Ga naar inhoud

Bloempje70 : 16 april 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heb je fotos even bekeken..!

erg mooi hoor..!

En marlies dekkers kan niet wachten om er 1 te gaan kopen

liefs Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bloem,

Je maakt een hoop mee meid, denk aan je.

Nog gefeliciteerd met je kleinste.

Mijn littekens waren ook nog dik, ook oplosbare hechtingen. Sinds een week of 2/3 gebruik ik littekencreme van de kruidvat zelf. Heel klein potje voor 2.49 geloof ik.

Smeer het 2 x per dag op en ik merk echt dat ze zachter en dunner worden.

Voelde trouwens van de week een hechting van binnen knakken. Ik weet dat het een hechting is omdat ik geopereerd ben aan mijn kaken en toen knapte er ook een hechting en dat voelde precies zo. Er staat ook minder spanning op die borst nu.

Heb over de hechtingen contact gehad met consulente en zij vertelde mij dat het wel een half jaar kan duren voordat ze helemaal opgelost zijn. Alles wat je er buiten voelt of ziet moet verwijderd worden omdat deze dan niet oplossen.

Liefs steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord Stefmaryip!!! Ik dacht het zelf ook al hoor dat het te maken had met het feit dat het oplosbare hechtingen zijn, maar toch even fijn om te horen van je! Aan de buitenkant zie ik niks meer en zien ze er op zich ook wel mooi uit, alleen dus nog wat dikkig. Ik smeer en masseer ze 2x per dag in met Dermatix. Geregeld via de huisarts. Goed spul, maar ontzettend duur. Wordt op deze manier tenminste vergoed.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi schorpioentje,mijn littekens bij de dual plane ervaring zeg maar,die waren ook dik,en dat had ik tot de 5mnd po nog zelfs,dus ik kan je geen antwoord geven hoe lang dit in totaal duurt,enkel dat ik het na 5mnd nog had.

en nu me littekens van de 2de keer,zijn nooit dik geweest.

liefsss een rammetje,moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloem,

Heb net je fotootjes bekeken en wow wat heb je weer een hoop mooie spulletjes bij zeg! Heel mooi je nieuwe bikini's, bh's en corset/hempje, staat je allemaal super :123: en allemaal van MD zeker?! Echt heel mooi. Ook je nieuwe nude-foto's zijn heel mooi, ze lijken wel gegroeit vind ik, alleen jammer dat het litteken links nog steeds niet helemaal goed zit, maargoed, 't is wel al bleker geworden waardoor het minder opvalt en dat zal nog wel verbeteren! Aan de positie van je tepels zie je ook goed dat je prothesen al zijn gezakt, vind het echt heel mooi staan bij je qua maat!

En ben je er zelf helemaal tevreden over (behalve over het litteken natuurlijk)? Nog even en je mag ook je nieuwe spulletjes beginnen dragen hé! Leuk!

Hoop dat alles op persoonlijk vlak ook weer allemaal een beetje z'n weg vind al kan het natuurlijk onmogelijk weer worden als voorheen! Dikke knuffel!

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Gefeliciteerd :143:

Ook 6 weken PO!!

Hoop dat het alweer lekker voelt! Zie dat je al hebt paardgereden!! Ik ga woensdag a.s. (op mijn verjaardag) weer rijden!! Lekker langs het Ijsselmeer. Ik ga het nog niet volhouden om haar een uur lang aan de teugel te rijden ofzo, dan weet ik zeker dat mijn :1boobs: pijn gaan doen!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vandaag 6 weken po! Voor het eerst heb ik weer een rondje door de buurt gereden met mijn paardje. Toen ik mijn voeten uit de beugels deed en eraf sprong voelde dat echter nog even niet zo lekker. Volgende keer maar op de ouderwetse manier afstappen.... Heb nog wel mijn sportbh aan. Morgenavond heb ik een reunie van mijn middelbare school en dat trek ik voor het eerst mijn nieuwe MD-platinum bh aan. Serie Deborah Harry voor de kenners hihi.

Het gaat goed. Kan bijna weer alles doen gelukkig. Donderdag heb ik mijn eindcontrole, dus ben erg benieuwd. Mijn littekens worden gelukkig ook al minder dik. Blijf wel gewoon braaf smeren.

Merk dat ik wel wat minder actief wordt op het forum, maar lees nog steeds veel mee.

Heb gisteren mijn leatherlook MD bh ontvangen en die is ook ontzettend cool! Zit nu op een mooie collectie van 6 MD bh's...

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd :143:

Ook 6 weken PO!!

