Ga naar inhoud

Bloempje70 : 16 april 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

denk dat je ze nu al hebt,moet haast wel.

hoop dat alles goed is gegaan,en dat je trots wakker bent geworden.

hopenlijk valt de pijn ook mee,alhoewel je vandaag nog wel een beetje een verdoofd gevoel zal hebben,

kijk uit naar je verslagje en foto,s

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Bloem,

Gefeliciteerd!!! Hoop dat het allemaal goed is meegevallen en je niet al te veel pijn hebt! Laat je nu maar lekker verwennen en als je er klaar voor bent zie ik graag je verslagje tegemoet. Sterkte met het herstellen.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit schrijf ben je inmiddels al thuis denk ik. Hoop dat het je meegevallen is en dat je niet al teveel pijn zult hebben.

In ieder geval GEFELICITEERD met je nieuwe aanwinsten.

Laat je lekker vertroetelen en ik ben benieuwd naar jouw ervaringen.

Liefs steffie :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bloem,

GEFELICITEERD je hebt ze ... en hoe ging t? is de vrachtwagen al over je heen gereden of is t een trein hahaha. Kan natuurlijk ook dat je er fluitend doorheen fietst, we horen t graag.

Veel suc6 met t herstel,

Liefs, Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis de bulldozer haha. Ben net thuis, moest lang wachten op de pc. Die wil altijd nog even een laatste nacontrole doen, maar doet dat pas na zijn ok's. Hij kwam vrij laat. Alles is heel voorspoedig gegaan. Mijn hartslag liep tijdens de ok even terug en daar heb ik toen epi-dinges ofzo voor gekregen. Heb wel de hele middag al een hartslag van rond de 100. Dat voelt wat minder. Ben nu bekaf en kom terug met een uitgebreid verslag. Er is 265 cc ingegaan. Meer vond dr.van Selms niet bij mijn postuur passen. Heb al wel even wat foto's maar die zet ik er later op. Ben erg blij, maar ook moe. Ga ff lekker liggen!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloem,

Wat fijn dat het allemaal goed is meegevallen en dat je er al zo blij mee bent! Ja van die hartslag, kan me voorstellen dat dat even niet zo aangenaam is, heb ook eens met een hartslag boven de 100 gelopen door medicatie die 'k moest nemen, gelukkig komt het allemaal wel weer vanzelf goed!

Rust nu maar goed uit, meid, je hebt het dubbel en dik verdiend! Je hebt het toch ook maar weer doorstaan! :35:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiaat meid! Wat super dat het allemaal goed verlopen is,eindelijk heb je je het achter je rug!!! Nu nog heel fijn en voorspoedig herstel toegewenst en ik kijk ook naar uit op je verslaagje.Maar eerst natuurlijk lekker bij komen he ;) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

bloemmie

ik ben zo blij voor je meid! na het lange wachten is het eindelijk dan toch gebeurd!

gefeliciteerd! lekker uitrusten en proberen te ontspannen

liefs, Kaatje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, nu even het beloofde verslagje, hoop dat ik alles nog weet:

Na een best wel goede maar korte nachtrust om 5.20 uur de wekker. Zodra ik wakker werd sloegen de zenuwen genadeloos toe! Meteen een hartslag van 160.... Om 6.00 uur vertrokken vanwege mogelijke files. Leek ook even flink file te komen, maar waarschijnlijk had de brug opengestaan, dus we waren er om 6.45 uur en om 7.00 uur werd ik door de verpleegster opgehaald en naar de zaal (4 pers.) gebracht. Was nog niemand verder. Nog even plassen, paracetamol en dormican genomen en ze merkte al dat ik erg zenuwachtig was en stelde me op m'n gemak. Toen naar de recovery. Daar werd mijn infuus geprikt en begon ik al wat weg te dommelen. Ineens stond dr. van Selms voor me en heeft me afgetekend. Daarna was ik al behoorlijk van de wereld volgens mij. Herinner me alleen nog dat ze op een gegeven moment met een kapje voor mijn neus kwamen en zeiden: nu krijg je een beetje zuurstof en weg was ik. De hele ok heb ik dus niet bewust gezien of meegemaakt. Werd weer wakker op de recovery en er werd naar mijn pijnscore gevraagd. Nou die zat wel goed. Behalve die druk voelde ik weinig. Om 10.20 uur lag ik alweer te sms-en en te bellen al weet ik daar later minder van. Op een gegeven moment moest ik al vrij snel plassen, dus verpleegster kwam en moest mezelf aan haar omhoog trekken en voelde ineens een blok beton van voren hangen!! Ze vroeg of ik me duizelig voelde en daar moest ik even over nadenken. Was eigenlijk meer een groggy, stoney melony gevoel. Ja zegt ze, dat komt door de morfine! Oh, heb ik dat dan ook gehad? Dus later even gekeken in mijn status: tijdens ok 1200 mg morfine, 1500 mg antibiotica, diclofenac, paracetamol en iets tegen de misselijkheid gehad. Een leuke coctail dus. Plassen ging prima, veel zelfs huh? Kwam natuurlijk door het infuus met vocht. Wel had ik steeds een hartslag rond de 100 die ik niet begreep, want mijn bloeddruk en temp waren verder goed. Toen kwam de verpleegster na mijn status te hebben bekeken met het verhaal dat tijdens de ok mijn hartslag wat te laag werd en ik daarna iets waarvan ik de naam niet meer weet om hem weer op te krikken. Misschien dat ik daardoor de hele middag die hoge hartslag had.

