Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Toi toi toi. Ik denk dat we met z'n allen veeeeeel aan jullie zullen denken die vandaag een bijzondere dag zullen krijgen. Hoop dat alles vlotjes verloopt. Ik heb ook kriebels in m'n buik gekregen, alsof ik me klaar aan t maken ben om zelf onder t mes te gaan. Pffff ik moet gewoon werken potver dikkie. Goede reis daar naar toe en tot straks dan maar weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goodmeurning zwarte blonde met de gummie tieten!!!

Volgens mijn wiskundige tijdsberekeningen heb je we nu...

GEFELICITEERD!!!!

Hopelijk is alles goed gegaan en heb je een pijn!

Waarschijnlijl lig je nu nog te soezen, er nog niet helemaal bij dus... Beentje dicht he!

Ik check me iphone de hele dag hoor, laterzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies het zit erop :D..

Alles is perfect gegaan!!

Ben 535cc ultra high rijker :D.. Alleen beetje schrijnen op incisie verder niet.. Moet nu eten en mag dan zo naar huis..

Kan nog niet meten maar sportbh 80 D .. Normaal 70 omvang dus de F gaan we halen :D .. Meiden bedankt voor jullie support.. In het bijzonder BB, Kaatje en Roling!!

Uitgebreid verslag komt later!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

JOehoeee lieve lieve lieve dames,

ik ben lekker thuis hihi...

Was ik overigens al om 12:00uur bij mams maar doordat ik totaaaaal geen pijn heb ben ik eerder naar huis gegaan...

Hubby is aan het werk dus ben alleen met Finn maar alles staat binnen bereik...

KAATJE: ik heb je nummer niet om te Whatsappen!!!!! Stuur eventjes :D ...

Nou van morgen gedoucht, haartjes gewassen en de overige dingen...

07:30uur was ik aanwezig!! Anesthesieformuliertje ingevuld en ik kon mee... Omgekleed en de pc ging lekker kleuren.. Daarna meteen schrobben en 5 min later lag ik ready op de OK... Hahaha nieuwe OK tafel, sinds gisteren en dit team wist niet waarom ie het niet deed... Ging niet omhoogof omlaag terwijl goed aangesloten... Superverpleegster vond aan de voetenzijde aan de andere kant een mini knopje dat je om moest zetten... Ready for take off... Binnen 3 minuutjes sliep ik...

Joehoeee hoorde ik opeens en jah hoor daar waren mn lieve GUMMY BEARS!!! Hup ingepakt in een 80D Triumph Tri Action.. Was 10:45 uur... Hubby en mams gebeld dat ik om 12:00uur weg mocht.. Hubby was er 11:45 uur benieuwd naar de geboorte van de tweeling he hahaha...

Moest ook meteen plassen.. Koppie thee en een beschuitje... Controle van Dr van der Weij.. Ze zijn mooi he :D JAAAAAAA dokter... maar zegt ie die bh is te klein je mag wel een 80E hebben hahaha... Heerlijk trouwens geen drains en hij opereert inderdaad volledig PIJNLOOS... Zei al; ben niet gelovig maar als GOD bestaat dan bent U het ;)...

Meting vanmorgen vroeg:

71 onder en 89 boven

NU na OK: 71 onder en 97 boven :D ...

Me is happy...

Misschien plaats ik hier mn foto's snel maar BB heeft ze al gezien en nu Kaatje nog want die mogen de eerste preview :D...

Ladies super bedankt voor alle support maar jullie beide in het bijzonder :D..

Owh en niet te vergeten Roling ;) jij ook :D ...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfieuw... Aan alle dames die de premiere foto's nog niet kregen: het zijn monstertetten!!! 

Blondie: ze zijn mooooiiii!!! En ze staan zo!!!

En wat een maat, ik vrees dat je die F bh die je kocht richting Belgie kan sturen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.