Ga naar inhoud

Bloempje70 : 16 april 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Proficiat met je datum!

Ik heb ook even twijfels gehad toen ik mijn datum had en alles definitief was maar die waren snel verdwenen hoor. Je krijgt er vanzelf zin in!

Nou dat hoop ik wel. Vind het best behoorlijk eng hoor.... Moet ik ook nog iemand vinden die mijn paardje 6 weken wil rijden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bloemie

het liefst volgende week al! maar moet nog even geduld hebben en op mijn tanden bijten, ik heb nog geen uitslagen, daarna kan ik pas nieuwe stappen ondernemen. Geduld is een schone (en moeilijke) zaak!

maar moet er niet aan denken dat het pas 19 april zou zijn! :101:

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Vandaag contact gehad met de opname en de oorspronkelijk geplande datum van 19 april kon niet doorgaan, want er was die dag geen ok ingedeeld voor de plastische chirurgie. Nu is het de vrijdag ervoor geworden 16 april. Vind ik eigenlijk niet zo erg. Nu kan ik ook een afteltikker maken. Kijken of ik daaruit kom....

11 maart heb ik nogmaals een pasafspraak en kan ik daarna langs bij de anesthesist. Nu is het echt definitief...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloem,

Ik zal nu ook maas es op jouw topic reagenren he ik hab er eerder de kracht niet voor en ik vind t nog vermoeiend moet ik zeggen ook al is t 6 dagen po Ik zag dat je nogal wat consulten hebt gehad lijkt me heel verwarrend.

Ik zou er zelf eerst 2 bezoeken accz in zevenaar en de Welness in Genk, maar toen ik bij accz was was het zoeen fijn gesprek dat ik maar meteen een datum heb gezet. de ass en dr. van Onselen zijn zo aardig en geduldig ook na de op ik heb zeker 10 met vragen gebeld en ze weten je gerust te stellen, ook mede door dat de helf vande dames daar zelf een bv heeft ondergaan weten ze precies wat jij ook voelt.

Maar de pijn is denk ik iets wat ieder op zich ervaart de een meer dan de ander, heeft als je het achter de spier doet misschien ook wel temaken of je de spieren daar wel of niet erg vas hebt zitten dek ik??

Dikke kmuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Mootje,

Geeft niks hoor dat je niet op mijn topic reageert. Snap best dat je je energie nu hard nodig hebt om te herstellen. Pas bij dr. van Selms had ik zoiets van 'Ja'. Bij de Bergmankliniek ook wel, alleen wil ik perse MgGhan of Mentor (zijn de enige merken die in Amerika zijn goedgekeurd) en daar werken ze met Eurosilicone en niets anders. Ben ook wel een beetje bang voor de tijd erna. Mijn borstspieren zijn behoorlijk ontwikkeld, mede omdat ik aan bodypump doe en paardrij. Ik ga as donderdag nog een keer op gesprek, ook om te passen, en dan zal ik dat nogmaals vragen. Moet dan ook langs de anesthesist. Het wordt steeds spannender.....

Nou doe lekker rustig aan en probeer te genieten van je nieuwe boobies!

Dikke knuf,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloempje70,

Ik heb nog een extra consult aangevraagd voor de operatiedatum. Daar wil ik nogmaals aangeven wat ik wel mooi vind en niet en nog wat vragen stellen. Ik vroeg me ook af hoe dat zit met dual plane. Bij mij wordt het voor de spier geplaatst maar als de PC tijdens operatie randen ziet aan de boven kant gaat het toch dual plane worden. Mijn borstspieren zijn heel erg ontwikkeld door mijn sport die ik al 19 jaar doe. Dat wil ik ook even aangeven van te voren voor de zekerheid.