Er lagen nog 3 dames op de kamer, dus een hoop achtergrondherrie, waardoor ik niet echt in slaap kwam terwijl ik zooooo moe was. Dame tegenover me had in nov. vorig jaar een bv bij dr. van Selms gehad en had nu haar tepels laten verkleinen. Was zooo blij met haar borsten na de bv, dus een en al lof over dr. van Selms. Kon haar meteen van alles vragen haha.

Andere dame kwam voor verwijdering van een cyste in haar baarmoeder en laatste wat oudere dame voor een kijkoperatie in haar knie.

Pas aan het eind van de dag kwam dr. van Selms na al zijn ok's nog langs voor een check-up. Hij zij dat het er tijdens de ok al heel droog had uitgezien en de drains hadden ook maar heel weinig geproduceerd, dus gelukkig mocht ik zonder naar huis. Eerst drains eruit, toen infuus. Toen bh-band aan (moet 6(!) weken blijven zitten) en toen bh. Hij vond meer dan 265 cc niet meer bij mijn postuur passen. Het was het maximale volgens hem.

Vannacht was waardeloos. Ik sliep steeds maar 2 uurtjes en werd dan weer wakker door pijn in mijn.... RUG! Tja net als velen hier dus... Bovenin mijn rus trouwens vlakbij mijn schouderbladen. Dan moet ik er even uit, dus maar even plassen. Om 4 uur heb ik met kussens de boel wat verhoogd en sliep daarna ruim 4 uur achter elkaar.

Ik neem braaf om de 8 uur 1000 mg paracetamol en daarmee is het goed te doen. Vandaag proberen te douchen en dan ga ik wat foto's maken. Die van gisteren geven geen goed beeld. Lijken erg plat en mijn tepels zitten nog verkreukt van het verband dat erop zat. Volgen dus nog!

Ben wel supertevreden over dr. van Selms en de hele behandeling en verpleging in het SLAZ. ERg attent en kwamen ook razendsnel na bellen. Regelmatig wat te eten en drinken aangeboden gekregen. Echt een aanrader!

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik ben blij te horen dat het jou ook zo goed is bevallen!!!

Mijn foto's heb ik net online gezet in mijn album!

Die druk is even wennen he? Ik heb het gevoel alsof ik een zak stenen van voren aan mezelf heb vastgebonden!

Maar, we hebben ze :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zitten mijn littekens nog wel een behoorlijk stuk onder mijn borsten. Gaat dat nog goed komen? Weet het, ik ben nog maar 1 dag po, maar toch benieuwd naar andere ervaringen hiermee.... Heb trouwens oplosbare hechtingen gekregen en mag vandaag (eigenlijk gisteren) al weer douchen!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Mijn littekens zaten eerst in borstplooi maar zitten nu, door het zakken van protheses, al meer op mijn borst zelf. Dus zo kan je zien of ze zakken. Ik heb denk ik veel meer pijn gehad omdat mijn borstspier heel erg ontwikkeld is zat ik me te bedenken. Ik heb ook een band maar ik mocht deze officieel gister al af doen. Ik vind dat best kort want anderen moeten hem net als de bh 6 weken dragen. Ik twijfel of ik hem af zal doen...

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloemmie,

Ben echt blij voor je dat alles je zo goed is meegevallen, je hebt er zo tegen op gezien en uiteindelijk valt het erg mee, dus dat geeft alvast goede moed! Ben erg benieuwd naar je eerste fotootjes! Succes nog met het slapen, is niet simpel op de rug, maar met veel kussens gaat het toch al iets beter las ik.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Vinden jullie dit nou ook zo'n raar gevoel: altijd je borsten lelijk vinden en ineens krijg je er complimenten over. Moet ik nog even aan wennen hihi. Dat ik mijn eigen borsten nog mooi ga vinden! Is natuurlijk ook de bedoeling, maar toch...

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloempje,

Nou, dat ziet er al heel mooi uit hoor! Als de zwelling weg is en ze zijn ingedaald wordt het nog veel mooier, kun je nagaan! Ja, zul je moeten aan wennen hé aan de complimentjes, went wel vlug denk ik! Kun je ook eindelijk trots zijn op je boobs, heerlijk toch! Succes met het dragen van de band, is niet altijd even aangenaam, maar doet wel goed z'n werk. Geniet ervan meid!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nou doe dat ook graag :D, maar er kruipt wel wat tijd in dat wel, weet niet of ik het zal kunnen blijven volhouden hoor, er komen er elke dag weer nieuwe bij! :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloem,

T gaat helemaal goed komen hoor gewoon geduld hebben, ik had eerst een grotere en een wat kleinere en dit is helemaal goed gekomen, vind ze nu super mooi. En die 6 weken die zijn zo om en dan op naar de zomerrrr, mag ik je ww kan ik ze ook bewonderen.

Liefs, Moniqueje :148: .

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.