Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Ladies...

geloof dat vannacht, nacht 1 zonder hoesten was :D ...

Niemand wakker geworden van mn geblaf en ikzelf ook niet hihi...

Overdag nog een beetje en ik snuit nog een beetje, neem nog wel mn Ibuprofen en paracetamol want heb nog een beetje dat irritante gevoel MAAR de blauwpaarse duimen van BB hebben effect :D ... (Dit stukje is ook alleen voor haar want ze houdt nogal van geurtjes en kleurtjes hihi: Snot groen - minimaal snuiten, moet er moeite voor doen, Blafhoest nu doorzichtig - niet vaak - kriebel bijna weg..)

Heb vandaag een setje gekocht haha, kon 't niet laten en het was een uitverkoopje dus past ie niet JAMMER DAN!!

Zou wel een beetje balen want ik vind 'm geweldig... Sapph Gorgeous - Ordinair Fluorescerend TIJGERprintje hihi...

En het laatste dat er hing in toevallig bh: 70F en shortje: S ... Misschien mn beloning omdat ik 2 keer niet kan wisselen door de blafhoest...

...

We gaan voor fluorescerende duimen bij BB want je moet duimen dat ik 'm ga passen hihi...

xxXxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Ben dol op details :45:, dus THANKS hihi

Nee, ff serineus! Super dat je je zoveel beter voelt. Het zou ook langzamerhand wel eens mogen hè :D

Ben benieuwd wat ze dinsdag zeggen als ik op de operatietafel lig met fluorescerende duimen.... Hoop niet dat ze zeggen: spreid je benen ook maar, want aan je duimen te zien is daar beneden iets goed mis...... (fantasie die op hol slaat :45: )

En blackblondie, nu op naar de 31ste hè!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk het ook hoor BB, je hoofd... En dringend... Straks steken ze je boobs in je gekke hoofd... Nieuw nachtmerrie material :)

En tussen je benen.... Tssss... Maak maar dat je een slip onder je flannelen nachthemd aanhebt, you never know what happens when you're asleep woehahahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hoest ik bijna niet meer :D ...

Zolang die bij mij ook maar die 535cc stopt waar 't hoort ben ik tevreden...

Zal wat zijn bij je BB, zo 450cc tussen je benen... Linkerlip en rechterlip... Whuahaha dit gaat te furrrrr hier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.