Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Ladies,

de spreekwoordelijke kogel is door de kerk..

Ben vanmorgen naar de dokter geweest omdat ik me zo hondsberoerd voel..

Geef ook bloed op nu... Weer overgeven en alle andere ellende...

Heb 5 dozen pillen mee gekregen voor een flink virus...

Moet nu over 2 dagen duidelijk verschil merken en zo niet, direct terugkomen..

Kliniek gebeld en de anesthesist gesproken en de datum verplaatst naar 21 Maart :D ..

Vind het totaal niet erg ben er eigenlijk heeeeeeeel erg blij mee..

Lekker beter worden en daarna BIG Boobies :1big_boobs: ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dat is 1 dag na mij!!! Gezellig!!!

Wat minder gezellig is is dat jij bloed opgeeft en weer aan het overgeven bent! Jeetje, wat voor virus is dat???? Het heeft je goed te pakken, pfff. Geef je bloed op bij hoesten? Of als je braakt?

Hoop dat die pillen werken, anders inderdaad meteen ff terug he!! Zal voor je duimen, duimen zijn toch al blauw, van het duimen voor Kaatje, maar dat heeft wel geholpen! ;)

Beterschap!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha BB, je zult al een operatie aan je duimen ook nodig hebben na dit hele gedoe hier!

Fijn voor jullie, kunnen jullie samen aftellen! Ik kon echt niet wachten 

Heeft ook te maken met t feit dat die hoge binnen de 6 maand opnieuw moest, nu was t al 4 maand, en wegens onze zelfstandige werkzaamheden ( vaag vaag, is voor de buurman he BB ) is er pas in september terug verlof....

Blondie, vind het een heel verstandige beslissing, ben trots op je! Wat een karakter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaatje: Ben erg blij hoor voor je dat je ze al hebt..

Ben ook erg benieuwd naar je foto's!!!

Ik heb 't gewoon flink te pakken omdat voor 'ons' gevoel mama niet ziek mag zijn... Dus we gaaaaaan maar door...

Huishouden, eten, boodschappen, wassen en totaal geen rust...

Het was weg en eergisteren gaf ie me de genadeklap...

@BB: bloed bij braken... Al konden ze de reden niet echt vaststellen doordat ik me ook een ongeluk hoest, dus misschien komt het daarvan... Hoefde me er geen zorgen om te maken want het was 'normaal'... Ben helemaal nagevoeld en nageluisterd en alles klonk voor zover het kon erg goed... Ze hoorden geen rare dingen c.q afwijkingen die er niet bij hoorden... Bloeddruk etc was allemaal mooi...

Maar ik zei wel dat ik gewoon echt 'niet meer kon'... Had 't gevoel of ik op was... Viel bijna flauw in de douche...

En jaja dames DAN komen de griep/virus medicijnen tevoorschijn die ze wel degelijk hebben...

Ik heb gelukkig geen koorts... En ik eet alweer sinds gisteren, al ben ik daar niet te snel blij mee nu aangezien ik dat vorige keer ook 3 dagen kon voor het werd zoals nu...

Gelukkig ben ik qua ziekte betreft erg nuchter, kon dan ook zelden of nooit bij de dokter

Zat ook helemaaaaal onder de uitslag hahaha... Jeuk als een gek, vol met de rode bulten en paar uurtjes later weer weg... Vanmorgen is mn eerste ochtend zonder mn uitslag en ook geen jeuk... Ben vergeten hoe het heette maar was een reactie zei de dokter op het feit dat er iets met je lichaam is wat het eruit wil hebben...

Geen overgeven of andere ellende meer alleen nog hoesten en snotneus maar voel me wel degelijk heel erg ziek nog...

Lijkt wel of ik een winterslaap hou, heb de laatste 3 jaar niet zoveel meer geslapen als deze laatste 2 dagen...

