sports bras 70C AND 70D to fill up and then wear with and without clothes to see what I prefer !!!! Sounds fun, boobies for the day :1bouncingboobs:

Hope you are feeling more mobile, take care and rest up

Karen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

het moet eerst goed genezen allemaal.Dacht ik ook 6 verplichte weken en hupske alles weer normaal..niet dus :( , was een beetje teleurgesteld gisteren.Ook niet te intensief sporten had ie gezegd...Moet maar me erbij neerleggen en toch rustig aan alle weer oppaken,is niet anders. Liefs.Romashka

Het is echt 3 mnd tot een jaar voor je genezen bent hoor! die eerste 6 weken zijn het belangrijkst ivm het kapselen/accepteren/hechten van de protheses. tot de 3 maanden moet je sowieso nog goed uitkijken. de meeste dames verkijken zich echt op een bv!ben erg blij dat jij dit nu ook schrijft Romahka!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, even een stilte van mijn kant. Gisteren is mijn moeder met spoed opgenomen in het ziekenhuis met (bleek later) inwendige bloeding waarschijnlijk door bloedverdunners. Ze ligt nu eigenlijk op sterven, want ze is 5 kwartier gereanimeerd en haar nieren en lever functioneren niet en waarschijnlijk heeft ze ook hersenbeschadiging. Het ziet er erg slecht uit. Heb er tot 1.30 uur vannacht gezeten voordat ik even bij haar kon (ze wordt in slaap gehouden).... Ben doodop nu, maar moet zo naar m'n controle en dan gelijk door naar het volgende ziekenhuis (AMC).

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Meiden, even een stilte van mijn kant. Gisteren is mijn moeder met spoed opgenomen in het ziekenhuis met (bleek later) inwendige bloeding waarschijnlijk door bloedverdunners. Ze ligt nu eigenlijk op sterven, want ze is 5 kwartier gereanimeerd en haar nieren en lever functioneren niet en waarschijnlijk heeft ze ook hersenbeschadiging. Het ziet er erg slecht uit. Heb er tot 1.30 uur vannacht gezeten voordat ik even bij haar kon (ze wordt in slaap gehouden).... Ben doodop nu, maar moet zo naar m'n controle en dan gelijk door naar het volgende ziekenhuis (AMC).

Liefs,

Bloem

Hoi Bloem,

Wat een vreselijk nieuws zo opeens! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe.

Knuffel,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloem, I am very sorry to hear about your mother, it must have been a terrible shock for you and your family. Be strong, we are all thinking of you.

Love Karen x

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.