Ben bang dat herstel van dual plane bij mij een ware hel gaat worden :S Ik hoop dat het voor de spier kan.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Bloem,

Ja als je die persee wilt dan moet je dat doen vind ik als dat een geruststelling is. Ik heb de cereform prothese daar werken ze in het accz mee. en ja ook ik ben nu het zenuwachtigst, zo van komt het wel goed gaat het niet overdreven kapselen draaid de prothese niet (heb anatomisch)kan ik me echt zorgen over maken maar dan denk ik aan de rest van de dames hier en daar is t ook mee goed gegaan dus waarom niet bij mij?

Geniet nu nog maar van je vrijheid zodadelijk ben je 6 weken gehandicapt en 2 weken bejaard ( zo voel ik me nu teminsten.)Je kan namelijk niets en je mag niets allemaal in t belang van de genezing.

dikke knuffel Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

@Barb: ik ga dat dus ook vragen bij mijn komende afspraak as donderdag. Heb ook een vrij ontwikkelde borstspier en wil niet dat ik straks met vervormde protheses loop daardoor.

@Moniqueje: Tja, ik denk dat de zorgen na de BV nog niet over zijn idd. Tenminste, totdat je pijnvrij bent en het idee hebt dat alles goed zit... Cereform, dat ken ik niet? En die 6 weken, daar kijk ik echt naar uit.... Niet dus. Heb mijn paardje en baal nu al dat ik zolang niet kan rijden. Maarja, tis voor een goed doel toch? Heb het zelf gewild....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Precies we vroegen er zelf om, maar goed het is gewoon 6 weken rustig aan doen net als met een keizersneemaar goed dan kun je je armen teminste wel gewoon gebruiken wat nu niet kan. Ha vandaag pc weer gebeld en ze zei dat ik echt 6 weken mijn armen zo min mogelijk moet belasten en rustig aan doen. Echt balen vind ik dat ook maar goeg we doen t er maar mee.

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je nog steeds automatisch wordt uitgelogd.... Soms tik ik bij iemand een heel bericht en dan is het weer weg en kan ik weer opnieuw beginnen. Iemand enig idee hoe lang dit nog gaat duren?

Affijn, ik heb afgelopen donderdag nog een laatste gesprek gehad voor de operatie met dr van Selms en ook met de anesthesists. Het was zo druk en chaotisch in het ziekenhuis dat ik ruim 2 uur heb gezeten en bij elkaar maar een kwartier binnen heb gezeten bij de arts en anesthesist.... Heb nog even gepast en ik krijg 295 of 325 CC afhankelijk wat past en staat. Kreeg nog wel te horen dat je met een ontwikkelde borstspier (door sporten) toch meer last gaat krijgen bij dual-plane, dus ik kan m'n borst natmaken :unsure: . Hoop gewoon maar dat het meevalt net als bij Romanaska. Over 5 weken heb ik ze al.... Spannend hoor. Volgende week heb ik een kennismakingsgesprek met mijn nieuwe leidinggevende (de zoveelste in 1 jaar tijd) en ik denk dat ik het gewoon maar meteen ook eerlijk tegen hem zeg. Dan krijg ik hopelijk niet teveel vragen.

Nog een vraagje voor de deskundigen hier: kun je wel jezelf van achteren afvegen als je na het toilet bent geweest? Beetje lullige vraag misschien, maar ik dacht zoiets te lezen hier en daar dat dat wat lastig is dan :blush: .

Liefs,

Bloem (die steeds wat zenuwachtiger wordt....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloempje,

Goede keuze; Van Selms. Ik heb hem 3 x een operatie laten uitvoeren. Je bent gewaarschuwd girl, een dual plane plaatsing doet behoorlijk zeer bij een ver ontwikkelde spier. Ik kan het weten. Bij mij was de spier dus echt dik. Bij sommige vrouwen is het niet meer dan een dun vloetje zeg maar. Dat was bij mij dus wel anders. Ik heb veel pijn gehad de eerste dagen. Zeker toen ik helemaal ingetaped naar huis mocht met de drains. Die mogen er pas na 2 dagen uit en ook de tape wordt dan pas verwijderd. Het zicht was bij mij niet mooi in het begin doordat de spier er zo dik bovenop lag en dit eigenlijk het enige was wat je zag. Dit kun je terug zien op de foto's in mijn album wanneer je helemaal naar onderen scrold. Ik wil je niet alarmeren, want zeker niet bij iedereen komt het er zo uit te zien als toen bij mij. Maar hou er wel rekening mee dat het allemaal tegen kan vallen in het begin.

