Ga naar inhoud

Bloempje70 : 16 april 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Tja Tries, maar jij had dan ook de 'mazzel' dat je ze op de spier kreeg. Zal wellicht toch schelen? Ik zie er echt wel tegenop hoor. Niet eens tegen de pijn op zich, maar het onbekende. Wat voel je, is het normaal, waar komt het door, gaat het weer over. Dat soort dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja Bloem,is ook zo... en daarom helemaal molletjes slikken haha..

en ja,daarom is het forum echt een uitkomst! je mag toch nix dus als je wat voelt of ervaart kun je meteen zoeken of vragen. zijn genoeg mensen vaak online (zoals moi :blush: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja triesje

ik zag dat je al over de 2000 was!!

bloemmie, tis vaag en onbekend, en na je bv zul je dat mogelijk nog altijd zo ervaren, maar tijd heelt alle wonden, en de eerste week is gewoon geen pretje. positief zijn en bedenken dat bijna al je voorgangsters het er goed vanaf hebben gebracht.

ben blij dat het voor jou ook begint op te schieten

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh zeg, het loopt storm met borstvergrotingstopics. Ben alweer aardig naar beneden gezakt... Ik vroeg me af of hier nog meer mensen zijn met piercing en of jullie ze ook uitmoeten bij de operatie en op welke plek ze evt. wel mogen inblijven?

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloempje

ik had ook voor dual plane gekozen,omdat er werd gezegd dat geen andere keus had,maar bij andere arts,Bruno in dit geval,hoorde ik toch plots andere verhalen,en is het wel degelijk mogelijk.

het is maar net hoe je arts het bekijkt,en zelf ook wilt plaatsen,VAAK word en een bepaalde keus gemaakt,die de arts als veilig ervaard :6: ookal heb je wel andere keus,die is mischien in zijn ogen minder veilig.

Daarom ben ik toch enorm blij dat ik ene consult bij een andere arts heb gedaan.

niet bang zijn hoor,bij iedereen pakt het anders uit,en iedereen ervaard het anders.zijn meer dames wel tevreden,als niet :1:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloempje,

Las het over of je in de ziekte wet wilde enz. Ik heb me ziek mogen melden van mijn werkgever, hij heeft het nog speciaal nagevraagd bij P&O. Ik heb me van te voren voor 3 weken uit mogen roosteren, als ik eerder kon beginnen dan zouden we het tzt kunnen bekijken.

Ik had dus wel 3 weken aan vakantie opgespaard voor de BV, maar bleek in overleg niet nodig te zijn. Zoals je op het andere forum vast wel hebt gelezen, doen sommige vrouwen ook wel de helft met de werkgever. Dat je wat vakantiedagen inleverd en voor de helft "ziek"mag zijn.

Als je geen of heel erg kleine borsten hebt, vind ik wel dat je je hiervoor ziek zou kunnen melden, tenslotte wil een werkgever ook iemand in dienst hebben die happy in haar vel zit.En dan bedoel ik wel dat iemand er echt heel erg mee zit en een realistisch beeld heeft van zichzelf. Een werkgever weet (hoop ik) ook wel of iemand een beetje een serieuze realistische instelling heeft en houdt daar ook wel rekening mee, lijkt me. (weet even niet hoe ik dit nu precies uit moet leggen)

Natuurlijk als je iets aan je gezicht hebt, dan is het wel niet te "verbergen"zoals kleine borsten met een opgevulde BH.

Maar weet jij nu al meer, of je je ziek kan melden enz?

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen of heel erg kleine borsten hebt, vind ik wel dat je je hiervoor ziek zou kunnen melden, tenslotte wil een werkgever ook iemand in dienst hebben die happy in haar vel zit.En dan bedoel ik wel dat iemand er echt heel erg mee zit en een realistisch beeld heeft van zichzelf. Een werkgever weet (hoop ik) ook wel of iemand een beetje een serieuze realistische instelling heeft en houdt daar ook wel rekening mee, lijkt me. (weet even niet hoe ik dit nu precies uit moet leggen)

Natuurlijk als je iets aan je gezicht hebt, dan is het wel niet te "verbergen"zoals kleine borsten met een opgevulde BH.

