Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Jaa Kaatje jij moet achteraf doen.. Als 't dan weer niet goed is betaal je niet haha..

Ik krijg helemaal geen drains..

Al vond ik ze de eerste keer niet erg.. Van der Weij opereert met een bepaalde techniek waarbij je geen drains nodig hebt omdat het droog blijft.. Het technische weet ik er niet van hoor..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh das wel fijn... Want ik had super veel zeer aan die gaatjes, die bh band zat daar op te duwen! Heb fotos van hoe blauw het was, maar again... Lukt niet met die iphone!

Binnen 2 weken zal t lachen me nu wel vergaan zijn, de verdoving zal nu ongeveer uitgewerkt zijn hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee schat das echt waar...

Ik zei dat ik vervloekt zou zijn he...

Bij mn kleine mannetje op de peuterspeelzaal heerst waterpokken en hij heeft het nog niet gehad... (zou ik niet erg vinden want dan kunnen we die van 't lijstje strepen zeg maar, maar uitgerekend nu)

En mn grote kerel heeft ze ook nog nooit gehad... Dus je zal net zien dat 't hier uitbreekt vlak voor ik onder narcose zou gaan of vlak erna hahahaha... Alhoewel...

Ik ben snotverkouden, echt niet normaal dus ik doe van alles om asap beter te worden... Kleine man is snotterig en ja hoor de gorte ligt sinds vannacht half in bed, half bij de wc en die heeft koorts en het hele pakket hahaha...

En hoe gaat 't bij jou????

xxXxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog geen ziektes en pijntjes, al gaat de griep hier rond 

Verder super druk in de zaak en de dagen tot me boobie day staan propvol dus no time for stress here 

Veel succes met je zieke mannetjes en blijf op de been he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Ladies...

Nah word met de dag zieker geloof ik... Heb nou al oorpijn ook en hoofdpijn pff...

Kleine man gaat beter, die snorttert alleen maar heeft een betere eetlust dan wanneer ie niet ziek is hahahaha...

Grote man is alleen gestopt met overgeven voor de rest ook nog drama pff..

Naja nog 8 dagen om beter te worden... Moet gewoon lukken hahaha...

Ik moet die 535cc hebben!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is de eerste dochter ziek geworden, t zal toch geen waar zijn dat ik t tegen volgende week heb he :(

2 opties:

1: haar doodknuffelen en hopen dat ik snel ziek en dus ook snel beter ben

2: vitamines slikken en kaarsje branden dat ik t niet krijg

Hoe gaat het bij jou, t schijnt dat die 535 cc een goed medicijn is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word elke minuut zieker geloof ik.. En dan gooi ik me al een paar weken vol met vitC 1000mg, groente, fruit etc.. Ben vanochtend maar met het hele huis naar de dokter geweest.. Heb zo'n pijn op mn longen he, hoesten etc, gelukkig geen longontsteking.. We hebben de zware griep en die duurt een week ongeveer.. Rustig uitzieken zei de dokter, je kan er niks voor slikken of drinken want het helpt toch niet.. Ik ben al 3 dagen onderweg dus nog 4 te gaan hoop ik.. Het liefst minder.. Kleine man snottert door maar eet nog het meest.. En die grote is er nog het ergst aan toe.. Al is een verkouden man wel net een terminaal patient hoor hahaha, of ze op sterven liggen hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het BB.. Ik word echt alsmaar zieker. De rest hier blijft hetzelfde tot beter maar ik pff.. Ik klaag niet vaak want mama's kunnen niet ziek zijn he.. Maar zo heb ik me denk ik 15 jaar terug voor 't laatste gevoeld.. Vanmorgen weer de dokter gebeld. Vannacht 39,6 graden, ijskoud en heet.. Vreselijke hoofdpijn of mn hoofd onploft en alleen maar overgeven.. Hou zelfs geen klein slokje drinken binnen, dus kan niks innemen.. Weet effies niet waar ik 't zoeken moet.. Krijg nu anti misselijkheids medicijnen zodat ik hopelijk kan gaan drinken, heb zo'n dorst en al bijna 20 uur niet kunnen drinken.. En pijnstillers voor mn longen en mn oorontsteking en mn hoofdpijn.. Jippie zetpillen want die andere blijven er niet in zitten, of naja een minuut of 3 als ik mn best doe hihi..

Ladies duim voor me please.. Ik zie het anders gebeuren dat ik mn datum moet veranderen :( ..

Vraag me af of ik 't zo heftig gekregen heb door die Naproxen kuur van vorige week.. Toen was 's ochtends mn kuit opeens gitzwart en pimpelpaars en deed geeneens zeer.. Acute ontstoken spatader waar ik het bestaan niet vanaf wist die bnnen 6 uur een plek van ruim 20cm aan adertjes etc eromheen ook ontstoken had.. Maar die fucker laten we wegspuiten he en die plek is ook alweer verdwenen.. Misschien toch een knauw aan mn weerstand gegeven waardoor ik nu dit gedoe heb..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh trouwens en over die naproxen.... Van naproxen kun je maagklachten krijgen. Heb je ook pijn in je maag? (en dan bedoel ik niet van het overgeven, maar steken alsof er iemand met een naald in aan het steken en heen en weer aan het porren is) Als dat zo is, zou het wel van de naproxen kunnen zijn. Maar dan moet de huisarts even je maag laten onderzoeken op evt. afwijkingen... Maar laat je niet gek maken door wat ik nu schrijf. Je vroeg of het van de naproxen kan komen, dat kan, maar het kan ook gewoon griep zijn....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB:

Nee heb geen last van de Naproxen..

En wat mn lekker opsteekpillen betreft haha, je raad 't al.. Die kan ik niet gebruiken.. Binnen 15minuten na 't zetten mocht ik naar het toiletje hollen en was ook aan die kant de hel losgebroken..

Kleine man was naar mn moeder vandaag en die komt net thuis met 40 graden koorts.. Nou is het bij die kleintjes soms hoe gek ook uit het niets ook weer verdwenen vind ik het toch wel zielig. Zou je dan nog het liefste zelf nog even erbij nemen..

Kortom het gaat hier nog eventjes flink beroerd..

Thanks for the support ladies!

@Kaatje: begin jij ook al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.