Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Ligt het niet aan de bh??

Ik heb vandaag een wissel sportbh gekocht...

Deze die ik nu heb is 80D op de ruimste stand zodat 't 80E ongeveer word..

Maar toen ik de 75F paste zat die veel te strak in omvang nog en die cup was te groot daardoor dus heb ik 75E genomen en die zit iets krap...

Terwijl 't meetlintje 70G 75F zegt..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn sportbh drukt helemaal niet... Er mochten geen striemen opkomen zei de pc..

En ik heb ook die band weer niet gehad...

Neeeee jouwes blijven groot! Dat moet gewoon hoor...

Vind mijnes trouwens nog wel GROOT... Wel mooi maar ben nog niet helemaal gewend hihi...

Denk wel steeds als ik ze zie hihihi oeff biggies :D ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pf word er gek van, dipje zeg :)

T gaat er me niet echt om die E of F maar om wat ik zie... En ik zie ze echt krimpen hoor...

En die E paste vorige week echt niet hoor, denk gewoon dan de zwelling weg is en dat het is wat het is...

Als dat zo blijft ben ik echt een gek hoor, hoe kun je nu met 700 op een E blijven hangen, die ( zoals we allemaal weten ) er op t zicht nog kleiner uitziet?

Ik weet wel dat ik geen kleine tieten heb en niet moet zeuren, maar ben even helemaal niet blij...

Weer even afwachten tot de 6 weken zeker?

Maar wat zit ik hier te zeuren in jouw topic :)

Helemaal blij dat je jeuk hebt, is een goed teken he!

Jij nog steeds helemaal blij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat geen zeuren hoor!!

En als jij het wel zeuren vind dan zeur je maar lekker!!

Vind ik helemaaaaal niet erg...

Snap best dat je er een dipje van hebt...

Je leeft heel lang eindelijk naar die 700cc toe en als je dan hetzelfde hebt als wat vorige keer overkomen is dan baal je...

Hele normale reactie...

En ik vind het ook gek dat je zoals je zelf zegt met zoveel blijft hangen op dat...

Je gaat toch uit van een F/G... Tenminste ik dan...

Je boobs zijn gigantisch mooi vind ik hoor maar ik snap wat je bedoeld!!!!

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ze zien er uit alsof ik 400 cc gekregen heb vind ik :)

Nu ja, ga t even laten rusten en de boel zijn gang ( of 'hang' ) laten gaan...

Ik hoop dat ze nog vormen zoals ik t in gedachten had maar tja, ik zal maar niet zeggen wat ik al denk/vrees...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt waar??

Dus dan pas je gewoon je oude bh's weer? Nee dat kan toch niet! Het is te vroeg voor het ik vind ze klein doordat ik gewend ben dingetje.. Maak eens nieuwe foto's.. Geef ze inderdaad tot 6 weken de kans.. We weten alletwee dat ze daarna alleen maar meer gaan hangen en niet meer groeien en kijk dan alsnog.. Nou baal ik echt voor je!! Dat moet gewoon goed komen! Ga je anders weer terug? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die twee E's wel...

Moet wel zeggen dat ik de eerste 2 maand na de 2de keer ook nog in die D kon, pas daarna moest ik naar die E en een maand erna lag ik al weer op de operatietafel...

Dus misschien heeft t nu ook nog een beetje tijd nodig?

Soit, nog 2 weken voor de magische grens en controle, we shall see...

Terug ga ik ja  voor controle... 

I rest my case, for now... Ga er mijn hoofd een week of 2 niet over breken en dan zien we wel weer

Krab maar verder!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

Jee Kaatje, wat lees ik nu! Als ik jou foto's bekijk, (die tot nu toe op het forum staan), dan kan ik me toch bijna niet voorstellen dat jij in een E-cup past??? Heb je nog eens gemeten.?.. zoek dat lint!!! Ik dacht gisteren dat ze gegroeid waren, totdat ik ging meten.... Mijn ogen hadden me bedrogen!

Hoop echt voor je dat het hier ook weer een kwestie van geduld is! En inderdaad, maak nog eens nieuwe foto's, dan kunnen je big-tit-friendinnetjes even mee beoordelen ;)

Heb je trouwens al eens gekeken hoe het in kleding uitziet in een gewone bh? Hoe vind je het dan uitzien? Ook te klein, of vind je het zicht dan wel mooi?

Ik ga maar weer duimen!! :D

En BLondie inderdaad: KRABBEN KRENG :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 't hele genezingspakket geloof ik al.. Steken, stijfheid, en die vreselijke JEUK.. Hoe meer ik krabbel des te erger 't word.. Morgenavond gezellig op controle en zo zit week 1 er al bijna op.. Gaat dat snel he!!

Kaatje we wachten op je foto's hoor! Kan gewoon niet dat ze voor de 2de keer krimpen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door jou krijg ik spontaan ook jeuk, ondanks ik nog een bedroefde voorkant heb. Ik ga morgen daar ook maar iets voor halen. Helpt dat echt die menthol gel? Die crème vond ik niks doen.

Wat fijn dat ze al gaan indalen. Snel wel hè? Dat is een goed teken. Het gaat perfect met jou. Heerlijk voor je.

Of die gel werkt weet ik eerlijk gezegd niet hihi.. Had 'm gekocht omdat ie bij de waterpokken wel helpt en die had mn zoontje dus vandaar dat we erop kwamen haha.. Maar 't is te proberen.. Hoor van velen dat de gel perfect werkt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond de eerste controle...

Alles gaat nog steeds perfect al zijn ze opeens toch gegroeid terwijl dat niet echt zo oogt vind ik...