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!! En die boobs komen er wel.. Als ik zo een operatie in zou gaan zou ik gek zijn... De anesthesist zei het ook dat het een wijs besluit was en minimaal week rust om effies goed bij te komen... Dit zou mn lichaam slopen als ik het door liet gaan en zou mn herstel niet ten goede komen omdat het lichaam op teveel dingen gefocust moest zijn..

We komen er wel... Dinsdag belt de anesthesist Dr Henri me even of Dr van de Weij zelf om te kijken hoe het gaat met de medicijnen en of het al beter gaat... Anders word de OK datum toch nog iets verder verplaatst...

Maar meiden het geeft allemaal NIETS :D . .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ze je nu serieus nemen en dat je eindelijk iets gekregen hebt tegen de griep. Duurt nu ook al echt een tijd zeg!

En misschien toch wat beter voor jezelf zorgen: uitzieken.... Maar weet het: is lastig: er is altijd wel iets te doen he....

Beterschap met je laatste loodjes en je hebt een goeie keuze gemaakt met het uitstel!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaatje: Ow gezellig als je me brengt.. Kan je de verpakking checken hihi..

Heb je die van jou nog gecheckt en beter gezegd, heb je die oude gewogen???

Nog 14 dagen en dan heb ik mn grote tieten hahaha...

Ben vandaag maar even de straat op geweest aangezien de misselijkheid weer vertrokken is... Wel zo slap als een vaatdoekkie maar rustig aan ging het... En ik wilde mn kleine mannetje even zien die sinds gisterochtend bij mn ouders is omdat ik zo ziek ben.. En ik mis 'm stiekem best erg hoor... Tis zo'n lekkere kwek he, die mond staat niet stil over van alles en nog wat...

Zou onderweg een happy meal voor hem meenemen en ik heb na lang zoeken in België zn favo boek nog gevonden : Lachebek, dus die effies langsgebracht...

Niet alleen hoor, in de auto met hubby...

Zag toen in een etalage een super ordi tijgerprint jasje dat ik 6 weken terug zooooo graag wilde hebben maar waar ik geen tijd voor had toen dat ik die meteen mee gegrabbeld heb, laatste in de winkel en nog net mn maat :D ...

Nu weer thuis voor dood op de bank met een dekentje.. Pff toch wel zwaar geweest die 2 uurtjes weg...

@BB: zo zie je maar... geen virus medicijnen ;) tot je gaat roepen dat je 't gevoel hebt dat je dood neervalt binnenkort... Je snapt wat ik de volgende keer ga doen he ;)... Ik ben nooooit ziek... Beetje snotneus en ik loop door... Je huishouden moet draaien... Ik eet gezond... helemaal omdat ik die kleine jongen heb he.. Fruit en groente in overvloed... Vitaminepillies voor iedereen... Alleen vers eten elke dag.. Soms word er wel gesmokkeld hoor ben ook geen freak hahaha... Pizza maak ik zelf want mn kleine mannetje vind het leuk om zelf dingetjes op zn pizzaatje te doen en aangezien hij de peuterpubrtijd heeft en eigenlijk alles JAK is ga ik zoveel mogelijk in 'm mee zodat ie eet... En chippies en snoeppies puilen de kasten ook mee uit hahahaha...

Ik ga weer eventjes languit zappen...

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey blonde,

Als ik dit allemaal lees denk ik dat je er echt goed aan gedaan hebt om uit te stellen hoor! Pf dat blijft maar duren daar!!! In elk geval kun je er nu uitgerust naar uit kijken, samen met BB!

Ik voel me nog steeds super, bizar... Zit echt te wachten tot de pijn uitbreekt...

Veel rusten en aftellen maar he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heftig verhaal Blondie. Maar hopen dat de medicijntjes snel hun werk gaan doen en goed van je dat je je smurf bij een paar daagjes uit logeren hebt gebracht! Je moet nu inderdaad even goed voor jezelf zorgen. Altijd maar doorgaan, gaat gewoon niet!

En verder ben ik het met Kaatje eens!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen pas om 09:45 uur wakker hihi..

