Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

... 'aan die kant was de hel ook losgebarsten...' 

Spare me the details blondie, ik kom niet meer bij...

Kweet het, t is niet grappig maar kan er niet aan doen...

Hou je sterk meid, we need those boobs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoe beroerd ik ook nog ben kan ik er zelf ook nog wel om lachen.. Gelukkig is het weer zonnig 'down under' ;) Nu de rest nog.. Ben maar aan de Domperidon tabletten nu om van die misselijkheid af te komen.. Dat is echt het ergste wat je als mensje kan hebben vind ik dan.. Ze helpen redelijk en heb een aardbei gegeten en 10 hapjes yoghurt, blijft binnen :D ..

Kleine man is doodziek.. Net of ie 2 blauw geslagen oogjes heb zo zielig.. En jaja, hoog op zn rug, boven zn schouderblad een wit gelig bultje met een knalrode rand erom.. Sinds gisteren.. Vrees dus echt de waterpokken.. Al vraag ik me dan wel af waar de rest blijft?? BB ideetjes hihi??

Bedankt for the support ladies.. Erg lief en doet een mens wel goed!! Al blijft het me verbazen dat totale vreemden, die elkaars naam niet eens weten en (op prothese formaat na) totaal geen beeld bij een gezichtje etc hebben, dat die elkaar zo erg kunnen steunen enzo.. Best mooi eigenlijk!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

(ik weet niet hoe ik moet quoten.... maar even in reactie op je laatste zinnetjes:)

Dat is nou wat ik zo leuk vind aan dit forum! Bij sommige mensen heb je dat meer dan bij anderen, maar leuk toch zo?.......In goede en in kwade dagen.......:45:

Uhm en de ideeen-doos is dicht. Heb zelf geen kinderen, dus waterpokken..... Geen idee. hihi

Fijn dat je eindelijk iets hebt kunnen eten, nu veel gaan drinken hè (oh jee gaat die doos toch weer open). Je moet je vocht aanvullen (hoop dat het binnen blijft)

Verdere beterschap!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies ik heb gegeten!!

Hoest me nog suf en snotter nog en voorderest alleen nog even dat slappe gevoel kwijtraken en dan ben ik er hopelijk toch nog op tijd klaar voor!!

Mn kleine man is heerlijk koortsvrij gelukkig maar is vannacht toch een krentebolletje geworden.. Te schattig hihi.. Die strepen we af..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies ik heb gegeten!!

Hoest me nog suf en snotter nog en voorderest alleen nog even dat slappe gevoel kwijtraken en dan ben ik er hopelijk toch nog op tijd klaar voor!!

Mn kleine man is heerlijk koortsvrij gelukkig maar is vannacht toch een krentebolletje geworden.. Te schattig hihi.. Die strepen we af..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja eens ze een krentebolletje zijn is t ergste voorbij, dus er is licht aan t einde van de tunnel!

Fijn dat je er stilletjesaan bovenop raakt, perfect timing blondie!

Hier is de tweede dochter gesneuveld, de eerst komt er weer bovenop.

Zelf blijf ik 'hangen': ben niet 100 procent maar t breekt niet door!!! Dus ofwel ga ik t overwinnen, ofwel breekt de hel alsnog los ... Langs alle kanten ... :)

Kaarsje branden is de boodschap voor ons allemaal dan maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaatje snel aan de extra vitC... Ik heb net de kliniek gesproken...

Ze opereren alleen niet met koorts maar wel met snotneus hahaha...

Ik moet nog wel effies extra vitC gaan nemen zoals ik al deed...

En en en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:

ze zei: Je nieuwe 535cc ultra high profile BFF's zijn van de week binnengekomen en liggen lachend te wachten want ze zijn ready for implant :43: ...

Enig minpuntje is vind ik, maar ik klaag er niet over omdat ik toch wel ga en geen zenuwen heb dat mn OK tijd 12:30 uur is... Dus om 14:00 uur heb ik nieuwe BFF's...

Zoals ze zei (ik ken haar een beetje) is er 1 iemand voor me die iets gladder gestreken moet worden dan het laken van het Krasnapolski hotel hier dus die moet eerst want die moet een nachtje blijven en dan heeft de Ok tijd te maken met de uitslaaptijd etc etc ivm met overplaatsing naar zaal voor overnachting bij de verpleegafdeling...

Maar ZE ZIJN ER :43: ...

We krijgen ze wel :D :D ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blondie

FIJN dat je je weer wat beter voelt. Nu nog ff opknappen en hupsakeeeeee ! Onder het messssss. :D

Fijn dat die dingen daar in de kliniek al met smacht op je liggen te wachten!! En ze lachen, dat is toch een goed teken! ;)

Hopelijk is je smurf even smurf-af, anders wil ik wel eens een foto van hem zien. Heb namelijk nog nooit een blauw krentenbolletje gezien :D

Beterschap voor smurf en voor jou kan het nu alleen nog maar helemaal goed komen!

Wat een lulverhaal trouwens over die persoon die voor jou aan de beurt is, maarja, mijn naam is haas :45:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ze zou nogal schrikken die Blonde als ik daar opeens net voor haar de ok kom uitgereden! 

