Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Schattie,

Als je nu al op 91 zit... Ze gaan niet kleiner worden he!!!

Je zal de grootste boobs ever krijgen!!!

Denk niet dat je dezelfde fout als ik maak, ik heb pas de 3 de keer die extra high gekregen he, jij bent zo wijs ze nu al te nemen...

Zit op 71/95 nu trouwens, wat ik echt niet veel blijf vinden met 700 hoor! T valt toch echt zo anders he, denk echt dat die voorsituatie en plaatsing er zo toe doet. Maar tsja, voor kon echt niet... Zal bij de 3 mnd controle al mijn fotos krijgen, dan pas kan ik eens tonen van waar ik kwam, mijn mannenborstjes :)

Nou, maak je verder niet te druk, komt helemaal goed bij jou!

Enjoy the weekend, hier druk druk werken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roling: ik rook al jaaaaren niet meer, maar zeg niet dat ik 't nooit meer zal doen want soms ruikt het nog erg lekker hihi..

Heb alleen het geluk dat ik ze erg makkelijk kan weggooien en er totaal geen drang naar heb of moeite dus om te stoppen..

@Kaatje: nu heb ik 89... Als het 91 word ga ik ook weer terug hihi..

Nog minder dan een weekje en dan gaan we 't meemaken..

Mooie maatjes hoor Kaatje en dat word denk ik ook nog wel wat meer, als ze eenmaal 'geland' zijn hihi..

Ben blij voor je dat je nu het resultaat hebt wat je voor ogen had...

Ik streef gewoon naar dat setje van Sapph he...

En ik had een 70F bh mee tijdens dat laatste consult en heb gezegd dat ik die wel wilde passen...

Maja alles valt anders zei de pc, en een echte cup kunnen ze je van te voren niet garanderen MAAR dit was wel haalbaar zei hij :D ...

En dan te bedenken dat ik diezelfde bh gepast heb en de 70E goed zat.. Het enige verschil was dat ik bij de 70D iets meer bloot had...

Dus als de bolling die er nu komt dat opvult ben ik dik tevreden hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zal me moeten haasten om de tietenbegrafenis te gaan regelen!!!

Heb er even een BB berekening van gemaakt: met je beren kom je volgens mijn op MINIMUM 94 uit dus dan haal je zeker die F cup!!!

No stress blondie!!!

Ik weet niet of mijnes nog gaan groeien, had de vorige keren ook de indruk,dat ze betrekkelijk snel op hun plek zaten! Maar t mag natuurlijk altijd, zoalng ze niet krimpen ben ik al blij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij hoeven ze ook niet meer te krimpen!! En Kaatje, gaaf dat jij mijn berekeningen effe overneemt! Ik ben er nu ook te moe voor, dus ga je gang :D

Hele dag bezoek gehad, eerst mijn nichtje met haar vriend, Gezellie, direct daarna mijn broer met zijn vriendin, ook gezellig en direct daarna mijn ouders... pfff en die gingen om 22 uur de deur uit en nu heb ik toch wel een zwaar gevoel in mijn rechterborst en ben ik wat gaar..... Maar voel gelukkig geen warmteverschil tussen links en rechts, dus..... zal wel goed zijn. Kennen jullie dat vermoeide gevoel in de bovenkant van je borst, dichtbij het sleutelbeen? Komt dat door het vocht???

Ik denk: zet hier ff mijn vraag, want jullie hebben al wat ervaring. Moet er ook bij zeggen dat ik geen paracetamol genomen had sinds gisteravond. Heb er net wel nog ff 2 gepakt, voor de nacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vermoeide gevoel is me niet gekend, sorry... Maar veronderstel dat rust het wel zal verhelpen?

En inderdaad, best wat pillerij nu, dat je een goede nachtrust krijgt!

Waar zit die blonde nu, die is haar rekenmachine gaan halen zeker? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die blonde zit zelf alvast de begrafenis van haar oude borsten te berekenen waarschijnlijk. Cupmaten laten we even aan jou over! :D

Hoe zit dat trouwens met onze eigen kliniek? Gaat dat nou nog door of heb jij er ook niks meer mee gedaan? ;)

En dankje voor de reactie over mijn vermoeide borsten. Ze zullen de cc's toch niet moe zijn hihi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh die kliniek... Zal voor na de zomer zijn, veeeel te druk in de zaak 

Je boobs zullen de cc s nog niet moe zijn hoor, alle gekheid op een stokje: die dingen hebben echt te lijden onder dat gewicht hoor!

Je zeult wel een extra kilo mee die zomaar op je lijf geplakt is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa daar was ik...

Ik ben een planning aan het maken hahaha...

ik blijf zoveel mogelijk in ons eigen huis voor die kleine man hier, weken bij oma gaat niet goed.. Hij heeft nu al heimwee naar daar als ie 2 nachtjes gelogeerd heeft... Hubby heeft alleen 3 dagen po een paar nachtdiensten, dus hoop dat dat goed komt, al slaap ik gewoon bijna rechtop gaat 't alleen om het plasje 's nachts van kleine man... Bij mij in bed klimmen kan ie zelf en dat is 200cm bij 220cm met een zwangerschapkussen naast me dus ben niet bang voor zn kung fu acties in zn slaap haha...