Hoop dat het alweer lekker voelt! Zie dat je al hebt paardgereden!! Ik ga woensdag a.s. (op mijn verjaardag) weer rijden!! Lekker langs het Ijsselmeer. Ik ga het nog niet volhouden om haar een uur lang aan de teugel te rijden ofzo, dan weet ik zeker dat mijn :1boobs: pijn gaan doen!

:1bouncingboobs:

Dan rij je toch gewoon lekker met een losse teugel? Ik heb geprobeerd een stuk te tolten, maar hij loopt het nog niet helemaal zuiver. Heb wel al in de bak gegaloppeerd en dat ging prima met sportbh en band. Maar die van jou zijn natuurlijk ook wel ff wat maatjes groter he! Dat zal ook wel schelen. Je moet er alleen niet afspringen. Kwam er al achter dat dat nog niet zo'n succes is haha.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai md fan

alles goed met je zo te lezen, las over je md collectie, grappig dat ze ook een serie naar blondie heeft vernoemd. een mooie bh kan je dag goedmaken (ik heb nog altijd geen echte leuke), net zoals mijn bikini mijn hele week heeft goedgemaakt!

het duurt toch wel een tijdje voor je echt kan zeggen dat het niet gevoelig meer is. bij mij voelt alles vrij normaal, maar toch nog heel anders als voor de bv, maar denk dat dat misschien ook wel niet meer terugkomt.

veel liefs en doe maar een voorzichtig galopje met je paard (met een stevige bh aan!)

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Dan rij je toch gewoon lekker met een losse teugel? Ik heb geprobeerd een stuk te tolten, maar hij loopt het nog niet helemaal zuiver. Heb wel al in de bak gegaloppeerd en dat ging prima met sportbh en band. Maar die van jou zijn natuurlijk ook wel ff wat maatjes groter he! Dat zal ook wel schelen. Je moet er alleen niet afspringen. Kwam er al achter dat dat nog niet zo'n succes is haha.

Liefs,

Bloem

Ja precies! Afspringen lijkt me niet fijn..

Ja ik ga lekker met losse teugel rijden. Daarom lekker even buitenritje. Ze zal wel druk zijn. Afgelopen weekend heb ik d'r gewassen.. Die neus keihard in mijn borst.. Auw..

Maar wat ik qua onderkleding in gedachten had was zo'n extreme sport beha en daaroverheen van de Hema zo'n corrigerende top, want dat zit ook strak! Dan zit het vast allemaal wel goed ingepakt.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ik heb mn oude martingaal alvast klaargelegd want die van mij is ook zo gek als een deur van het lange stil staan... :rolleyes: dat wordt wat straks!

Veel plezier met rijden allebei en normaal afstappen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloemmie,

Gefeliciteerd met je 6 weken po!!! :64: Leuk dat je het gewone leven weer meer en meer kunt beginnen oppakken, zul je wel gemist hebben het rijden op je paard! Veel plezier!

En ook genieten van je M|D-collectie! Toppie!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

die zevende had je zeker aan! :125:

das een heel fortuin dan!

Nee niet eens haha. En de 8e heb ik inmiddels ook. Gekregen van mijn buurvrouw die hem niet lekker vindt zitten. Bruin-zwart van de riding gear serie. Ik moet hem alleen even bij de lingeriewinkel laten 'verbouwen' want hij is te wijd.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Blonde Dollie

Hoi Bloem!

Hoe gaat het met jou? Ik hoop nergens meer last van? Hoe gaat het met de littekens?

Ik heb eerlijk gezegd nergens meer last van. Afgelopen weekend voor het eerst echt weer intensief paardgereden, ging prima met de boobies. Wat ik wel heb is dat ik angst heb om misschien te vallen en dan op mijn borsten terecht te komen. Brr.. Maar het paardje is erg braaf. Behalve dan dat ze gister bij het afstappen haar hoofd even tegen mijn borsten aan schuurde.. AUWWW :blink:

Nou, ben benieuwd :)!

Liefs,

Dollie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, alles gaat gewoon heel goed, bedankt. De littekens zijn echt hele dunne streepjes, dus genezen echt mooi. Je ziet ze bijna niet meer. De linker blijft wel wat lager zitten, maar daar kan ik wel mee leven. Komende week maar eens naar de sauna denk ik.

Paardrijden gaat ook prima. Heb wel m'n sportbh aan uiteraard. Ik lees nog volop mee hier hoor, alleen reageer niet zoveel meer. Het gewone leven gaat natuurlijk ook weer door en ik ben nogal een bezig bijtje :131: .

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.