Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaaaa BB we kunnen fijn jou zitten klieren hier...

Of zal ik dat voorzichtig gaan doen aangezien we de boobs van Kaatje hebben kunnen bewonderen en misschien wel vrezen voor mijn aanstaande XXX.. Moet niet gekker worden hier hahahaha...

Ik was officieel blond tot mn 26ste... Naja vanaf mn 10de ongeveer ging 't van dat hele lichte naar donkerder blond... En op mn 26ste groeide het opeens ZWART uit... Hahaha ja Kaatje het vreemde wat jij hebt met protheses heb ik met mn haar... Dus ik verfde altijd wel ordi blond omdat ik zelf licht/middenblond haar had,maar dat werd dus zwart... Heb 't eens geprobeerd maar 't maakt me erg hard in mn gezicht, tenzij ik onder de zonnebank blijf gaan dan staat 't wel mooi... Dus nu verf ik het weer ordi blond...

De plastisch chirurg en de anesthesist vonden beide dat het beter was om toch inderdaad 10 dagen verder te gaan... Het allerbeste zou echt 2 weken beter zijn voor OK... Helemaal door de grootte en de hechtingen die moeten houden natuurlijk en de verdere genezing en met verkoudheid is je lichaam teveel met andere dingen bezig zodat het niet alleen kan focussen op tietgenezing hahaha... Wel helemaal verbaasd over het feit dat het me totaal niet uitmaakt dat het weer 10 dagen langer duurt... Ja ik bedoel ik heb ze al en ze worden alleen gewisseld en zoals de plastisch chirurg al zei liggen ze klaar in de kluis (schijnt daar protocol te zijn bij bestelde grote volume protheses), ready for implant...

Veel plezier met skiën Snappie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel een vreemd verhaal zeg, eerst was je blond, toen halfblond en nu zwart????? WTF??

Dat heb ik nog nooit gehoord, ik ga het meteen eens ff googlen... Daar wil ik het fijne van weten haha.

Als jullie mij straks gaan pesten met mijn (in jullie ogen waarschijnlijk) kleine nieuwe tietjes, ga ik jullie lekker met jullie grote pesten (weet nog niet hoe maar ik verzin wel iets :P )

Maar ben wel heeel benieuwd hoe een XXX eruit ziet, dus we blijven nog ff vriendjes he ;):55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is normaal dat je vanaf je kinderjaartjes je lieve witte blonde haartjes kwijtraakt die geleidelijk aan donkerder worden...

En in de loop der jaren worden je haren ook iets donkerder maar echt helemaal naar donkerbruin/zwart is niet vaak 't geval...

Geboren blondine die nu een zwarte magica is hahaha...

Je kan mij gaan pesten als ik mn kleren moet laten vermaken hahaha....

Ik bedoel ben 176m en weeg 57/58kg - maatje 34/36... Nou daaaaag bloesjes waar de knoopje vanaf gaan springen en een grote maat kopen is ook geen gezicht want dan zit 't als een zak om je buik hahaha...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ja, dat wordt een naaicursus. Alleen zul je hubby nog even aan zijn verstand moeten peuteren dat het een naaicursus met een machine is.... :D

Of een heleboel verschillende riemen kopen die je over je 'zak' kunt aantrekken, en dan lekker blousen haha.

Of misschien kun je je knoopjes vastnaaien met ijzerdraad? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blondelicious wij zitten vlak achter elkaar met de bv...ben benieuwd hoe het zometeen bij jou word...

Jaaa inderdaad hihi, al had ik ze al moeten hebben... Maja ze liggen nog smachtend te wachten op me hihi...

Ik ben ondertussen ook heel benieuwd na 't zien van de HUGE SILICONE VALLEY van Kaatje wat mij te wachten gaat staan...

Cup XXX denken we... Ga vast beginnen met het leren van knoopjes vastzetten... Wel leuk als er 1 in zo'n gluurder zn oog schiet ofzo hahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen kinderen dus ook geen K3 hihi. Mijn man zou me afschieten als ik met K3 zou komen aanzetten :45:

Maar ik zal toch echt een serieuze haarspoeling moeten kopen als ik voor de zwarte wil doorgaan haha.

En ja, borst vooruit... Kaatje, jij hebt tenminste iets om naar voor te steken..... Ik moet nog ff wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij vind alles best hahah..

Ging niet eens mee naar binnen bij de pc en de 2de keer ook niet hahaha...

Hij ging in de wachtkamer PSP spelen met de woorden:

Wat moet ik daar doen dan? Zijn toch jouw tieten... En: Zolang ik er als enige aan mag komen vind ik alles best...

Dat ik ze aanraak mag nog net ;) ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.