Heb 6 weken rooster gepland van hubby en papa voor wie wanneer kleine meneer naar de psz brengt en ophaalt...

Hubby een lijst gegeven met wat ie op het aanrecht mag installeren, de oven etc...

Dagen geregeld waar hubby avonddienst draait dat mama en papa hier zijn voor het badderen van de kleine meneer...

Zal je net zien dat ie anders uitglijdt als ik 'm net niet kan pakken...

Was vorige keer toch makkelijker, 6 weken op mn luie bips zitten en niks doen hahahaha...

Jij kan goed rekenen Kaatje... We gaan voor de F hihi...

En neeeeee die van jouw gaan echt niet meer krimpen hoor...

Lief dat je de begrafenis regelt hihi... Ik laat ze bijzetten he ;) ...

BB ik denk dat dat gevoel komt door 't gewicht wat nu aan je huid hangt... En misschien voel je dat nu omdat de grote spanning eraf gaat... Ik heb vermoeidheid gevoeld, steken, jeuk, verdoofdheid, spierpijn, luchtbellen, kortom de hele rataplan en alles is goed gekomen... Al heb ik wel 1 of 2 kleine plekjes aan de zijkant van mn borst die nog verdoofd voelen... Maja daar merk je alleen iets van als je er precies aan gaat zitten...

Gezellig he zoveel kraambezoek... Als je de 2ling ook maar vaak een dutje laat doen ;) ...

Morgen de rest van de planning hahah..

Hubby gaat koken namelijk op aanwijzingen, zie 't al gaan.. Verder nog 3 andere chefs die hun best gaan doen..

Mn kussens bij elkaar rapen, zorgen dat alles in huis is... Lijkt haast een rampenplan te worden zo...

en alleen nog de klerenkast van mn kleine man opnieuw indelen dat ik er goed bij kan om zn kleertjes te pakken want als hubby iets uitzoekt hahaha denk je echt goh arm kind...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hemel, wat een organisatie!! :107:

Dacht dat ik al alles precies gepland had, maar dit is het toppunt haha! maarja, ik heb geen kind waar ik rekening mee hoef te houden, dat scheelt enorm.

En fijn dat al dat gesjees van luchtbellen en zo normaal is. (wist ik natuurlijk ook wel, want dat heb ik al honderduizend keer hier gelezen, maar wat wordt je onzeker als het jezelf aangaat he :44: )

En Kaatje, na de zomer is goed, dan heb ik ook weer wat meer tijd! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha BB,

wat denk je :P ...

Ik laat ook nog even het hele huis van boven naar beneden witten en schilderen, behangen van 1 muur, tegelen etc etc, andere lampen en nog veel meer doen in de aankomende 3/4 dagen voor mn OK hahahahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek mens :38:

Al werd hier in de week voor de operatie nog even de muur en vloer in het toilet opengebroken en stofte het weer heerlijk door het hele huis. Ik had dus ook genoeg te doen de laatste dagen voor de OK :D

Maarja, wat moet dat moet :)

Is wel fijn zo dat aftellen he, komt steeds dichterbij.... Nog 4 nachtjes slapen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar. Ik heb ook een soort nesteldrang. Tja we krijgen toch nieuw leven bij of in zal ik maar zeggen.

Boenen, schrobben, verbouwen what ever. Want erna zijn we een tijd out off order.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die blonde antwoord niet hoor BB, die zit met haar bikini met reuzevulling in de zon :)

Blondie: haal de vulling er maar uit, here they come...

Heb meer stress dan jij precies voor je tieten, hihihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihihi, jullie zijn echt lief!!!

Jaaaaa nog even en deze dag is voorbij gevlogen...

Kleine man naar school gebracht... Daarna snel paascadeautjes gekocht voor hem... Met Pasen krijgt ie elk jaar een speurtocht met eieren zoeken en cadeautjes...

Daarna kwam zn buurvriendje paaseieren met hem schilderen en spelen..

Daarna waren de mannen hier weer klaar voor vandaag met het schilderen... Nu alleen de plinten, keuken en deuren nog en de lampen ophangen... Dus toen effies aan de bak geweest...

Morgen boodschappen doen, vrijdag weinig tijd...

Vrijdag vliegt voorbij, want heb meedraaiochtend op de psz dus is al 13:00 uur als ik thuis ben... Beetje opruimen nog dan, tasje inpakken voor kliniek en bij mams en de avond nog een beetje met jullie delen :D ...

Morgen hoor ik hoelaat ik mag... Hoop nog steeds 07:30 uur...

Nou BB mn lieve Noorse kind heeft zich ruim 2 uur vermaakt met een lieveheersbeestje... Liet het beestje heen en weer lopen op balkon en het verveelde niet... Af en toe liep ie even naar binnen, hapje eten, terug naar balkon en pets... Sadistje ;) ...

Geen stress Kaatje... Met jullie geduim komt 't goed hihi... Ik ga meteen je foto's even bewonderen :D ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.