Ga naar inhoud

Bloempje70 : 16 april 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Ohh Bloem ik lees het nu pas! Ik vind het echt zo verschrikkelijk voor je. Wat is dat snel gegaan zeg. Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd. Ik houd je wel in de gaten maar als je niet veel meer online bent snap ik dat ook hoor. Vind het al super lief dat je ons op de hoogte houdt en het met ons deelt.

hele dikke knuffel van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

lieve bloem

heel veel sterkte in het verwerken van het verlies van je moeder

het zullen moeilijke tijden worden

denk maar aan de mooie en leuke tijden die jullie hebben gehad

nou meid heel veel sterkte

knuf leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloempje... Dit is iets wat niemand mee hoopt te maken..

Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen, ik zou kunnen zeggen dat ik weet wat je meemaakt, mijn vader is ook 2 jaar geleden overleden plotseling, maar een moeder is toch anders.

Ik hoop dat je het een plekje kan geven op een dag. En dat je de kracht vind om zelf vol moed verder te gaan.

Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

Heel veel liefs, Sunny :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

lieve schat

het spijt me voor me late reactie maar heb even je topic doorgelezen en ben echt geschrokken!! wat erg

ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe en houd je sterk meid denk aan de mooie momenten met je mama

en nog gecondoleerd!!

heel veel liefs x selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

ben weer even aan het bijlezen. Zal misschien wel wat minder reageren. We worden momenteel echt geleefd door al het geregel. Het eigenlijke rouwproces, daar heb ik nog maar weinig tijd voor! Mijn vader is heel erg vergeetachtig (wordt binnenkort getest) en dat is een heel grote extra zorg. Hij is ook zo intens verdrietig, net als wij allemaal natuurlijk trouwens. We zijn met 4 kinderen.

Wel mooi om te horen is dat het ziekenhuispersoneel heel erg onder de indruk was hoe liefdevol vooral mijn vader, maar ook wij (de kinderen) naar onze moeder/vrouw toe waren. Dat zagen ze niet vaak. Ben ook blij dat ik zoveel tijd nog bij haar door heb kunnen brengen, ook al heb ik geen idee of ze daar maar enig notitie van heeft gehad. Ik hoop het maar. Het is zo erg als je moeder daar ligt aan al die apparatuur en niets meer kan laten merken...

Ze laat een ontzettende leegte achter.

Woensdag is de crematie.

Bedankt voor al jullie steun en lieve woorden!

Lichamelijk gaat het gelukkig goed met me, ben alleen erg moe (niet zo gek natuurlijk). Heb wel een pijnlijk plekje aan de binnenkant van mijn rechterborst. Liet ik gisteren in bed mijn mobieltje opvallen. Geen idee of het daardoor komt?

Liefs,

BLoem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief Bloempje,

gecondoleerd een veel sterkte voor jou en je familie. Ik zie nu pas het verdrietige bericht. mijn gedachtes zijn bij je,

Dikke knuffel,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloemmie,

Ook van mij veel sterkte voor morgen! Eens dat achter de rug is kun je pas met het verwerkingsproces beginnen, dan valt alles weer een beetje stil. Gelukkig hebben jullie (jij, broers/zussen en vader) een heel goede band met elkaar en hebben jullie ook vast veel steun aan elkaar om deze moeilijke periode door te komen. Mijn gedachten zijn ook bij jou!

Liefs en knuff,

Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De uitvaart is geweest. Het was erg mooi. Het is me gelukt om een mooi verhaal te vertellen. Ben ergens erg trots op mezelf, want ben niet zo'n openbare spreker. Kreeg veel complimenten achteraf en dat doet je goed.

We kunnen er met een goed gevoel op terug kijken.

Bedankt voor al jullie medeleven.

Met mij gaat het lichamelijk gelukkig wel goed. Heb wel een pijnlijke plek aan de binnenkant van mijn rechterborst. Als ik daarop druk dan voelt het beurs en pijnlijk. Herkent iemand dit? Ben ook erg moe, maar dat is natuurlijk niet erg verwonderlijk gezien de afgelopen week..... Heb eigenlijk veel te veel gedaan en te weinig mijn rust genomen.

Heb trouwens wel steeds bijgelezen hoor, alleen niet veel gereageerd.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wel een pijnlijke plek aan de binnenkant van mijn rechterborst. Als ik daarop druk dan voelt het beurs en pijnlijk. Herkent iemand dit?

Ey Bloem,

Fijn om te lezen dat de uitvaart mooi was. En lijkt mij ook erg moeilijk om een verhaal te vertellen met zoveel mensen voor je, en terwijl je heel emotioneel bent. Knap dat je het wel hebt gedaan!

Die pijnlijke plek heb ik ook. Bij mij is het alleen aan de binnenkant van mijn linkerborst. Misschien moet dat nog gewoon herstellen of iets?

Ik heb voel het trouwens ook als ik loop, weet niet of jij dat ook hebt?

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, vooral als ik eraan zit. Ik had een dag of 3 geleden mijn mobiel erop laten vallen toen ik in bed lag, maar geen idee of het daar door komt hoor. Las net in een ander topic dat jij ze ook nog best stevig/hard vindt voelen? Heb ik ook hoor. Mijn huid staat gewoon nog strak ook denk ik. Het gekke is dat ik die zere plek niet vanaf heb begin had. Jij wel?

Liefs,

BLoem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, vooral als ik eraan zit. Ik had een dag of 3 geleden mijn mobiel erop laten vallen toen ik in bed lag, maar geen idee of het daar door komt hoor. Las net in een ander topic dat jij ze ook nog best stevig/hard vindt voelen? Heb ik ook hoor. Mijn huid staat gewoon nog strak ook denk ik. Het gekke is dat ik die zere plek niet vanaf heb begin had. Jij wel?

Liefs,

BLoem

Ja, mijn borsten voelen nog een hard/stevig aan. Maar het word al ietsjes minder. Dus blijf hoop houden, ben ook pas een week verder.

Mijn huid staat ook heel straks, het glimt ook nog helemaal.

Maar ik had die zere plek ook niet aan het begin. Heb er sinds 2 dagen last van. Misschien toch iets van een blauwe plek, die je niet ziet ofzo.

Gaat vanzelf wel weer over, denk je niet;).

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloempje,

Fijn dat je op een mooie manier afscheid hebt kunnen nemen en je mag zeker trots zijn op jezelf, is niet gemakkelijk onder zo'n omstandigheden voor een publiek te spreken.

Nu moet je goed je rust nemen, wens je dan ook nog een goed herstel verder!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloem, ik heb ook bij jou weer even bij gelezen. Fijn dat de uitvaart goed verlopen was en mooi was!

Ik hoop dat je hier ook een beetje afleiding vindt als je dat zoekt, of gewoon om even je ei kwijt te kunnen want dat mag natuurlijk he. Zoveel meiden hier die naar jou willen luisteren, dus dat zit wel goed he ;-)

Vorige week 's ochtends werd ik wakker van (waar ik al bang was dat het zou gebeuren) de kat! Die liep over mijn borsten naar de andere kant van het bed! AUW was dat. Gelukkig had ik wel een dikke deken over me heen. Daarna is het beetje gelig geworden maar geen blauwe plek of bloed uitstorting en ook geen pijn meer gehad. Maar daar moest ik even aan terug denken toen ik las dat jij je tel. liet vallen in bed op je borsten!

Mijn huisarts kon geen dermatix voorschrijven want hij kon de creme niet vinden in zijn bestand. Het is een andere vit. E creme geworden. Ik ga hem straks ophalen. Maar ik heb nog wel korstjes dus smeer eerst nog vsm calendulan.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.