Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Nou dan ben ik gelukkig niet de enige, ik heb geen idee hoe ik de foto's van mn mobiel op de pc krijg. Het is mij 1 x gelukt maar dat kwam per ongeluk!

xxx

:45: :45: :45: :45: super!!!!! :D

lukte bij mij in het begin ook nooit, maar heb zo lang geklooidtdtdtdt totdat het lukte en ik wist hoe ik het gedaan had :45:

T zal de leeftijd zijn........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Hier ben ik alvast eventjes hihi...

De ochtend is voorbij gevlogen, maar dat kan ook niet anders als samen met 16 super peuters bent...

En dan hier komen en dan al jullie berichtjes weer zien hihi :D ..

Jaaaaa morgen om deze tijd zit ik thuis of ben ik onderweg naar huis denk ik met mn 2 nieuwe Gummy Bears :D ...

Straks gaat de kleine man naar oma en opa en hubby is lekker werken dus ik heb heeeeeeeerlijk het huis voor mezelf, al deel ik een beetje met Finn...

Ga morgen maar rond 05:30/06:00uur opstaan en rustig douchen en haartjes wassen en drogen... Mn vacht nog even scheren haha, behalve de okseltjes :( ... Dan tegen 07:00uur brengt hubby me naar de kliniek, en dan hoop ik om 08:00uur onder zeil te zijn :D ...

Straks nog een tasje inpakken maar hoe of wat ik mee moet nemen eigenlijk haha, denk dat ik aan mezelf wel genoeg heb en een lijstje telefoonnummers voor als ik wil worden opgehaald uit de ballenbak.. Krijg van hun een sportbh, badjas etc, dus ja wat neem je mee.. Vergeet ik iets dames??? Is voor mij immers alweer 9 jaar geleden he hahaha...

xxx

JE BLACKBERRY!!! :D En goeie zin...

Als me nog iets te binnen schiet, laat ik het je weten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debje: jaaaaaa natuurlijk mn make up hahaha.. Anders kan ik niet naar buiten hihi, tis immers middag als ik weg mag he...

@BB: mn Blackberry zit vergroeid met me al staat ie altijd op stil want ik word niet goed van die geluidjes hahaha..

Trouwens ladies:

http://www.85b.org/bra_calc.php

je hoeft alleen below en bust in te vullen...

reken daar je maat even om...

Helemaal Kaatje met de F hahaha... 70G bedoelt ze hihi..

She Did It :D :D :D ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Angey: vorige week al bij van der Weij geweest? Hoe is het allemaal bevallen?

@BoobyMoon: ik ga morgenvroeg douchen en haartjes wassen enzo... Straks nog eens eten anders sterf ik morgen van de honger hihi...

Maar totaal niet zenuwachtig heb er heeeeeeeeeeel veel zin in :D ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Erika, heb jij geen foto's? Ik krijg net zoveel als jij namelijk.

Heel veel succes morgen blondie ;) kijk uit naar je verslagje en natuurlijk de foto's!(Als je die plaatst natuurlijk)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blondie,

Ik wil je heeeel veel succes wensen straks ( ik bedoel over 9,5 uur  )

Je krijgt super tieten, dat weet ik gewoon!

Ik wens je ook een droomherstel als t mijne toe...

I'll be waiting by the Iphone morgen, ben zo benieuwd!!!

Nog een heel goede nacht, en vergeet de wekker niet he...

Jeetje, beleef het precies allemaal opnieuw zeg!

Veel liefs en tot morgen met de beertjes he!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ miss sport, jawel hoor moet je me even toevoegen dan kan je mijn foto's bekijken!

@ blondie werkt eigenlijk hetzelfde als met de pc (heb ook een bb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blondie,

Ik wil je heeeel veel succes wensen straks ( ik bedoel over 9,5 uur  )

Je krijgt super tieten, dat weet ik gewoon!

Ik wens je ook een droomherstel als t mijne toe...

I'll be waiting by the Iphone morgen, ben zo benieuwd!!!

Nog een heel goede nacht, en vergeet de wekker niet he...

Jeetje, beleef het precies allemaal opnieuw zeg!

Veel liefs en tot morgen met de beertjes he!

Kaatje

Ahw zo lief..!! BB ook hoor :D ... Weet alleen niet hoe ik 2 Quotes in 1 antwoord prop vandaar haha...

Mn wekkertje staat om 05:30 uur rustig douchen en de rest en rond 07:00 uur ga ik op pad :D ..

Heb je Whatsapp gevonden want dan moet je je nummer pb sturen dan stuur ik je ook meteeeeeen de foto bij het ontwaken hihi...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.