Waarom alleen iemand die geen of kleine borsten heeft??? ik had er misschien wel meer problemen mee dan iemand die geen of kleine borsten heeft?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fjo: ik meld me gewoon ziek. Er is niet aan me gevraagd waarom ik geopereerd moet worden en als ik er achteraf problemen mee krijg (kan me niet voorstellen, maar ja) dat heb ik dat gewoon niet geweten en leg ik uit dat ik me van voren een jongetje voel en me niet zomaar voor de lol laat opereren.

@Patries: tja, dat kan toch? Al heb ik soms wel dat als ik voor-foto's van sommige hier zie, ik denk: goh ik wou dat ik dat had, jij hebt tenminste nog borsten....

Alles is relatief toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Bloempje,

Heb je foto's bekeken en kan je wens voor grotere borsten dus helemaal voorstellen.

Ik heb het ook gewoon uitglegd(aan een man) een die snapte het en toonde begrip, dus dat was erg fijn.

@ partries, ik gaf kleine borsten etc aan, omdat we het daar over hebben mbt Bloem, die daar mee zit.

Tuurlijk iedereen kan ermee zitten, te groot(en dus lichamelijke klachten),te klein, met teveel hang enz. inderdaad het is ieders eigen gevoel, sommige mensen zitten er mee mee dan andere. Maar ik benoem het meer omdat we het over Bloempje hebben en zij om te kleine borsten (en het psychische onderdeel, zeg ik het zo goed?)een BV wil en zich daarom ziek wil melden. Ik zeg dus niet dat je alleen recht heb om je ziek te melden als je kleine borsten hebt, maar in zijn algemeen vind ik wel dat iedereen dat kan doen die daar erg onder lijd.

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Fjo,

tja,sorry als ik kort overkwam haha.. maar het is idd voor iedereen psychisch he?! anders laat iemand geen bv doen.

dus het blijft een erg moeilijk punt of je nu wel of niet mag ziek melden.

aan de ene kant vind ik iedereen,ivm het psychische.

aan de andere kant het is een luxeprobleem en dan vind ik weer dat een baas daar niet voor op hoeft te draaien. want die betaald vaak toch de eerste weken je loon als je je ziek meldt.

blijft moeilijk!!!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha bloemmie

ik kom je ffkes een hart onder de riem steken. het is bijna april, enne het komt nu lekker dichtbij. ik ben nu een dikke 7 weken verder en het gaat super goed met mij. ik hoop dat jij dat tegen die tijd ook kunt zeggen. het was me wat, een hele emotionele achtbaan, maar na een tijdje normaliseert alles ook weer, en het was allemaal de moeite waard.

tot weer een andere x

liefs en sterkte met alles

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Kaat, voor je lieve woordjes! Ze komen als geroepen, want ik heb nu van die momenten dat ik denk: waar begin ik in godsnaam aan..... Zie er erg tegenop hoor, dus ben blij om te horen dat het dan achteraf de moeite waard is geweest.

Dikke knuf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah, loop al een paar dagen met lage rugpijn en vandaag moet ik heel veel en vaak plassen. Hoop niet dat ik weer eens een blaasontsteking krijg, maar ben bang van wel.... Zou ik echt van balen zo voor de operatie en dan ook weer aan de antibiotica. Morgen maar even urine laten checken, hoop dat ik het op m'n werk kan laten doen (ziekenhuis).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bloemmie

voor je grote dag moet alles goed zijn, al die vervelende kwakkeldingen die er tussen komen werken erg op de zenuwen. ik hoop dat het meevalt

weet je? ik had nooit gedacht, ook niet de eerste 4 weken na de operatie,dat ik spijt zou krijgen dat ik niet voor groter gegaan was, maar helaas ben ik hierop geen uitzondering :)

in die zin werkt een bv wel een beetje verslavend, ook bij mij, ik blijf toch soms denken: de volgende keer, dan .... maar ik weet ook dat er een hoop dingen zijn die ik liever wil voor dat enorme bedrag, vakanties, auto etc, en daarnaast, hoe het ook zij, ik ben echt van een hele grote frustratie af

benieuwd naar je uitslag, ik duim voor je!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.