Hoe gaat het nu Blondie? Geen hel op alle fronten meer?

Hier ondertussen een hels gesnotter en t komt nu wel heeeeeel dichtbij... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah neeeeee Kaatje :( ... Je gaat beter worden... Mij ook gelukt...

Al heb ik wat drugs op recept ertegenaan gegooid hahahaha...

Nah het heeft geholpen, ik kan weer eten dus die gaan er de volgende keer weer in...

Als jij 't bent vind ik 't helemaal niet erg hoor...

Ik snotter alleen nog en die rothoest maar verder gaat het goed vooruit...

Als ze mij gladstrijken hoop ik dat ik een meereizende waterpok verspreider op mn armpje heb die op die oude tang springt die voor me is hahahahah... Payback ;) ... Waterpok in dr facelift en de rest van dr pretpakket... Laat geloof ik 4 of 5 ingrepen uitvoeren...

I know, I'm mean...

Hoe gaat 't met je meiden Kaatje?? En dan bedoel ik de echte dametjes natuurlijk he :D ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Der lag vorige keer ook iemand ingepakt als een mummie in de kamer naast me, pfff....

Ben blij, ben weer de eerste.... Dus geen strijk voor mij...

De meisjes liggen in bed, hoor ze hoesten maar slapen, hopelijk werkt de pillerij snel want ze zien er echt triestig uit... En mannetje ook al in bed... Pff... Belooft niet veel goeds...

Nog 5 dagen, duimen maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik eet nog steeds :D ..

Nog steeds snotter en kuche kuch...

Kleine jongen overdag gelukkig tussen de 37,7 en de 38,3.. Alleen 's avonds weer die 40+ he...

Maar hij begint weer te eten en word steeds meer krentebolletje hihi... En hij speelt weer :D , dan valt er echt een last van je schouders af... Vind 't zo zielig he als ze ziek zijn... Dat neem je er toch echt zelf liever bij voor ze..

Ze behandelen mensen die blijven overnachten daar als eerste, was ik van op de hoogte dus als er zo 1 kwam ging de rest erachteraan... Vind het ook niet erg hoor... Die paar uurtjes langer of korter maakt me ook niet uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna beter :43: :43: ..

Nog een paar daagjes en ik heb mn nieuwe BFF's...

Van de week nog even de laatste dingetjes halen... Extra kussens en een nek kussen etc...

En dan gaan we lekker oude BH's VERKNIPPEN hahahaha :43: ...

I want my new giant big boobies hahaha... En toen bleef ik steken op een maatje meer hihi :44: ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

JOehoee ladies..

Nee totaaaal geen stress..

Zit er alleen wel serieus over te denken mn OKdatum te cancelen en te verplaatsen.. Voel me nog niet genoeg in mn hum.. Zie het ook niet zitten om 535cc in mn borstkast te laten proppen en vervolgens elke 2 minuten te proberen mn longen eruit te hoesten.. Ik wacht het af tot woensdag en als het dan niet over is ga ik verplaatsen.. Die griep is te heavy geweest.. Volgens de dokter is het een zwaardere variant dan normaal en heerst het heel erg en zullen velen volgen.. Ik hoop het niet voor ze.. Duurt hier inmiddels al bijna 2 weken dus beter eerst goed op pootjes komen.. Bedoel ze liggen ready for implant dus die week langer of korter maken niet meer uit.. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB: ik hoest me een ongeluk en mn neus helemaal verstopt.. En ik voel nog duidelijk die slappigheid van die griep.. Als het woensdag niet beter is verplaats ik alles a.s donderdag.. Denk dat ik er beter fit als een hoentje tegenaan kan gaan voor het herstel dan met een lichaam dat mn longen moet zuiveren, mn neus en voorhoofd moet ontstoppen, de rest weer op pootjes moet krijgen en dan ook nog eens die operatie te boven moet komen..

Gaan we misschien wel samen rond jouw tijd hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah dat vind ik echt gezellig!! :116:

Kan me goed voorstellen dat je je nu niet fit genoeg voelt! En is ook niet goed voor je wonden en zo he.

Ben benieuwd hoe je je woensdag voelt en als je je niet goed voelt ben ik erg benieuwd wanneer je dan mag!

Pfff trouwens vervelend dat dit zo een zware griep is, hoop niet dat ik hem krijg!! Zit al weken aan de vitamine B en C, dus fingers crossed dat ik niet ziek wordt.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaatje ja haha.. Naja beter gezond dan zo.. Anders hebben we straks weer te klagen over complicaties ofzo..

@BB: pluspakket griep is 't.. Begint met standaard snotteren en overal pijn. Oor en keelontstekingen horen er dit keer standaard bij.. En overgeven en de andere ellende.. Heel erg hoesten etc.. Hoop ook dat ie bij je overwaait.. Gaat zeker 2 weken inzitten..

Als 't goed is kan je daar praktisch elke dag wel.. Ga maar weer eens hubby's rooster uitpluizen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.