Maar mn sportbh geeft voor het eerst in 6 dagen striemen op mn borsten..

Mn onderwijdte is ongeveer gelijk gebleven en 73cm maar mn bovenwijdte is weer van 95/96cm naar 97cm gegaan..

De daling is al goed ingezet en de spanning is er ook redelijk af.. Kan ze goed induwen al...

De afplatting onderop is nagenoeg verdwenen en rond ook al mooi...

Links trekt verder mee gelijk naar rechts en vind ze steeds mooier worden hihi..

Wel nog erg groot maar dat went vanzelf... Links is momenteel nog iets groter dan rechts maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik linkshandig ben...

Ben benieuwd naar vanavond, hoe Dr van der Weij zegt dat ze er voor staan..

En of de hechtingen vandaag of volgende week verwijderd gaan worden...

Jullie horen het vanavond...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat het zo lekker gaat joh!!

Heb net ook even gemeten.....Nadat ik de bh tijdens het douchen een tijdje uit had. Die van mij voelen gelukkig ook al minder zwaar en ze zijn een ietsiepietsie gegroeid?? Links is bij mij groter dan rechts en de linker is iets boller van boven, maarja, dat was van te voren ook al, dus dat komt vast goed. Ben pas 2 weken PO he :)

Maten: 72 onder en 91,5 beneden. +een halve centimeter zowaar :45:

Maarja, tegen jou kan ik niet op en ook niet tegen Kaatje! Jullie zijn de bigboobies en ik de small hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat tellen we als een 92cm BB..

Ja ik ben echt onwijs blij met ze!

Ben wel zoals ik je al vertelde blij dat 't de 535cc is en niet de 590cc.. Vind dit groot genoeg en 't komt echt heeeel erg in de buurt van wat ik gezien heb met passen.. En toen vond ik de 590cc aan de iets te grote kant en dat had het nu ook geweest.. Dus helemaal blij.. Straks even op controle en neem aan dat die ook goed is.. Syberische blafhoest word minder al had ik vannacht een hoestaanval waarbij is dacht dat mn hechtingen zouden springen.. Haha zou wel lachen zijn, 2 siliconen ballen bouncen tegen de muur zo terug in mn snufferd.. Hamsteren hihi..

Ik laat later effies de controle weten :D ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat tellen we als een 92cm BB..

Ja ik ben echt onwijs blij met ze!

Ben wel zoals ik je al vertelde blij dat 't de 535cc is en niet de 590cc.. Vind dit groot genoeg en 't komt echt heeeel erg in de buurt van wat ik gezien heb met passen.. En toen vond ik de 590cc aan de iets te grote kant en dat had het nu ook geweest.. Dus helemaal blij.. Straks even op controle en neem aan dat die ook goed is.. Syberische blafhoest word minder al had ik vannacht een hoestaanval waarbij is dacht dat mn hechtingen zouden springen.. Haha zou wel lachen zijn, 2 siliconen ballen bouncen tegen de muur zo terug in mn snufferd.. Hamsteren hihi..

Ik laat later effies de controle weten :D ..

Yes 92 :D:45:

Nou, nu hopen dat het morgen niet weer 91 is haha, maar zou zomaar kunnen....

Succes met je controle!

Het zou hamsteren zijn geweest als ze naar boven geschoten zouden zijn blondie ;)

Maar dat bounce-ballen, ach, smurf had het misschien leuk gevonden :D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje tiet vooruit en we redden 94 wel hoor :D ...

Ladies mn controle was super... Ik kan niet anders zeggen (zonder een topic te openen) dat mn pc geweldig werk afleverd...

Vandaag slechts dag 6 na ok zijn mn wonden dicht en hangen de knoopjes er een beetje bij... Deze laat mn pc er zelf af vallen...

Ik had een wissel maar mn litteken is een super dun streepje dus het oude litteken is denk ik ook erg goed weggewerkt...

Op de linker hechting zat een klein drupje bloed en na hard duwen kwam er niets en was er niets te zien, klein pleistertje en over 2 dagen eraf en beginnen met smeren als ik dat wil.. Pot creme van de kliniek mee gekregen..

Volgende controle : HALF JUNI :D ... Ben helemaal blij ermee... Soms lees je spookverhalen maar zo kan het dus ook ladies ;) ...

Pc moest enorm lachen dat ik totaal geen pijn heb gehad, geen pijnstillers nodig heb gehad na mn ok en dat ik dacht gewoon te kunnen stofzuigen hahaha... Ladies zonder dollen ik voel echt niets... Nu die pleisters eraf zijn voelen ze heel erg van mezelf en het trekkerige ervan is ook weg... Werd alleen gewaarschuwd dat ik stofzuigen toch maar beter even uit mn hoofd laat voor een weekje of 5 hahaha.. Mag alles doen als ik me maar hou aan het lijstje van dingen die echt niet mogen, en mn armen niet boven mn hoofd recht uitstrek... Plat slapen mag ook weer hoor alleen niet op mn zij want dan kan het kapsel scheef groeien... En ik had vanaf dag 1 onder de douche gemogen ipv stuntelen bij de wasbak door de pleisters die de pc gebruikt alleen had de verpleging dat bij ontslag vergeten te melden en heb ik me net als 10 jaar terug netjes aan die richtlijn gehouden van wonden mogen niet nat worden... Nah nu heb ik geen zin meer om te douchen dus morgenochtend zal ik ze gaan dopen...

Iemand nog ideeën voor leuke doopnamen voor de twins??

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.