Op de Syberische Blaf hoest na en mn snotneus gaat alles goed...

Dus nog even het snotteren weg, gisteravond voelde het alsof ik 2 klappen op mn neus gehad had, en dat is gelukkig al minder...

Denk dat die holtes een beetje tot rust komen en geleegd worden hahaha...

Dit moet me toch wel lukken he in 12 dagen :D ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blondie,

Anders was t morgen zeg.... Pfiew...

Maar 12 daagjes zijn zooooo voorbij! En je zult er tegenaan kunnen dan!

Ja, een mens vraagt zich toch af waar al dat snot vandaan blijft komen he  any ideas BB? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa Kaatje anders was 't morgen...

En om je de waarheid te zeggen heb ik er op dit moment echt zooooo geen zin in...

Ben dus echt blij dat ik pas over 13 daagjes moet...

Begrijp me niet verkeerd... Ik ben echt super mega reuze benieuwd naar wat mn maatje word...

En ik wil het ook echt graaaaag...

Maar niet nu hahahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kaatje: uit de neus :46:

@BLondie: voor jou nog 13, voor mij nog 12..... YES hihi

Fijn dat je je nu toch echt beter begint te voelen!!! Pff werd tijd he.

En ik ben ook echt zooooo benieuwd wat het gaat worden.... Zowel bij jou als bij mij.

Kaatje dr boobies zijn echt mooi geworden!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB: gelukkig wel hihi... Hoop alleen dat die Syberische Blaf hoest een beetje snel slijt...

Maar ik klaag niet... Zit alleen nog aan de Ibuprofen tegen die pijn in mn gezicht, maja dat zijn die holtes he..

Codeïne fosfaat tegen de blafhoest en een maagbeschermertje voor de rommel die erin gegaan is en er nog ingaat..

Geen risico meer..

Worden vast grote hoor bij jou BB hihi...

Ben wel benieuwd hoe je metingen uitkomen zoals je uitgedokterd heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi thnx BB 

Leef echt met jullie mee ladies, wens jullie echt een herstel als t mijne toe... Pijnstillers te koop trouwens, liggen hier op de kast

Nu wachten op dinsdag tot ik ze helemaal kan zien...

Alle twee rusten nu he, dat jullie er helemaal klaar voor zijn binnen eeen grote week 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blondie,

Heb je er wat aan gehad? Aan de zon dan? Nog 9 dagen zeg... pfff... nu moet je toch iets of wat stressen niet?

Ik plaats morgen nog wat foto,s, kun je eens zien wat je krijgt!!! En t is moooooi hoor :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Kaatje ik heb het nog 10 dagen verder laten zetten hahahaha... Kan je nog langer met me mee tellen :P ...

Het valt nu allemaal reuze mee maar ik snotter en hoest nog en wil dat echt weg hebben.. De dokter vond het erg verstandig dat ik toch de keuze maakte om echt 'beter' te zijn voordat ik onder mes moet ipv een dag ervoor net beter bij wijze van...

De nu is de dag: 31 Maart - 07:30 uur..

Het beste was ook volgens hen echt een week beter te zijn voordat we gaan beginnen...

Ik vind het best... Ze liggen nog steeds te wachten hihi :D ...

Ben enorm benieuwd naar jouwes hoor :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat niet iedereen denkt dat je al op je zesde een kind kreeg en je wel voor een volwassene aanziet! :D

Wijs besluit blondie. Voor een blondje ben je eigenlijk nog best slim! ;)

Ik zal wat langer voor je duimen, vanaf volgende week dinsdag heb ik alle tijd van de wereld.... En deze week doe ik het wel overal tussendoor hihi

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blondie,

Wijs besluit, en inderdaad, voor een blondje...  ( ben je eigenlijk blond? )

Zo blijf ik vanalles hebben om naar uit te kijken, kunnen we eerst samen nog BB gek maken :)

Misschien kun je mijn gekke ticker gebruiken als je blijft verplaatsen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.