Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog 58,5 uurtjes blondie... En je ligt op de vervangingstafel!!!

We gaan inderdaad beetje stressen in jouw plaats, jij hebt andere zaken aan je hoofd!

Blij dat je me boobies mooi vind :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha Jobigboobie... Straal je ook mn prothese in hihi..

Ik wil ze, ik wil, ik wil ze...

Heb de app gevonden BB, alleen in de versie van een aap hahaha...

Jaaaaaaa Kaatje vind ze echt heeeeeeeel erg mooi!!!

Vind die bolling ook echt GE-WEL-DIG!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe maar hoor Kaatje!!

Nog steeds dezelfde maat? Of zit er iets groei in?

Zaterdagavond zal ik meteen meten..

Pc opereert droog dus dat is de reden dat ik die drains nu niet krijg want er is dus geen vocht om weg te laten lopen.. De zwelling zal dus ook minimaal zijn.. Ik ga jullie dus ook niet lang in spanning houden en mezelf ook niet hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee de panter komt toch niet.. Andere bh past toch niet :( ...

Misschien pas ik 'm volgende week al niet meer hihi en word ik wakker met 70H hahahaha grapje..

@bb: volgens mij is mn hoestje weg... Al zou ik nu echt niet afbellen hoor... Dit stelt niks voor in vergelijking met vorige keer gelukkig...

@Kaatje: ik ga gluren... Ik heb ook een bh die ik ga bewaren voor de foto...

Snap alleen niet hoe ik foto's met mn Blackberry er op moet doen...

Trouwens ik heb de tijd doorgekregen: Jippie 07:30 uur aanwezig :D Ben nog steeds de eerste op die dag, is de pc mooi lekker uitgerust nog hihi.. Denk dat ik dan rond 08:00 uur wel onder narcose ben... Operatie duurt ongeveer anderhalf uur omdat mn hele borsten geheel worden leeggemaakt, dus protheses eruit, kapseltjes die daarbij horen eruit en dan pockets aanpassen en nieuwe 535cc ULTRA HIGH erin :D :D.. Als 't goed is kan ik tussen 12:00 uur en 14:00 uur naar huis...

Kaatje en BB als jullie nou Whatsapp hebben of Ping stuur die dan even dan hebben jullie de eerste foto hihi, want ik moet nog uitdokteren hoe dat moet hier met Blackberry...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoeeeee nog 33 uur...



Dat pingen en zo... Ben een domme Belg hoor  die slimme BB stuurt ze me wel door :)

Heb er weken over gedaan om de foto's van mijn iphone op de pc te krijgen ( gewoon kabeltje in hmmmm )

Ben zo benieuwd Blondie, hoop dat je minstens mijn grootte krijgt! En wil vooral fotooooooos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er trouwens eens de statistieken bijgenomen ( jaja BB dat befaamde rekenmachine onder mijn kussen ):

1 op 3 is niet tevreden over zijn nv...

Nu liefste BB en Blondie: ik denk dat ik al ontevreden genoeg geweest ben voor ons 3???

Komt dus super good met die boobs van jullie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik alvast eventjes hihi...

De ochtend is voorbij gevlogen, maar dat kan ook niet anders als samen met 16 super peuters bent...

En dan hier komen en dan al jullie berichtjes weer zien hihi :D ..

Jaaaaa morgen om deze tijd zit ik thuis of ben ik onderweg naar huis denk ik met mn 2 nieuwe Gummy Bears :D ...

Straks gaat de kleine man naar oma en opa en hubby is lekker werken dus ik heb heeeeeeeerlijk het huis voor mezelf, al deel ik een beetje met Finn...

Ga morgen maar rond 05:30/06:00uur opstaan en rustig douchen en haartjes wassen en drogen... Mn vacht nog even scheren haha, behalve de okseltjes :( ... Dan tegen 07:00uur brengt hubby me naar de kliniek, en dan hoop ik om 08:00uur onder zeil te zijn :D ...

Straks nog een tasje inpakken maar hoe of wat ik mee moet nemen eigenlijk haha, denk dat ik aan mezelf wel genoeg heb en een lijstje telefoonnummers voor als ik wil worden opgehaald uit de ballenbak.. Krijg van hun een sportbh, badjas etc, dus ja wat neem je mee.. Vergeet ik iets dames??? Is voor mij immers alweer 9 jaar geleden he hahaha...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.