Ik was dus ook bang dat ik zelf niet eens meer m'n kont kon afvegen. De eerste dagen kon ik amper naar toilet vanwege de narcose dus dat viel dan alweer mee. Ik had me toch een bolle buik!!! Maar erna ging het met veel moeite gelukkig wel. OOk het omhoog komen vanuit lighouding vond ik in het begin heel erg zwaar. Maar uiteindelijk lukte het me allemaal wel.

Maar het herstel van een dual plane plaatsing is vele malen heftiger dan een 'voor de spier' plaatsing. Dat is zeker.

Wel gaaf dat je er nu eindelijk voor gaat en wanneer je na de operatie opnieuw veel geduld wilt hebben zal het uiteindelijk mooi worden en kun je trots de zomer in.

Succes meis!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloem,

Ja vervelend hé dat je zo steeds opnieuw moet gaan inloggen, maar admin schreef dat het 16/03 zal over zijn, dus nog effe geduld.

Hoop dat het je allemaal zal meevallen, met de dual plane, nog 5 weekjes, zal nog vlug voorbij gaan hoor, logisch dat je steeds zenuwachtiger word.

Zal misschien wel wat lastig zijn, jezelf afvegen na de bv, vooral met dual plane, had er zelf geen last mee, maar had dan ook voor de spier. Maar is toch bij iedereen anders, dus misschien valt het wel mee. :38:

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bloemmie

hopelijk gaat het goed met dit berichtje, het lukte me gister een paar keer niet met het posten, heb de moed dus maar opgegeven.

ik zag dat je datum veranderd was, nog net weerietsje eerder, het begint nu wel op te schieten, hopelijk doet het bf het tegen die tijd weer helemaal top!

over het afvegen, zorg voor wat natte doekjes. dat soort dingen kun je makkelijk doen met armen langs je lijf, maar maak het je dan ook zo makkelijk mogelijk!

op naar april!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Bloem,

En heb je de voorbereiding al klaar? Misschien ook handig om aan je huisarts diclofenac te vragen deze mag je de 5de dag po innemen eerder niet omdat het iets of wat bloed verdunnend is maar helpen echt goed tegen de pijn. Ik neem er nu nog af en toe een in want doet me soms nog erg pijn vooral als ik net op ben gestaan mijn rug doet dan ook zeer tja dat harnas he t staat onder mijn armen zo erin dat het als ik hem een uur uit heb hij er nog instaat zo diep.

Krijg jij ook een band erboven? Ik heb volledig achter de spier en daarom moet die band ook, maar weet niet of dit bij dual plane ook is.

Verder doe ik t lekker rustig aan beetje wassen en in de droger stoppen een beetje met de swiffer duster mijn dingen afstoffen (is wel een handig ding goeie tip voor je misschien)afwassen en me zelf wassen dat lukt me nu allemaal wel alleen mijn haar he ik weet niet wat ik er mee aan moet vangen dus als je iemand hebt die je haar kan doen is echt fijn.

Maandag moet ik weer beginnen ben benieuwd hoe t me afgaat zal wel kapot zijn als ik thuis kom werk 40 uur en jij?

Knuffels Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloem,

Nou ik heb gelijk vanaf de eerste dag Diclofenac gekregen van m'n pc zelf, dus denk niet dat het kwaad kan dan, wou ik toch maar effe aanvullen. Ze hielpen me overigens ook heel goed.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.