Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Ik zou 590 nemen, als t te groot is eet je gewoon stukje op... K weet t stomme belgenmop!

ik zou t grootste nemen maar dat komt door mijn geschiedenis he :)

T verschil in afmetingen is echt klein he, van mij wast 6,4 of 7,1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Speelt alleen in mn achterhoofd dat de pc niet durfde te zeggen of ie de 590cc dicht kreeg...

En 0,2cm verschilt op het oog niet veel toch..

Ik snap jou helemaal...

Misschien is dat de 2de keer vloek...

De eerste keer vlieg je maten omhoog om vervolgens bij de 2de keer er met ruim dubbel volume een halve tot 1 cupmaat bij te krijgen...

Straks gebeurd het mij ook hahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het al, ik ben er even niet en de dames zitten me voor invalide uit te maken :45: Heb het druk gehad, maar ik zie dat jullie het ook druk hadden met diameters en projectie.... Same old story haha.

Blondie, ik zou het overleggen met je pc. Als hij nog steeds zegt dat de kans bestaat dat met de 590 de wond niet dicht te krijgen is, of dat die kans in ieder geval veel groter is dan bij de 535, zou ik voor de 535 gaan. Waarom dat risico nemen als je voor 0,2 cm projectie minder, ook minder risico neemt en dus misschien een mooier resultaat krijgt.

Als de pc zegt dat 590 ook goed te doen is, dan moet je het gewoon doen! Maar ik weet wel dat dat twijfelen over het aantal cc's heel normaal schijnt te zijn. Ik ken het gevoel tenminste maar al te goed, met of zonder rekenmethodes haha, het geeft geen garantie....

Oh en @Kaatje, ik vond die stomme belgenmop wel grappig eigenlijk :45:

Maar wie noemt zijn prothese nou ook 'Gummy Bear'??? :47:

Succes met denken BLondie

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet eens google doen BB... Die bepaalde cohesive implantaten heten echt 'gummy bears' haha...

Ik krijg Candy boobs...

Toch maar 535cc die ging zeker dicht.. De 590cc had ie een sterk vermoeden van niet...

Hoe gaat het met de twins?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga morgen ff googlen Blondie, maar wel echt komisch die naam haha.

Met mijn twins gaat t goed, heb net even een updatje op mijn topic gezet. Rechts wat stuwing gehad, en die stomme gaatjes waar die drains uit gekomen zijn, maar voor de rest alles nog prima! :D

Je hebt gelijk met die 535! Enough is enough hihi En BIG wordt het sowieso, kan gewoon niet anders!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enough? T is never enough :)

Nee jullie hebben helemaal gelijk, groot is leuk maar niet ten koste van je lijf he! Der staan hier een paar horrorverhalen van mensen waar ze weer uitmoesten en die dan met 1 boob verder moesten en zo ... Als je arts t nu al nie zeker is zou ik niet durven hoor, zelfs ik niet :)

535 is genoeg, ik wil de grootste hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi.. Neeeee mijnes worden echt niet groter dan die van Kaatje.. Jouw projectie en volume is veel hoger dan mijnes.. Bijna een cm.. En ik wil geen zwartgattiet hebben dus we gaan voor de kleinste.. En idd, let op he Kaatje, BB heeft nog niet gemeten he, misschien heeft ze stiekem wel 600cc gedaan he met die BIGGIES hihi.. En dan extra hoog en de voor situatie erbij.. Jaja die heeft de grootste straks hahaha..

Helaas duurt wachten zo lang, helemaal als 't al de derde keer is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die van BIGboobie mega!!!

En ik wil liever naar silicone mountain hoor 

Aftelstress Blondie? Dacht dat t nooit zou komen 

Volgende week deze tijd je laatste nacht met je 'kleine' tieten x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat dat komt omdat ik weeeeeeer verkouden ben en weeeeeeeer hoest...

Lang leve de psz haha...

De 3de keer moet het lukken he...

Jaaaa volgende week laatste nacht dan met mn mini silicoontjes op naar mn gummy bears..

Dat is waar Kaatje: jij hebt silicone mountains... En het decolete van BB word de grand canyon hihi...

Nu eens kijken waar ik in de wereld der silicoon tiet strand.. Misschien wel Madurodam hihi ;)...

Apart he BB dat mensen die eigenlijk alleen elkaars cupmaat en cc's weten toch zo met elkaar begaan zijn :D...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog hopen dat ze van de blonde ook MEGA worden en dat ze ook zon fijn herstel heeft!

Zal alvast weer een begrafenis regelen...

Ja t is gek he: toen ik hier begon te lezen dacht ik dat ik echt de enige was die niet blij was met mijn bv, het was echt een opluchting te lezen dat het soms niet abnormaal is om t nog eens te doen ( al is 3 keer nu ook weer niet helemaal normaal :))

En iedereen leeft zo met je mee, is in je directe omgeving niet altijd zo he, bijna niemand weet van mijn 3 de keer!

Ben in elk geval blij dat ik jullie heb: BOOBIEfriends 4 life!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Kaatje als ik er 1 maatje erop vooruit ga zit ik er ook binnen de korste keren weer hoor...

Daar doen we 't niet voor want dan hadden we de oude ook kunnen laten zitten :P..

Wil echt wel een ruim verschil zien...

Nu 71cm onder en 89cm boven en we gaan niet voor 71cm onder en 91cm boven he ;)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blondie, als jij met een low profile al van een A naar een D gaat, dan kun je toch met een ultra high profile niet maar 2 centimetertjes erbij krijgen..... Jij gaat ook mee naar silicone-mountain! (niet naar Madurodam gekkie!)

Sja en die Grand Canyon bij mij, haha, hoop niet dat ze zo puntig worden ;)

ik hoop ook echt met Kaatje mee dat jij zo een zelfde herstel krijgt als wij!! En net zo tevreden zult zijn!! :D

In mijn omgeving zijn er ook niet veel mensen die het weten van mijn bv, dus is inderdaad fijn dat je hier je ei kwijt kunt bij je friendjes :D Heel fijn!!

Lieve meiden, een fijne dag! Geniet van het mooie weer!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.