Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Laatste controle gehad!! Alles was perfect.. En Dr van der Weij was ook erg tevreden.. De foto's zijn gemaakt en ik heb toestemming gegeven voor eventuele plaatsing op website etc..

Verder geen nieuws, super saai he.. Nog steeds ong 98cm boven..

Wonderbra's zijn binnen en jaja zooooo mooi.. Maatje 75G :D .. Me love me big boobies hihi..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Diesel ik ging van een cup aa met 260cc naar 70D - 70cm onder en 89cm boven.. En nu 10 jaar later 535cc ultra high profile naar 70 onder en 98/99 boven.. Nu draag ik Sapph 70F maar die tekent streepjes en hebben helaas geen G.. 75 soms iets te ruim in omvang.. 70G/70H zit het beste..

Ladies morgenochtend zet ik de wonderbra foto erop.. Het is dat tshirt push up model maar hij pusht in onze maat zonder dat er vulling in zit.. Super bh die jullie echt allemaal zouden moeten hebben.. :D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

**********2de Mijlpaal************

12 weken po!!

De grootste veranderingen hebben we achter de rug.. Nu nog 12 weken kleine beetjes vormen en dan nog 28 weken tot de eerste verjaardag van Star en Stripe en hun uiteindelijke 'look'..

De laatste meting is gedaan:

70cm onder en 99cm boven..

Me very happy!!

Ik wilde met mn wissel 70F halen vanaf een 70D maar dat is een 70H geworden volgens de statistieken (www.85b.org erg handige site trouwens, bij calculator berekent ie je maat, bovenste maat hoeft niet ingevuld en bij converter rekent ie je maat om naar elke bestaande buitenlandse maat die er bestaat)..

Weer een groot verschil dus net als mn eerste bv.. Ben waarschijnlijk dan toch een geluksvogel die iedere keer 4 maatjes verspringt hihi.. 260cc McGhan rond - low profile - 70AA-70D (70-89cm) en nu wissel 535cc Mentor Siltex Round - Ultra High Profile - 70D-70G/H..

Zal later een foto in de galerij zetten van dag ok tot 12 weken po..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey barbie girl,

Zo zie je maar dat t echt bij iedereen anders uitvalt, ik blijf op een verschil van 21 cm zitten met die 700 cc...

Tja plaatsing en voorsituatie zullen dus effectief een hoop doen he!

In elk geval, jouw karma is zeker geen bitch :)

Ben super blij dat t geworden is zoals je wou, wens je het echt toe...

En wens je vooral nog veel super roze bh's!

En nog belangrijker: dat de shit die je meemaakt die niets met boobies te maken heeft ook fijn opgelost raakt he meid!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor..

Dan bespreken we een Boobies meeting haha MET taart...

Mag jij vlaaien meenemen want jij hebt de echte :D BB...

xxx

Die maten en metingen verbazen mij ook enorm.. Heb ook geen idee waar 't 'm in zit ofzo...

Voor jou ben ik nu ook al blij BB en voor Bboob binnenkort ook vast :D dat moet gewoon ook worden wat zij wil :D ...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies morgenochtend zet ik de wonderbra foto erop.. Het is dat tshirt push up model maar hij pusht in onze maat zonder dat er vulling in zit.. Super bh die jullie echt allemaal zouden moeten hebben.. :D

Xxx

en besteld :) heb nu een 80G ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

80G???? GGGGGGGGGerverderie nou dat is vervelend hè? Hahaha dat zijn toch geen maten man.

Nee hoor mariek. Je mag er lekker mee pronken. Ze zullen er fantastisch uit zien in die wonderbra van je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Damens

ik heb hem hoor! en hij past al lijkt het niet op een 80 G hoor hahaha

ene ik merk nu wel dat mijn borsten echt geen kant op gaan.

bij mij vorige vergroting had ik zeg maar nog veel vet er voor zitten dus kon ik ze alle kanten op doen.

nu gaat dat echt niet meer. ze zijn al wel een stuk zachter geworden maar ze zijn goed gevuld zeg maar :)

en bij mij gewoon door de brievenbus toen ik hem uitpakte dacht ik wel wat een gevaarte haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.